Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Leila kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: OHO!
:h:
Jo oli aikakin minun päästä Kitinämisujen uniin! :cheer:
Täällä Savossako asut? Oliko enneuni? Koskas sopis?

Ai niin, sinullahan on mies ja lapsi?
Unohda sitten. :maanantai:
Joo, nukuin mieheni vieressä ja uneksin sinusta...
Ei sullakaan hyvin mene :D

Minkätakia muuten suurin osa kitinäläisistä kirjoittaa GATTAGA, vaikka se on ilmiselvästi väärin kirjoitettu?
The great club outshines the individual, always and forever.
Sudenhenki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elppis kirjoitti:
Ei sullakaan hyvin mene :D

Minkätakia muuten suurin osa kitinäläisistä kirjoittaa GATTAGA, vaikka se on ilmiselvästi väärin kirjoitettu?
Olen itsekin tuota miettinyt melkein kaksi sekuntia, ja tullut tulokseen etteivät vain osaa.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Elppis kirjoitti:
Leila kirjoitti:Joo, nukuin mieheni vieressä ja uneksin sinusta...
Ei sullakaan hyvin mene :D?
Verraten sairasta kieltämättä... kutkuttaa silti minua.. miesparka :D
Elppis kirjoitti: Minkätakia muuten suurin osa kitinäläisistä kirjoittaa GATTAGA, vaikka se on ilmiselvästi väärin kirjoitettu?
Vaikeahan se on kirjoittaa ja ääntää.
Alunperin vain Citykäyttöön, mukamas salaidentiteetti niinkuin siinä samannimisessä leffassa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Minkätakia muuten suurin osa kitinäläisistä kirjoittaa GATTAGA, vaikka se on ilmiselvästi väärin kirjoitettu?
Ne on varmaan niitä samoja ihmisiä, joiden mielestä aakkosissa p:n jälkeen tulee kirjain guu-kirjain. Q on kuu!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Minkätakia muuten suurin osa kitinäläisistä kirjoittaa GATTAGA, vaikka se on ilmiselvästi väärin kirjoitettu?
Ne on varmaan niitä samoja ihmisiä, joiden mielestä aakkosissa p:n jälkeen tulee kirjain guu-kirjain. Q on kuu!
Uuuh, samaan kiinnitän minäkin huomiota. Varsinkin ratsastustarvikepalstoilla lukee "eguestrian". PAH!
The great club outshines the individual, always and forever.
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Kity-uni tämäkin, aihepiiri ainakin tuli varmasti täältä, ja kityileehän Elukka.

Näin unta, että Elukka oli hankkinut samanlaisen puukon/vesurin kuin Aarne on hankkinut IRL, mutta unessa se oli sirppimäisempi. Ilmeisesti se oli juuri hankittu, joten kotimatkalla se oli autossa käsijarrun vieressä. Jotenkin siinä matkan aikana minulle selvisi, että Elukka on pedofiili, ja äkkipikaistuksissani nuijin hänet hengiltä tuolla aseella. Jälkeenpäin siinä unessa harmittelin tapahtunutta ja mietin, että jos Elukka ei olisi jättänyt asetta tuolla lailla hollille, olisin ehtinyt harkita, joten päädyin siihen lopputulokseen, että Elukka sai syyttää itseään tapahtuneesta...
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä näin viime yönä unta Lapitiin marsusta. Lasketaanko se?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Näin viime yönä unta siitä, kun Sudenhenki ja 1108 istuivat keittönpöytäni ääressä, ja tappelivat onko vadelma- vai appelsiinikanelitee parempaa.
Selvyyttää taistoon ei tullut, jolloin heidän piti soittaa Tontulle, kaiutinpuhelimella vieläpä.
Muistan vaan kuulleeni Tontun huutavan, että tähän aikaan yöstä molempien olisi syytä siirtyä todellakin teelinjalle kaljan sijaan, ja toisekseen paras tee ei ole kumpikaan noista vaan omenakanelitee.

Ihme unia, todella :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Sudenhenki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:Näin viime yönä unta siitä, kun Sudenhenki ja 1108 istuivat keittönpöytäni ääressä, ja tappelivat onko vadelma- vai appelsiinikanelitee parempaa.
Selvyyttää taistoon ei tullut, jolloin heidän piti soittaa Tontulle, kaiutinpuhelimella vieläpä.
Muistan vaan kuulleeni Tontun huutavan, että tähän aikaan yöstä molempien olisi syytä siirtyä todellakin teelinjalle kaljan sijaan, ja toisekseen paras tee ei ole kumpikaan noista vaan omenakanelitee.

Ihme unia, todella :D
Muhahahaha! :D Ja minä vieläpä inhoan teetä.

