Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti: Etkö ole nähnyt elokuvaa Kuin raivo härkä? Robert de Niron esittämä mestarinyrkkeilijä harrastaa pientä esileikkiä ottelua edeltävänä iltana seksipommivaimonsa kanssa, kaataa lopuksi jäitä munille, menee seuraavana päivänä kehään ja lyö vastustajan maapallon kiertoradalle. :)

Minulle sopivat sekä perjantai että lauantai, kunhan vain saan luettua tentteihin päiväsaikaan. Ehkä lauantai-iltana voisi palkita itseään hieman vapaa-ajallakin.
En minä oo tuota elokuvaa nähnyt, mulla on paljon hyviä elokuvia näkemättä, kun niitä ei esitetä enää missään.

Eli lauantai olis kyllä IhQu. Missä baarissa? Oliksse nyt se Hilpeä Hauki vai William K.? Mä tarviin sit kyllä osoitteen kanssa enkä pelkkää kadun nimeä, kun tuo hämyinen itä on mulle vähän tuntemattomampaa aluetta.
Edith

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tosta raivosta härästä vielä, mä en kyllä niin heti rupeis uskoon, että shakkia voitetaan samanlaisella raivolla kuin nyrkkeilyä. Pikemminkin jonkun sopivan henkilön pitäis luvata jotain palkinnoksi voittajalle.
nojoojust

Re: Maanantai

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Minä lupaan voittajalle fiinin diploomin. Ehkä jopa pokaalinkin, jos ehdin sen jäljittää tässä karitsanjuottamishäslingissä.
:shakki:
Vastaa Viestiin