Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulla ei ole huippailuja ollut, mulla on vaan se yökkäily :) Mun on pakko ottaa noi kalsarit pilsuina, koska en vaan pysty syömään maitotuotteita tarpeeksi. Oikeastaan syön vaan juustoa, enkä sitäkään joka päivä. Maidot sun muut ei vaan vuosiin oo ollut mun juttu. Nyt olen ton viilin lisännyt ravintoon kun menee herkusta :)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Päivän mittaan:

- lautasellinen hernekeittoa sipulilla ja sinapilla höystettynä
- ainakin 3 ltr vettä (kiitos eilisen!)
- 1 ltr karpalomehua
- 2 siivua ruisleipää, päällä broilerileikettä
- kohta valmistuu 1 iso kesäkurpitsa grillistä
- hiukkasen tyrnimehua

Eilen olikin tuhdimmat eväät :roll:
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aamu: Mysliä ja rusinoita
Lounas: Paistettua lohta, 5 lohkottua tomaattia, lasi appelsiinimehua
Iltapäivällä: Battery, aski sokerittomia Bentol-pastilleja
Iltapala: Lisää paistettua lohta & appelsiinimehua

+ napit & jauheet
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Viddu taas on nälkä, vedän siis pari porkkanaa ja lisää mehua.
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No sviddu, on tää ny ku ei ees krapulapäivänä tule syötyä kunnon rasvaisia mättöjä. Tänään meni:

Aamupala: 4 pala ruikkaria metukalla, juustolla ja suolakurkulla, tuoppi vettä

Päivällinen: makaronia tonnikalalla ja hillosipuleilla, tuoppi tomaattimehua

Välipala: tuoppi tomaattimehua

Kohta iltapala: pari omenaa



Olenkohan mä raskaana? Vai kevyenä? :roll:
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Sunnuntai
Aamulounas (klo 11): 200g wieninleikettä, salaattia.
Iltapäivällinen (klo 20): 300g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
(klo 20-05): Mittaamattomia määriä viinaa. Hieman kevytsalamia (r-5%) ja kevytgoudaa.

Maanantai
Aamiainen (klo 13): 1/3 grandiosa-pitsasta.
Lounas (klo 18): 200g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
Päivällinen (klo 01): 200g wieninleikettä, lohkoperunaa, tomaattia, kurkkua, kuitunäkkäriä ja metukkaa. Litra rasvatonta maitoa.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tiistai
Aamiainen (klo 09): 250g jauheliha-täysjyväriisirisottoa.
Lounas (klo 17): 1/3 grandiosa-pitsasta, 50g sipsejä.
Päivällinen (klo 23): Pippuripossua, kasvisgratiinia, kurkumariisiä. 3 palaa Tobleronea.

Keskiviikko
Aamiainen (klo 13): 180g wieninleikettä, lohkoperunoita, salaattia, 2 kuitunäkkäriä, 1 pala Tobleronea.
Brunssi (klo 16): 50g sipsejä.
Lounas (klo 18): Pippuripossua, kasvisgratiinia, kurkumariisiä, 1 pala Tobleronea.
Päivällinen (klo 23): 300g jauheliha-täysjyväriisirisottoa, 2 palaa Tobleronea, lasi punaviiniä, olutsalami.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Kauheen suolasesti sä vedät. Ihmettelenköhän jo liian monetta kertaa? Sori.

En oo jaksanu taas viikkoon merkitä syömisiä ja heti lähteny haalitut feikkikilot... Vddu tätä. Onneks tulee talvi ja voi pukeutua kerroksittain, näyttää kroppa paremmalta.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Eihän noista nää paljonko suolaa niihin on lisätty? (paitsi nyt ehkä olutsalami joka kuulostaa suolaiselta) Manalahan tietääkseni kokkaa kaiken kuitenkin ite. Korjaa toki jos oon väärässä.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Eilen

Aamupala (06): Kaurapuuroa vehneleseillä (laitan 2,5dl kauraa ja 0,4dl vehnäleseitä aina) sekä mustikkakeittoa n. 1dl.

Lounas: (10): Leike ranskalaisilla :oops:, lautasellinen salaattia ja 3dl maitoa.

Päivällinen (17): Maksalaatikko piimällä.

Iltapalaksi (21): Popcornia ja yksi kolmosolut.

Olipas hirveän huonosti syöty *ruoskii itseään*
Rouva Pupu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)
Hyvä vaan että huolehdit molemmissa, täällä kasinaismoralismin kehdossa semmosta kaivataan.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:^ No aika monena päivänä siel on kebaa ja salameja, puhumattakaan pakastepizzoista... Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu, vähän silti kannan huolta Manalan sydämestä! (koht vp-ketjussakin prkl!)
Anteeks mitä? Aika monena päivänä kebaa ja pakastepizzoja? Viimeisen kolmen viikon sisään syönyt ymmärtääkseni 2/3 pakastepizzasta, niin se on paljon? Samaan aikajanaan yksi kebab on paljon? 50 grammanen olutsalami 2 kertaa == hirveän suolainen ruokavalio?

