Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Edith

Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

"Jos nainen ei saa kunnon panoa, hän voi alkaa kiinnostua yhteiskunnasta!"

Kityn säännöissä kielletään mainostaminen, mutta kokeillaan nyt vähän sääntöjen rajoja. Eli sunnuntaina olis taas Kitkerät neitsyet Umo Jazz Klubilla. Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.
Viimeksi muokannut Edith, 24.08.2005 15:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Kitkerä sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:"Jos nainen ei saa kunnon panoa, hän voi alkaa kiinnostua yhteiskunnasta!"

Kityn säännöissä kielletään mainostaminen, mutta kokeillaan nyt vähän sääntöjen rajoja. Eli sunnuntaina olis taas Kitkerät neitsyet Umo Jazz Klubilla. Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.
Hitto mä jo kelasin että oot menny ihan sekasin viikonpäivissä ja muissa :D
PerttiMakimaa

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Otsikkona kohtuullisen harhaanjohtava.

Tuli ensimmäinen ajatus, että olet lääkekaapilla testannut "niitä sinisiä". :)
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Palautteesta viisastuneena vaihdoin otsikon. Nyt teidän viestit näyttää kummilta.
ninnithequeen

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:Palautteesta viisastuneena vaihdoin otsikon. Nyt teidän viestit näyttää kummilta.
Hih, niinpä :)
Na

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Na »

Edith kirjoitti:" Tämä menee sinne. Muu kitkerämielinen seura on tervetullutta.
Mä olen menossa ehdottomasti, ellei nyt tämä aluillaan oleva flunssa mene pahaksi. Enhän mä sua tunne, mutta tule moikkaamaan jos haluat. Tunnistaa kyllä kuvasta :)
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Olis jo sunnuntai. Olis. Paitsi että yritän silloinkin olla vetämättä perskännejä ja itkemättä ääntäni pellolle. Vituttaa ja ajatukset kiertää yhtä ja samaa rataa.

"Ei venevalkamassa melaa nää, vain rämeellä kauhomme ympyrää."
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Na kirjoitti: Mä olen menossa ehdottomasti, ellei nyt tämä aluillaan oleva flunssa mene pahaksi. Enhän mä sua tunne, mutta tule moikkaamaan jos haluat. Tunnistaa kyllä kuvasta :)
Kiva kuuulla. Tulen kyllä tervehtimään, jos en ole liian päissäni. Tai siis flunssaisuus ei ole kivaa kuulla, muu on. Parantelemisia.
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Huh, luin sanat kappaleesta "Pelataanko yatzia?". No, ei musta onneksi läheskään köydenvirittelypahalta tunnu ollenkaan. Eikä se ole multa pois, että toisella on. Kun mistään ei olisi ollut toivoa kumminkaan, enkä suurimpana osana ajasta sitä tahtonut minäkään.
AarneAnkka

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Edith kirjoitti:enkä suurimpana osana ajasta sitä tahtonut minäkään.
En tiedä päteekö tämä välttämättä sinuun, mutta jos on huono(ja) kokemus/ksia - mikä on tietenkin tapauskohtaista - niin saattaa pitkäksikin aikaa jäädä luulemaan ettei sitä tahdo.

Jos niitä huonoja kokemuksia tulee vähänkin enemmän, niin hyvä kokemus alkaa tuntua yhtä todennäköiseltä kuin lottovoitto. Jolloin alkaa käyttäytyä sen mukaisesti. Jolloin ennustus toteuttaa itsensä. :?
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Ei näytä kovin kitkeryys kiinnostavan? Lisämainostusta: Soitto alkaa kuulemma jo noin 20.30, joten työssä käyvillekään ei pitäisi olla kohtuutonta. Ja mä osaan kyl käyttäytyy.
PerttiMakimaa

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Edith kirjoitti:Olis jo sunnuntai. Olis. Paitsi että yritän silloinkin olla vetämättä perskännejä ja itkemättä ääntäni pellolle. Vituttaa ja ajatukset kiertää yhtä ja samaa rataa.
Oliko tuo ylempi omaa tekstiäsi vai bändin? :shock:

Ei kai kityn juttujen lukija mitään kitkeriä neitsyitä enää livenä tarvitse.. :)
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Edith kirjoitti:Olis jo sunnuntai. Olis. Paitsi että yritän silloinkin olla vetämättä perskännejä ja itkemättä ääntäni pellolle. Vituttaa ja ajatukset kiertää yhtä ja samaa rataa.
Oliko tuo ylempi omaa tekstiäsi vai bändin? :shock:
Tuo oli omaa, Pieni liioittelu piristää -sarjastani. Kitkeriltä olevat tekstit ovat lainausmerkeissä ja sitten allekirjoituksessani.
PerttiMakimaa

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Edith kirjoitti: Tuo oli omaa, Pieni liioittelu piristää -sarjastani. Kitkeriltä olevat tekstit ovat lainausmerkeissä ja sitten allekirjoituksessani.
Niin arvelinkin. Liioittelua eli ei, olen havainnut teksteissäsi ihan uuden mollivoittoisen sävyn viime aikoina? Syksykö tulossa? :paijaa:
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

PerttiMakimaa kirjoitti: Niin arvelinkin. Liioittelua eli ei, olen havainnut teksteissäsi ihan uuden mollivoittoisen sävyn viime aikoina? Syksykö tulossa? :paijaa:
Joo, joku selviytymiskeino oli erääseen uutiseen pakko kehittää. Mutta alan taas jo olla ihan normaali(?). Kiitos paijauksesta.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä saattaisin olla sopivan kitkerä sunnuntaina. Sillä varauksella tosin, etten ole liian uuvuksissa asuntojuoksusta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Edith

Re: Kitkerät neitsyet, sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti:Mä saattaisin olla sopivan kitkerä sunnuntaina. Sillä varauksella tosin, etten ole liian uuvuksissa asuntojuoksusta.
Huisia. Älä uuvu. Jos en palstoitse, niin sitten tekstiviestitse tms. muistan sua sunnuntaina.
Vastaa Viestiin