Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kalle kiinnostaa myös (ei se pårnålehti, höpsöt). Mutta asiassa ei ole kannaltani ongelmaa, koska ne eivät sulje toisiaan pois :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

EK1 Lappi ulkona. Viimeinen mutka. Auto näyttää siltä, ettei tarvi enää tänäviikonloppuna ajaa. Oli hyvässä vauhdissa siihen asti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

4 viikko taputeltu. 49ers jatkaa tappiotta jälleen todella vakuuttavalla voitolla. Ei tietoakaan jännittävistä loppuminuuteista, kun peli on ratkaistu viimeistään kolmannella neljänneksellä ja lopussa vaan rullataan aikaa kellosta. Hyökkäys tekee 30+ joka peliin ja vastustaja jää alle 20 pisteen.

Toinen tappioton joukkue Eagles sen sijaan otti viimeisimmän voittonsa jännän kautta, kun Commanders tasoitti peliajan päättyessä ja voittajaa haettiin sitten jatkoajalla. Commanderssilla olisi ollut mahdollisuus ottaa voitto peliajan päättyessä jos potkumaalilla tehdyn lisäpisteen sijaan olisivat yrittäneet 2 pistettä touchdownilla, mutta päävalmentajan pelihermo ei riittänyt laittaa kaikkea yhden kortin varaan.

Viikon ennakkoon kovin ottelu oli Dolphins vs Bills. Dolphinsin hyökkäys oli takonut eniten pisteitä alkukaudesta ja joukkue oli kolmen viikon jälkeen vielä tappioitta. Ottelun alku oli melkoista tykitystä, kun 5 ensimmäistä hyökkäystä meni päätyyn asti. Sen jälkeen Bills puolustus pisti stopin päälle, eikä Dolphins saanut sen jälkeen aikaan kuin 6 pistettä. Bills sen sijaan marssi Dolphinsin puolustuksen yli ja nappasi yllättävän selvän voiton 48-20 lukemin. Lopussa oli jopa varaa löysätä ja vaihtaa QB:ksi se huonompi Allen sekä pelata juoksupeleillä aika loppuun.

5 viikon aikataulut on vähän ikävät, kun Bills pelaa Lontoossa jo 16:30 alkavan ottelun ja 49ers sitten sunnuntain myöhäisottelun. Ton päiväpelin vielä ehkä katsoo suorana, mutta 49ers pelin katsominen jää maanantaille.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

YLE Teksti-TV 697/698! Kaikessa hiljaisuudessa MLS:stä on sukeutunut kiinnostavin ulkomaalainen futisliiga kotimaisten pelaajiemme suhteen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olkinuora. Suomikiekon yliarvostetuin pelaaja.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.10.2023 11:41 YLE Teksti-TV 697/698! Kaikessa hiljaisuudessa MLS:stä on sukeutunut kiinnostavin ulkomaalainen futisliiga kotimaisten pelaajiemme suhteen.
Pukille neljä yön ottelussa. 0,95 maalia/90min - ihan jees.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NFL viikko 5 raportti. 49ers on tällä hetkellä liigan paras joukkue. Dallas Cowboys puolustus oli ennen tämän viikon ottelua tilasto #1. 42-10 tappion jälkeen Dallasin puolustus tipahti #13 puolustukseksi. 49ers oikeastaan pelasi vain 3 neljännestä ja meni viimeisen neljänneksen melkein kokonaan varamiehistöllä. Merkittävintä 49ersin pelissä on tasaisuus. Joukkue suorittaa jokaisen pelin huipputasolla.

Samaa ei voi sanoa Buffalo Billsistä. Viime viikolla täydellinen ottelu Miamia vastaan ja tällä viikolla Lontoon iltapäivässä melkoinen mahalasku Jacksonvilleä vastaan. Puolustus teki koko lailla mitä tarvittiin, mutta Allenin johtaman hyökkäys rävelsi samaan tapaan kuin kauden ekassa ottelussa. Eiköhän Bills raivaa tiensä jatkopeleihin, mutta siellä ei ole varaa tulla yhtään tälläistä ohipeliä. Tasonvaihtelujen takia vaikea nähdä mestarisuosikkina, vaikka joukkue parhaimmillaan pelaa erittäin viihdyttävää peliä.

