Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Clay »

EveryWoman vaati laatimaan ohjeiden mukaan itselleen sellaisen kiinalaisen kidutuskojeen, missä tippuu vesitippoja otsalle, minkä jälkeen ryhtyi neuvonantajakseni. Onneksi tämä uni päättyi aika nopeasti, koska heräsin. En enää muista mitä EW neuvoi tai mihin ne edes olisivat liittyneet - ilmeisesti edelliseen uneen, mutten sitäkään muista.
Nyt penikseni on fantastinen!
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Näin hebulista päiväunen. Oli muuttanut naapuriin ja kävin tutustumassa uuteen kerrostaloasuntoon jossa oli yhden valtavan huoneen lisäksi samankokoinen lämmittämätön tila josta vielä ovi yhtä laajalle parvekkeelle. Tavallaan kolmio mutta koripallokentän kokoiset viileät tilat ihmetyttivät vaikka niitä ihastelinkin ilmaviksi. Hebuli kertoi miten ihana uusi tyttöystävä on ja tarjosi lounaan. Kuuntelin iloisena miten hyvin menee ja sovittiin että palautan ruokatarjoilun joskus.

Seuraava unipätkä käsitteli ihmisenkokoisia ja -näköisiä, vaaleanpunaruskeita imukaloja jotka autoilivat poliiseja tappaen, en ole vielä löytänyt yhteyttä näiden kuvaelmien välillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En uskalla kohta enää mennä nukkumaan. Uneksin Tiikeriankasta erittäin yksityiskohtaisen K-18-kuvaelman, loistavat päiväunet, ei tehnyt mieli heräillä kesken.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

unessani luin kitinästä, että Aito_Johanna ja urpiainen olivat menneet naimisiin. he vaikuttivat hyvin onnellisilta ja iloisilta yhdessä.
Aito_Johanna

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

14.3.2006:
RolloTomasi kirjoitti:Viime yönä näin lyhyen unen.

- -
Suomesta sain sellaisen tiedon, että urpiainen ja Aito_Johanna seurustelivat ja heidän onnellinen ja kestävä suhteensa oli sekoitus kuusipuuta ja koivua.
Tänään:
RolloTomasi kirjoitti:unessani luin kitinästä, että Aito_Johanna ja urpiainen olivat menneet naimisiin. he vaikuttivat hyvin onnellisilta ja iloisilta yhdessä.
Tämä ei enää ole sattumaa. Rollolla on fiksaatio urpiaisen ja minun suhteesta :shock:
RolloTomasi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti:Tämä ei enää ole sattumaa. Rollolla on fiksaatio urpiaisen ja minun suhteesta :shock:
Mutta ainakin teidän suhteenne on (toistaiseksi) menossa positiiviseen suuntaan! :D
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin pari yötä sitten unta Tixistä. En kyllä muista mitä.
Viime yönä näin unta, että olin Dumiksen kanssa jossain minimaalisessa kebab-paikassa syömässä. Ja Dumis oli joku puol metriä pidempi kuin oikeesti.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:14.3.2006:
RolloTomasi kirjoitti:Viime yönä näin lyhyen unen.
- -
Suomesta sain sellaisen tiedon, että urpiainen ja Aito_Johanna seurustelivat ja heidän onnellinen ja kestävä suhteensa oli sekoitus kuusipuuta ja koivua.
Tänään:
RolloTomasi kirjoitti:unessani luin kitinästä, että Aito_Johanna ja urpiainen olivat menneet naimisiin. he vaikuttivat hyvin onnellisilta ja iloisilta yhdessä.
Tämä ei enää ole sattumaa. Rollolla on fiksaatio urpiaisen ja minun suhteesta :shock:
Mutta ainakin teidän suhteenne on (toistaiseksi) menossa positiiviseen suuntaan!
Minä olen kyllä niin vanhanaikainen mies, että olisi sitä nyt voinut vähän kauemmin seurustella ennen naimisiinmenoa. Onko näin nopea kehitys varmasti tosiaankin positiivista? Vai onko positiivisuus muussa yhteydessä aiheuttanut vanhanaikaisille naimisiinmenokiireen? Vaikka toisaalta, mikäs on kiirehtiessä: eikös meillä ollut asuntokin jo jossain unessa katsottuna - vai oliko se niin, että olimme Aito_Johannan kanssa olleet katsomassa asuntoa jollekin toiselle? Äidilleni ehkä? Joka tapauksessa, erinomaisen ansiokasta, että Rollo ei näe unta tällaisista tapahtumista sinänsä, vaan pikemminkin niistä lukemisesta Kityn palstoilta! Ensiluokkaista kitiytymistä.