Pitäiskö olla hys, jos ei vaan tajua? Sä vedät takuulla kokonaismäärässä enemmän suolaa puputtamalla niitä kelmueineksiäs. Teen sentään ruokani itse puhtaista raaka-aineista ilman lisättyä suolaa. Jos joskus joudun suolaa lisäämään, niin käytän siihenkin pan-suolaa.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

^ Sori hani, näin sitä vaan saa väärän kuvan puolittaisella mielenkiinnolla! Ja ei, meillä ei kyllä kovinkaan paljoa niitä jo suolattuja eineksiä käytetä, hyvä kokki se täälläkin säätää plus noi pikkuipanat vaatimuksineen. Mut jeah jos ei huomautettavaa! (siks kai ruokapäiväkirjaa julkisesti pidetään, että saatais palautetta)
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:(siks kai ruokapäiväkirjaa julkisesti pidetään, että saatais palautetta)
Toki. Vaan kannattaako palaute antaa asenteella "En ny oo kattonu ees mitä syöt, mut ihan kauheen huonosti sä syöt"?
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja annepa »

Herra Manala kirjoitti: Toki.
Älä hermostu. Se sanoi että "Mut en mä ehkä tarpeeks tarkasti oo seuraillu".
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Eilen

Aamupala (06): Kaurapuuroa vehneleseillä (laitan 2,5dl kauraa ja 0,4dl vehnäleseitä aina) sekä mustikkakeittoa n. 1dl.
Lounas: (10): Leike ranskalaisilla :oops:, lautasellinen salaattia ja 3dl maitoa.
Päivällinen (17): Maksalaatikko piimällä.
Iltapalaksi (21): Popcornia ja yksi kolmosolut.

Olipas hirveän huonosti syöty *ruoskii itseään*
Eilen harjoiteltiin seuraavasti:

Aamupala (07): Kaurapuuroa vehnäleseillä (laitan 2,5dl kauraa ja 0,4dl vehnäleseitä aina) sekä mustikkakeittoa n. 1dl.

Lounas (10): Paistettua liisiä, vihanneksia ja kanaa. Lautasellinen salaattia ja lasi maitoa.

Välipala (14): Pussi miniporkkanoita ja mustikka_välipala_rahka 150g.

Illallinen (18 ): Pinaattikeitto ja kanawokkia vajaa puol lautasta.

Iltapala (21): Tuplaruisleipä ja kaakao.

Tuossa vissiin olis "oikea" ruokavalio meikälle. Taino oikea ja oikea, mutta terveellistä ja vissiin vähän kaikkea tarpeellista.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

Herra Manala kirjoitti:"En ny oo kattonu ees mitä syöt, mut ihan kauheen huonosti sä syöt"?
Höpöhöpö.
Lucy

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Eilen: Tonnikalapitsa, salaattia ja maitoa.

Tänään: Ciabatta, karkkia, kermaperunoita ja salaattia.
Geep

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Geep »

Eilen 3 subin patonkia ja joku 5 siideriä. Hups, 2 levyä suklaata unohtu. Miten niin vedetään huonosti...

Tänään:
  • maman kananuudelit (iso pussi)
    vaaleeta tunaa öljyssä (165g)
    hesen valkosipulikastike (30g)
    aurajuusto (40g)
    paahdettu sipuli (20g)
~ 1004kcal

+ 200g daimkakkua

~ 860kcal

Koitan muistaa syödä huomennakin.
Lucy

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Lucy »

16.9

- Tonnikalapitsaa, maitoa, salaattia
- Karkkipussi

17.9

- Neljä jotain leivonnaista, ulkonäöstä päätellen ilmeisesti munkin sukulaisia tms.
- Kanasalaatti
- Lohisalaatti

Tänään:

- Pippuripihviä, salaattia, lohkoperunoita ja oletettavasti myöhemmin vielä jotain.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Kolme ruisleipää, päällä margariiniä, valkosip. täytteisiä oliiveja, tomaattia, kurkkua, salaneuvosta 17% tai Turunmaata 17% tai sinihomejuustoa. Nam.
Lasillinen mansikkakeittoa(sokeriton). Vielä pitäis vetäistä yksi kananmuna ja ainakin puolikas avokado. Banaanikaan ei olisi pahitteeksi. Sori kun nyt listasin vasta aamusyömiset, mutta olin niin innokas. Lisäilen illalla sit muut!1
Prepare for the worstest.
MGandhi

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Saksassa on mahdotonta syödä terveellisesti. Mä olen iljettävä läski!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tällä viikolla olen käynyt neljästi syömässä opiskelijaravintolassa. Kolmesti olen syönyt porvarilinjalta salaattilounaan, mikä on varsin maittava mutta ehkä sittenkin liian vähärasvainen.

Paikassa aterioineet nuoret pokluumit ovat olleet oikein viehättäviä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Haaveilen nyt paistetusta pekonista.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin