Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ebola

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Ebola »

ninnithequeen kirjoitti:
Ebola kirjoitti: Pitkin päivää: koskismukillisia :oops: *heikko*
Koskista?
Siis koskenkorvaa pitkin päivää? Huih. Mahdat olla kännissä.
No jo on kerrassaan upea typo 8)
Kokista vain mukissa, ilmeisesti kossu mielessä!
AarneAnkka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla on jo aika monta päivää mennyt tosi vähällä ravinnolla vaikka liikuntaakin on harrastettu. Ilmeisesti on vaan niin kuuma että energiantarve on vähissä. Paino on kuitenkin pysynyt about samana. Hmmmmmmm. Kuinkahan.. :think:
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eilen mentiin näillä:
aamupala: teetä, aurajuusto-ciabatta
lounas: kana-nuudeliruukku, greippimehua
päivällinen: pakastepizza(meetwursti-), colaa
iltapala: suklaapatukka, teetä, lisää colaa
AarneAnkka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aamulla: Raejuustoa ja muutama CLA-kapseli
Päivällä: Brassihärän sisäfilettä sähkögrillattuna, muutama pieni jämäpala siis. Visibliniä kuiduntarpeeseen.
Illalla: Kaksi Ruispalaa kinkulla ja juustolla; purkki sardiineja tomaattikastikkeessa.

Viimeksi mainitusta ateriasta tulin jostain syystä aivan ähkytäyteen. Ögh.

Kyllä, tänään on syöty varsin epämääräisesti. Johtuu päivän sekavista tapahtumista (järkätään, perutaan, järkätään uudestaan).
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa. :shock:
ElanorRaven

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa. :shock:
Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!
Mulli75

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

ElanorRaven kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa. :shock:
Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!
Mähän en ole vielä avautunut tähän.

Tulisi varmaan aika kiukkuinen päivä jos em. sapuskoilla yrittäisin vetää päivän putkeen. Mutta eihän kaikilla ole samanlainen kulutus ja tottumukset. Mulle kelpaa kaikki paitsi piimä ja viili.

Mun aamu alkaa neljän viljan puurolla hillon kanssa, kaksi palaa ruisleipää päälle jotain levitettä, juustoa, rasvatonta palvikinkkua, sitten salaattia ja tomaattia niin paljon kuin leivän päälle mahtuu. Joku hedelmäkin saattaa upota, palan painikkeeksi maitoa ja itse tehtyä marjamehua. Töissä aamun aikana 0 - 3 kupillista kahvia

Lounaalla sitten mitä on tarjolla useita eri vaihtoehtoja riisi/perunat jonkun lihakastikkeen kanssa tai pihvi tai pitsa tai wokki tai pasta.
Pari palaa leipää pari lasillista maitoa lasillinen vettä ja sitä salaattia ja jälkiruokaa unohtamatta.

Päivällinen sitten kotona mitä milloinkin kulutuksen mukaan. Useimmin lämmintä itse tehtyä ruokaa. Iltapalanakin saattaa mennä jotain kevyttä.

Eikä jenkkakahvat ole päässeet rehottamaan vielä.
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

eilinen:
- aamupalaksi jätskituutti, leipää ja greippimehua
- lounaaksi kinkku-pekonipastaa ja lisää greippimehua
- iltapalaksi salmiakkia, suklaajätskiä ja cokista
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Camilla »

aamupala: 2 palaa paahtoleipää, margariinia ja suklaatahnaa, appelsiinimehua
välipala: 1/2l jääteetä ja voisilmäpulla
lounas: kanacurrya, herneitä, mansikoita, mehua, 2 palaa ruisleipää margariinilla
välipala: lasi kokista
iltapala: 2 palaa ruisleipää Lahden leipälevitteellä, kahvijugurtti, mansikoita
Dumari

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Virallinen Intiaanipalstapuoskarinne "Suoli sanoo, poks poks" suosittaa aamupalaksi:

1. Pyttipannu n.300g
2. Ruisleipä, iso
3. III Koff 0,33l

Nauti hyvä rokin kera, tarvittaessa toista kohta kolme monta kertaa.
Bon appetit!
Sinkkumatti

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

ElanorRaven kirjoitti:
-Superior- kirjoitti:Miten käsittämättömän pieniä teidän täytyy olla, että tulette toimeen tuollaisilla ruokamäärillä? Suoraan sanoen tuli nälkä lukiessa. :shock:
Olen täysin samaa mieltä kanssanne. En ole ikinä viitsinyt tänne kirjoittaa, kun näihin verrattuna syön kuin norsu!
Johtuuu varman siitä, että tänne kirjataan vaan ne asiat jota kutsutaan ruoaksi. Ne välipalat , hiukopalat, maistiaiset ja makeiset kirjataan sitten mualle.
slam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja slam »

grillasin nautaa ja vähän jäätelöä söin. Plus pari kaljaa join.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Eilinen menu:

Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla

Päivällä: puoli kulhollista vastapoimittuja mansikoita

Illalla: taivaallista savulohi-salaattia, jossa savulohen lisäksi lehtisalaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua, krutonkeja ja sipulia.

