Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
RolloTomasi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

perunamuussia ja lihamureketta, sämpylä, mangoappelsiinimehua, banaani, nallekarkkeja ja teetä. vettä kans.
RolloTomasi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kalaa ja paistettuja perunoita, salaattia, melonia, appelsiinimangomehua, maitoa, teetä, ja pieni pala suklaata. kohta punaista mehua ja lisää suklaata.

vettä juon joka päivä, vaikka en koskaan muistakaan kertoa.
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eilen:
aamupala: rieska, juusto, maggara, tee
lounas: jauhelihapihvi, pippurikastiketta, perunaa, jääteetä
päivällinen: vähän papumuhennosta, 2 perunaa
iltapala: vähän colaa
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

I dag:
aamupala: ks. ed.
lounas: pyttipannua pakasteesta, ½ mukia jääT:tä
päivällinen: mozzarellasalaatti, 1 siivu pizzaa (loput odottaa huomista jääkaapissa :P )
[edit](Mainitsinko muuten olevani aito nörä?) :oops: [/edit]
iltapala: pari kuppia teetä, freeway-colaa
Viimeksi muokannut Elukka, 25.02.2006 1:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Moon nyt ihan järkyttynyt :shock:

Menu i dag

Aamulla: Paistettu muna, seassa puolikas tomaatti, vähän ruokaöljyä oli paistinpannulla. Kahvia.

Lounas: 200 grammaa naudan sisäfilettä, vihreää salaattia, muutama siivu Polar 5%-juustoa, lasi punaviiniä.

Iltapala: Muutama lasi punaviiniä, muutama siivu rasvaista Edamia.

Eikä mulla ole ollut edes nälkä koko päivänä!!!!!

Päivän hiilarit reilusti alle 10 grammaa.
Eihän tää voi olla näin helppoa :think:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Moon nyt ihan järkyttynyt :shock:

Menu i dag

Aamulla: Paistettu muna, seassa puolikas tomaatti, vähän ruokaöljyä oli paistinpannulla. Kahvia.

Lounas: 200 grammaa naudan sisäfilettä, vihreää salaattia, muutama siivu Polar 5%-juustoa, lasi punaviiniä.

Iltapala: Muutama lasi punaviiniä, muutama siivu rasvaista Edamia.

Eikä mulla ole ollut edes nälkä koko päivänä!!!!!

Päivän hiilarit reilusti alle 10 grammaa.
Eihän tää voi olla näin helppoa :think:
Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.
Peruskulutukseni on jotain 1300 luokkaa. Ja tulihan tuosta punaviinistä vähän lisää kaloreita...

Mutta pentele, kun ei ollut nälkä!!! Tänäänkään en ole vielä syönyt mitään, ja odottelen nälän tuloa kovasti. Monivitamiinit ja kalaöljykapselit olen ottanut, sillä tiedän niitten olevan varsin tarpeen.

Mistähän ihmeestä se johtuu, ettei ole nälkä? Mie en ymmärrä...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Wink.. Jos kalorit jatkuvasti jää näin alas, niin kroppa ei jaksa laihduttaa --> menee säästöliekille, eli pitää viimeiseen asti niistä omista rasvoistaan kiinni. Luulisin että sunkin peruskulutus (jos makaisit vaikka vaan sohvalla päivän) olis kuitenkin jotain yli 1500kcal/vrk. Että kannattaa yrittää syödä ne päivän setit vaan kaikki, vaikka ei niin nälkä oliskaan.
Peruskulutukseni on jotain 1300 luokkaa. Ja tulihan tuosta punaviinistä vähän lisää kaloreita...

Mutta pentele, kun ei ollut nälkä!!! Tänäänkään en ole vielä syönyt mitään, ja odottelen nälän tuloa kovasti. Monivitamiinit ja kalaöljykapselit olen ottanut, sillä tiedän niitten olevan varsin tarpeen.

Mistähän ihmeestä se johtuu, ettei ole nälkä? Mie en ymmärrä...
Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..
Missä sä laskit tuon peruskulutuksen? Mä en nyt muista mitä sivustoa mä sillon ite käytin...

Ja missä lasket kalorit? Mä käytän yleensä tuota:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl

Jotenkin tuntuu, että aika alakanttiin siellä on kalorit...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Kai se kroppakin tottuu siihen 'aliravitsemuksen' tilaan.. (=ei hyvä!) Mä muuten laskin kyllä sen punkunkin kalorit mukaan. Täytyis kai yrittää opetella ensalkuun syömään mieluummin kellon mukaan, kuin oman näläntunteen mukaan. Itselläkin tässä opettelemisen varaa.. Mä sain itsellenikin jotain melkein 1600 kcal:n peruskulutuksen vaikka kokeilin laittaa todellisuutta alhaisemman painolukeman, ja liikunnaksi nolla..
Missä sä laskit tuon peruskulutuksen? Mä en nyt muista mitä sivustoa mä sillon ite käytin...

