Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ennen öitä näkee hassuja unia. Monsieur Manala oli mun naapuri tai jotain, ja lupasi luppoaikanaan viedä mut tanssimaan. Tanssipaikka olikin joku kumma sekoitus improvisaatioteatteria ja yleisön osallistuvaa joraamista, en oikein innostunut ja pakenin pois. Manalalla oli kyllä kivat moovit. Jälkeenpäin mentiin makkarakioskille syömään ryynimakkaroita.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Seukkailin Clayn kanssa viime yön. <3
Loppuviimeks kyl vaihoin sen yhteen ihqn duunikaveriini, sori Savipossuhani! Mut olihan se kivaa niin kauan ku sitä kesti!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Monsieur Manala

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Olin Bluntlyn synttäreillä. Bluntly oli vähän mökö ja joi kaljaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Monsieur Manala kirjoitti:Bluntly oli vähän mökö ja joi kaljaa.
Unennäköä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
NegaDuck

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kaakki juoksi minut kiinni ja antoi minulle lottokupongin jonka olin unohtanut työpaikalle. Hän oli piruuttaan päättänyt katsoa voittaako se, ja siinä oli viisi oikein. Lisäksi kupongissa oli kynänjälkiä silleen, että olin näköjään melkein laittanut ruksit niin että olis tullut seitsemän oikein, mutta olin empinyt. Himppu, hän totesi.

Samaisessa unessa näin myös (taas) kämppäni ikkunasta tulipalojen savupatsaita horisontissa, mutta aika lähellä. Kaikki olivat kuitenkin talojen takana niin etten nähnyt itse tulipaloja. Toistuva teema?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja swirl »

Jättiläismäinen David-patsas (viittaako tämä joukostamme poistuneeseen Nuoreen Daavidiin? :shock: ) romahti ja jäin kivivyöryn alle ja vuosin tosi paljon verta. Lolita ja Bedlam ryntäsivät pelastamaan mua ja tyrehdyttämään verenvuotoa ja veivät mut turvaan isäni synnyinkotiin, jonka ikkunoihin joku alkoi heitellä suuria kivenmurikoita ja oudot otukset pyrkivät ikkunoista sisään. Heräsin aivan paniikissa.
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Olen näköjään taas alkanut nähdä nettiunia, pitäisi ehkä vähän taas vähentää netinkäyttöä. Unessani se outo ranskalainen facebook-ihailijani oli hankkinut toisenkin suomalaisen fb-ystävän, Timo Soinin. Ai miten tämä liittyy kitinäläisiin? No, Timo Soinin avatar-kuvana oli tietenkin se elcon galleriasta löytyvä pullo päässä -omakuva, minkä avulla minulle siis selvisi elcon "oikea henkilöllisyys". Jäin kovasti unessa miettimään, miksi Soini haluaa mielikuvituksessaan elää toista elämää Australiassa insinörttinä.
Alisuorittava G

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ :D :D
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Clay »

Lapitii kirjoitti:Seukkailin Clayn kanssa viime yön. <3
Loppuviimeks kyl vaihoin sen yhteen ihqn duunikaveriini, sori Savipossuhani! Mut olihan se kivaa niin kauan ku sitä kesti!
Ei se mitään, vaihtelu virkistää! Mä oon nähny vaan susta päiväunia. <3
Nyt penikseni on fantastinen!
daddykillkill

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Näin muistaakseni männä viikolla unta, jossa palstan avatar-kuvat olivat vaihtuneet eroottissävytteisiksi kymppikuviksi kirjoittajan perhealbumista. Valitettavasti Geetsun kohdalla herätyskello soi.
Alisuorittava G

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

daddykillkill kirjoitti:Näin muistaakseni männä viikolla unta, jossa palstan avatar-kuvat olivat vaihtuneet eroottissävytteisiksi kymppikuviksi kirjoittajan perhealbumista. Valitettavasti Geetsun kohdalla herätyskello soi.
Ihan tervettä. Lucky you. :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Viime yönä sekä Vaola että Geetzu pistäytyivät. Vaola oli mennyt kihloihin ja Geetzu tuli tuomaan sille muksujensa vanhoja leluja/vaatteita tms.

Että Vaola, oliko jotain kerrottavaa..?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Ja et muuten usko uniani!!1

Lilo ja Nexien hauva kävivät meillä siedätyshoitamassa lapsiani. Nuoremman allergia (ei mitään oikeasti ole) meni unessa niin pahaksi, että valkoinen hauva muuttui muksun limasta vihreäksi. Liloa se ei häirinnyt yhtään, sanoi pesevänsä hauvan ennen sen palautusta, "anna nyt muksun köhiä vaan hyvää se tekee!".

