Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin sellaista unta, että Snapa oli Kouvolassa, joka tosin näytti jotenkin trooppiselta ja olimme jossain samassa näyttelyssä. Snapa tosin oli pieni, ruskea- ja kikkaratukkainen. Se yritti teeskennellä ettei sitä muka kiinnosta, että minäkin olen siellä.
Kikkelis kokkelis.
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Juoksin camillan kanssa kilpaa. Multa toinen juoksukenkä lähti jalasta, mutta voitin sen silti. Sen jälkeen lähettiin konttaamaan kohti leikkipuistoa. Se oli kans kilpailu. Leikkipuistossa piti kiivetä sellaseen verkkoon joka on viritetty neljän palkin päähän. En halunnut camillan voittavan, joten pudotin sen sieltä. Se oli tietysti vähän ilkeää, koska se putos jonkun lelun päälle ja alko itkeä.
slam

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja slam »

On käynyt aika monta kertaa siihen tyyliin, että nukkuu yö aikaan ihan normalisti ja on aamulla hereillä tovin. Sen jälkeen taas nukkuu aamupäivällä noin pari tuntia, niin näkee unia. :)
Elukka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ööh, mitenhän tää nyt sitten pitäis tulkita? :oops:
Olin viime yönä ElanorRavenin tai ainakin jonkun aika lailla ER:n näköisen luona konffaamassa tietokonetta, kun olis pitänyt päästä lukemaan sähköpostit.
Hommaa vaikeutti se, että ko., koneeseen oli kaapeloitu kiinni joku kumma lisähärväke, jonka piirilevy makasi suoraan metallisen kuoren päällä :arrow: kyseinen härväke otti oikosulkua vähän väliä. :shock:
Samassa unessa jäin ihmettelemään naapureita, jotka -sen lisäksi että näyttivät niiltä DNA-mainoksen "ihanan kallista" -tyypeiltä- heittelivät joulukoristeensa alas parvekkeelta. :shock:
Omituisinta tässä on, etten tietääkseni ole koskaan tavannut ER:ia livenä.
Patz

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Patz »

Aamuyön tunteina uneeni ilmestyi Jouska. Olin jostain kumman syystä puolipilvisellä säällä ottamassa aurinkoa suurella nurmikentällä, jonka laitaan Jouska ilmestyi ystävänsä kanssa. Tunsin tuijotuksen paljaalla ihollani, ja hetken kuluttua Jouska olikin vieressäni tarjoamassa palveluksiaan. Siis halusi välttämättä levittää öljyä auringon paahtamalle iholleni. Kummasti alkoi kädet lipeilemään, ja håttismaisesti hymyillen keräsin luuni ja poistuin paikalta, Jouskan jääden hoomoilasena paikalle ihmettelemään. Ja ihan saletisti sen housuissa pullotti!
Jou zäp poks!

ja peeäs: unessa mulla oli jumalainen kroppa ja narubikinit.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12398
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime yönä kävelin Turbohaltijan kanssa kadulla...

Muuta en muista.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Exsat

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä olin viimeyönä ryyppäämässä Martan, Kyypon, Letkun ja Beddiksen kanssa. Martta oli kyllä oikeasti yks toinen lahtelainen tyttö, ja olen tullut tänään asiaa pohdittuani siihen tulokseen, että ovat aika samannäköisiä keskenään. Ja Letkulla oli ihan hirveästi finnejä.

Letku yritti herutella mua Beddiksen selän takana (tietysti, tää on mun uni), ja mä sanoin sille jotain muka-nokkelaa vastikkeeksi, mikä sitä nauratti kauheesti (kts. edelliset sulkeet). Sitten mä pussailin vähän Martan kanssa ja pojat katto ringissä ympärillä (kts. edelleen ne ekat sulkeet), paitsi että se Martta ei edelleenkään ollut MF naamaltaan vaan se toinen lahdentyttö.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Löytyihän se ketju kun tarpeeksi penkoi! Viime yönä uneksin RolloTomasista, jonka kanssa olin unessa ollut kirjeenvaihdossa koko kuluneen vuoden. Kirjeet olivat vanhanaikaisia käsin kirjoitettuja pumaskoja, jokainen yli kymmensivuinen sillä molemmat käyttivät täysin erilaista käsitteistöä joten selvittelyyn meni aina muutama lyijykynä per kirje. Tunnelma oli yhtä hymistelevää konsensusta, mutta kirjoittaminen tuntui tanssilta jossa joutui astumaan toisen vuoksi vuoroin sivulle, taakse ja eteen.