Philadelphia Eagles jatkaa puhtaalla pelillä, mutta jotenkin nihkeesti tulee voitot. Puolustuksen kautta eteenpäin, mutta hyökkäys kaipaisi lisää tehoja. Joukkue ei näytä niin vahvalta kuin viime vuonna.

Detroit Lions pelaa hyvin tänä vuonna. Voi olla kauden yllättäjä. Mä olen paria ottelua ehtinyt seuraamaan ja vakuuttavaa tekemistä. Ihan ansaitusti 4-1 viiden viikon jälkeen.

KC Chiefs on viime viikot ollut enemmän otsikoissa Taylor Swiftin kuin pelillisten esitysten takia. Mahomesin sankaritekojen myötä joukkue 4-1 ja seuraavan 3 viikon aikana tulee todella huonosti pelannut Broncos kahteen kertaan vastaan, joten eiköhän Chiefs jatka voittojen tiellä. Mutta ei näillä otteilla mestaruutta uusita. No onhan tässä vielä hyvin aikaa saada peli kasaan ja kokolailla varmasti joukkue jatkossa.

Miami palasi selviin voittolukemiin viime viikkoisesta Bills tappiosta ja palasi divisioonan ykköspaikalle 4-1 voiton.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

"It is Turbo time!"..."The "Moose got loose!" Kis kis, Viime yön änärit Youtubesta on kyllä paras tapa aloittaa päivä silloin, kun kotimaista ovat loistaneet :cheer:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Suoraan streamattuna netistä tuntuisi löytyvän hyvin ilmaisia palveluja joista katsoa, mutta jotain pitäisi vissiin maksaa johonkin suuntaan, että sais NHL pelit näkymään jälkilähetyksenä. NHL66.ir kautta näkyi kaikki jälkilähetyksinä ilmaiseksi vielä pari vuotta sitten, mutta nykyään pitäisi olla vähintään joku nopea VPN, jotta saisi toimimaan.

No en ala maksamaan enkä katsomaan pelejä yö aikaan, joten seurataan sitten vaan tilastoja ja katsotaan koosteita.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Mulla on Viasat, jossa näkyy myös mm. Valioliiga, Bundesliiga, F1, darts ja golf. Ruutu+ myös kotimaisia palloiluja varten.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vagabondo kirjoitti: 12.10.2023 9:39 ...joten seurataan sitten vaan tilastoja ja katsotaan koosteita.
Änäri on parasta tilastojen ja keskustelupalstojen kautta. Sähellystä jaksa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.10.2023 9:58 ^Mulla on Viasat, jossa näkyy myös mm. Valioliiga, Bundesliiga, F1, darts ja golf. Ruutu+ myös kotimaisia palloiluja varten.
Mä en oikein välitä noista TV paketeista, kun joutuu ostamaan paljon sellaista mitä ei kiinnosta katsoa. Suoraan järjestävältä organisaatiolta on tuntunut saavan parempia diilejä. Mulla on tällä hetkellä WRC.com kautta ralli ja NFL gamepass. Gamepass oli kyllä vähän kallis tänä vuonna, kun annoin tilauksen jatkua. Viime vuonna sain uutena hyvän diilin, joten täytyy kauden päätyttyä katkaista ja kilpailuttaa ensikaudelle palvelu uudestaan, kun saman palvelun saa useammalta toimijalta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Julmetun kova naisoletettu.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kyllähän ne nostelee.

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NFL viikko 6. Eagles ja 49ers hävisi, niin yhtään puhtaan peli joukkuetta ei ole enää jäljellä. Kuudella joukkueella on enintään 1 voitto ja sanoisin, että ne on jo ulkona jatkopeleistä kun kolmasosa sarjasta on pelattu. Myös Viking ja Titans alkaa olemaan ulkona 2-4 sarjoillaan tai ainakin vaaditaan melkoista tasonnostoa kammeta tuolta jatkopeleihin.

