Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
milli

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti: Toisessa osiossa keilasin jonkun olohuoneessa. Milli oli mun joukkueessa, ja kun onnistuin niin sain ison pusun. Tosin pusu johti kiimaiseen kielipainiin sohvalla. Sitten isä huusi keittiöstä (!?=!!"?) että nyt olis boolin aika. Milli toi mulle ihan oman alkoholittoman breezerin, istui hajareisin syliin ja jatkoi pussailua.
Swiiiiii-iiiiit!1
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulla ei ole kuin muisto vain :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oli kesä ja ihq auringonpaiste ja juhlittiin Geetzun kanssa ulkona jossain kaupungissa jossa ei saanut polttaa, mentiin vähän väliä hissillä huisin ylös Stockan vessaan salaröökille ja vessaportsari toi meille aina ekellä viinahuikan, meil oli ältsin hauskaa.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Viime yönä olin himassa juonu pullon viiniä ja kolme kesulia, Dumari tuli käymään ja jotain siinä jutskailtiin ja säädettiin kunnes se yht'äkkii häipy ja mä tajusin et ahaa kello on ihan justkohta yheksän ja kaliakauppaanhaan se, että olipa hyvä idea mennään perässä. Siellä kaupassa näin taas Dumiksen ohimennen ja sain tosi omituisen oluenkantotelineen ja lähin himaan päin mutta eksyin väärälle kerrostalolle jossa lymyili joku ihme hippi ja unohdin oluseni sinne, sit löysin taas Dumiksen ja lähettiin ettiin mun kalioja mut ei löydetty joten juotiin sen. Kivaa oli mutta aika epämääräistä touhua. [Tässä siis vaan kitinäläiseen liittyvä klippi pitkästä unesta.]

Joojoo mun pitäis vissiin a) juoda vinaa b) hankkia elämä.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Vihtahousu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Vähänx oon laatusuraa! <3 <3
ninnithequeen

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vihtahousu kirjoitti:^ Vähänx oon laatusuraa! <3 <3
In Lapitii's dreams.


:D
Bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Xiberia ja bedlam menivät naimisiin. Siis keskenään. Meidät kaikki kutsuttiin häihin, jotka pidettiin Porissa (johon nämä pupuset sitten muuttivat).

:shock:
Alan huolestua aivojeni nykytilasta.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Bliss kirjoitti:Xiberia ja bedlam menivät naimisiin. Siis keskenään. Meidät kaikki kutsuttiin häihin, jotka pidettiin Porissa (johon nämä pupuset sitten muuttivat).

:shock:
Alan huolestua aivojeni nykytilasta.
Pori on paska paikka ;)

Xibe ja Bedlam.. hmm... ei paha paritus!
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Betty ja mä annetaan sulle anteeks :wink:
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Kaksi naispuolista kitinävakkaria tunkivat eilen sairaalla tavalla eroottisesti latautuneeseen uneeni. Heräsin hämmystyneenä ja Ankka kauhusta kankeana. Pitäisi vissiin huolestua?!?
Betty ja mä annetaan sulle anteeks :wink:
Ettekä edes jääneet aamiaiselle?

Olin vaan pelkkä lihankimpale :(
BettyB.

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Ettekä edes jääneet aamiaiselle?
Sulla oli shampanjat loppu.
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Ettekä edes jääneet aamiaiselle?
Sulla oli shampanjat loppu.
Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
BettyB.

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

SaintJohnPerse kirjoitti:Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
Ei kun nimenomaan huomattiin...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä olin Bliss:n kanssa huuto.netissä, siis kirjaimellisesti käveltiin siellä ja katseltiin huudettavia tuotteita. Päädyin sitten huutamaan meille Bliss:n tarkastuksen ja hyväksynnän jälkeen suklaanruskea-valkoiset yhdistelmävaunut 150 egellä. Vein Bliss:n syömään, mutta meidän piti käydä McDonaldsissa kun muualle ei saanut viedä vaunuja :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
Ei kun nimenomaan huomattiin...
Ja mansikatkin olivat puolalaisia pakastemansikoita...
Bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Bliss »

SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:Onneksi, ette huomanneet, että se oli cavaa...
Ei kun nimenomaan huomattiin...
Ja mansikatkin olivat puolalaisia pakastemansikoita...
Ja kermavaahto spraypullosta :x
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Bliss kirjoitti:
SaintJohnPerse kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Ei kun nimenomaan huomattiin...
Ja mansikatkin olivat puolalaisia pakastemansikoita...
Ja kermavaahto spraypullosta :x
Mutta eikös se suutin tuntunutkin kivalta... ja jäisillä mansikoilla on kivaa muutenkin puuhastella...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

No nyt oli SJP mun unessa, tosin SJP:llä oli vauva. Olin ihanalla ulkomaanmatkalla jonkun isomman porukan kanssa; kun heräsin päiväunilta, niin Sainjohnperse nukutti pientä vauvaa samaan sänkyyn mun kanssa.. molempien yläpuolella luki "tulinuppu". Njahas. Lääkitys kohdallaan.
The great club outshines the individual, always and forever.
SaintJohnPerse

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja SaintJohnPerse »

Elppis kirjoitti:No nyt oli SJP mun unessa, tosin SJP:llä oli vauva. Olin ihanalla ulkomaanmatkalla jonkun isomman porukan kanssa; kun heräsin päiväunilta, niin Sainjohnperse nukutti pientä vauvaa samaan sänkyyn mun kanssa.. molempien yläpuolella luki "tulinuppu". Njahas. Lääkitys kohdallaan.

AAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHH!!!!!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16689
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Piti oikein tulla Kitinöimään, kun uneenkin te pahalaiset olitte tunkeneet. Tai siis EW tunki. Unessa keskustelimme pitkään kunnon keittiöpsykologisoinnin merkeissä. Kävi ilmi, että EW:llä oli ollut oikein vaikea isäsuhde. Isä oli vaatinut EW:ltä kovaa panostusta perinteiseen porvarilliseen ammattiin, mutta EW:pä oli vain halunnut parantaa maailmaa suunnittelemalla vaatteita. Kesken kiivaimman välit poikki -vaiheen isä oli sitten mennyt tekemään itsemurhan.

Tästä EW:lle oli sitten tullut kaikenkattava syyllisyydentunne ja tarve osoittaa pärjäämällä, että vaatesuunnittelullakin voi saavuttaa isävainaan ihannoimaa menestystä juuri isän hyväksymällä tavalla. Niinpä EW:stä tuli alallaan työnarkomaani, joka vain tavoitteli isän hyväksyntää menestyksen kautta. Tragediana vain oli, että kun isä kerran oli kuollut, ei isä enää hyväksyntäänsä ja anteeksiantoaan voinut antaa. Ja isän hyväksyntä oli ainoa ulkopuolinen hyväksyntä, joka EW:tä kiinnosti ja joka hänelle kelpasi. Traagista.

Näin tyydyttävä ulkopuolisen maailman hyväksyntä kävi EW:lle mahdottomaksi, ja johodonmukaisesti hän sitten kääntyikin pois maailmasta sisäänpäin. Kohti itsensätuntemisuskontoa. Ja loppu on, jos ei yleisempää, niin ainakin Kitinähistoriaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni... :? :shock:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Homeboy65 kirjoitti:Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni... :? :shock:
"Mihin laitoit veden?"
"Missä vitussa se vesi on?"
"Tuo nyt jumalauta sitä vettä.."
"Haista vittu partaurpå!"
"Vettä.. mä kuolen tänne."
"h..y..v..ä..s..t..i.."
The great club outshines the individual, always and forever.
Zeb

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Zeb »

urpiainen kirjoitti:Piti oikein tulla Kitinöimään, kun uneenkin te pahalaiset olitte tunkeneet. Tai siis EW tunki.
Aika uskomaton uni! Uskoisiko?

Itse kun en vieläkään ole nähnyt unta kenestäkään Kityläisestä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Elppis kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:Tapasin elcon jossain Australian (?) autiomaassa. Elco oli liikkeellä moottoripyörällä ja minä jalkaisin(!). Tuon hämärän tapaamisen jälkeen erosimme ja jostain syystä elco aloitti armottoman tekstiviestiterrorin kännykkääni... :? :shock:
"Mihin laitoit veden?"
"Missä vitussa se vesi on?"
"Tuo nyt jumalauta sitä vettä.."
"Haista vittu partaurpå!"
"Vettä.. mä kuolen tänne."
"h..y..v..ä..s..t..i.."
:D :perse:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Vastaa Viestiin