EDIT: Ja äijäthän ei koskaan siirry kaljalinjalta teelinjalle. :)
Viimeksi muokannut Sudenhenki, 06.06.2006 14:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja tonttu »

LillyMunster kirjoitti:Ihme unia, todella :D
Nyt tarttis vähän revetä. :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Tätä mä en tajua. (Eikä mun pitäis missään nimessä kertoa tätä tänne..)
Mutta. Näin viime yönä unta,että seurustelin bedlamin kanssa. Ja sillä oli parta. Ja kaikki oli tosi herttasta, ja miten sen nyt sanois..öö, rockia? 8)
Nyt on kyllä pää vihdoinki pimenemässä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

tonttu kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:Ihme unia, todella :D
Nyt tarttis vähän revetä. :D
Mikä sun suosikkitee muuten on??
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihme yö taas, näin todella sekavia unia ja en tiedä, että mitkä niistä liittyivät toisiinsa, mutta jossain vaiheessa unta puhelimeni soi ja siellä soitti RuNkkuTonttu. Valitti, kun en ollut vastannut hänen edellisiin soittoyrityksiinsä. Olin vilpittömästi pahoillani, sillä unessa en ollut kuullut puhelimeni soivan.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Näin unta, että Lucky Luciano kiikutti mulle lentokoneessa aivan järjettömän kokoisen pinon hillittömän monimutkaisia kyselykaavakkeita, joihin mun piti vastata vain siksi että olin sattumalta salakuljettanut koneeseen hevosen.

Kyllä kai nyt on jo syytä harkita oman psykoanalyytikon hankkimista. :?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

LillyMunster kirjoitti:Näin viime yönä unta siitä, kun Sudenhenki ja 1108 istuivat keittönpöytäni ääressä, ja tappelivat onko vadelma- vai appelsiinikanelitee parempaa.
Selvyyttää taistoon ei tullut, jolloin heidän piti soittaa Tontulle, kaiutinpuhelimella vieläpä.
Muistan vaan kuulleeni Tontun huutavan, että tähän aikaan yöstä molempien olisi syytä siirtyä todellakin teelinjalle kaljan sijaan, ja toisekseen paras tee ei ole kumpikaan noista vaan omenakanelitee.

Ihme unia, todella :D
Jumankeka, nyt vasta lukaisin moisen painajaisesi. Voisin hyvin kuvitella soittavani tontulle ja kysyä jotakin teehen liittyvää. Naikkonen meinaan tietää teestä enemmän kuin laki sallii, ja laki sallii tässä asiassa aika paljon.
Leila

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Leila »

Näin viime yönä kauheaa painajaista Manalasta. Hän piti jotain raflaa, jossa Geetzu ja minä olimme töissä. Manala höykytti meitä tosi paljon ja siellä oli ihan hirveetä. Minä nään ihan liikaa Kitinäunia, onneksi ensi viikko on lomaa ja kitiseminen jää vähemmälle...
hermine

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä näin viimeyönäkin jotain kitinäunta, mutten enää muista mitä. Toissayönä mulla oli jonkinlaiset juhlat täällä. Ihmiset olivat pukeutuneet parhaimpiinsa, mutta Sinkkumatti röhnötti mun sängyllä ja jutteli mulle jotain setämäistä. Yritin tarjota sille sipsejä, mutta ei se huolinut.

Kaikki muut näkee paljon jännempiä unia!
Sinkkumatti

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

hermine kirjoitti: Sinkkumatti röhnötti mun sängyllä ja jutteli mulle jotain setämäistä. Yritin tarjota sille sipsejä, mutta ei se huolinut.
Oisit tarjonnut sille kylmää olutta. Se olis taatusti kelvannut :P
Noriyumi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Näin viime yönä unta että Pehmis ja Edith tulivat luokseni kylään. He söivät luonani appelsiineja.
segma

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja segma »

Te ette tunge mun uniin. Oonko nyt joku hylkiö? :(
1108

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näin viime yönä unta että tulin Tapion miittiin ja tarjosin kaikille keksejä joita mutustitte mieluusti.

Mausteena kekseissä oli Zyklon B ja katselin kuolaavia, verta sylkeviä, kouristelevia ihmishylkiöitä nauraen poliisien tullessa paikalle kysyen "mikä tilanne" vastasin "Suomi on parempi paikka nyt".


Poliisit lähtivät käteltyään kahville.
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

segma kirjoitti:Te ette tunge mun uniin. Oonko nyt joku hylkiö? :(
Usko pois, kyllä me joskus vielä tungetaan.
Olen pahoillani jos aiheutan painajaisia sinullekin vielä joskus.
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Näin unta, jossa minulle selvisi, että väkivaltainen ex-poikaystäväni vokotteli Vaolaa. Vaola kyseli täällä, että pitäisikö hänen jättää nykyisensä ja aloittaa uusi suhde, jonka toinen osapuoli kuvauksen perusteella aivan selvästi oli tuo exäni. Mietin sitten kovasti, että kerronko havainnostani, vai olisiko se asiatonta mustamaalaamista. Herätyskello valitettavasti herätti, ennen kuin olin tehnyt päätöstäni.
AarneAnkka

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mä en oo vielä kertaakaan onnistunut näkemään unta kityläisistä. Ihme ja kumma. Raportoin toki täällä heti kun niin käy.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Runkkiksen synttäreille olin menossa erään rl-kamuni kanssa. Kamulla oli krapula ja mä en muuten vaan ois jaksanu lähtee, mutta mentävä oli. Aateltiin että varmaan puolipakko juoda viinaa niillä kutsuilla joka tapauksessa :) Lahjaakaan ei tosin ollut. Mietimme sitten menemmekö sporalla vai metrolla kun rakennustyömaita oli joka puolella.
Prepare for the worstest.