Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

0 (olen mies)
26
26%
1 (olen mies)
15
15%
2-4 (olen mies)
8
8%
5-9 (olen mies)
0
Ei ääniä
10 tai yli (olen mies)
1
1%
0 (olen nainen)
24
24%
1 (olen nainen)
12
12%
2-4 (olen nainen)
10
10%
5-9 (olen nainen)
2
2%
10 tai yli (olen nainen)
1
1%
 
Ääniä yhteensä: 99

Avatar
Meik
Elämätön Kitisijä
Viestit: 491
Liittynyt: 29.11.2005 16:19

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Meik »

Nolla. Kukaan mulle anna, prkl. :evil:
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

RikuKiki kirjoitti: Myös Gattaca saa vastata, kunhan pysyy asiallisena. Odotan innolla etenkin jouden-zan kertomuksia. Oman raporttini voin antaa joko tällä tai muulla tunnuksella jos gallup saa yhtään tuulta alleen.

Tässä tulee, joten eikun siis runkkaamaan ja Täysii jos siltä dunduu..

1. En tiedä onko Kityläinen mutta kahvilla kävin ex Fly77 nykyään taitaa olla chica ja sit siihen tuli ystävänsä Finmonster tms, rentoa kivaa läppää ei muuta.

2. Keikaus, syötiin ja naureskeltiin, ei muuta.

3. Poikuus tai Gattaca, hän joi bissee ja mä kaffetta ja kehitettiin sosiaalisia toimintatapoja, ei muuta.

4. Koiruli, joi pari glasii vinkkua ja mä kaffetta..mukavat jutustelut ei muuta.

5. Ai niin vielä Mustaenkuli, bissee ja mulle kaffetta..kivat läpät ja thätsit.

Elikä siinä oli saldo ja taisi vielä mennä niin että kaikissa muissa tapauksissa paitsi Poitsuliini, niin mua pyydettiin syömään tai muutamalle lasillisille ja toki Saatan lähteä jos pyydetään, edellyttäen että siinä persoonassa on jotain semmosta joka saa mut kiinnostuneeksi ja en meinaa nyt sitä nussimista vaan jotain erkoislaatuista, kuten vaikka herra Poikuus:D

Elikä ketään en ole nussinut, noh Flyy-tyttöä kyllä vähän silmilläni heh.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Starflare kirjoitti:En ensimmäistäkään. Pitäisiköhän?
Ja jos, niin ketä?
nypari

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja nypari »

vadim kirjoitti:
Starflare kirjoitti:En ensimmäistäkään. Pitäisiköhän?
Ja jos, niin ketä?
Minuakin jostain syystä kiinnostaa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Herra Manala kirjoitti:Sen verran haluan vielä sanoa, että Nowaliini on kyllä aivan sairrrrraan hyvä intiimijumpassa. Kyllä äipät osaa!
Edelliseen kysymykseeni ilmeisesti tulikin jo vastaus.
Chap

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lasketaanko sekin, jos on ollut mukana vain katsomassa ja taputtamassa tahtia?
MarthaFocker

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Chap kirjoitti:Lasketaanko sekin, jos on ollut mukana vain katsomassa ja taputtamassa tahtia?
Senkin perverssi!

Notta oikein tahtia! Oliko se Pam....pam...pam....

vai pampampampampampampampampampam!!!!???
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Chap kirjoitti:Lasketaanko sekin, jos on ollut mukana vain katsomassa ja taputtamassa tahtia?
Rikukiki kirjoitti:Yhteismasturbaatiosta ei saa pisteitä, rajana on toiseen koskeminen fyysisesti.
Siis ei kelpaa, ellet ollut tosiaan taputtamassa sitä tahtia osallistujien pakaroille joko piiskan kanssa tai muuten.
Chap

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Chap »

Jyrki73 kirjoitti:
Chap kirjoitti:Lasketaanko sekin, jos on ollut mukana vain katsomassa ja taputtamassa tahtia?
Rikukiki kirjoitti:Yhteismasturbaatiosta ei saa pisteitä, rajana on toiseen koskeminen fyysisesti.
Siis ei kelpaa, ellet ollut tosiaan taputtamassa sitä tahtia osallistujien pakaroille joko piiskan kanssa tai muuten.
Ai noin vai ... not sit mä oon aika monta kertaa pitänyt kädestä kiinni tai jopa halannut - sekä miehiä, että naisia ... menee tilastot uusiksi.
Runkkis

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

nypari kirjoitti:
vadim kirjoitti:
Starflare kirjoitti:En ensimmäistäkään. Pitäisiköhän?
Ja jos, niin ketä?
Minuakin jostain syystä kiinnostaa.
Tästähän voisi avata taas oma gallupin. Kuka tekee?

