Citystä kieltäytymisen adressi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja slam »

Manalla oli pitkä esitys cityn puolella, joka poistettiin. Oli ihan asiallista tekstiä koskien aihetta. (siis oikeasti) Ainakin itse kostuin asiasta myöskin hieman, vaikka niin ei yleensä koskaan tapahdu monellakaan palstalla.

Samalla lähti minun kommettini pois.

Aivan väärin tuollainen. Julistan sodan cityä vastaan. En mene sinne keskustelupuolelle kirjoittamaan ennen ensi kesää! (pääsevät vihdoin minusta :lol: ) Tuo asia keitti oikeasti ylitte.

Tuleeko joku muu kirjoittamaan nimen citystä kieltäytymisen adressiin.

1. slam
Viimeksi muokannut slam, 29.12.2005 14:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarthaFocker

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Eilen rekkasin itseni sinne uudestaan, kun oli pakko päästä kommentoimaan joitain kuvia.
Katsastin keskustelujen annin siellä...jotkut ne jaksaa heilua vieläkin.

Vatipääuhoja availee sielläkin "hei mä oon täällä, kattokaa mua, huomiota pliide!" -ketjuja, manala yrittää päteä hiffaamatta sitä, että näppäryytensä sivuutetaan siellä täysin. Slami ilmoittaa jokaisen arjen hauskan tai vähemmän hauskan sattumuksen.

Meinasin eilen että voisihan sitä vähän päänavausharjoituksia suorittaa. Siellä kun on herkkäsieluja enemmän kuin täällä.... mutta eiiiii, ei jaksa paneutua ja tunnetusti hosuessa tulee vain kusipäisiä lapsia.

Eli

3. Martha
Viimeksi muokannut MarthaFocker, 29.12.2005 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:Manalla oli pitkä esitys cityn puolella. Ainakin itse kostuin asiasta.
Äläpä kerro enempää.
slam

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
slam kirjoitti:Manalla oli pitkä esitys cityn puolella. Ainakin itse kostuin asiasta.
Äläpä kerro enempää.
En mene ainakaan sinne takaisin ennen kesää. Aloitan netittömän elämän ennemmin. Tulipahan sille ylläpidolle vittuiltua aikansa, jos jaksoivat edes koko soopaa lukea Naur* 5000 viestiä oli aika rok, mutta enköhän mie ala kehittelemään muuta elämää. :roll:
Enthu

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja Enthu »

4. Opera / Enthu (vaikka en mä sieltä Manalan avautumista löytäny)
slam

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja slam »

Enthu kirjoitti:4. Opera / Enthu (vaikka en mä sieltä Manalan avautumista löytäny)
OLI ja se poistettiin :P

editoin aloitustakin...
slam

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja slam »

cityn saisi nussia kaivoon. Sanan vapautta ei piestä. Täälläkin oli joskus sellainen meno, mutta onneksi nyt on rennompaa
Dumari

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

slam kirjoitti:cityn saisi nussia kaivoon. Sanan vapautta ei piestä. Täälläkin oli joskus sellainen meno, mutta onneksi nyt on rennompaa
Öh.. tuota voitko antaa esmerkkiä tuosta "sellaisesta menosta".
slam

Re: Citystä kieltäytymisen adressi

Viesti Kirjoittaja slam »

Dumari kirjoitti:
slam kirjoitti:cityn saisi nussia kaivoon. Sanan vapautta ei piestä. Täälläkin oli joskus sellainen meno, mutta onneksi nyt on rennompaa
Öh.. tuota voitko antaa esmerkkiä tuosta "sellaisesta menosta".
Oli, oli. Viestejä heitettiin jonnekkin pashan jauhantaan, vaikka ne olivat täyttä asiaa. Ei sellainen karsinta ole aiheellista. Ei voida tehdä ihmisen älykkyyteen perustuvaa karsintaa. Onko jokin teksi asiallinen vai, ei? vai voiko?

Halleluja, kiitos herralle ja vitun sama. Mutta cityyn en mene takaisin, koska olen niin luvannut. Täältäkin voisi toisaalta lähteä toipilaslomalla :lol:
Vastaa Viestiin