Ei seksiä. :?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti: "anna nyt muksun köhiä vaan hyvää se tekee!".
:D
Ei seksiä. :?
Mikähän meissä on vikana..? Varmaan tää synkkä vuodenaika tjtn.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Lilo kirjoitti:Mikähän meissä on vikana..? Varmaan tää synkkä vuodenaika tjtn.
Täytyy koittaa virittäytyä iltasella vähän parempaan fiilikseen. Kyllä ne sieltä vielä tulevat!
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Argh. Viime yönä olin sitten vuokrannut Frederik Kruegerin vanhempien ullakon ja siirtänyt sinne kaiken omaisuuteni. Vanhemmat olivat sellainen todella herttainen yli 100-vuotias pariskunta, ja he asuivat Westendissä. Ei siinä mitään, mutta juuri kun olin saanut muuttourakan loppuun ja ajattelin heittäytyä sohvalle pitkäkseni, Frederik ilmestyi paikalle hyvin, hyvin vihaisena. Kuulemma kyseinen ullakko oli hänen ikioma turvapaikkansa, minne hän aina tuli viettämään aikaansa kun elämä oli kohdellut häntä kaltoin, eivätkä vanhemmat olleet kertoneet hänelle mitään vuokraussuunnitelmistaan. Nyt hän tarvitsi kyseistä ullakkoa ehdottomasti kahdeksi viikoksi, joten kuulemma minun piti mennä siksi aikaa jonnekin muualle asumaan. Minut viskattiin ulos ovesta ja tavarani jäivät sisälle, oli vähän orpo olo siellä pihalla juuri ennen herätyskellon soimista.
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu oli miehensä kanssa vierailulla meillä viime yönä. Tosin päivä oli perjantai. Siweästi yökylässä. Pariskunta oli kuitenkin jostain kovin riidoissaan ja kesken yötä sukset menivät niin ristiin, että herra G alkoi pakkaamaan kamojaan ja ilmoitti nartulleen että nyt lähdettiin kotiin. Geetzu ei edes katsonut mieheensä, vaan ilmoitti tylyn lakonisesti, että hän ei lähde vaan jää meille koko viikonlopuksi. Herra G häipyi kamoinensa kovasti jotain tuhisten. Yksin jäänyt Geetzu tuupertui sitten kovin väsyneenä ja suruissaan lattialle nojaten sohvaan. Sulki silmänsä ja nukahti. Pakkohan sitä suruisan oloisaa hahmoa oli mennä hellimään. Hiivin hiljaa Geetzun viereen ja kävin viereen. Hellästi hyväilin kirkkaana kiiltäviä tummia hiuksia ja silkin pehmeää poskea. Hymy palasi Geetzun suupieliin ja hän käänsi päätään ja ylävartaloaan niin, että en voinut olla siirtämättä kättä hitaasti kaulalle, siitä hitaasti olkapäälle ja kohti lämmintä ja paljasta selkää…

Tietenkin tässä kohtaa pikku-ukko herää omassa huoneessaan alkaa huutamaan hädissään isäänsä. En ehtinyt edes herkkuperseelle asti!! Aistikohan se mun unen ja päätti panna stopin papan eroottisille seikkailuille...
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Siweästi yökylässä, voi ziisös... Paas (pakko välttää pane-käskyä ku oon niin herkillä) ens yönä se kotinarttus herääjän puolelle ja kokeile ite korvatulppia, jooko? :P
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:jooko? :P
Tuuthan sitten vaihtamaan lakanat? (<- paljastin juuri nukkuvani alasti!)
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RL Burnside kirjoitti:Tuuthan sitten vaihtamaan lakanat? (<- paljastin juuri nukkuvani alasti!)
Toki! (mä kuulun skandinaaviseen vähemmistöön ja nukun yleensä pöksyt jalassa)
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:Toki!
Hei mä yritin! Mietin sua illalla kovasti. Mietin sua ridaamassa. Mut mut, näin unta salibandysta. Jos yhtään lohduttaa, niin mä olin siinä aika hyvä ;)
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Must on kiva et näät itestäs unia, se jotenkin kiehtoo. 8)
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Geetzu kirjoitti:^ Must on kiva et näät itestäs unia, se jotenkin kiehtoo. 8)
Kiehtoo miten? Kerro lisää! Ja oli siellä muuten muitakin kuin vain minä! Näin sen niinku omin silmin.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Geetzu kirjoitti:^ Must on kiva et näät itestäs unia, se jotenkin kiehtoo. 8)
Pieleen meni taas, tällä kertaa oltiin jollakin tanssitunnilla tms. Huomattiin homma itsekin ja lopuks istuttiin naureskelemassa, että miten nää meidän unitreffit on aina ihan väärässä paikassa.

Olit muuten leikannut hiukset.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ihana Lilo! :]

Mulla on takana ihan unettomia öitä, tuntuu et (jos vaan nukahdan) en edes vaihda yön aikana asentoa. Zippaan täysin ja herään mistään mitään tietämättä ekaan seinän takaa kuuluvaan rääkäsyyn.

Toi itsensä unissa näkeminen viehättää. Tykkään sellasista omista unistanikin. Joskus saatan olla katselijan osassa mutta useimmiten en edes sitä, olen täysin unen ulkopuolella tiedättekö??