Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lähdettiin kaverin kanssa ajelulle 2CV:llä. Normaaliin ranskistapaan se sitten syttyi palamaan jossain hiekkatiellä. Paikalle pysähtyi naureskelemaan Elcosmiko, Vespa ja Starflare Mazda MX vitosella, mikä herätessä tuntui oudolta kun on kuitenkin kaksipaikkainen auto.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

2CV:stä Ranskan tiedeakatemia on todistanut, että sen sisäpuolella ei ole yhtään sen kylmempi kuin ulkopuolellakaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta että bongasin ylermin vaimoineen ja tyttärineen jossain hampurilaispaikassa. Kun lähestyin heitä Ylermi käski minun mennä pois ja mutisi vielä jotain lähestymiskiellosta...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Homeboy65 kirjoitti: 23.12.2021 14:19 Näin unta että bongasin ylermin vaimoineen ja tyttärineen jossain hampurilaispaikassa. Kun lähestyin heitä Ylermi käski minun mennä pois ja mutisi vielä jotain lähestymiskiellosta...
Kiva kuulla, että olen päässyt uniin. Kai se on otettava vastaan nöyrästi ja kunnioituksella.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Bluntly kirjoitti: 22.12.2021 18:38 Lähdettiin kaverin kanssa ajelulle 2CV:llä. Normaaliin ranskistapaan se sitten syttyi palamaan jossain hiekkatiellä. Paikalle pysähtyi naureskelemaan Elcosmiko, Vespa ja Starflare Mazda MX vitosella, mikä herätessä tuntui oudolta kun on kuitenkin kaksipaikkainen auto.
Kuka ajoi?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Elco
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Olin muutaman kitinäläisen (ainakin Bluntly ja exu) kanssa menossa johonkin ravintolaan. Ensimmäinen ravintola oli poltettu maan tasalle. Toiseen kun menimme oli portsari vastassa. Luulin että hän kysyy koronapassia. Sen sijaan hän vaati henkkarit kaikilta. Vinoilin jotain että "Tietysti alaikäiseltä pitää kysyä." Pääsimme sisään. Kova ryysis paikassa, siihen se uni loppui.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Kerberos I
Kitinän uhri
Viestit: 546
Liittynyt: 21.04.2021 14:43
Paikkakunta: Savvoo hilij.. no ei vatussa!

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Kerberos I »

Nauroin ääneen teidän unianne. Jatkakaa! 8) :lol:
"Ainoa todellinen viisaus on tieto siitä, että et tiedä yhtään mitään." - Sokrates
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja exsu »

Minultahan ihan yleisesti kysytään vielä henkkarit kaikkialla, eli sillain ihan realistinen. Juuri tällä viikolla alkon myyjä sanoi, että joutuu kysymään henkkarit kun maskin kanssa vaikee arvioida. Sitten kun otin maskin pois niin sanoi: "No, näemmä olisin kysynyt ilman maskiakin."
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exsu kirjoitti: 04.02.2022 19:50 Minultahan ihan yleisesti kysytään vielä henkkarit kaikkialla, eli sillain ihan realistinen. Juuri tällä viikolla alkon myyjä sanoi, että joutuu kysymään henkkarit kun maskin kanssa vaikee arvioida. Sitten kun otin maskin pois niin sanoi: "No, näemmä olisin kysynyt ilman maskiakin."
Minulta kysyttiin viimeksi paperit kun olin 23. Vaasan-kaveri (isokokoinen karju) rupesi käymään eräässä kapakassa 14-vuotiaana eikä papereita kysytty.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16547
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Tunkisivatkin uniin, mutta alkavat sotkea ihan valvetoimintaa. Olen hiljattain saanut itseni toistuvasti kiinni työmeileissäni ns. Sivustahuutaja-kysymysmerkin käytöstä. Eli ihan suorasanaiseen väitelauseeseen laitetaankin perään kysymysmerkki jotenkin pehmentämään viestiä? Vastaa varmaan sellaista nuorisolaisten puheessa kuuluvaa lauseen loppuun kohoavaa nuottia, joka perinteisesti liittyy vain kysymyslauseisiin, ei väitelauseisiin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta että menin Helsingin yliopiston kirjastoon. Siellä oli urpiainen tutkimassa jotain paikallislehteä mikrofilmillä. Mikrofilmi oli jossain laitteella.Kysyin urpsulta jotain.
- Mitä tutkit?
- Pihtiputaan historiaa.
- Miksi?
Urpiainen katsoi minua oudosti, ravisteli päätään, käänsi päätään ja jatkoi tutkimista...
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12247
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Näin unta että tapasin Whon kundit jossain ihmeen paikassa. Olisiko ollut kahvila tms. paikka. Join kupin kahvia. Paikalle tuli Vesper. Pete T kysyi minulta:
- Onko tuo joku bändäri?
- En tiedä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin