Angitan syndebileet

Info tulevista miiteistä
Angita

Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Angita »

Täytän kohtapuoliin erikoiset 26 vuotta ja sen kunniaksi järjestän pippaloiset Alppiharjun residenssilläni lauantaina 21.1. klo 19-> Tarkemmat tiedot ilmottautuneille.

Tervetuloa!
ninnithequeen

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pentele ku ei piäse :?
Starflare

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Oli kyllä niin pirtsakka neitonen että mieli kyllä tekisi, mutta talous on kuralla, lämmintä kättä siis vain :( .
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Olen ikäväkseni tutustumassa Tallinnan yöelämään 51. kertaa kyseisenä vkl.
Hyviä vuosia ja hyviä vointeja!
Paljon onnea Angita! []
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Olen ikäväkseni tutustumassa Tallinnan yöelämään 51. kertaa kyseisenä vkl.
Saakos sieltä helpommin kuin Helsingin yöelämästä?
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

En näillä näkymin ole tuolloin kaupungissanne, muuten olisin vakavasti harkinnut. Mielellänihän minä miittehin osallistun, olipa sitten isompia tai pienempiä.. :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kiitos kutsusta, valitettavasti olen 21.1. ottamassa vastaan lumipesuja mökin saunan edustalla tai luistelemassa amarettokaakao kainalossa :P
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Starflare

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Starflare »

bedlam kirjoitti:Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Eh? Potkuria?
bedlam

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Eh? Potkuria?
Niin. En tule kun ei ole potkuria millä tulla!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Eh? Potkuria?
Potkukelekka, pölijä!
Dumari

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Eh? Potkuria?
Potkukelekka, pölijä!
Sori gun myö ei snaijata quin statin slankia.
Starflare

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Starflare »

irmelianneli kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Vittu en tule kun ei ole potkuria.
Eh? Potkuria?
Potkukelekka, pölijä!
Yhyy, kiusaaja! :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Niba »

Herra Manala kirjoitti:
Niba kirjoitti:Olen ikäväkseni tutustumassa Tallinnan yöelämään 51. kertaa kyseisenä vkl.
Saakos sieltä helpommin kuin Helsingin yöelämästä?
Kyllä sinunkn kannattaa kokeilla, jos olet asiasta epävarma?
Pyyhin Netikettiin..
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tulen mielelläni!
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Hiukkasta epävarmaa edelleenkin. Tuona samaisena päivänä pitää myös käväistä siskontytön synttäreillä ja siivota kämppäänsä vuokraisännän tulevaa vierailua varten.
nojoojust

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Edith kirjoitti:Hiukkasta epävarmaa edelleenkin. Tuona samaisena päivänä pitää myös käväistä siskontytön synttäreillä ja siivota kämppäänsä vuokraisännän tulevaa vierailua varten.
Minä olen tässä kovasti yrittänyt totutella vuokraisännän rooliin, mutta vaikeata on kun on niin hyvät vuokralaiset. Ovat omaan piikkiinsä remontoineet talon päästä varpaisiin, niin ettei sitä samaksi meinaa tunnistaa. Vesipumppuaiheinen vierailu siellä täytyi tässä vähän aikaa sitten tehdä, onneksi eivät olleet siivonneet tiptopkuntoon, kun itsellä muutenkin oli huono omatunto "kyttäämisestä". Ei ole minusta ilkeäksi isännäksi, kun vuokrasopimuksenkin ihan itse väsäsin ensisijaisesti turvaksi heille, etten vain voisi ryhtyä kapitalistisiaksi ja alkaa sortamaan heitä...

Puhumattakaan siitä, ettei minulla oikeastaan olisi varaa ylläpitää kahta pientilaa, mutta kun he sen ovat remontoineet, niin enhän minä voi sitä muillekaan myydä...
Kid

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Kid »

En valitettavasti pääse tulee. On rankka viikonloppu tiedossa, kun pitää edustaa messuilla.. Kiitos kuitenkin kutsusta!
eps

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja eps »

nojoojust kirjoitti: Puhumattakaan siitä, ettei minulla oikeastaan olisi varaa ylläpitää kahta pientilaa, mutta kun he sen ovat remontoineet, niin enhän minä voi sitä muillekaan myydä...
Myy se vuokralaisillesi edullisesti. Molemmat ovat tyytyväisiä.

e.
nojoojust

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

eps kirjoitti:
nojoojust kirjoitti: Puhumattakaan siitä, ettei minulla oikeastaan olisi varaa ylläpitää kahta pientilaa, mutta kun he sen ovat remontoineet, niin enhän minä voi sitä muillekaan myydä...
Myy se vuokralaisillesi edullisesti. Molemmat ovat tyytyväisiä.

e.
Eivät saisi lainaa, maksuhäiriöitä ja liian alhainen tulotaso. Todella ikävää, kun kalliimmaksihan vuokralla asuminen tulee. Maksavat kyllä vuokrat ajallaan, mutta pankithan eivät sitä katso.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Jos Nouwei tulee, niin sitten yritän järkätä itseni sinne ja puhun hänet pökerryksiin!!
Edith

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kyl se nyt on niin, että mä en pysty tuleen. Iloista ja lämminhenkistä iltaa kaikille ja varsinkin synttärisankarille tietysti!
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja brona »

Tää tulee sillä ehdolla, että on sulanut aamuisen ratsitunnin jäljiltä eikä muutenkaan ole telonut itseään kyseisellä reissulla Napajäätikölle (lue Nurmijärvi).
...
Nowaysis

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

jouden-za kirjoitti:Jos Nouwei tulee, niin sitten yritän järkätä itseni sinne ja puhun hänet pökerryksiin!!
Voi harmi, vaikutan täällä Pohjoisnavalla tällä hetkellä. Mutta Angitalle ja muillekin kivaa synttäribilettä ja sankarille onskua kovasti! :cheer:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Angitan syndebileet

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nowaysis kirjoitti:
jouden-za kirjoitti:Jos Nouwei tulee, niin sitten yritän järkätä itseni sinne ja puhun hänet pökerryksiin!!
Voi harmi, vaikutan täällä Pohjoisnavalla tällä hetkellä. Mutta Angitalle ja muillekin kivaa synttäribilettä ja sankarille onskua kovasti! :cheer:

No voi harmipa hyvinkin:( kun söpöliini et päässyt tulemaan muhun Nytkään:( mutta ehkä vielä on toivoa, aina on ja olen jos en nyt ihan heti luonasi niin ainakin hengessä mukana mitä se sitten ikinä onkaan, mutta luulen että sinä mussukka saatat sen jopa arvata:)


Angitalle kivat syntsyt ja onni kulkekoon kanssasi:)
Vastaa Viestiin