Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

James Potkukelkka kirjoitti: 16.11.2017 9:50 Oli ilmeisesti uudenvuodenaatto. Olin kotona. Talo sijaitsi järven rannalla ja siinä oli rannassa iso erillinen saunamökki. Kaksi nuorimmaista lasta olivat kotona myös. Ovikello soi. Vesper oli yllättäen ovella. Olimme molemmat humalassa. Istuimme saunamökissä ja aloimme suudella. Emme menneet ykköspesää pidemmälle. Nukahdimme. Heräsin, säikähdin ja herätin Vesperin, että nyt sun täytyy lähteä, vaimo voi tulla koska tahansa.

Vesper ehti lähteä ennen vaimon tuloa. Mutta olin unohtanut laittaa onget takaisin paikoilleen (tässä on jonkinlainen anakronismi, tuskin uudenvuodenaattona ongella olisimme käyneet). Joka tapauksessa vaimo huomasi, että miksi onget eivät ole paikoillaan. Nuorempi tytär sanoi, että on kertonut äidille kaiken ja ei enää koskaan puhu kanssani.

Lupaavasti alkanut seksiuni muuttui siis painajaiseksi. Heräsin ja olin onnellinen, että se oli vain unta.
Et sitten kertonut sitä, mistä kaikki olisivat kiinnostuneita eli tissit. Voit vielä korjata asiat.

Marrasarska
t-mies
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2767
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Näin tuossa viikolla eroottissävyistä unta eräästä ex-kitinäläisestä (Tunnen tiettyä syyllisyyttä, hän on nykyään varattu. Mikä lie pani hormonit sekaisin, en muista tällaista tapahtuneen. (Ja eri hekilö, kuin kuvittelette.))

Olisin päässyt panemaan! Twistinä oli se että vieressä olisi ollut katselemassa/kuvaamassa joukko ihmisiä, tosi-tv:n tai tutkimuksen hengessä. Mutta olisin siis saanut naisen kosketusta, joten olin valmis hyväksymään tämän.

Sitten uni alkoi muuttua painajaisen suuntaan: piti yrittää tanssia (sängyllä :D ) En osaa tanssia, varsinkaan tansseja joissa pitäisi hyppiä tahdissa. Sen jälkeen tarina jatkui hiukan lupaavasti - kaikki ei ollut ehkä menetty. Mutta sitten soi herätyskello.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Nauroin ääneen tanssikohdassa :lol:
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

exsu kirjoitti: 15.12.2018 20:56 Nauroin ääneen tanssikohdassa :lol:
Exsu, please! Näe minut unessa. Olisi kivaa! Olen sulle(kin) mukava mies ja unessa myös!
Ensi yönä jo!!!

Toivoo

JOULUARSKAINEN JOULUNITOIVE
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta että olin Niban kanssa luonnossa jossain retkellä. Onnistuin rikkomaan (en muista tarkemmin) jotain hänen omaisuuttaan. Niba ei tykännyt. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 19.12.2018 15:26 Näin unta että olin Niban kanssa luonnossa jossain retkellä. Onnistuin rikkomaan (en muista tarkemmin) jotain hänen omaisuuttaan. Niba ei tykännyt. :kele:
No jos sen pallogrillin heitit jorpakkoon niin ei se nyt paljoa haittaa. Nipa menee osuuskauppaan ostamaan uuden. Ei hän sitä vanhaa todennäköisesti ole pessytkään niin hyvä vaan.

JOULUARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18730
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jos se oli minun grillini niin se oli joko palkinto tai sitten pelit ja vehkeet..
Minulla tulee uniin vain sihteerit töistä..
Haluan, irtisanoutua moisista unista..
En siis sihteeriunista..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: 20.12.2018 9:47 Jos se oli minun grillini niin se oli joko palkinto tai sitten pelit ja vehkeet..
Minulla tulee uniin vain sihteerit töistä..
Haluan, irtisanoutua moisista unista..
En siis sihteeriunista..
Nythän on kuule tasan tarkkaan niin, että minä tulen Niban uniin ihan jokaikiseksi yöksi. Kaava tulee aina olemaan unissasi Niba tämä: Sinä olet iskenyt unissasi kunkin sihteerin vuorollaan alkuyöstä ja siinä aamuyöstä pari tuntia ennen heräämistä minä korjaan sadon. Jos ymmärrät mitä tarkoitan. Pari tuntia riittää siihen. Ja sitten seuraava yö ja seuraava sihteeri...

