^
Palanderin puheet eivät tosiaan olleet rohkeita ja voimaannuttavia.
Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
-
- Kitisijä
-
- Kitisijä
Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia
Kallen isoin virhe yleläisenä oli ylipäätään osallistua ko. podiin, jonka luonne on äijät saunaillassa juttelee urheilusta. On selvä, että tuossa konseptissa läikkyy ja porisee, sehän se polttoaine juuri onkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Tulihan se Kansas Citylle viimein seinä vastaan. Mä olen epäillyt niiden hyökkäystä koko kauden, mutta ovat onnistuneet niukoilla voitoilla ja hyvällä puolustuksella pääsemään pidemmälle kuin odotin. Eaglesin puolustus järjesti sellasen näytöksen superbowlissa, että enää Billsin ulosjäänti ei harmita. Ei nimittäin olisi ollut mitään palaa myöskään Billseillä tuossa pelissä. Taisi peli olla parhaimmillaan 0-34 kolmannen neljänneksen loppupuolella. Pelin lopussa KC pääsi vähän kaunistelemaan lukemia, kun voittajasta ei enää ollut epäselvyyttä ja odoteltiin vaan kellon loppumista.
Vakuuttava näytös ja mä olen ihan tyytyväinen, että mestaruus vaihtuu. Kolmas putkeen KClle olisi ollut vähän liikaa.
Vakuuttava näytös ja mä olen ihan tyytyväinen, että mestaruus vaihtuu. Kolmas putkeen KClle olisi ollut vähän liikaa.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.