Ja kukapa ei palstalla vaikuttaisi hyvin onnelliselta ja iloiselta, kuten Shrinkistäkin näemme.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näin joskus taannoin unta että minun piti tavata RolloTomasi Eläinmuseon yläkerrassa joissain omituisissa pölyyntyneissä toimistotiloissa. Rollolla oli tosi huono päivä ja se oli mulle kovin ilkeämielinen. Yritin olla ottamatta itseeni.

Tällä on varmaan jotain tekemistä sen kanssa että mun seminaari järjestettiin Eläinmuseon naapurissa Economicumissa. En vain vielä ole keksinyt mikä se kosminen yhteys olisi... :roll:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos mä ikinä koskaan näen unta virtuaalitutuista, pyhästi lupaan katkaista ikuisiksi ajoiksi kaikenmoiset nettikaapelit, jotka tähän talouteen kulkevat :shock:
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä näin viime yönä unta, jossa menin kitinämiittiin. ihmiset suihkutteli toistensa päälle hiustenhoito/laitto tuotteita. lopulta olin vihreän eltaantuneelle haisevan vaahdon peitossa, jota prosessi rupes pesee pois.

(miks mun kitinäunet liittyy aina jotenkin prosessiin?)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Elukka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elukka »

par-sky kirjoitti:mä näin viime yönä unta, jossa menin kitinämiittiin. ihmiset suihkutteli toistensa päälle hiustenhoito/laitto tuotteita. lopulta olin vihreän eltaantuneelle haisevan vaahdon peitossa, jota prosessi rupes pesee pois.

(miks mun kitinäunet liittyy aina jotenkin prosessiin?)
Epäilyttävää :shock:
Pitäiskö tässä kohta alkaa oleen mustis? :twisted:
Aito_Johanna

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Urpiainen ilmestyi taas uniini! Unessa Urpiainen oli valmistumassa ylioppilaaksi aikuislukiosta ja kutsui minut ja joitakuita muita kitinäläisiä yo-juhliaan. Ajattelin, että ihme, että Urpiainen kutsuu kitinäläisiä juhliin, kun se muuten ei koskaan halua tavata nettituttuja, mutta päättelin, että juhlat ovat Urpiaiselle niin iso juttu, että hän haluaa jakaa ne meidänkin kanssamme.
Etsin kaupungilta Urpiaiselle sopivaa yo-lahjaa. Joku puolituttu oli ostanut jollekulle muulle lahjaksi Poikamiehen keittokirjan, jonka kansikuvassa on Wallu Walpion vartalo, johon on tatuoitu ÄITI (tällainen on oikeasti olemassa). Siinä kovasti ihasteltiin ja naureskeltiin ÄITI-tatskaa, ja tuumin, että Poikamiehen keittokirja olisi urpiaisellekin sopiva yo-lahja.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12426
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Viime yönä näin unta että olin vankilassa. Muita KityruNkkareita siellä ei näkynyt, muistaakseni. :shock: :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16736
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Aito_Johanna kirjoitti:Urpiainen ilmestyi taas uniini!
Hyvä tavaton sentään. Olen kovin otettu tästä uudesta roolistani kitinäläisten yörauhanhäiritsijänä. Tosin olen kyllä valmistunut ylioppilaaksi ennen Kitinä-aikojani, mutta mikäs on juhliessa vaikka valheellisella verukkeella. Ja keittokirja olisi mitä mainioin lahja! Tosin vaikka aika onneton tunari keittiössä olenkin, niin sen verran olen ruokaa vuosien saatossa laittanut, että ehkä ihan peruspoikamiestasoa edistyneempi kirja voisi olla osuvampi. Ja ilman Wallu Walpiota, kiitos. Tämä siis vain siltä varalta, että yo-juhlat joskus järjestäisin unimaailman ulkopuolellakin.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Elukka kirjoitti: Epäilyttävää :shock:
Pitäiskö tässä kohta alkaa oleen mustis? :twisted:
olithan säkin siinä ekassa :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Aito_Johanna

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Viime yönä Edith oli saanut kesätyöpaikan suuressa, hieman kolkossa kartanossa, jota ympäröi valtava puisto. Edithin tehtävä olisi haravoida puistoa ja tehdä muita pihatöitä, ja vastineeksi hän saisi asunnon kartanossa.
Kuljeskelimme puistossa ja Edith kertoili tulevasta työpaikastaan ja vaikutti hyvin empiväiseltä, kannattaako hänen ottaa työtä vastaan. Minustakaan työ ei tuntunut kovin houkuttelevalta, koska kartano oli niin kolkko ja vaatimaton.
Sitten puistossa kävi voimakas vastatuuli, joka lennätti lehtiä, ja juoksin puiston halki tuulta päin, ja se oli jotenkin tosi hieno ja vahva elämys, ja päätin kannustaa Edithiä sittenkin ottamaan paikan vastaan.
Sitten olimme toisella puolella puistoa. Siellä oli erilaisia eläimiä, ja eteenpäin päästäkseen piti mennä niiden karsinan läpi. Joku sanoi, että sikoja pitää varoa, koska jos ne huomaavat ihmisen, ne saattavat hyökätä kimppuun ja syödä tämän. Joskus (ehkä juutalaisvainojen aikaan tms) ihmisestä oli kuulemma käytetty kaikki osat hyödyksi, joten lihat syötettiin sioille.
Jorde

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Jorde »

Olenpas minäkin nähnyt Kitinä-aiheista unta. Epäilen syynä olleen killkillin muutaman päivän takainen kysely elokuvan bittorrent-imuroinnista netistä, joka käsittääkseni on tätä nykyä laitonta toimintaa. Unenikin liittyi laittomuuksiin.

