Bluntly kirjoitti: ↑11.03.2024 12:44
Maastavedossa yleisin loukki taitaa olla hauiksen irtoaminen alapäästä.
Varmaan myös alaselän venähdykset ja revähdykset akuutteina. Mutta pitkaikiasvaivan saat varmasti, jos isoilla rojuilla pitkään nostelet. Ihmiselle harvinaisen huonosti sopiva liike isoilla painoilla tehtäväksi. Moni huippu-urheilija välttää kuin ruttoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Venähdyksiä ja revahdyksiä ei edes lasketa, vain vakavat vammat.
Mitään tutkimusnäyttöä ei taida olla pitkäaikaisen harrastamisen vaarallisuudesta eli on yksi niistä urbaanilegendoista joita toistellaan mantrana kun uskotaan enemmän juoruja kuin tiedettä.
Huippu-urheilijoille enemmän ongelmia aiheuttaa juokseminen, joka on tutkitusti hyvin kuluttavaa pitkään harrastettuna. Toinen hyvinkin mahdollinen syy näiden huippu-urheilijoiden kanssa on, että kaikki liikkeet tehdään ihan päin vittua. Oikeasta, turvallisesta, tekniikasta ei ole tietoakaan.
Johan sen nyt maalaisjärkikin sanoo, että tosi isot raudat missä tahansa liikkeessä on kropalle pidemmän päälle myrkkyä. Varmasti on niitä, joilla on oikea tekniikka ja puolen tunnin monipuolinen lämmittely, syvät coren lihakset kunnossa ym. Yleisellä tasolla voidaan puhua kuitenkin, kuten kerroin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mun näkökulma on yleinen jokaisen reenaajan näkökulma. Ei mikään oma mielipide. Varmasti lajiniilot voivat aikansa nostella isoja painoja, mutta liikkeenä se on suurelle osalle vamma-altis varsinkin kun painot ovat isoja ja pidemmän päälle. Trap bar tai räkistä nostot ovat mielestäni selvästi järkevämpää monelle.
SM liiga ehti näköjään loppua ennen kuin ehdin playoff huumaan mukaan. Tappara on suomenmestari, joten otetaan sille
Kyllä tää lapsuuden lempijoukkueen menestys edelleen lämmittää mieltä vaikka ei sarjaa varsinaisesti tule seurattua. Kuitenkin ihan yleisen mielenkiinnon kannalta olis hyvä, jos ensivuonna joku muu voittaisi vaihtelun vuoksi tai vähintään pystyisi uskottavasti haastamaan finaaleissa ja veisi sarjan seiskapeliin asti.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
NHL pleijarit on alkaneet kevyesti kiinnostaa Carolinan ja Floridan hyvien otteiden myötä. Ei nyt vielä niin paljon, että katsoisi pelejä, mutta tulee sentään luettua uutiset hesarista
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
Vagabondo kirjoitti: ↑29.04.2024 10:00
NHL pleijarit on alkaneet kevyesti kiinnostaa Carolinan ja Floridan hyvien otteiden myötä. Ei nyt vielä niin paljon, että katsoisi pelejä, mutta tulee sentään luettua uutiset hesarista
Mulla on jo reilu 10 vuotta änäri mennyt heittämällä Liigan ohi kiinnostavuudessa. Näkyy hienosti töllöstä ja melko usein primessä ja kirkkaat valot on kirkkaat valot. Eka rundi kevättansseissahan on kulta-aikaa.
Bluntly kirjoitti: ↑29.04.2024 10:01
Tänä vuonna ei vain pystynyt nauttimaan voitosta kovin isosti. Ei ollut oikein taistelua kun vastustajat oli niin heikkoja.
Muutama joukkue pois liigasta, että hyvät pelaajat riittää ja hihkille uusi valmentaja.
Joo. Aiemmin sentään on voinut mutista pihlajanmarjakettuna siitä, että Tappara pelaa tylsää kiekkoa, mutta viimeiset pari vuotta ne voittamisen lisäksi ovat pelanneet tosi innostavaa lätkää. Toki se on vähän tylsää, että pelin, runkosarjan ja mestaruuden tietää jo etukäteen, mutta ehkä se ei ole Tapparan vika tai ainakaan ongelma. Huikea meininki Tampereella, kateeksi käy.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Carolinalle jo toinen jatkoaikatappio ja sen myötä sarja 0-3. Aika ihme jos Aho onnistuu tästä vielä seuransa jatkoon taikomaan.
Niinpä. Hyvät mahdollisuudet saada kaksi suomalaisjoukkuetta seuraavalle kierrokselle. Stars - Avalancestahan tulee toinen automaattisesti. Aho sai pidettyä hurrikaanit hengissä joten teoreettinen mahdollisuus vielä kolmannellekin joukkueelle.
Voi Ne on oivaltanut, että on tuottavampaa laittaa Mertaranta pilaamaan maksuton kiekkolähetys kuin toivoa ihmisten haluavan maksaa siitä. Melkein tekee mieli tilata Viaplay, mutta onneksi ei oikein ehdi katselemaan MM-kiekkoa, niin ei tartte maksaa Mertsivapaasta selostuksesta.