Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Näin unta, että olin menossa Lolitan luokse, mutta eksyin pahasti ja perinpohjaisesti. Yhtään kityläistä ei sinänsä näyttäynyt unessa, mutta kyllä tämä oli silti ihan selkeästi täysin Kity-uni silti.
Elukka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:Näin unta, että olin menossa Lolitan luokse, mutta eksyin pahasti ja perinpohjaisesti. Yhtään kityläistä ei sinänsä näyttäynyt unessa, mutta kyllä tämä oli silti ihan selkeästi täysin Kity-uni silti.
Enneuni? :shock:
Edith

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Edith »

Elukka kirjoitti:
Edith kirjoitti:Näin unta, että olin menossa Lolitan luokse, mutta eksyin pahasti ja perinpohjaisesti. Yhtään kityläistä ei sinänsä näyttäynyt unessa, mutta kyllä tämä oli silti ihan selkeästi täysin Kity-uni silti.
Enneuni? :shock:
Nimen omaan pelottaakin, että oliko. Mutta yritän samaan junaan Keikauksen ja Bronan kanssa, jotten eksyisi sitten ihan yksin. Koska unessa olin yksin ja paniikissa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Viimeyönä olin jonottamassa pankkiautomaatilla kun Starflare juoksi vartianhepeneissä jonkun nistin perässä. Jonon kohdalla hän kääntyi ja suihkutti kaikkien jonolaisten silmille pippurisuihkeella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Edith kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
Edith kirjoitti:Näin unta, että olin menossa Lolitan luokse, mutta eksyin pahasti ja perinpohjaisesti. Yhtään kityläistä ei sinänsä näyttäynyt unessa, mutta kyllä tämä oli silti ihan selkeästi täysin Kity-uni silti.
Enneuni? :shock:
Nimen omaan pelottaakin, että oliko. Mutta yritän samaan junaan Keikauksen ja Bronan kanssa, jotten eksyisi sitten ihan yksin. Koska unessa olin yksin ja paniikissa.
Enneunihan se oli, vaikka tuo tapahtuikin miitistä lähtiessä eikä sinne tullessa. :D
Starflare

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Viimeyönä olin jonottamassa pankkiautomaatilla kun Starflare juoksi vartianhepeneissä jonkun nistin perässä. Jonon kohdalla hän kääntyi ja suihkutti kaikkien jonolaisten silmille pippurisuihkeella.
:D Repesin aika pahasti.
Starflare

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Slaytanic! Nysse tapahtu :shock: . Pelasin Lolitan kanssa Final Fantasy VII peliä ja juotiin broidin tuomaa kokakolaa, kaikenlisäksi kyseessä oli joku überharvinainen painos pelistä, jossa oli mukana joku aivan ihmeellinen bonuslevy joka sai meikäläisen haukkomaan henkeä. Että sellasta :).
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Starflare kirjoitti:Slaytanic!
Wehrmacht!
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta että Mojo oli eräässä Kalliolaisessa baarissa töissä, mihin mie jouduin tuurailemaan....Ja sitten yhtäkkiä olimmekin sodassa, sitten tulevaisuudessa ostamassa joulukoristeita. How freaky am I? :shock:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Slaytanic! Nysse tapahtu :shock: . Pelasin Lolitan kanssa Final Fantasy VII peliä ja juotiin broidin tuomaa kokakolaa, kaikenlisäksi kyseessä oli joku überharvinainen painos pelistä, jossa oli mukana joku aivan ihmeellinen bonuslevy joka sai meikäläisen haukkomaan henkeä. Että sellasta :).
Musta on ihanaa, että mä olen päässyt jonkun uniin. Tästä se ura urkenee ja vielä joskus olen jonkun märkä uni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Selvitin Turbohaltijan nikin koodin.
Minulla oli aivan selkeä käsitys siitä, mistä nikki tulee.

Se meni jotenkin näin:
Turbohaltija kuului paikalliseen Turbo Jugendiin, ja siitä tuli jotain kautta Turbo-Juhani, lempinimi tms.
Hän oli haltija. Tässä ei unessa ollut siis mitään ihmeellistä, tottakai! Haltija!
No, siitä se ajatus sitten lähti. Turbohaltija.
Starflare

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Slaytanic! Nysse tapahtu :shock: . Pelasin Lolitan kanssa Final Fantasy VII peliä ja juotiin broidin tuomaa kokakolaa, kaikenlisäksi kyseessä oli joku überharvinainen painos pelistä, jossa oli mukana joku aivan ihmeellinen bonuslevy joka sai meikäläisen haukkomaan henkeä. Että sellasta :).
Musta on ihanaa, että mä olen päässyt jonkun uniin. Tästä se ura urkenee ja vielä joskus olen jonkun märkä uni.
Ei ollut kyy ihan märkä uni, vaikkakin unessa ei ollut ollenkaan mitään sähkövaloja, vaan kynttilänvalossa pelattin :D . Luulen että se johtui siitä kun muutama päivä sitten kaverilla meni sähköt niin köllöteltiin sitten kynttilänvalossa ja kuunneltiin patterimankalla musakkia :) .
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie näin unta että Dumari tuli takaisin Kityyn. Johtunee siitä että kiusasin sitä eilen Cityn keskustelupalstalla...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Miksi se Dumiksen kakkapääkin lähti edes, ja koska se tulee oikein takasin? Ei tunnu jotenki Kityltäkään ku sitä ei oo horisemassa..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:Mä näin viime yönä unta että Mojo oli eräässä Kalliolaisessa baarissa töissä.
No nyt muakin pelottaa :shock:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime yönä näin unta Hämärämiehestä. Jotain keskinäistä väittelyä... :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä näin tässä yksi yö unta, että heitin Exsatin pois baarista, koska se kävi mun siskoa hiplaamassa :o Mielenkiintoista... ;)

Jostain syystä mun unissa on viimeisen viikon aikana ollut paljon äksöniä. Kauan (ja kaukaa) ihailemani (ja salarakastamani) Janne Niinimaa oli yhdessä unessa samassa hyväntekeväisyyslätkämatsissa pelaamassa mun kanssa samaan aikaan. Mokasin, ja Janne tuli takaapäin, suuteli kaulaan ja tarrasi leikisti rinnoista kiinni. Heräsin märkänä, hiestä siish.

Seuraavana yönä oltiin miehen kanssa Mats Sundinin kesähuvilalla jossain karibialla.. ihania unia.. Sundin nyt ei ole suurempi ihailun kohde, muuta kuin pelitaidoistaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Outoa, en edes käy täällä paljon yhtään ja yhtäkkiä viime yönä Kityläiset olivat läsnä. :shock:

Nimimerkki Mylwin tuli koputtamaan johonkin mökkiin, jossa nukuin, että "alahan Lipa tulla sieltä kun suakaan ei oo näkyny pitkään aikaan!!" ja
repäisi kaikki verhot ym. sähköttömässä mökissäni auki.
Mylwin oli tyttö, ja mietin unessani että eikös Mylwin ollut mies..

No, sitten kävelin rintsikoissa, pikkuhousuissa ja kumppareissa kapeaa katua pitkin, jossa tiesin Kityläisten majailevan omissa, sähköttömissä mökeissään.
Kävelin katua Mylwinin perässä tuntien itseni vähän turvattomaksi, ja olisin halunnut peittää kroppaani jotenkin. Ikkunoista tuli pitkiä käsiä, ja Mylwin-tyttö selitti, miten "tuolla asuu KillKilli, tuo joka läppäs sua pepulle oli Rontti, tuo joka tarttui sun hiuksiin oli Patz" jne..
(Mietin unissani taas, että miksi ihmeessä muistan näin paljon nikkejä täältä.)
Uni loppui siihen kun tulin nojailemaan jonkun vakkarin mökin eteen, jossa oli enemmänkin porukkaa, ja kaikki olivat jotenkin liian innostuneita minun paluustani.. Kun tuli pimeää, pujahdin mökkiin sisälle pakoon huomiota ja huomasin olevani meidän yliopiston kirjastossa.

Weird.
nami nami
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

viime yönä unessa mun toisella olkapäällä istu prosessi ja toisella elukka. ne sitten antoi mulle ohjeita kun mun piti laittaa lampaat järjestykseen. isot taakse, koska pienet ei nää niitten takaa, mustat ja valkeat erikseen, sitten siellä oli yks harmaa mitä en saanu laitettua minnekään :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:viime yönä unessa mun toisella olkapäällä istu prosessi ja toisella elukka. ne sitten antoi mulle ohjeita kun mun piti laittaa lampaat järjestykseen. isot taakse, koska pienet ei nää niitten takaa, mustat ja valkeat erikseen, sitten siellä oli yks harmaa mitä en saanu laitettua minnekään :shock:
:rofl: Ei hemmetti... On sullakin unet! :D Ei siellä ruskeita lampaita ollut seassa? :D
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lipa kirjoitti:...tuo joka läppäs sua pepulle oli Rontti...
:p:

Söpöä
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elukka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:viime yönä unessa mun toisella olkapäällä istu prosessi ja toisella elukka. ne sitten antoi mulle ohjeita kun mun piti laittaa lampaat järjestykseen. isot taakse, koska pienet ei nää niitten takaa, mustat ja valkeat erikseen, sitten siellä oli yks harmaa mitä en saanu laitettua minnekään :shock:
:rofl: Ei hemmetti... On sullakin unet! :D Ei siellä ruskeita lampaita ollut seassa? :D
nope. ainoastaan mustia, valkeita ja se yksi harmaa.
Me transmitte sursum, Caledoni!
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

par-sky kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
par-sky kirjoitti:viime yönä unessa mun toisella olkapäällä istu prosessi ja toisella elukka. ne sitten antoi mulle ohjeita kun mun piti laittaa lampaat järjestykseen. isot taakse, koska pienet ei nää niitten takaa, mustat ja valkeat erikseen, sitten siellä oli yks harmaa mitä en saanu laitettua minnekään :shock:
:rofl: Ei hemmetti... On sullakin unet! :D Ei siellä ruskeita lampaita ollut seassa? :D
nope. ainoastaan mustia, valkeita ja se yksi harmaa.
Aito ja Piraatti olivat sitten hukassa. Helmi on muuten ihan oikeastikin harmaa ja Maitopallo valkoinen.

Karitsat ovat musta Lilli, musta Ketkunen ja ruskeatäplikäs Trasseli.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tää on ihan kauheeta:

Mä näin viime yönä unta, että löysin netistä videon, jossa itse MarthaFocker työnsi nakkia alapäähänsä. Tämä on muuten ihan tosijuttu.

Niin että kiitti vaan Gattaca niistä pystytisumisut masturboi-videolinkeistä :shock:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Pari yötä sitten näin unta, että Keikku toi Gattacan kylään luokseni. Noh ei siinä mitään, K on ihana kuten tiedetään ja kyllä minä ehdottomasti halusinkin tutustua Varakauden ajattelijaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Vastaa Viestiin