Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lilo kirjoitti: Tiputin lapsena automme avaimet viemäriin koska tuumin että olis aika kauheeta jos ne tippuis sinne ja päätin sitten kokeilla josko ne edes mahtuis. Kas, mahtuihan ne. :D
Tästä tulikin mieleen kun joskus lapsena kuulin sanonnan "vetää herne nenään".
Herneen puutteessa tungin nenääni piharatamon kukinnon. :D
ninnithequeen

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
Lilo kirjoitti: Tiputin lapsena automme avaimet viemäriin koska tuumin että olis aika kauheeta jos ne tippuis sinne ja päätin sitten kokeilla josko ne edes mahtuis. Kas, mahtuihan ne. :D
Tästä tulikin mieleen kun joskus lapsena kuulin sanonnan "vetää herne nenään".
Herneen puutteessa tungin nenääni piharatamon kukinnon. :D
Hehehehe.
Käsi pystyyn, joka EI olisi joskus pentuna iskenyt kieltään jäiseen lyhtypylvääseen tms.?
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukka kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Nyrkkini mahtuu suuhuni.
Tästä on ihan pakko nähdä kuva! :pics:
Illalla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Hehehehe.
Käsi pystyyn, joka EI olisi joskus pentuna iskenyt kieltään jäiseen lyhtypylvääseen tms.?
o/
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Patz

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Patz »

Elukka kirjoitti:Herneen puutteessa tungin nenääni piharatamon kukinnon. :D
Mäpä tungin napin, lääkärisetä otti onneks pois :mrgreen:
Viimeksi muokannut Patz, 05.01.2006 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:Hehehehe.
Käsi pystyyn, joka EI olisi joskus pentuna iskenyt kieltään jäiseen lyhtypylvääseen tms.?
*käsi*

Olin jo pentuna siinä uskossa, että kielen lyhtypylvääseen työntäminen on tyhmää ja varsin kivuliasta.
Elukka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Hehehehe.
Käsi pystyyn, joka EI olisi joskus pentuna iskenyt kieltään jäiseen lyhtypylvääseen tms.?
o/
Tylsimys. :P
Kyllähän toi nyt kuuluu pakollisiin elämysmatkailukuvioihin.
Varsinkin kun nimen omaan kiellettiin, että kieltä ei saa laittaa rautaan pakkasella.
(Miksi himputissa siitä muuten yleensäkään kiellettiin? Ei olis tullut itselle mieleenkään, jos ei olis kielletty.)

[edit]
MarthaFocker kirjoitti:Olin jo pentuna siinä uskossa, että kielen lyhtypylvääseen työntäminen on tyhmää ja varsin kivuliasta.
No mutta pakkohan sen on olla hauskaa, kun sitä kerran oli kielletty tekemästä.
[/edit]
Lilo

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Patz kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Herneen puutteessa tungin nenääni piharatamon kukinnon. :D
Mäpä tungin napin, lääkärisetä otti onneks pois :mrgeen:
Hee, tässä oli taas samanlainen järkeilytapaus omasta lapsuudesta: kaveri tunki napin nenään ja ihmettelin että miksi se niin teki, olipas hölmöä. Mutta sen sijaan MUOVAILUVAHAPALLO... :D
Mulli75

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lilo kirjoitti:Mulla on ylitaipuvat/liikkuvat nivelet.
Mulla kans taipuu kädet. Huomasin sen aloitettuani kamppailulajin harrastamisen kun kouluttaja ja treenikaverit on yrittäneet lukottaa niin ne on aina ihmeissään miten paljon niitä voi vääntää. Tosin varovaisuutta on koska itse en anna periksi kovin helpolla kipua vastaan.

Seuraavat tempaukset ovat teininä tehtyjä

Joskus kokeilin kuinka suuren palan pystyy nielemään. Kaikki varmaan muistanee peltirasiassa myytäviä kovia ananaskarkkeja joita saa mm. laivan tax-free shopista. No siinäpä sitten nielaistuani karkin kokonaisena se koko matkan ajan tuntui sisälläni kokeilevan ruokatorven joustavuutta ja kipu oli sen mukainen.