SUURKIITOS NIBA! Olet iso Joulupukki!! Ihanampaa joululahjaa en olisi voinut saada. Nimenomaa saada. Mutta jottet jäisi ilman niin kyllä saat ne kamalimmat Justiinat itsellesi! Saattaa ne sitten loppuyöstä olla tarpeeksi energiatuovia sinulle ja eikös ole upea herätä kun Justiina ei olekaan sun oma lopulta!

Loppujen lopuksi olin hyväntekijä!! Niba tulee onnelliseksi aina joskus! Jouluhali!
Annapa Niba minullekin jouluhali! Kyllä miehet voivat sen ystävyyttään tehdä!

JOULUARSKAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime yönä näin unta että olin Stockmannilla ja soitin Gatille.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 19.01.2019 14:28 Viime yönä näin unta että olin Stockmannilla ja soitin Gatille.
Kerro vielä mitä teit Stockmannilla, jotta todistaisit, että se oli unta!?

TAMMINEN BOY
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti: 27.01.2019 20:43
Homeboy65 kirjoitti: 19.01.2019 14:28 Viime yönä näin unta että olin Stockmannilla ja soitin Gatille.
Kerro vielä mitä teit Stockmannilla, jotta todistaisit, että se oli unta!?

TAMMINEN BOY
En oikein muista. haahuilin ainakin... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin Bluntlyn luona kylässä. En muista enää syytä. Bluntlyn koti aluksi vaikutti suurelta siistiltä kerrostalokodilta, mutta vähitellen alkoi näyttää yhä isommalta. Sieltä löytyi laaja valikoima erilaisia kuntoiluun ja palautumiseen liittyviä varusteita. Olin kateellinen kodin hienoudesta.

Jossain kohtaa Bluntly lähti käymään jossain ja menimme Bluntlyn siskon (joka oli häntä nuorempi, jtn 20v) kanssa uimaan. Tai itse asiassa sisko pyysi auttamaan ison koiransa kanssa, joka oli uimassa. Kotoa löytyi siis iso uima-allasosasto. Sisko oli töissä, mutta aikoi hakea yliopistoon opiskelemaan tuotantotaloutta. Tässä kohtaa muistikuvat loppuvat.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hyvät sienet sulla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Bluntly kirjoitti: 12.09.2019 13:39 Hyvät sienet sulla.
Aamulla heräsin suu täynnä lämmintä puuroa!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.09.2019 13:27 Olin Bluntlyn luona kylässä. En muista enää syytä. Bluntlyn koti aluksi vaikutti suurelta siistiltä kerrostalokodilta, mutta vähitellen alkoi näyttää yhä isommalta. Sieltä löytyi laaja valikoima erilaisia kuntoiluun ja palautumiseen liittyviä varusteita. Olin kateellinen kodin hienoudesta.

Jossain kohtaa Bluntly lähti käymään jossain ja menimme Bluntlyn siskon (joka oli häntä nuorempi, jtn 20v) kanssa uimaan. Tai itse asiassa sisko pyysi auttamaan ison koiransa kanssa, joka oli uimassa. Kotoa löytyi siis iso uima-allasosasto. Sisko oli töissä, mutta aikoi hakea yliopistoon opiskelemaan tuotantotaloutta. Tässä kohtaa muistikuvat loppuvat.
Tuossa siskonsa iän mainitessasi ainoa mahdollinen lopetus tarinalle oli joko onnistunut tai epäonnistunut seksiin liittyvä tapahtumasarja. Näin ei valitettavasti sitten käynytkään. Olo on kuin olisi yrittänyt kaljua tukistaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ onneksi ei kaljussa karvat kasva.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin Homien kanssa jossain kaupassa. Pengoin alelaaria, josta löytyi 3 VHS:n boxi jotain 70-80 luvun juttuja. Ajattelin, että tämä voisi kiinnostaa Homieta ja näytin niitä hänelle. Yllätyksekseni Homie laittoi paketin ison pusakkansa sisään. Unen lopussa olin huolestunut, josko valvontakamerassa näyttää, että minä varastin kasetit. Yritin sitten jotenkin liikehtiä tavalla, jolla epäilykset hälvenisivät.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

