Huonekalusi ja arvotavarasi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

brona kirjoitti:
Bliss kirjoitti:mutta se on kyl koko ajan sormessa
Off topic:
Tuostapa tuli mieleen, että mitäpä tehdä vanhoilla kihlasormuksilla? Mulla kun on vieläpä exänkin.
Niinpä ja päälle vielä vihkisormus ja huomenlahjakoru. Kultaa kilokaupalla, mutta ei käyttöä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nojoojust

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Vähän tuo yksi yritti purnata vastaan, kun päätin alkaa uudestaan käyttämään ex-vihkisormustani, eri sormessa kylläkin. Mutta kun se sormus on niin kiva, ja tuon antama sormus löytyy joka tapauksessa nimettömästä, joten on tuo onnistunut karsimaan turhan tunteellisuutensa. Sormus kuin sormus.
Patz

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja Patz »

brona kirjoitti:Tuostapa tuli mieleen, että mitäpä tehdä vanhoilla kihlasormuksilla? Mulla kun on vieläpä exänkin.
Lolita kirjoitti:Niinpä ja päälle vielä vihkisormus ja huomenlahjakoru. Kultaa kilokaupalla, mutta ei käyttöä.
Kultasepälle sulatukseen ja uutta tilalle.
Bliss

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Arvokkain omaisuuteni on kuitenkin tuo pieni miehenalku.
Lapsilla ei olekaan ihmisoikeutta, vaan heitä kohdellaan kuin omaisuutta, tavaraa. Korvaako kotivakuutuksen irtaimistovakuutus myös lapsen jos se menee rikki?

Anteeksi, olen sarkastisella tuulella.
Anteeksi, valikoin sanani huolimattomasti.
Ei niinkään epätavallista täällä päässä... :)
HoundDog

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:
brona kirjoitti:Tuostapa tuli mieleen, että mitäpä tehdä vanhoilla kihlasormuksilla? Mulla kun on vieläpä exänkin.
Lolita kirjoitti:Niinpä ja päälle vielä vihkisormus ja huomenlahjakoru. Kultaa kilokaupalla, mutta ei käyttöä.
Kultasepälle sulatukseen ja uutta tilalle.
Hhmmmm... Edelleen takaraivossa jyskyttäis, että se pala kultaa on sen taakse jääneen kullan. Sulatuksen kautta myyntiin? Taitaa toimia minulle.
PicNic

Re: Huonekalusi ja arvotavarasi

Viesti Kirjoittaja PicNic »

brona kirjoitti:
Off topic:
Tuostapa tuli mieleen, että mitäpä tehdä vanhoilla kihlasormuksilla? Mulla kun on vieläpä exänkin.
Kuten myös...Itse ajattelin antaa ex:n sormuksen pojalleni ja omani vanhimmalle tyttärelleni. Voivat sitten aikanaan tehdä niillä mitä lystäävät, tai vaikkapa teettää niistä omat kihla/vihkisormuksensa mikäli tarvetta esiintyy...
Vastaa Viestiin