Vanhempieni mökin lähellä Kerran kokeilin ampua ilmakiväärillä hylätyn ajosta poistetun kuorma-auton tuulilasiin. :x Sehän mureni kuin pipari. Vanhempieni reaktiot olivat sen mukaiset.

Isäni nukkui kesällä pihakeinussa aurinko paistoi ja niin paistoin minäkin suurennulasillani isäni varvasta :piru: . Isäni hillitsi kuitenkin hermonsa. :D
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Elukka kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Olin jo pentuna siinä uskossa, että kielen lyhtypylvääseen työntäminen on tyhmää ja varsin kivuliasta.
No mutta pakkohan sen on olla hauskaa, kun sitä kerran oli kielletty tekemästä.
En mä tiedä... olen aina mielummin kokeillut sellaisia juttuja, joita tuhannet muut eivät ole minua ennen todenneet todella typeriksi.

Katselin tarhan pihalla kun tyypit repivät kielistään palasia pois, niin ei minulle tullut mitään pakottavaa tarvetta työntää kieltäni siihen itse. Tyhmähän olisin ollut.

Sinitarraa taisin joskus työntää nenääni, vaikka tiesin, että se on typerää. Halusin ilmeisesti todistaa, että minä kyllä pystyn saamaan sen pois omin voimin. Ja tittidii!! Niin pystyinkin. Sitä ennen tosinolin muutaman tunnin sinitarrat nenässä. Porukoille en tietenkään kertonut. Itse kaivoin sen pois kynällä (joo tosi fiksua). No kuitenkin nenä suorittaa edelleen nenän funktiota.

Mutta joo, saan minä jatkuvasti "hyviä" ideoita. Miten ihmiset suhtautuvat siihen, että kuljen kaupungilla pantavan lampaan kanssa, tai pukeutuneena maria lundiksi? Onnistunko pokaamaan 15-vuotiaan lökäpöksyn kaverille (21) (eivätkös kaikki sen ikäiset kundit halua "opettajan" vähän vanhemmasta naisesta?) Tittidii, mitähän tapahtuu, kun painan tästä nappulasta? Miten ihmiset suhtautuvat kun röyhtäilen äänekkäästi hiljaisen hetken sattuessa, mutta käyttäydyn muuten täysin normaalisti? Hämmentyyköhän uusi tuttavuus, kun alan syyttää häntä jostain tekemättömästä rikkeestä? Mitä pennun mutsi diggaa, kun kiroilen sen muksulle ärrällä? Miten suolihuuhtelu suositetaan vesisuksilla ja moottoriveneellä? Minkä väriseksi kusi muuttuu kun juon sinistä litkua koko illan? Saankohan jalan niskan taa? Saankohan sen pois? Ja muita tälläisiä kokeiluja....
Mulli75

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

MarthaFocker kirjoitti: Miten suolihuuhtelu suositetaan vesisuksilla ja moottoriveneellä?
Mä en uskonut aluksi vaikka kaverit varoittivat suolihuuhtelusta kun kaatuu kovasta vauhdista vesisuksilla. Enkä muuten halunnut sitä mutta se vaan tuli.

Toisena mitä kukaan ei toivo itselleen on se kun mahatauti iskee silloin kun on märkäpuku päällä veden pinnan alla niin se veden paine auttaa varmasti lisäämään sitä painetta mahassa niin että märkäpuku on lopulta täynnä kakkaa.
Bliss

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Noloa, mutta mä en osaa uida :oops:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mä olen kerran mennyt kouluun vahingossa ilman housuja! Siis pelkillä sukkiksilla, aika übernoloa. Muistaakseni silloin oli vielä joku vitun juhlapäivä ja jouduin koko koulun edessä soittamaan kannelta sukkahousuisillani..
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Camilla kirjoitti:Mä olen kerran mennyt kouluun vahingossa ilman housuja! Siis pelkillä sukkiksilla, aika übernoloa. Muistaakseni silloin oli vielä joku vitun juhlapäivä ja jouduin koko koulun edessä soittamaan kannelta sukkahousuisillani..
Haha! Toi on yksi mun painajaisista!!! Ei voi olla totta, että joku on oikeasti tehnyt ton!
Päivän paras!
Kittys

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Mä oon liimannu kersana purukumilla ripset ja kulmakarvat yhteen. Hieroin vielä sitä purkkaa niin, että varmasti pysyy ööga kii. Ehanaa, ne sit jokseenkin leikeltiin pois.

Sama kävi otsatukalle; tosin nirhasin sen ite kokonaan pois kynsisaksilla. Jep, kylläpä hävetti. Nätti polkkatukka ilman otsatukkaa. Hyi!

Ihan normaalina lisänä; mulla on yliliikkuvat nivelet, varpaat saan harotettua (ne on muutenki kuin ois sirkkeliin joutunu) räpylöiks, saan jalat niskan taa ja pääsen spagaatin, kun tarpeeks venyttelen. Spagettiveltto koko pakkaus.
HoundDog

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Bliss kirjoitti:Noloa, mutta mä en osaa uida :oops:
Älä ole lainkaan huolissasi. Mä en osaa lentää! Silti ajoittain istun niissä täyteen ahdetuissa sillipurkeissa jotka seilaa taivahalla (blue(s)) ristiin rastiin.

Toisaalta, onhan toi vähän noloa. Lohjalta ja kaikkee. Olisit voinut uida niissä pulpin perin hyvänhajuisissa jätevesissä jo pienestä pitäen. No ainakin musta oli kliffaa uida paperitehtaan ja sementtitehtaan varjossa. Puhtaita olivat vedet silloin, huomaahan sen jo ajatuksenjuoksusta.
Herra Manala

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

MarthaFocker kirjoitti:Ainiin, ja pikkuvarpaani on ihan onnettoman kokoinen. Sellainen kissan anustappi.
Onko tuo nyt vielä muka onnettoman kokoinen, sillä Gattacallahan on sentään ihan oikeasti kissan anustapin virkaa toteuttanut isovarvas, jos miehen omiin sanoihin on uskomista.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herra Manala kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Ainiin, ja pikkuvarpaani on ihan onnettoman kokoinen. Sellainen kissan anustappi.
Onko tuo nyt vielä muka onnettoman kokoinen, sillä Gattacallahan on sentään ihan oikeasti kissan anustapin virkaa toteuttanut isovarvas, jos miehen omiin sanoihin on uskomista.
Eipäs liioitella.
Minä vain hieroin isovarpaalla kiimaisen kissan märkää pillua. En edes penetroinut. Kivaa oli silti varsinkin kissalla.
Bliss

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Bliss »

HoundDog kirjoitti:Olisit voinut uida niissä pulpin perin hyvänhajuisissa jätevesissä jo pienestä pitäen.
En olisi, koska asuin silloin aivan muualla :D
Tosin Töölönlahdessa olisin voinut pienenä lillua, mutta ei tullut sitäkään tehtyä
nypari

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja nypari »

Mulli75 kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Miten suolihuuhtelu suositetaan vesisuksilla ja moottoriveneellä?
Mä en uskonut aluksi vaikka kaverit varoittivat suolihuuhtelusta kun kaatuu kovasta vauhdista vesisuksilla. Enkä muuten halunnut sitä mutta se vaan tuli.
Koettu. Yksi kivuliaimmista ja noloimmista kokemuksistani ever.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Paskalla ollessani raavin pallejani. :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kotona pissaan istualtani kuin tytöt.
Pissaamisen jälkeen hyväksi keinoksi tiristää loputkin tipat olen havainnut kutitella häntäluutani paperinpalalla. Joku refleksi erittää vähän lisää pissaa. :oops:
Tiikeriankka

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

ninnithequeen kirjoitti:
Patz kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä saan kaikki varpaat erilleen.
Eikös tää oo ihan normaalia?
No ei. Mä saan ne nimittäin todella erilleen....
Se on epänormaalia, ettei saa. Mutta epänormaali on normaali 24/7 kenkiä käyttävän sukupolven parissa. Vitun pullajalat.
MarthaFocker

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:Kotona pissaan istualtani kuin tytöt.
Pissaamisen jälkeen hyväksi keinoksi tiristää loputkin tipat olen havainnut kutitella häntäluutani paperinpalalla. Joku refleksi erittää vähän lisää pissaa. :oops:
Freak show...
Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kun uteliaisuudella ei ole rajaa...

Viesti Kirjoittaja Meik »

ninnithequeen kirjoitti: Käsi pystyyn, joka EI olisi joskus pentuna iskenyt kieltään jäiseen lyhtypylvääseen tms.?
No mieli teki kokeilla sitä koulubussin pysäkkitankoa, mutta kaveri onneksi suostui mun puolesta. No se sitten vähän myöhästyi koulusta. Itse haukkasin lumikolasta, kun isukki sanoi, että älä vaan laita edes huulta siihen. Niin ja kerran nuolin ulko-oven kahvaa.

Paskamaistahan näissä on se, jos ei saa "hälytettyä" apua. Esim tossa kolassa oli se paha puoli, että mulla oli kieli ja huulet siinä kiinni. Ei siis saanut kuin mumistua...ja mene nyt joku kola suussa sisälle. No tässä ovihommassa olinkin sitten niin fiksu, että pimpotin vaan ovikelloa. Tietty ovi sitten jossain vaiheessa aukesi jysähtäen mun otsalohkoon. Jatkoin oven kanssa samaa liikerataa iskun jälkeen taaksepäin, kunnes oven avannut henkilö tajusi lyöneensä oven johonkin - ja kiskaisi sen nopeasti takaisin... Mä jatkoin edelleen liikerataani taaksepäin. Eikä se kieli venynyt niin kuin piirretyissä.

Toinen pikkupoikana sattunut tapahtumaketju meni jokseenkin näin: en saanut kiekkoa kohoamaan millään. Hiton kovaa se kiekko lähti, mutta ei vaan noussut. Lätkää pelaava isopoika neuvoi, että "läiski vittu koko viikonloppu, niin varmasti nousee". Läiskin. Ei noussut. No jatkoin vielä alkuviikon läimintää ja kerta toisensa jälkeen hain kiekon jupisten maalista. Pelasin tietenkin tien suuntaisesti, ettei talojen ikkunat olisi vaarassa. No en tiedä mitä tapahtui, mutta yhdellä iskulla se kiekko nousi ja osui suoraan maalin ristikkoon. Siitä se muutti vähän suuntaa ja osui noin parin metrin korkeudelle puhelinpylvään metalliseen johtosuojaan (vieläkin näkyy musta viiru kiekosta). Siitä se otti kimmokkeen ja jysähti broidin makuuhuoneen ikkunasta sisään. Faija oli just paskalla ja lämpölasin hajoamisesta tuli niin hirveä pamaus, että sen suoli tyhjeni kerralla.

Yks paha setä kävi kerran mussuttamaan mulle ja mun kavereille, kun juostiin naapureiden pihoilla. Harmitti niin paljon, että piti kostaa se jotenkin. Mietittiin, että tehdään sen autolle joku jäynä. Oli just satanut vähän lunta ja ei voitu kävellä auton viereen, koska siihen olis jäänyt jäljet. Toisaalta mitään kauheen pahaa ei viitsitty tehdä, kun se vois tulla kalliiksi. Kiivettiin sen autokatoksen katolle ja paskasin sieltä sen valkoisen fordin konepellille.
Vastaa Viestiin