Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
- Kitisijä
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Aamulehti kirjoittaa (ei mulla ole tunnuksia, mutta asia tulee selväksi otsikosta ja ingressistä), että ei pitäisi ottaa harjoitusturnauksiin mukaan joukkueita, jotka eivät viitsi edes yrittää. Pelkään, että IFK yritti täysillä ja pelasi parastaan. Slovakialainen junnumaalivahti on oikeasti surkea, ja viime kauden huonosti pelanneesta joukkueesta lähti pois ehkä 3 parasta hyökkääjä, jotka korvattiin tusinajampoilla. IFK todella on näin huono.
https://www.aamulehti.fi/liiga/art-2000010637174.html
https://www.aamulehti.fi/liiga/art-2000010637174.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
https://www.iltalehti.fi/nhl/a/93432854 ... 11e09a6059
Paten siirtoa on urheilumedia pullollaan. Tartun tässä Laineen retoriikkan ja siihen kuinka valmis ja hyvässä kunnossa hän omasta mielestään onkaan.
Patehan ei tunnetusti pidä kynttilää vakan alla, vaan puheet ovat aina kovia. Valkkunsa ovat usein puhuneet siitä, kuinka Pate on odotuksiensa vanki. Hermostuu heti kun ei kulje, kun ei tule maalia. Turhautuu ihan näkyvästi. Tulee paineita.
En ole Pate enkä Dr Phil, mutta mitäpä jos hän tällä kertaa jättäisi kukkopoikahaalarit kaappiin ja antaisi tekojensa vaan puhua. Ei siitä hoito-ohjelmastakaan kauaa ole.
Paten siirtoa on urheilumedia pullollaan. Tartun tässä Laineen retoriikkan ja siihen kuinka valmis ja hyvässä kunnossa hän omasta mielestään onkaan.
Patehan ei tunnetusti pidä kynttilää vakan alla, vaan puheet ovat aina kovia. Valkkunsa ovat usein puhuneet siitä, kuinka Pate on odotuksiensa vanki. Hermostuu heti kun ei kulje, kun ei tule maalia. Turhautuu ihan näkyvästi. Tulee paineita.
En ole Pate enkä Dr Phil, mutta mitäpä jos hän tällä kertaa jättäisi kukkopoikahaalarit kaappiin ja antaisi tekojensa vaan puhua. Ei siitä hoito-ohjelmastakaan kauaa ole.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Onko tietoa, mistä siinä oli/on kyse?
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
-
- Kitinä VIP-jäsen
Julkisuudessa ei ainakaan ole ollut mitään juttua. Ei oikein edes uskottavaa spekulointia niillä keskustelupalstoilla joita olen seurannut.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Vagabondo kirjoitti: ↑20.08.2024 10:48Julkisuudessa ei ainakaan ole ollut mitään juttua. Ei oikein edes uskottavaa spekulointia niillä keskustelupalstoilla joita olen seurannut.
-
- Kitisijä
Itse veikkaan hoito-ohjelman syyksi sen, että isänsä kuoli yllättäen sekä paljon loukkaantumisia ja pitkiä kuntoutumisia. Siipi maassa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Suomalaisella palloilulla jalkapallosta jääkiekkoon ei ehkä ole paras mahdollinen näyttö siitä, miten asiat menevät kun hankitaan lievästi hämäräperäisiä, ulkomaalaisia omistaja-rahoittajia. Toivottavasti Seagullsilla menee paremmin.
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010640060.html
https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010640060.html
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
-
- Kitisijä
Mua on muistaakseni täällä joskus valistettu, että urheiluseurat yleensä aina tuottavat tappiota. Eli niihin sijoittavilla täytyy olla jokin muu syy kuin tuoton hakeminen pääomalle.
Joku valioliigaseuran tai amerikkalaisen ison urheilujoukkueen omistaminen on tietysti ultimaattinen fleksi, josta pystyy panemaan paremmaksi vain laukaisemalla omia avaruusraketteja, eli esim. se voi olla motiivina.
Joku valioliigaseuran tai amerikkalaisen ison urheilujoukkueen omistaminen on tietysti ultimaattinen fleksi, josta pystyy panemaan paremmaksi vain laukaisemalla omia avaruusraketteja, eli esim. se voi olla motiivina.
-
- Kitisijä
^ Maasta ja kulttuuristaan riippuen, kyllä ison urheiluseuran omistaminen tuo vaikutusvaltaa ja avaa ovia vaikka mihin.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Ohhoh, Johnny Hockey jäänyt veljensä kanssa pyöräillessä auton alle: https://www.hs.fi/urheilu/art-2000010667193.html
Urheilullisesti kova isku Columbuksen joukkueelle. Selkeästi joukkueen ykköstähti vaikka viimekausi ei ihan huippusuoritus ollutkaan.
Urheilullisesti kova isku Columbuksen joukkueelle. Selkeästi joukkueen ykköstähti vaikka viimekausi ei ihan huippusuoritus ollutkaan.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.