Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Minkähän takia QD heitti minua viime yön unessani tyhjällä pullolla?

Onneksi ei osunut. :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja slam »

Haluaisin unissani nähdä jouskan kanssani rinteillä laskemassa... XD :jouden:
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

slam kirjoitti:Haluaisin unissani nähdä jouskan kanssani rinteillä laskemassa... XD :jouden:
Entäs jouskan kanssa rekka-ajelulla? :jouden:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
slam

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja slam »

Homeboy65 kirjoitti:
slam kirjoitti:Haluaisin unissani nähdä jouskan kanssani rinteillä laskemassa... XD :jouden:
Entäs jouskan kanssa rekka-ajelulla? :jouden:
Suulas runollisen oloinen tyttönen on piessyt minua viesteillä kiimaisena, että en mä ehkä kerkee, kun pitää kirjoittaa viestejä. Ja si on tää kity kans, tännekin tartee kiljottaa viettejä... 8)

ps. Vakavasti ottaen olin menossa sappeelle ja näin taas vaihteeksi liikenteessä sen metsätyömaarisuauton täysipitkine perävaunuineen, jolla olin ajamassa joskus...vähän ja edelleen oli sama avuton veturi nokalla... Väsyneenä painaisi sellaisella 12h putkeen ja toinen kuski jatkaa välillä + sama 12 tunnin päästä uusiksi...

Olin jotenkin helpottunut ja pakenin äkkiä rinteelle :D
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tästä on jo muutama viikko aikaa, mutta eräänä yönä osoittelin HellBelliä asella. Jotain rikoksia mä olin siinä tehnyt jo aikaisemmin, ja sitten puntaroin, että jos sen tapan, niin tästä joutuu varmemmin ja pahempaan kuseen. En muista miksi minun piti Helly tappaa...

edit: ainiin Hely istui sohvalla ja ajattelin, että en viitsi tappaa sitä siihen, kun tulee hirvee sotku.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Näin tässä taannoin unta Fägärin nussusta ja itsestäni. Nukuin hänen nussunsa kanssa täysin platonisesti, mutta ahtaasti, samassa sängyssä. Aamulla olin ihan paineessa, kun ajattelin, että ehkä Fägäri luulisi, että välillämme olisi ollut jotain.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin vähän aikaa sitten unta, että Bliss kävi meidän baarissa.
Niin no, onhan se joskus käynytkin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mie vastustan kiusausta aloittaa ketjun nimeltä "Vakkarit tunkevat muniin" tai "Vakkarit tunkevat juniin" niin ei pysty nyt muistamaan yhtään unta mitä on lähiaikoina nähnyt. Viimeksi näin jotain geetsun tupakanpolttelu-unta, mut siitä on aikaa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mylwin kirjoitti:Mie vastustan kiusausta aloittaa ketjun nimeltä "Vakkarit tunkevat muniin" tai "Vakkarit tunkevat juniin"
Vain sulta voi odottaa jotain tuollaista, senkin vanha issisti :D
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

ninnithequeen kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Mie vastustan kiusausta aloittaa ketjun nimeltä "Vakkarit tunkevat muniin" tai "Vakkarit tunkevat juniin"
Vain sulta voi odottaa jotain tuollaista, senkin vanha issisti :D
Issisissisi!
Olin jo unohtanut .. =D
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
HellBell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

MarthaFocker kirjoitti:Tästä on jo muutama viikko aikaa, mutta eräänä yönä osoittelin HellBelliä asella. Jotain rikoksia mä olin siinä tehnyt jo aikaisemmin, ja sitten puntaroin, että jos sen tapan, niin tästä joutuu varmemmin ja pahempaan kuseen. En muista miksi minun piti Helly tappaa...

edit: ainiin Hely istui sohvalla ja ajattelin, että en viitsi tappaa sitä siihen, kun tulee hirvee sotku.
Tämä tarkoittaa sitä, että olet pihkaantunut meikään. Ase on.. no kyl sä tiiät minkä symboli.. ja sillä viisiin.. Ajatus sohvasta on jo sitten suora viittaus vällyjen väliin ja syyn löytämättömyys tukee ideaa tukahdetusta sydänasian väpätyksestä tänne päin!

Let's fall in love ja heivataan Kyypponen jorpakkoon. Psst, älä kerro sille..


T:Unitulkitsijoiden kärkijoukot Ry (mä vaan.. mutta sama asia!)
Viimeksi muokannut HellBell, 10.01.2006 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

tuplaus
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä ennen näin unia, joissa HellBell haukkui minua.
Nykyään näen Hellbellin kasvot vain hereillä, silloinkin tosin vain mielessäni ja köh.. runkatessani. Tätä Helykkä varmaan osaa arvostaa? :mrgreen:
MarthaFocker

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

HellBell kirjoitti:Tämä tarkoittaa sitä, että olet pihkaantunut meikään.