Eipä siinä kummempia tapahtumia, salasin kirjeenvaihdon mieheltäni koska jotenkin se tuntui väärältä. Ei siis liene toiveita nähdä märkiä unia kityläisistä kun alitajunta sensuroi jo kirjeetkin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
slam

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja slam »

Muutaman kanssa olen harjannut viime aikoina... 8)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Pari jäbää oli mun unessa, ne lakkasivat mun varpaankynsiä. Voi olla aika tulenarka juttu (tai sillai herkkä aihe) niille, jotka oli täs unessa että en nyt viitti sit kertoo keitä ne oli. Oon huomaavainen.

Sit kun ne varpaankynnet oli valmiit, lähettiin gimmojen kanssa ulos. Siel oli tosi monia teitä. Nowaysis, Hermine (ei suostunu tanssiin; what's up Girl?!) AIto-Johanna (tanssi lopuks pöytien päällä), Lilo (tuli mulle ärtsyksi loppuyöstä, kun iskin sen jäbää... sori Lilo!), Keikaus, ninni ja Lolita (duunas jotain hämärää keskenään), Martha (iski yhtä lähentelijää pläsiin käsilaukulla), Gina ja jotkut jotka oli ottaneet hepan sinne raflaan mukaan (tais olla irmelianneli ja exsat). FagHag poltti pikkusikareita. Ja kaikkee.
Viimeksi muokannut HotPants, 08.02.2006 8:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
<3
Faghag

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Faghag »

HotPants kirjoitti: FagHag poltti pikkusikareita. Ja kaikkee.
Übersiistiä!! Varsinkin kun olen muuten savuton terveysintoilija. Unessa kaikki on n i i n mahdollista.

Mä näin lauantain ja sunnuntain välisenä yönä unta aito_Johannasta :shock:
Lilo

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

HotPants kirjoitti: , Lilo (tuli mulle ärtsyksi loppuyöstä, kun iskin sen jäbää... sori Lilo!),
No ei se mitään kunhan ens kerral tajuut iskee mua! 8)
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Lilo kirjoitti:
HotPants kirjoitti: , Lilo (tuli mulle ärtsyksi loppuyöstä, kun iskin sen jäbää... sori Lilo!),
No ei se mitään kunhan ens kerral tajuut iskee mua! 8)
It's a promise! XXXOOO (kaikki tietää mitä noi on, ni en ny selitä niitä, ihquu settiä anyways!)
<3
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Nowaysis kirjoitti:Geetsun ja blondin Kissandran kanssa otimme linja-autossa hassuja kuvia toisistamee Geen uudella Nokia C80(!)-puhelimella. Mä tarviin siis uuden puhelimen.
??? Tässä nyt kaikkein ihmeteltävimpänä pidän sitä, että jos olin blondi niin miten tunnistit minut minuksi?? :D Olen elämässäni yhden päivän ollut blondina, vuonna 1995 ja piti lopettaa se heti alkuunsa kun en itsekään tunnistanut itseäni itsekseni vaan peiliin katsoessani luulin siellä olevan jonkun venäläisen jakorasian!! :D *puistattelee muistokuvalleen*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
nojoojust

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Taisin suorastaan kerjätä tätä, pelottavaa... Eilen tuli nimittäin katsottua jokunen jakso Team Ahmaa, tänään puolestaan luettua tätä ketjua ja katseltua läpi lähes kaikkien Kityläisten galleriat. Heräsin juuri otettuani parin tunnin tirsat, unisaldo on tässä:

