Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Palttiarallaa 5 päivää. Vedinkö enkat???
nypari

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sekunteista muutamaan minuuttiin.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ei mun kyl ees pitänyt pitää moista, mutta 1.1 tuli otettua vuoden eka siideri. Se siitä tipattomuudesta tai ees sen harkinnasta.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Et, ku sinkkumatilla kesti saman verran.

Mun Baariton Tammikuu kestää edelleen, tosin aloitin sen 3.1. pakollisista syistä :wink:
Niin ja jos töihin joutuu, sitä ei lasketa, mutta yhtäkään olutta en duunin/duunien jälkeen mene sinne juomaan!! Kotona saa ottaa ykköstä saunan jälkeen ja ehkä pari lasia viiniä tammikuun ajan.
ElanorRaven

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Onneksi olkoon! En ole itse edes päättänyt tipatonta tammikuuta pitää, koska
a) se lupaus ei pitäisi
b) en edes tarvitse sellaista, kun en muutenkaan ihan ylettömästi ryypiskele. Ja mitä väliä pitää yksi kuu tipattomana, jos muulloin kumminkin ryyppää ihan vapaasti... :P
Tänään kyllä ajattelin lähteä baariin.
1108

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Et, ku sinkkumatilla kesti saman verran.
Niin suostutteli minut täysin väkipakolla lotraamaan alkoholilla tänään. :vihelt:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Mun mielestä 1.1 juopottelua ei lasketa koska se on vielä vähän niinkun sitä 31.12 iltaa, eiks vaan? Tän tytön tipaton kestää kyllä kuun loppuun, lauantaina aion lähteä baariin vesilinjalla, nih!
nypari

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Camilla kirjoitti:Mun mielestä 1.1 juopottelua ei lasketa koska se on vielä vähän niinkun sitä 31.12 iltaa, eiks vaan? Tän tytön tipaton kestää kyllä kuun loppuun, lauantaina aion lähteä baariin vesilinjalla, nih!
Höh, mä lasken kun säännöissä ei erikseen kielletty. Mut tänään sitten katkee viimeistään.
Starflare

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kaupassa olisi 24 tölkkiä olvia tyrkyllä hintaan 18€.... :think:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mä join kyllä sunnuntaiaamuna kuudelta kaljaa, joten sanotaan nyt että 3 päivää kesti tipaton.. Mut kerta on hyvä syy juhlia tänään ni sillon juhlitaan.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12371
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

5 päivää. :( :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Runkkis

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Luulen, että tipaton kuukauteni pitää. Olen nimittäin päättänyt jakaa tuon kuukauden tasaisesti ympäri vuotta..
Elukka

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Mikä hiivatin tipaton kuukausi :?:
Kohtuukäyttäjän ei tarvitse yrittää suojella maksaansa millään hampaat irvessä vietetyllä "rauhoitusajalla".
Ja ei, en ole juonut alkoholipitoisia juomia tämän vuoden aikana... Ainakaan mikäli 1. tammikuuta heti keskiyön jälkeen jätetään pois laskuista.
Yönmustaritari

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elukka kirjoitti:Mikä hiivatin tipaton kuukausi :?:
Kohtuukäyttäjän ei tarvitse yrittää suojella maksaansa millään hampaat irvessä vietetyllä "rauhoitusajalla".
Ja ei, en ole juonut alkoholipitoisia juomia tämän vuoden aikana... Ainakaan mikäli 1. tammikuuta heti keskiyön jälkeen jätetään pois laskuista.
Mut maar kyl se lasketaan se päin nro uno myös. siitähän se viinaton taistelu alkaa kn muut dokaa ja itse et.

Minä lasken vielä niitä oikeita päiviä itselleni mutta täytyy kyllä mainita, että kyllä on jurpoo olla selvinpäin. Hittoako tässä vapaalla tekee selvinpäin.

Kämppä on siivottu. On urheiltu ja luettu. Pelattu ja katsottu leffaa. Mikään näistä ei kutienkaan ole parempaa ajanvietettä, kuin olla tiedostamattomassa tilassa perjantaista sunnuntaihin.

Niin on onhan tämä elinikää lyhentämätöntä ja melko kustannustehokasta. Mitäköhän niillä sästyneillä rahoilla sitten tulee tehtyä? Tuskin muuta kuin vedettyä kahta kovemmat perseet olalle eikä kahta ilman kolmatta mitä.

Ans kattoo ny sano kauanko tätä juopotteluvapaata jatketaan. jos vetis vaikka kesään asti sano. Ans kattoo ny sano.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos ei lasketa, lasketaan? 1.1 uuden vuoden yö, niin heti loppu mutta jos ei..
Niin toissailtana, eilen illalla, tänä iltana? 5 päivää..meni..
Mä join pilsneriä uutena vuotena, mites se ulkoholipitoisuus?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mitä?! Enkö mä ole vielä täällä kertonut, että tipatonta on kestänyt jo 13.12. alkaen? no nyt kerron: Olen ollut tipaton jo 13.12. alkaen eikä loppua näy.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Turbohaltija

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Lolita kirjoitti:Mitä?! Enkö mä ole vielä täällä kertonut, että tipatonta on kestänyt jo 13.12. alkaen? no nyt kerron: Olen ollut tipaton jo 13.12. alkaen eikä loppua näy.
Hyvä! Mä olen ylpeä susta!
Kittys

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Ei hetkeäkään. Olen ollut antautuvaiseNpi ja ottavaiseNpi tammikuussa kuin joulukuussa, mutta niinhän mä taisin luvatakin. lol

*shyyys*
slam

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja slam »

kalja on tuosa aukinaisena...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Eipä ole tipaton, touhutipaton korkeintaan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Patz

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tipaton, karkiton ja roskaruoaton jo kahdeksan päivää, huraa!
Bloom
Kitinäaddikti
Viestit: 60
Liittynyt: 17.11.2005 19:49

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Bloom »

Tipattomuus, tupakattomuus ja huumeettomuus eivät ole ongelmia - kertaluopuminen on karua mutta mahdollista. Sen sijaan syömisen säänteleminen on karmivan vaikeaa. Aisteja on pakko herätellä vähintään pari-kolme kertaa päivässä jo pelkästään hengissäpysymisen nimissä. Mutta kun yksi pala suklaata on maistettu ja aistit huutavat lisää, olisi lopetettava. Ihan sama kuin jos tupakoitsija saisi vain sytyttää tupakan, ottaa yhden henkosen ja sitten pitäisi lopettaa. Kuinka moni pystyisi siihen?

Mieluiten olisin kokonaan syömättä, ei tarvitsisi murehtia.
RolloTomasi

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

3.1. join yhden cocktailin, en muista minkä.

5.1. join kolme lasillista punaviiniä lounaan kanssa ja yhden päivällisen.

Eli kaksi ja puoli päivää?
Pikku-Akka

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Vaikka en luvannut mitään, niin yritin kuitenkin.
Kuoharia kaksi ihan pienen pientä lasillista 4.1. ja punaviiniä saman verran 7.1. Saahan niistäkin kännin päälle. Mutta siideriin tai väkeviin en ole koskenut. Tuon verranhan saa juoda ihan terveydellisistä syistä!
RolloTomasi

Re: Kauanko kesti tipaton tammikuu?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Mä en ainakaan tänä vuonna ole kännissä pienessäkään ollut kertaakaan.
Vastaa Viestiin