Lisäksi 4 sauna/futismatsi-olutta iltasella.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menu i dag

Aamulla: kahvia, ruisleipäpala becelillä ja Edamilla, mansikoita

Päivällinen: iso annos perunamuussia ja lihakastiketta, vihreää salaattia, keitettyä porkkanaa ja maissia, ruisleipäpala voilla

Lounas: Tulisia uuniperunalohkoja, puolikas uunilenkki feta-täytteellä, vihreää salaattia, kirsikkatomaatteja, lasi maitoa.

Iltapala: paketti Mama-nuudeleita, vihreää salaattia, tomaattia, kurkkua, sipulia ja fetaa puoli lautasellista.

Lisäksi miljuuna litraa vettä ja vichyä sekä yhteensä 3 ykkösolutta.
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tänään:
  • aamupalaksi kana-kolmioleipä ja ½ litran ED lemon lite
  • lounaaksi kebeb-purilainen (kämänen pakasteversio :| ) ja sitrusjaffaa
  • iltapalaksi suklaajätskiä ja colaa
DeliriumTremens

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

nam nam!!! karjalanpiirakoita ja munavoita :p
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamupala: puuroa ja kahvia.

Lounas: kahvia ja pullaa.

Päivällinen: grillattua omenaa ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, loimutettua lohta, porsaan sisäfilettä, perunasalaattia ja vihannessalaattia, grillissä kuumennettua patonkia ja pari olutta. Jälkiruoaksi mansikoilla päällystettyä porkkanakakkua kahvin kera.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sinkkumatti

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

aasi kirjoitti:Päivällinen: grillattua omenaa ja pekoniin käärittyjä herkkusieniä, loimutettua lohta, porsaan sisäfilettä, perunasalaattia ja vihannessalaattia, grillissä kuumennettua patonkia ja pari olutta. Jälkiruoaksi mansikoilla päällystettyä porkkanakakkua kahvin kera.
Mites se suihinotto?
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Saz »

Sinkkumatti kirjoitti:
aasi kirjoitti:Päivällinen
Mites se suihinotto?
No ei kai aasi nyt niin julma ole, että nolaisi sut julkisesti kertomalla ettet ollut hyvä! Ei hampaita, kyllä se siitä alkaa sujua. :h:

Vähänkö olen hauska!!
Sinkkumatti

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Saz kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:
aasi kirjoitti:Päivällinen
Mites se suihinotto?

Vähänkö olen hauska!!
Äh. Pilasit mun letkautukseni :twisted:

Mä vaan ajattelin, et noin hyvään pöperöön on pakko kuulua suikari vielä jälkiruoaksi. Muuten sen täydellisyys rakoilee.

Anyway, hammaspointtisi noteerattu. Olet selkesti.. hmm.. Hyvin oppinut neito :h:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sinkkumatti kirjoitti:Mites se suihinotto?
Kun paikalla oli niin äiti, isoäiti, pari tätiä ja isotäti, ei kyllä käynyt edes mielessä. Vaikka kuinka puhutaan tekohampaiden parhaudesta tässä tarkoituksessa, niin asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Sinkkumatti

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

aasi kirjoitti: asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.
A major boner, right?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Sinkkumatti kirjoitti:
aasi kirjoitti: asian ajattelu vastaa lähinnä Margaret Thatcherin kuvittelemista alasti pakkasella.
A major boner, right?
Olen toki tajunnut että Kitinä on houkutellut varsin erilaista ja erikoista väkeä, mutta nyt vasta ymmärsin että mitä se oikeasti tarkoittaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ninnithequeen

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Menu i dag

Aamulla: kahvia, ruisleipäpala Edamilla, sipulilla, salaatilla ja kurkulla

Välipala: samat kuin yllä

Lounas: pieni lautasellinen fetasalaattia (salaattia, kurkkua, sipulia, tomaattia, fetaa, raejuustoa), lautasellinen kanttarelli-herkkusieni-papukeittoa, lasi rasvatonta maitoa.

Välipala: kaksi hapankorppua Lätta-margariinilla, 3 dl vähäkalorista vadelmakeittoa, porkkana

Illallinen: lautasellinen samaa sienikeittoa, kaksi hapankorppua Lätta-margariinilla

Iltapala: feta-salaatin jämät, paketti Mama-nuudeleita, kaksi hapankorppua Lätalla, ykkösolut.
Elukka

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Elukka »

tänään:
aamupalaksi suklaajätskiä
lounaaksi / päivälliseksi makkarakeittoa
iltapalaksi ruisleipää pepperonin ja edamin kera

Limua olen ryystänyt pitkin päivää.
Vastaa Viestiin