Ja missä lasket kalorit? Mä käytän yleensä tuota:
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet/energyintake.pl

Jotenkin tuntuu, että aika alakanttiin siellä on kalorit...
Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin.. :) Tuolla mä oon käynyt tsiigailemassa joskus, siellä voi laskea sekä kulutuksen että kalorit http://www.kalorilaskuri.fi/
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin.. :)
No juu, normaalipainon rajoissa minä meen, sussa nyt ei ole yhtään ylimääräistä...

Ja tuota kalorilaskuria minäkin oon käyttänyt joskus.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Juu, tuntuis olevan alakanttiin. Ehkä semmonen kitukuuri toimiikin joillakin reilusti ylipainoisilla ihmisillä, jotka tarvii kunnon alkusysäyksen siihen hommaan. Me taidetaan kuitenkin vielä olla aika normaalipainoisten sarjassa painimassa kuitenkin.. :)
No juu, normaalipainon rajoissa minä meen, sussa nyt ei ole yhtään ylimääräistä...
Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi :D
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi :D
Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielellään :lol:
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jaahas, ja karmiva ruokavalio jatkui:

Aamupala: Kahvia, monivitamiinit, kalaöljyt
Lounas: kahden munan munakas, jossa tomaattia ja sipulia
Välipala: 2 dl vähäkalorista vadelmakeittoa
Illallinen: kahden munan tonnikalamunakas (jota en jaksanut syödä loppuun) vihreää salaattia, 25 grammaa kermajuustoa
Iltapala: 5 siivua meetvurstia, varmaan 100 grammaa kermajuustoa, 2 lasia punaviiniä, saunaolut.
Yöpala: No vielä lasi punkkua :roll:

Ja nälkä ei vaan ole. Käsittämätöntä. Leipää tekee nyt jo vähän mieli, mutta yritän pysyä kovana. Ja tuota juuston määrää pitää vähentää kyllä...Hiilarit pysyi alle 15 grammassa, joten voin olla ihan tyytyväinen.

Onneksi tämän hullutuksen ei ole tarkoitus jatkua muutamia viikkoja pidempään, kunhan haluan testata, toimiiko se. Väittävät, ettei tarvitse kaloreita laskea, kunhan laskee hiilarit. Katsotaan.
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jälleen terveysruokapäivä:
-aamupalaksi 2 pizzaslicee ja colaa päälle
-yhdistetyksi lounaaksi ja päivälliseksi 3 pizzasiivua ja lisää colaa
-iltapalaksi kakunviipale ja teetä
Avatar
Tätsy
Kitisijä
Viestit: 23
Liittynyt: 24.08.2005 11:31

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Tätsy »

Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä :D
kaikkimulleheti
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tätsy kirjoitti:Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä :D
Tiiän. Ja multa tulee kananmunat jo korvista saakeli. Tänään herkkusieni-pekonisoppaa. Ja valitettavasti myös olutta, kun tulee tuo kaamea matsi :shock:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Tätsy kirjoitti:Ninni. Ei ole myöskään terveellistä syödä 4 kananmunaa päivässä :D
Kananmunien epäterveellisyydestä ja terveellisyydestä on kovin monia mielipiteitä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
slam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen kattanut itselleni atrian tähän koneen ääreen jälleen kerran.

-leipää
-keksiä
-mehua
-jugurtti ja soijaproteiiniseos
-ja kesäkeitto

voisi syödä ne ny! :)

tänään en ole paljon muuta syönytkään... aamulla jotakin? mahd. keitosta tai jotakin... can´t remember... kerrankin pitää sanoa, että ei muista :P
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tänään söin 3 viipaletta sokerikakkua ja join teetä ja colaa.
slam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi :D
Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielellään :lol:
kyllä 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Voi kuulehan nyt.. jos pääsisit tutkimaan mun persausta, niin söisit sanasi :D
Aika moni täällä varmaan tutkisi sitä ihan mielellään :lol:
kyllä 8)
Oot tainnu tutkiakin :)
slam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:
Oot tainnu tutkiakin :)
Hau, noh tarkemminkin olisi tietysti voinut... tutkia 8)

-aamulla jugurtti ja kaurasoosi.

-päivällä pitza kotipizassa

-nyt syön taas soijaa
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

eilen:
aamupala: ruisleipä, juustoo ja maggaraa
lounas: 3/4 ananaskalkkuna-ateriaa, karpalo-rypälemehua flavonoidien kera

Päivällinen ja iltapala jäi syömättä.
RolloTomasi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

kahvia(!), melonia, muroja, maitoa, kaksi voisarvea, donitsi, nallekarkkeja, vettä, kahvia (!), makaronia, tomaattia, juurikaljaa, maissia, herneitä, porkkanaa, omena
Vastaa Viestiin