*kiinnostaa niin paljon*
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Tämähän on sikälikin mielenkiintoinen kysymys, että "montaa" lienee yksi näitä perinteisimpiä pilkun pikemminkin kuin kityläisten penetroijien harminaiheita. "Montaa" kun on peräti kummallinen muoto: siinähän on kaksi partitiivin päätettä peräkkäin. Kielitoimisto kyllä muistaakseni taipui hyväksymään muodon joskus 1990-luvun puolivälissä, erityisesti kun vaikkapa tässä tapauksessa kysymys "kuinka monta kityläistä olet nainut?" jäsentyisi useimpien mielissä varmaankin lähinnä avioliittohistoriaa koskevaksi uteluksi. Vaikka "montaa" onkin nykyään sallittu muoto, "useaa" olisi kuitenkin mielestäni johdonmukaisempaa kieltä.

Ei täällä näin holtitonta meininkiä ollut, kun A_J oli pitämässä jöötä. Eikä Edithkään ole tuurannut vanhalla innolla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Edith

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Edith »

urpiainen kirjoitti:Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Tämähän on sikälikin mielenkiintoinen kysymys, että "montaa" lienee yksi näitä perinteisimpiä pilkun pikemminkin kuin kityläisten penetroijien harminaiheita. "Montaa" kun on peräti kummallinen muoto: siinähän on kaksi partitiivin päätettä peräkkäin. Kielitoimisto kyllä muistaakseni taipui hyväksymään muodon joskus 1990-luvun puolivälissä, erityisesti kun vaikkapa tässä tapauksessa kysymys "kuinka monta kityläistä olet nainut?" jäsentyisi useimpien mielissä varmaankin lähinnä avioliittohistoriaa koskevaksi uteluksi. Vaikka "montaa" onkin nykyään sallittu muoto, "useaa" olisi kuitenkin mielestäni johdonmukaisempaa kieltä.

Ei täällä näin holtitonta meininkiä ollut, kun A_J oli pitämässä jöötä. Eikä Edithkään ole tuurannut vanhalla innolla.
Joo. Mä mietin tämän kommentoimista jo aiemminkin, mutta olen yleensäkin aika innoton erotiikkaosioon kirjoittamaan.

Seuraavassa kuitenkin tietoni ja mietteeni asiasta (tiedot peräisin muutaman vuoden takaa ja kaivettu juuri unohduksista): Joo, siinä on tuplapartitiivi, mutta kielitoimisto hyväksyy sen tapauksissa, joissa pelkkä yksöispartitiivi aiheuttaisi sekaannusta. Suomen kielen laitoksella oppimani esimerkki (en nyt viitsi nähdä vaivaa ja keksiä omaa) on sellainen, että jos tahdon kertoa maistelleeni useampaa kakkua - mutta en siis syöneeni niitä kokonaan - voin sanoa syöneeni _montaa_ kakkua, koska sanomalla "söin monta kakkua" voisin antaa ymmärtää syöneeni monta kakkua kokonaan.

Mielestäni tähän yhteyteen voisi kyllä edellisen perusteella sopia tuo tuplapartitiivimuotokin, koska tässä tulee esille edellisen lisäksi myös aspektikysymys esille (ampui miehen - ampui miestä) eli jonkinlainen toiminnan päämääräisyys ja loppuunsaattaminen. Ja luullakseni ketjussa ajatellaan kuitenkin lyhytaikaisempaa ja sattumanvaraisempaa ja kevyempää toimintaa kuin esimerkiksi hengiltä naimista, jossa tapauksessa ilman muuta käytettäisiin muotoa "monta".

Mielestäni siis kahdessa edellisessä kappaleessa esittämäni syyt yhdessä oikeuttavat käyttämään tuplapartitiivimuotoa, vaikkakaan se ei ole mielestäni pakollinen, mutta odotan jännityksella Aito_Johannan kantaa, jonka hyväksyn myös palstan viralliseksi. En tiedä, onko "usea" sitten suositeltavampi pronomini kuin "moni". Jäähdyttelevä suomenkielipääni ei kyllä näe moni-sanan taivutusmuotojen käytössä sinänsä mitään paheksuttavaa.

Ja, Urpiainen, hei, etkös ole jonkinlaisia kielialan ihmisiä itsekin, kun olet taannoin paljastanut jopa rakennuksen, jossa olet työssäkin?
Starflare

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

nypari kirjoitti:
vadim kirjoitti:
Starflare kirjoitti:En ensimmäistäkään. Pitäisiköhän?
Ja jos, niin ketä?
Minuakin jostain syystä kiinnostaa.
:oops: Noh tuota, nimiä ei viitsi mainita, mutta eipä noita ole ihan kuin muutama :wink: .
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Edith kirjoitti: Joo. Mä mietin tämän kommentoimista jo aiemminkin, mutta olen yleensäkin aika innoton erotiikkaosioon kirjoittamaan.
No kyllä pilkkuseksi on erotiikkaa siinä missä 90% tämän alueen aiheistakin. No, olen kyllä analyysisi kanssa samaa mieltä. Ja ainakin puheessa sanoisin itsekin varmasti "montaa" tällaisessa yhteydessä, luultavasti kirjoitetussa tekstissäkin.
Edith kirjoitti: Ja, Urpiainen, hei, etkös ole jonkinlaisia kielialan ihmisiä itsekin, kun olet taannoin paljastanut jopa rakennuksen, jossa olet työssäkin?
En ole. Suuressa oveluudessani paljastin vain sen rakennuksen, jossa vierailin säännöllisesti syksyllä. Töissä olen toisaalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Kid

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Kid »

En ole pannut ketään kityläistä, joten vastaus on 0
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

0
Nolla
Zero :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
T3000

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja T3000 »

No en ihan kaikkia. Manala oli aika huono, liian löysäks hoonattu jo.
Nowaysis

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

T3000 kirjoitti:Manala oli aika huono, liian löysäks hoonattu jo.
Onneks merinäköala hieman kompensoi.
Tiikeriankka

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

0x0
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja martza »

Onneksi en yhtään. Olen välttynyt siten KITYN sukupuolitaudeilta.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Kai tämän pienen, kohtuullisen suljetun yhteisön miehiä voisi enemmänkin naida. Tosin tuntisin itseni vain oksettavaksi, halvaksi lutkaksi.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Exsat

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lucky Luciano kirjoitti:Kai tämän pienen, kohtuullisen suljetun yhteisön miehiä voisi enemmänkin naida. Tosin tuntisin itseni vain oksettavaksi, halvaksi lutkaksi.
Siihan tuntumaan pääsee ilman kityäkin. Ja parhaimmillaan ilman naimistakin.
hebuli

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja hebuli »

kid kirjoitti:En ole pannut ketään kityläistä, joten vastaus on 0
Onko teillä nussun kanssa platoninen suhde? :wink: Käsitin noista säännöistä että cityläiset jotka käyvät kity-miiteissä lasketaan mukaan.
Lucky Luciano kirjoitti:Kai tämän pienen, kohtuullisen suljetun yhteisön miehiä voisi enemmänkin naida. Tosin tuntisin itseni vain oksettavaksi, halvaksi lutkaksi.
Enempien vahinkojen välttämiseksi ja ensiaskeleena puhdistautumiselle kitytohtorimme suosittelee jo sen ainukaisen kitymiehesi naimisen välitöntä lopettamista.
Viimeksi muokannut hebuli, 09.01.2006 13:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kid

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Kid »

hebuli kirjoitti:
kid kirjoitti:En ole pannut ketään kityläistä, joten vastaus on 0
Onko teillä nussun kanssa platoninen suhde? :wink: Käsitin noista säännöistä että cityläiset jotka käyvät kity-miiteissä lasketaan mukaan.

Kappas, luin sitten säännöt päin ***tua... (eli en lukenut ollenkaan)
Toki me nussun kanssa rakastellaan, naidaan, pannaan.. Millä nimellä sitä haluaakin kutsua. :P

Edit: enkä näemmä osaa lainatakkaan oikein..*viiltää ranteet auki*
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka montaa kityläistä olet nainut?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

hebuli kirjoitti:Enempien vahinkojen välttämiseksi ja ensiaskeleena puhdistautumiselle kitytohtorimme suosittelee jo sen ainukaisen kitymiehesi naimisen välitöntä lopettamista.
Ai miks? Eihän sil oo ku se genitaaliherpes?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Vastaa Viestiin