Unessa oli tekeillä tv-sarja, formaatti jonkinlainen ristisiitos salatuista elämistä ja big brotherista (joita kumpaakaan en ole seurannut, mutta tiedän periaatteet). Ensimmäinen kohtaus oli Pirkkolan uimahallin ulkopuolella, sillä poikkeavuudella, että kyseinen uimahalli oli unessa hotelli. Iso porukka Kityläisiä, Pirkka-Pekka Petelius, Taneli Mäkelä ja Mari Rantasila oli ollut talviurheilemassa. Minä olin jostain syystä ryypännyt itseni umpitunneliin, vaikka kukaan muu ei ollut juonut mitään. Ilmeisesti olin juonut koko sen ajan, kun muut olivat urheilleet. Makasin lumihangessa ja yksi toisensa jälkeen ihmiset tulivat kyselemään vointiani ja ehdottamaan, että minun olisi parempi siirtyä sisätiloihin. Jossain vaiheessa Taneli tuli juttelemaan kanssani, ja jollain tasolla tajusin hänen flirttailevan, mutta olin niin väsynyt ja kylmissäni etten edes kunnolla ymmärtänyt mitä hän puhui.

Seuraava kohtaus oli hotellissa, jossa siis kaikki "näyttelijät" asuivat. Hotellin ylimmässä kerroksessa Faghag pyöritti jonkinlaista avaruustutkimuslaitosta, josta huimat turvatarkastukset läpäistyään pääsi katsomaan kuuta AarneAnkan kaukoputkella.

Alkutilanne hotellin puolella oli se, että PPP ja Suvinen asuivat yhdessä, kun taas Mari oli blondi hoitsu ilman minkäänlaista moraalia. Kuva siirtyi huoneesta toiseen, ja Marin nähtiin olevan puuhissa ainakin nokkaeläimen, dumarin, Starflaren ja Enthun kanssa. Tämä siirtyily kruunattiin suurella loppunäytöksellä, jonka aikana Suvinen sai PPP:n kiinni verekseltään, kun tämä oli puuhissa hotellin siivouskomerossa Geetzun kanssa. Sen jälkeen alkoivat lopputekstit, joten nyt harmittaa.
Runkkis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Itse ihmettelen miksei viimeaikoina ole tullut mitään Kity unia vaikka sosiaalinen elämä on pyörinyt töiden ja kityn ympärillä... ennen nukahtamista mielessä on ollut joku kityläinen tai työasiat... ehkä pitäisi hankkia elämä. se tosin maksaa..
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti: Viime yönä uneksin RolloTomasista, jonka kanssa olin unessa ollut kirjeenvaihdossa koko kuluneen vuoden.
Kiitän kunniasta päästä uneesi. Olinkohan minä minä vai metafora jollekulle toiselle...

Lieneeköhän unellasi minkäänlaista todellisuuspohjaa...
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

nojoojust kirjoitti:-- Tämä siirtyily kruunattiin suurella loppunäytöksellä, jonka aikana Suvinen sai PPP:n kiinni verekseltään, kun tämä oli puuhissa hotellin siivouskomerossa Geetzun kanssa. Sen jälkeen alkoivat lopputekstit, joten nyt harmittaa.
Äh, oon joskus salafantsuillu Taneli Mäkelästä, mutta onhan tuo PPP kai aika sama... Siivouskomerosta aidot flashbackit. :p
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

RolloTomasi kirjoitti: Kiitän kunniasta päästä uneesi. Olinkohan minä minä vai metafora jollekulle toiselle...

Lieneeköhän unellasi minkäänlaista todellisuuspohjaa...
Pika-analyysilla johtuu siitä että sinun ajatuksiasi saan vieläkin aktiivisesti komentaa itseäni ymmärtämään mikäli tahdon jotenkin tunnelmia seurata. Kirjeet varmaan kuvastavat sitä monisanaisuutta joka vaaditaan tai jotain. Perussävy ollen positiivinen koska en usko vihamielisyyteen, vain väärinymmärryksiin.

Vaatii jotain erityistä että jää vaivaamaan. :wink:
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti:sinun ajatuksiasi saan vieläkin aktiivisesti komentaa itseäni ymmärtämään mikäli tahdon jotenkin tunnelmia seurata.
Tuosta vaikeasta ymmärrettävyydestä ovat muutkin huomauttaneet, kuten lukion äidinkielenopettajani. Yritän parantaa tapani.
Aito_Johanna

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:on: Hengasin Urpiaiasen kanssa Töölössä, ja Urpiainen halusi mennä asuntoesittelyyn katsomaan myytävänä olevaa asuntoa äitinsä puolesta. Asunto sijaitsi rappeutuvassa tornitalossa pelottavan korkealla, sinne mentiin hissillä. Asunnossa oli paljon suuria, ilmeisesti kirkkain värein maalattuja huoneita. Sen keskellä oli verhoilla tai ovilla eristetty komerontapainen loukko, jonne ei päässyt; siellä oli joko wc tai yhteys porraskäytävään tai molemmat.
Kämppä oli huonossa kunnossa, kummallinen ja epäkäytännöllinen. Keittiön kalusteet olivat vanhoja ja niistä osa sijaitsi asunnon keskiosassa ikkunattomassa huoneessa, osa viereisessä huoneessa. Yhdessä huoneessa oli peltinen, ruostunut kylpyamme.
Kun tulimme asuntoon, Urpiainen rupesi heti sovittelevan suvaitsevaisesti kehumaan kämppää, mutta minä rupesin kritisoimaan, että kyllä keittiössä pitäisi olla ikkuna. Sitten tapasimme elähtäneen näköisen keski-ikäisen tädin, jonka rinnuksissa oli itse askarreltu nimilappu. Sanoin Urpiaiselle hiljaa niin etteivät muut kuulleet, että harmi, kun asuntoa myy omistaja itse, koska välittäjälle voisi olla avoimen kriittinen.
Kierreltiin sitä asuntoa myötäpäivään verhoilla tai ovilla peitetyn komeron ympärillä. Siellä oli paljon muitakin kämpän katselijoita. Unen loppuvaiheessa omistaja rupesi tarjoamaan kämpän katselijoille vihertäviiä drinkkejä, mutta me emme ottaneet, vaan päätimme lähteä pois. Minulla oli päällä punavalkoraidallinen Marimekon paita, Urpiaisen ulkomuotoa ei kunnolla näytetty unessa. Kysyin, mikä Urpiaisen etunimi on. Hän vastasi: "Ei se kyllä varmaan jää mieleen mut mä oon Jussi."
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16712
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johanna kirjoitti:(...)
:D

Töölössä on sen verran vähän tornitaloja, että tuo kuulostaa pelottavasti - sisätilakuvauksia ja nimilappupolitiikkaa myöten - 90-luvun puolivälin kesätyöhistoriani näyttämöltä, eli Hesperian tai Lastenlinnan psykiatristen sairaaloiden torneilta. Tietääkseni äitini ei kuitenkaan ole muuttoaikeissa.

En tiedä, kannattaako tällaisia paljastuksia Kityssä tehdä, mutta toinen etunimeni on todellakin Jussi. Käytän kuitenkin ensimmäistä nimeäni. Sitäpaitsi luulen, että olisin ottanut vastaan elähtäneen tädin vihreän drinkin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Aito_Johanna

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

urpiainen kirjoitti:
En tiedä, kannattaako tällaisia paljastuksia Kityssä tehdä, mutta toinen etunimeni on todellakin Jussi.
:shock: Suvinen hei, tämä on merkki yliluonnollisten voimien olemassaolosta!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23523
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeyön unessa istuin erään edesmenneen kaverini rantasaunan kuistinpenkillä kesäisenä yönä ja sylissäni tuhisi luultavasti eräs vakkari. Kasvoja en nähnyt, mutta hengityksen tunsin kaulallani.

Sitten heräsin naapurin kakaran itkuun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Viime yönä näin unta, että vehtasin pitkään himoamani edesmenneen tätini miehen veljentyttären kanssa tätini hautajaisissa, jotka siis ovat ei eilen vaan ensi lauantaina. Livahdimme johonkin komeroon panemaan.

Söpö otus, eläinsuojelija, oopperan kuorossa laulanut, mutta off-limits minulle, kun on muuten Ranskassa estetiikan tohtorinnana ja treffailee varakkaita patonkiplayboy-tyyppejä ketjussa :cry:

Mutta ehkä oli enneuni??
Vastaa Viestiin