James Potkukelkka kirjoitti: 22.12.2020 9:36 Olin Homien kanssa jossain kaupassa. Pengoin alelaaria, josta löytyi 3 VHS:n boxi jotain 70-80 luvun juttuja. Ajattelin, että tämä voisi kiinnostaa Homieta ja näytin niitä hänelle. Yllätyksekseni Homie laittoi paketin ison pusakkansa sisään. Unen lopussa olin huolestunut, josko valvontakamerassa näyttää, että minä varastin kasetit. Yritin sitten jotenkin liikehtiä tavalla, jolla epäilykset hälvenisivät.
:lol:
En ole myymälävarkauksiin syyllistynyt teini-iän jälkeen. Keskaria, suklaakeksejä, sarjiksia ym.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olin muuttanut johonkin tienvarteen asumaan (oli patja ja peitto siinä), mutta päätin muuttaa takaisin vanhempieni luokse. Olin aiemmin pöllinyt niiden auton ja hieman jännitti onko isi vihainen. Kun oli kamat pakattu autoon, pyysin voisiko Dave ajaa, koska oli lauantai enkä itse viitsinyt ajaa lauantaisin, koska minulla ei ollut ajokorttia ja poliiseja on enemmän liikkeellä lauantaisin. Dave suostui ajamaan.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Olin Helsingin yliopiston päärakennuksessa käymässä jostain syystä. Käytävällä meni nykypäivän Jukolan veljesten oloinen mies vakosamettipikkutakissa ja cityrepussa. Päähäni iski, että tuo saattaisi olla Urpiainen. Lähdin seuraamaan ja mietin jotain sopivaa testiä, pohdin, että jos sanon "urpiainen" normaalilla puheäänellä ja katson, mitä tapahtuu.

Valitettavasti mies katosi jonnekin käytävän ovista.

Eli urpsu, ole varovainen, jos huomaat omituisen hiippailijan seuraavan, poista varmistin aseesta!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Tuollaiset fantasiat ovat aina samaan aikaan jotenkin mukavia ja pelottavia. Varsinkin, kun kuulostaa noin todenkaltaiselta yksityiskohtia myöten. Täytyy alkaa taas kantaa vesipistoolia taskussa. Vaikka oikeastihan olen taas etätöissä, eli voin kastella Jamesin ikkunasta sateenkaarilipun ja aluevaalijulisteen välistä ennen kuin on ehtinyt edes ovelle.

Oliko unesi niin ajantasalla, että kerkesit ihailla päärakennuksen vanhan puolen loistoa hiljattain päättyneen remontin jäljiltä? Uusi puolihan on nyt remontissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

urpiainen kirjoitti: 21.12.2021 9:08

Oliko unesi niin ajantasalla, että kerkesit ihailla päärakennuksen vanhan puolen loistoa hiljattain päättyneen remontin jäljiltä? Uusi puolihan on nyt remontissa.
Uni alkoi siitä, että olin jo sisätiloissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti: 21.12.2021 10:12
urpiainen kirjoitti: 21.12.2021 9:08

Oliko unesi niin ajantasalla, että kerkesit ihailla päärakennuksen vanhan puolen loistoa hiljattain päättyneen remontin jäljiltä? Uusi puolihan on nyt remontissa.
Uni alkoi siitä, että olin jo sisätiloissa.
On nekin hienot.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Hankkikaa huone! Jutuissanne alkaa välittyä välimerellinen kevyt homovire.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9342
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 21.12.2021 13:08 ^ Hankkikaa huone! Jutuissanne alkaa välittyä välimerellinen kevyt homovire.
Urpsu ja James on niin söpöjä yhdessä, että Yllenkin seksuaali-identiteetti horjuu :dream: :h:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Vastaa Viestiin