49ersilla oli vaikea peli. Ensimmäisen draivin touchdownin jälkeen mikään ei tuntunut onnistuvan. Tärkeitä pelaajia loukkaantui ja sateessa syötöt ei osuneet kohdilleen eikä vastaanotot pysyneet käsissä. Cleveland Brownsien puolustus pelasi hyvin ja jatkaa ansaitusti liigan parhaana puolustuksena. Ilman viimesekuntien 41 yardin potkumaalin hassausta 49ers olisi silti kaivanut voiton. Potkumaali on vähän kuin jalkapallossa rangaistuspotkut. Oletuksena pitäisi laittaa sisään, mutta aina joskus tulee töpättyä.

Bills voitti, mutta peli ei taaskaan vakuuttanut, eli vaikeeta oli. Billskin missasi potkumaalin viimeisellä hyökkäyksellään ja loppu olikin sitten aika trilleriä kun Giants jahtasi voittoon riittävää touchdownia. Viimeinen yritys lähti yardin päässä maalilinjasta rangaistuksen seurauksena pelikellon jo näyttäessä nollaa, mutta onneksi puolustus kesti ja hoiti ottelun kotiin.

Lions jatkaa hyviä otteita ja nousi viiteen voittoon Eaglesin ja 49ersin rinnalle. Miamilla ja KC Chiefsillä oli liigan heikoimmat vastustajat tällä kierroksella ja nekin nousi helpoilla voitoilla 5-1 tilanteeseen.

Billsillä ja 49ersilla on ensikierroksella helpot vastukset joista pitäisi irrota varma voitto, joten ensiviikonlopun ottelut on toivottavasti hilpeämpää seurattavaa kuin tämän viikonlopun tuskaiset pelit. Muista kärkijoukkueista Lionsilla on kova ottelu Ravensiä (4-2) vastaan ja Miami ottaa mittaa Eaglesista. Uskoisin että Lions ja Miami voittaa nuo pelit. Chiefs ottanee voiton Chargersseista. Katsotaan viikon päästä miten mun veikkaukset osuu kohdilleen.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tuo potkupallo oikein sovi suomalaisille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin viikonloppuna Tappara KooKoo pelissä. Eilen väijyin 1,5 erää CHL matsiaan. On kyllä eri joukkue kuin totuttu. Liigan sarjataulukko imartelee isosti, eka ajatukseni. Luomukiekkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 18.10.2023 10:05 Poikkesin viikonloppuna Tappara KooKoo pelissä. Eilen väijyin 1,5 erää CHL matsiaan. On kyllä eri joukkue kuin totuttu. Liigan sarjataulukko imartelee isosti, eka ajatukseni. Luomukiekkoa.
Taisi ainut puolustaja koko pelissä olla Heljanko. Liigassahan Tappara on vetänyt tiukkoja pelejä voittaen lähinnä satunnaisella vastaiskumaalilla kun suuren osan ajasta ollut lähes sillassa Heljangon pitäessä pystyssä, tällä kertaa ei ollut jumalmoodi mukana.

Ei maistu mulle nuo CHL:n jäähysäännöt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pienellä otannalla vertaisin Rikhardin Tapparaa Joukon Ilvekseen. Peli on välillä tai useinkin hienoa ja viihdyttävää. Taitavat hyökkääjät saavat ja osaavat pelata. Mestaruuksia harvoin luomukiekolla voitetaan. Pitää olla selkeä joukkuepuolustukseen nojaava pelitapa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Vagabondo kirjoitti: 17.10.2023 10:58 Billsillä ja 49ersilla on ensikierroksella helpot vastukset joista pitäisi irrota varma voitto, joten ensiviikonlopun ottelut on toivottavasti hilpeämpää seurattavaa kuin tämän viikonlopun tuskaiset pelit. Muista kärkijoukkueista Lionsilla on kova ottelu Ravensiä (4-2) vastaan ja Miami ottaa mittaa Eaglesista. Uskoisin että Lions ja Miami voittaa nuo pelit. Chiefs ottanee voiton Chargersseista. Katsotaan viikon päästä miten mun veikkaukset osuu kohdilleen.
No ne veikkaukset meni ihan persiilleen. Lions peliä en nähnyt mutta 6-38 tulos viittaa niiden ottaneen kunnolla pataan Ravensiltä. Chiefs nyt sentään voitti chargerssin, mutta Miamilla ei ollut mitään mahdollisuuksia Eaglesia vastaan joka vei pelin selkeästi 17-31. Mutta eniten harmittaa, että Billsin ja 49ersin normaalisti vahvat puolustukset vuoti pahasti heikon alkukauden pelanneita joukkueita vastaan. Sekä Patriotsin että Vikingsin hyökkäyspelissä tuntui tiukan paikan tullen kaikki napsuvan just kohdilleen.

Billsillä nyt 3 huonoa peliä putkeen, joista 2 tappiota ja yksi puolustuksen mahdollistama voitto. Tällä hetkellä vielä toisena divisioonassa, mutta pelin suunta pitäisi saada äkkiä ylöspäin, jotta saisi kammettua itsensä takaisin ykköseksi Miamin edelle. 49ersin hyökkäys ei toiminut viikko sitten ja nyt puolustuspeli, vastustajan hienot onnistumiset hyökkäyspelissä, johti toiseen tappioon. Vielä divisioonansa ykkösenä, mutta Seattle Seahawks on noussut haastamaan ykkössijaa, joten pelillinen kurssi pitäisi saada takaisin voittojen tielle ettei tarvi hakea paikkaa jatkopeleihin pistevertailujen kautta.

Toivottavasti viikko 8 jälkeen saa olla iloisemmissa tunnelmissa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4273
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bhven »

In 1852 Henri Giffard flew a 3-horsepower steam-powered dirigible over Paris. it was the first powered aircraft.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Kallelle toinen mestaruus :hep: :hep: :hep:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vagabondo kirjoitti: 29.10.2023 14:27 Kallelle toinen mestaruus :hep: :hep: :hep:
Ja Samille toka DPT pytty!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

NFL viikko 8

Bills näytti saaneen pelin kuosiin useamman heikon pelin jälkeen. Kausi ollut aika vaihtelevaa suorituksilta, mutta nyt näytti taas hyvältä. 49ers taas jatkaa kyntämistä. Tosi kahtiajakautunut kausi. Ensimmäiset 5 viikkoa tosi vakuuttavaa peliä ja selviä voittoja. Sekä hyökkäys että puolustus näytti liigan parhailta. Nyt jo kolmas tappio putkeen eikä mikään pelin osa-alue tunnu toimivan. Jotenkin loukkaantumisien myötä koko paketti mennyt hieman sekaisin. Nyt onneksi edessä lepoviikko jonka aikana toivottavasti saavat pelin takaisin kasaan ja päästään takaisin alkukauden vauhtiin.

Pääosin kierros meni odotetusti. Eagles voitti taas ja johtaa liigaa 7 voitolla. Suurin yllätys lienee, että heikosti kauden aloittanut Broncos, joka päästi 70 pistettä Miamia vastaan, onnistui pitämään Chiefsin nimekkään hyökkäyksen 9 pisteessä. Toinen poiminta lienee Jacksonville Jaguars, joka Lontoon peleistä lähtien ollut hyvässä vireessä ja noussut liigan kärkijoukkueisiin 6 voitolla. 49ers taas tappioputkellaan pudonnut nyt jo divisioonansa johtopaikalta.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leijonat Suomen EHT-turnaukseen valittu

Onhan tuo maajoukkuepelailu varmaan kiva juttu pelaajalle, mutta näin seurajoukkuefanina vähän pelottaa kun noin monta omaa kultamunaa korissa. Loukkaantumisriski.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin