Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja masa »

Kuka on nykky?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Kuka on nykky?
Petteri Nykky, salibandymaajoukkueen päävalmentaja. Sulle nobody 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja masa »

Jaa, mä luulin et joku lätkäheebo..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18763
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikella se jääkiekko PELAA?
Pyyhin Netikettiin..
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tiedoksenne!

Yle Teksti-TV Sivu 635/1
* MM-SALIBANDY, TSHEKKI *

YLE Urheilu vahvasti mukana


YLE Urheilu seuraa tiiviisti Suomen
salibandymaajoukkueen mestaruusjahtia
Tshekin MM-kisoissa.

YLE Urheilu näyttää netissä suorana
alkulohkon Suomi-Sveitsi-ottelun, josta
parhaat palat nähdään myös TV2:ssa.

Alkulohkon viimeisessä ottelussa Suomi
kohtaa Norjan
. Tuo ottelu nähdään
suorana lähetyksenä FST5-kanavalla sekä
YLE Urheilun internetissä.

Mikäli Suomi etenee välieriin, nähdään
sinivalkoisten välierätaisto myös
suorana netissä. Näiden lisäksi YLE
Urheilu tarjoaa suorana netissä
finaalin ja pronssiottelun.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tiedoksenne!
Niin ja näkeehän nuo netin kautta. Esim Suomi - Viro.

Huomasin seuraavani etelänaapureiden otteita enemmän kuin valkopaitojen. Siellä kun on mukana muutama heppu jonka kanssa on tullut neppailtua reikäpalloa jonkun kerran ja taidettu ottaa vähän häppääkin (sitähän tuon tason urheilijat ei virallisesti tee!).

Melko mitään sanomaton ystävyysottelu johon kumpikaan ei panostanut. Kunhan neppailivat alta pois.

Kisojen suurin juttu toistaiseksi on slaavilaisten rynnäkkö lehtereille. Ubeeta! Vittu! Olis vaan pitänyt lähteä. Voisin kuvitella, että siellä on melkko hulpeet hupinat menossa kylilläkin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hyvä Suomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!

Voi vittu mitä hitskokkia. Mutta niiin täydellinen loppu, että kotimainen palloilukulttuuri meni taas komiasti etiäpäin. Homopetterit taipui lopussa, emme me. Nuuuuuuuuuuuuh!!!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

KYYYLLLLLÄÄÄÄÄÄ!!!!

Uh!! Olisi niin paljon sanottavaa itse pelistä, sen tapahtumista, sen poikkeuksellisuudesta, mutta koska kaiken sen voi kuulla ja lukea toisaalta, niin minä tyydyn poikkeuksellisesti kehumaan tuomareita. Norjalaistuomarit tekivät finaalista sen arvolle sopivan tapahtuman. Helvetin hienoa, että siellä pelattiin, eikä hakattu ja painittu. Siitä kiitos kuuluu tuomarikaksikolle.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Summanen puhuu paljon. Tätä nykyä todella paljon. Mutta joskus Summanen puhuu asiaakin :)

http://paakallo.fi/juttu/raimo-summanen ... islajiksi/

http://www.yle.fi/media/asxgene.php?fil ... _2_osa.wmv

Ja tuohon Summasen huomioon väkivallattomasta lajista. Kommentti Ruotsalaisen toimittajan silmin mm-kisojen tuomaroinnista:

"– Pahiten pihalla oli suomalaispari Alakare / Vilkki. He tuomitsevat kyllä tasaisesti, mutta sallivat niin paljon, ettei salibandya kohta enää tunnista salibandyksi, Fasth ihmettelee."

Sama ilmiö vaivaa jo Suomen liigaakin. Sallitaan liikaa. Jospa täälläkin herättäisiin siihen, että tarpeeton kovuus ei kuulu salibandyyn. Pidetään se taitolajina.
Viimeksi muokannut RL Burnside, 18.12.2008 13:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tsaari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

RL Burnside kirjoitti:Summanen puhuu paljon. Tätä nykyä todella paljon. Mutta joskus Summanen puhuu asiaakin :)

http://paakallo.fi/juttu/raimo-summanen ... islajiksi/
Sen verran mitä olen otsikkotasolla seurannut Summanen plus-ohjelman antia niin tuntuu että itse tarkoitus on nostattaa kohua antamalla mitä erikoisempia lausuntoja.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Tsaari kirjoitti:niin tuntuu että itse tarkoitus on nostattaa kohua antamalla mitä erikoisempia lausuntoja.
Totta, että Raimo sorkkii, mutta ei noi pointit ainakaan näissä Salibandyyn liittyvissä jutuissa ole ihan tuulesta temmattu. Hornetit sun muut nyt on totta kai liioittelua.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tuo Raimon rooli on varmasti ihan tietoinen eli ennenkaikkea provoa ja keskustelun herättämistä. En ole koskaan pitänyt Raimon persoonasta, jotenkin vittumainen mies. En myöskään pidä häntä ajatusten tonavana, mutta on hyvä, että jollain on rohkeutta olla erilainen ja sanoa asiat suoraan. Et tilausta on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tuo Raimon rooli on varmasti ihan tietoinen eli ennenkaikkea provoa ja keskustelun herättämistä. En ole koskaan pitänyt Raimon persoonasta, jotenkin vittumainen mies. En myöskään pidä häntä ajatusten tonavana, mutta on hyvä, että jollain on rohkeutta olla erilainen ja sanoa asiat suoraan. Et tilausta on.
Taitaa haluta Petteri Sihvosen manttelinperijäksi...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Taitaa haluta Petteri Sihvosen manttelinperijäksi...
Onhan niissä paljon samaa. Sihvonen on kyl älykkäämpi mutta vittumaisempi 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Taitaa haluta Petteri Sihvosen manttelinperijäksi...
Onhan niissä paljon samaa. Sihvonen on kyl älykkäämpi mutta vittumaisempi 8)
Olen samaa mieltä, Raadolla on vielä treenaamista :D

edit: ja mikäs siinä, urheilumedia tarvitsee vähän sopan sekoittajiakin ettei homma mene kyräilyksi.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Eikös se Sihvonen lähinnä vaahtoa Jääkiekkoliiton päättäjien toimista ja lähinnä akselilla Kummolla – Kurri. Summanen on raadollisesti nostellut asioita esiin Sarasvuon ”valmentamisesta” lähtien. Ei varmasti ole timantin kovaa tietoa takana joka asiasta, mutta saahan sitä sanoa, ja pitääkin, jos pitää silmät auki ja huomaa ympärillä tapahtuvia asioita.

Mutta säbästä vielä. Ei ole kovin montaa päivää kulunut siitä kun kisat on taputeltu ja jo nyt sekä Suomen, että Ruotsin leiristä kuuluu lopettamispäätöksiä. Nuoret alta kolmikymppiset miehet, parhaassa iskussa olevat pelikoneet, laittavat maajoukkuetossuja naulaan. Miksi? Kaikki toitottaa samaa asiaa; ei pysty yhdistämään työtä, seurajoukkuetta ja maajoukkuetta. Perheellekin pitäisi jostain saada revittyä aikaa. Tahtoo sanoa, että huipulla pelaaminen vaatii ammattimaista asennetta ja harjoittelua, mutta laji itsessään ei pysty tarjoamaan pelaajille ammattia. Kourallinen Sveitsissä pelaavista kavereista voi sanoa olevansa ammattilaisia. Huonompi juttu lajille jos mm –finaalin kaltaisia thrillereitä halutaan nähdä jatkossakin.
Tsaari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

RL Burnside kirjoitti:Sihvonen.
Huvittaavaa oli, että taannoin Urheililehti rankkasi Suomen parhaat lätkävalmentajat ja Sihvonen sijoitettiin kirkkaasti kymppikärkeen. Perusteluina oli että P. Sihvonen huippukakkosvalmentaja jonka pelikäsitys on maailman huippua tjsp. Melkoisen itserakasta touhua, tosin jutun kirjoittaja oli se UL:n toinen lätkäanalyytikkö.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

RL Burnside kirjoitti: Kourallinen Sveitsissä pelaavista kavereista voi sanoa olevansa ammattilaisia.
Vänä joutui viime kaudella tekemään myös jtk höpöhöpöhommia seuralleen. En kysynyt tarkemmin kesällä törmätessäni paljonko tienasit, kun en kehdannut. Toki kurvaili paikalle kaprioletti audillaan. Ehkä oli ammattilainen, ehkä ei.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
RL Burnside

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: jtk höpöhöpöhommia seuralleen.
Tästä olisi hauskaa tarinaa kerrottavana kaverista joka tätä nykyä istuu SSBL Salibandy Oy:n markkinointipäällikön jakkaralla. Väärä mies siihen hommaan ainakin näiden höpöhöpöhommien perusteella. No, ehkä hän silloin keskittyi pelaamiseen ja nyt aidosti keskittyy markkinoimiseen. Toivottavasti!! Sillä kyllä nyt pitäisi takoa!
Dumis

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tsaari kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:Sihvonen.
Huvittaavaa oli, että taannoin Urheililehti rankkasi Suomen parhaat lätkävalmentajat ja Sihvonen sijoitettiin kirkkaasti kymppikärkeen. Perusteluina oli että P. Sihvonen huippukakkosvalmentaja jonka pelikäsitys on maailman huippua tjsp. Melkoisen itserakasta touhua, tosin jutun kirjoittaja oli se UL:n toinen lätkäanalyytikkö.
Eikä :rofl: "Vähän" kotiinpäinvetämistä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Palander tykittää taas kauhallisen 8)

Yle Teksti-TV Sivu 656/1
MM-ALPPIHIIHTO * VAL D'ISERE 1/2

Palander lyttää Suomen alppimiehet


Jalkavammastaan vähitellen toipuvalla
Kalle Palanderilla on ollut toipilaana
aikaa seurata suomalaisten esityksiä
talven kisoissa.

Kalle Palanderin loukkaannuttua Suomea
ovat maailmancupissa edustaneet Marcus
Sandell ja Jukka Leino. Palanderin
mukaan Suomen miehillä menee heikosti.

- Suomen pujottelun taso on tällä
hetkellä ihan perseestä suomeksi
sanottuna. Hävettää oikeasti katsoa
noita kisoja, Palander puuskahtaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stevie Ray

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Tavallaan lohduttavaa, että urheilukanava on joko vahingossa tai tarkoituksella ajassa kiinni ja seuraa kun Karma tekee säbähistoriaa. Säälittävää on se, että liitto ei ole millään tavalla mukana rakentamassa legendaa. Tätäkö se mm -huuman jälkeinen tahkoaminen on?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Oli muuten kohtuu masentavaa seurata paikanpäällä suomen cupin finaalia. Yleisöä oli noin 300, eikä tapahtumaan oltu ympätty yhtään mitään viihdykettä. Miten ihmeessä säbäväki onnistuu mokaamaan säännöllisesti?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stevie Ray

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Oli muuten kohtuu masentavaa seurata paikanpäällä suomen cupin finaalia. Yleisöä oli noin 300, eikä tapahtumaan oltu ympätty yhtään mitään viihdykettä. Miten ihmeessä säbäväki onnistuu mokaamaan säännöllisesti?
Kattelinkin kun siellä sisäänkäynnin suulla päivysti kaksi sinivuokkoa, että onkohan Ylli suorittamassa virkavelvollisuutta, eli hankkinut itsensä cup -finaaliin.

Mutta joo. Helppohan minun on täältä puskista huudella. Olen tavannut näitä vetovastuussa olevia ihmisiä. Jollain "presidenttien" risteilyllä, vai mikä se nyt oli. Ja pari heppua nyt on vain muutoin neljännestuttuja. Kokonaiskuva on se, että vähän puolivaloilla hommaa vedetään. Juuri langenneilla valtion rahoilla pitäisi pystyä parempaan markkinointiin. Tällä jäsenmäärällä ja siitä lankeavilla rahoilla pitäisi pystyä parempaan. Ilmeisesti vaatimustaso hallinnossa ei ole kovin kummoinen, kun sama paletti jatkaa vaikka tulosta ei juurikaan tule. Luulisi se nyt urheilupiireissä olevan tuttua - tulos tai ulos.

Kuten sanoin - helppohan se täältä huudella, tietämättä lainkaan mitä ytimessä oikeasti tapahtuu ja varsinkin aivan väärällä foorumilla. Ehkä mä vain tuuletan aivojani ja puran rakastamaani lajiin liittyvää paskaa fibaa.