Ainoa mitä unesta muistan on että joku joukko Kitinästä, minä yhtenä, oli ilmeisesti tehnyt hieman aiemmin onnistuneen pankkiryöstön. Itse pankkiryöstö ei kuulunut uneeni, vain sen jälkitapahtumat. Olin kirjoittamassa siitä viestiä palstalle onnitellen kaikkia ryöstöön osallistuneita Kitinäläisiä onnistuneesta pankkikeikasta, ja ehdotin paikkaa ja tapaa miten jakaisimme ryöstösaaliin. Mieleeni kuitenkin juolahti että viranomaiset saattavat lukea tätä palstaa, joten minulle tuli kiire muokata lähetettävää viestiä jotta siitä ei paljastuisi mitään laittomuuksia. Poistin viestistä viittaukset mihinkään saaliiseen, muutin pankkikeikan pelkäksi keikaksi jotta poliisit luulisivat kyseessä olevan jonkun bändin keikka, ja kaikkea tuollaista. Aivan normaalilta Kitinä-toiminnalta se tuntui ainakin tuossa unessa.
Durasel

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Durasel »

ninnithequeen kirjoitti:Viime yönä näin unta, että olin Dumiksen kanssa jossain minimaalisessa kebab-paikassa syömässä. Ja Dumis oli joku puol metriä pidempi kuin oikeesti.
Njahas :roll:
Bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Bliss kirjoitti:Jos mä ikinä koskaan näen unta virtuaalitutuista, pyhästi lupaan katkaista ikuisiksi ajoiksi kaikenmoiset nettikaapelit, jotka tähän talouteen kulkevat :shock:
Nyt se sitten tapahtui!!
Mä näin unta, että Lolita perusti lounaskahvilan mun Helsingin-duunipaikan viereen :shock:
Ko. neito taitaa kyllä oikeesti olla aivan muulla alalla :D

Ja hei.. en mä katkaise nettikaapeleita, kahvila oli hyvinkin bueno :wink:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kunnia olla ensimmäinen uneksittava :D

Mä olen nähnyt viime aikoina mielenkiintoisia unia, mutta vieläkään uniin ei ole eksynyt kitisijöitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Jostain kumman syystä Manala oli mun unessa jossain vaiheessa viime viikolla. Oltiin siinä oltu ystäviä lapsesta asti, ja nähtiin ensimmäisen kerran pariin kuukauteen. Manalasta oli tullut kauhean pitkä ja hoikka, oli sanonut että syö päivittäin MultiVitaa ja Beroccaa, siitä uusi ulkomuoto.

Outoa :D Tosin aloitin itse Multivitan syömisen viime viikon alusta, ja olo on ollut ihan eri sen jälkeen ja vaan paranee.
The great club outshines the individual, always and forever.
Leila

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Leila »

Näin viime yönä unta, että seurustelin Gattacan kanssa. Käytiin jossain pubissa kuuntelemassa musiikkia ja oltiin ihan in love. Vaikutin unessa onnelliselta ja hymyilin paljon. Ihan hauskaa, sillä IRL ei ole taas viime päivinä paljon naurattanutkaan.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Leila kirjoitti:Näin viime yönä unta, että seurustelin Gattacan kanssa. Käytiin jossain pubissa kuuntelemassa musiikkia ja oltiin ihan in love. Vaikutin unessa onnelliselta ja hymyilin paljon. Ihan hauskaa, sillä IRL ei ole taas viime päivinä paljon naurattanutkaan.
OHO!
:h:
Jo oli aikakin minun päästä Kitinämisujen uniin! :cheer:
Täällä Savossako asut? Oliko enneuni? Koskas sopis?

Ai niin, sinullahan on mies ja lapsi?
Unohda sitten. :maanantai:
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Leila

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Leila »

Gattaca kirjoitti: OHO!
:h:
Jo oli aikakin minun päästä Kitinämisujen uniin! :cheer:
Täällä Savossako asut? Oliko enneuni? Koskas sopis?

Ai niin, sinullahan on mies ja lapsi?
Unohda sitten. :maanantai:
Joo, nukuin mieheni vieressä ja uneksin sinusta...