Let's fall in love ja heivataan Kyypponen jorpakkoon.
Köh... en ollut ajatellut asiaa ihan noin, mutta jos lepsoksi hupsahdan, niin soittelen sitten...
HellBell

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Gattaca kirjoitti:Minä ennen näin unia, joissa HellBell haukkui minua.
Nykyään näen Hellbellin kasvot vain hereillä, silloinkin tosin vain mielessäni ja köh.. runkatessani. Tätä Helykkä varmaan osaa arvostaa? :mrgreen:
Yhtä paljon kuin Hautala ideaa maanpuolustuksen tarpeellisuudesta.
MarthaFocker kirjoitti: Köh... en ollut ajatellut asiaa ihan noin, mutta jos lepsoksi hupsahdan, niin soittelen sitten...
Linjat kuumix vaan!1
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

HellBell kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Minä ennen näin unia, joissa HellBell haukkui minua.
Nykyään näen Hellbellin kasvot vain hereillä, silloinkin tosin vain mielessäni ja köh.. runkatessani. Tätä Helykkä varmaan osaa arvostaa? :mrgreen:
Yhtä paljon kuin Hautala ideaa maanpuolustuksen tarpeellisuudesta.
Anteeksi että mainitsin :roll:
Ei vonkuuta eikä vainoa eikä pakkomiellettä.
En vain voi mitään sille, että joskus onanoidessani muistan spontaanisti kasvokuvasi. Harvoin niinkin, et ole runkkufetissini sentään. Herkällä hetkellä kaunista :D
Sannu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Siitä on jo aikaa, mutta näin unta, että olin katsomassa sählymatsia :shock: ja Aarneankka huitoi siellä mailallaan hikisenä punainen jenkkihuivi päässä...
slam

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti: En vain voi mitään sille, että joskus onanoidessani muistan spontaanisti kasvokuvasi. Harvoin niinkin, et ole runkkufetissini sentään. Herkällä hetkellä kaunista :D
Ei hemmetti, että poika jaksaa painaa läppää... :lol:

Keikkaus oli sellaisessa elävässä palapelissä... liikkumassa viime aamuna, mutta se oli brunetti, mutta keikkaus se oli nimeltään... (ei läppää)
Nowaysis

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Ninnin ja Exsatin koiran kans olimme keväisenä päivänä metsälenkillä.

Geetsun ja blondin Kissandran kanssa otimme linja-autossa hassuja kuvia toisistamee Geen uudella Nokia C80(!)-puhelimella. Mä tarviin siis uuden puhelimen.
sinkkumatti

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti:Anteeksi että mainitsin :roll:
Ei vonkuuta eikä vainoa eikä pakkomiellettä.
Minä taas haluaisin valaa jalkasi betoniporsaaseen ja pudottaa suomenlinnan lautalta mereen. :igor:

Anteeksi että mainitsin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä näin toissa yönä unta, että Brocker oli transvestiitti, mies joka pukeutui naiseksi :oops:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

sinkkumatti kirjoitti:Minä taas haluaisin valaa jalkasi betoniporsaaseen ja pudottaa suomenlinnan lautalta mereen. :igor:

Anteeksi että mainitsin.
Eipä mitään.
Ei minua loukkaa seksuaaliset haaveesi, kunhan minuun kohdistuen haaveina pysyvät. Ajatus sinusta hyväilemässä penistäsi samalla kun kuvittelet valavasi jalkani betoniporsaaseen ja pudottavasi minut Suomenlinnan lautalta mereen on ihan kaunis. Ei ole herkempää näkyä kuin sinkkumatti runkilla.
sinkkumatti

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Gattaca kirjoitti: Ajatus sinusta hyväilemässä penistäsi
Miten niin Gattacan elämän ainoa ilo on runkkaaminen? Ja liika runkkaaminen todellakin, tekee ihmisestä tylsämielisen idiootin. Tosin tämähän ei tullut kenellekkään yllätyksenä.
Viimeksi muokannut sinkkumatti, 12.01.2006 11:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä eroottista unta sinkkumatista ja gattacasta. Hyväilkää toisianne jossain muussa ketjussa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime yön unessani Aito_Johanna vinoili minulle jotain.

Olisinkohan tehnyt kielioppivirheitä? Ehkä possessiivisuffiksi unohtui... :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin