Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Gattaca kirjoitti: Söpö otus, eläinsuojelija, oopperan kuorossa laulanut, mutta off-limits minulle, kun on muuten Ranskassa estetiikan tohtorinnana ja treffailee varakkaita patonkiplayboy-tyyppejä ketjussa :cry:
Ei löytyis numbaa?
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näin unta että olin varustaunut moottorisahalla ja haulikolla miittiin ja tapoin teidät kaikki. Martta sai sahasta ja palastelin Elukan samaan syssyyn, verihurmeessa kylpiessäni ymppäsin hauskan pienen version taidetta palastelluistanne ruumiistanne.

Ihan OK uni, toivonmukaan oli enneuni.
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:Näin unta että olin varustaunut moottorisahalla ja haulikolla miittiin ja tapoin teidät kaikki. Martta sai sahasta ja palastelin Elukan samaan syssyyn, verihurmeessa kylpiessäni ymppäsin hauskan pienen version taidetta palastelluistanne ruumiistanne.

Ihan OK uni, toivonmukaan oli enneuni.
HA! Kuhan puhut päteäksesi. Et edes nähnyt tuollaista unta.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Vadim kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Söpö otus, eläinsuojelija, oopperan kuorossa laulanut, mutta off-limits minulle, kun on muuten Ranskassa estetiikan tohtorinnana ja treffailee varakkaita patonkiplayboy-tyyppejä ketjussa :cry:
Ei löytyis numbaa?
Löytys, mutten voi, koska tätivainaani aikomus oli naittaa meidät. Kuolleen tahtoa pitää kunnioittaa.

(On muuten hoikka brunetti, kolmekymppinen, pystytisut, älykäs, taiteellinen ja varmaan seksipeto mun kaa ensi lauantaina tätini arkun päällä)
nojoojust

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Tämä ketju on alkanut vainota minua.

Viime yönä unessani jouden-za postasi Kityyn pitkän yksityisen sähköpostisarjan, jossa toisena osapuolena oli Keikaus. Viestit olivat parin vuoden takaa ja käsittelivät Keikauksen vauvakuumetta. Keikaus oli siis Cityssä jossain keskustelussa todennut haluavansa vauvan ja että vain isäehdokas puuttui.

Jouden oli privana ilmoittautunut isäehdokkaaksi, ja yhdessä viestissä oli molempien hyväksymä sopimus aiheesta. Keikaus oli myöntynyt siihen, ettei jouden ollut velvollinen osallistumaan lapsen elatukseen, ja jouden oli ilmoittanut hoitavansa tehtävän ilmaiseksi, kunhan seksi vain olisi laadultaan hyvää. Tämän paljastuksen aikaan vauva oli jo muutaman kuukauden ikäinen.
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:HA! Kuhan puhut päteäksesi. Et edes nähnyt tuollaista unta.
HA! Kuhan puhut päteäksesi. Et edes tiedä mistä lätiset.
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:
HA! Kuhan puhut päteäksesi. Et edes tiedä mistä lätiset.
PAH!1 En tiedäkään, mutta et sinä sellaista unta nähnyt kuitenkaan. Olen 130% varma asiasta. Uniensa valehtelu ja liioittelu oli muodikasta jo ala-asteella, miksei nytkin?
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HotPants »

MarthaFocker kirjoitti:
1108 kirjoitti: HA! Kuhan puhut päteäksesi. Et edes tiedä mistä lätiset.
Uniensa valehtelu ja liioittelu oli muodikasta jo ala-asteella, miksei nytkin?
Aivan! Saletisti on näin. 1108, sun pitää raidata muodin aallonharjalla eikä hötkyillä miten sattuu!
<3
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:PAH!1 En tiedäkään, mutta et sinä sellaista unta nähnyt kuitenkaan. Olen 130% varma asiasta. Uniensa valehtelu ja liioittelu oli muodikasta jo ala-asteella, miksei nytkin?
Martta viimeisen kerran, näin. Illalla kasselin mäyräkoiran kanssa Braindead ja Bad Taste nimiset elokuvat ja oletan että innostivat minua painajaisen saamiseen.

Alkoholi+splatter voi saada hauskoja unia aikaiseksi. Verta ei unessa näkynyt mutta lähinnä olin tietoinen että olin tehnyt miitistä verilöylyn. Aika pinkeä uni kieltämättä. Heräsin yltäpäältä hiestä ja on harvoja unia mitä muistan, toinen kertoo 18 kilon lohen saamisesta lapissa ja toinen juoksemisesta (mihin en enään pysty).
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti: Illalla katselin mäyräkoiran kanssa Braindead ja Bad Taste nimiset elokuvat
Hahah, kunnon meno. Että samana iltana kaksi mössöpätkää. Hyvin sä vedät.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin. Ja me muut ihan tohkeissamme kyseltiin, että no minkä näkönen se oli, kun ei olla koskaan edes kuvaa nähty....Niin ja tämä keskustelu käytiin meidän keittiön lattialla :shock:
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin. Ja me muut ihan tohkeissamme kyseltiin, että no minkä näkönen se oli, kun ei olla koskaan edes kuvaa nähty....Niin ja tämä keskustelu käytiin meidän keittiön lattialla :shock:
Melkein pääsin toisenkin runkkarin uneen! Jipjee! :D
hebuli

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja hebuli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin.
Se taisin olla minä.
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin.
Se taisin olla minä.
Sitten sen todellakin täytyi olla unta.

Tai olen tavannut kaksi, tietämättäni.
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vadim kirjoitti:Ei löytyis numbaa?
Tässähän minä.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin.
Se taisin olla minä.
Joku mies, muttet sinä...Sinut muistaisin kyllä :lol:
Starflare

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:Näin unta että olin varustaunut moottorisahalla ja haulikolla miittiin ja tapoin teidät kaikki. Martta sai sahasta ja palastelin Elukan samaan syssyyn, verihurmeessa kylpiessäni ymppäsin hauskan pienen version taidetta palastelluistanne ruumiistanne.

Ihan OK uni, toivonmukaan oli enneuni.
On näköjään aika kovat pileet tiedossa, kyllä ne nyt yllättyy :D .
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
hebuli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta, että joku toinen Kityläinen, en nyt muista kuka, oli tavannut Rollo Tomasin.
Se taisin olla minä.
Joku mies, muttet sinä...Sinut muistaisin kyllä :lol:
Mie?! \o/
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Se taisin olla minä.
Joku mies, muttet sinä...Sinut muistaisin kyllä :lol:
Mie?! \o/
Ne unet, joita sinusta näen, eivät kestä päivän- tai palstanvaloa :rofl:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Ne unet, joita sinusta näen, eivät kestä päivän- tai palstanvaloa :rofl:
Wampyyriunia?!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ne unet, joita sinusta näen, eivät kestä päivän- tai palstanvaloa :rofl:
Wampyyriunia?!
Sanotaanko, että niihin liittyy olennaisesti jeesusteippi.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti: Sanotaanko, että niihin liittyy olennaisesti jeesusteippi.
Pyhää teippiä vampyyrin otsaan! Toiminnee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
hebuli

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja hebuli »

RolloTomasi kirjoitti:Sitten sen todellakin täytyi olla unta.
No niinhän se ninni taisi todeta.
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Luin hebulin tittelin tyyliin "Nobody fucks like Jesus", nauratti. Ok, menen nukkuun, kuume voitti.
Angita

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Angita »

Viime yönä näin unta, jossa lensin lentokonetta ja takoituksenani oli laskeutua jonkun semmoisen kauppakeskuksen eteen, mutta vauhti ei pysähtynytkään, joten ajoin tyylikkäästi sen koko keskuksen läpi. Kukaan ei jäänyt alle, se oli täysin hallittua. AarneAnkka oli kyydissä ja sanoi nähneensä ikkunasta Manalan. Noustuamme koneesta katselimme kun ohi paineli joku tytsy moottoripulkalla. Ihastelimme keksinnön neroutta. Sitten menimme Alkoon, jossa myyjä ei suostunut myymään meille mitään, koska emme olleet tarpeeksi kännissä. Tämän jälkeen hengailimme hetken Peter Jacksonin kanssa, kunnes tapasimme Manalan. Manala oli vaikuttunut siitä, että osasin lentää lentokonetta. Olin ihmeissäni, miten Manala voi uskoa, että todella osaisin tehdä niin - eikö hän tajua, että tämä on tietenkin vain unta.
Vastaa Viestiin