Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Geetzu kirjoitti:Toi itsensä unissa näkeminen viehättää. Tykkään sellasista omista unistanikin. Joskus saatan olla katselijan osassa mutta useimmiten en edes sitä, olen täysin unen ulkopuolella tiedättekö??
En kaiketi koskaan näe itseäni unissa. Tajusin taas tuossa yksi yö näkeväni unta kun yritin nähdä naamani vessan peilistä, mutta se näkyi epäselvänä haamukuvana (syynä ei ollut smäidäinen peilikään). Tokaisin unessa itselleni että taidan nähdä unta kun ei edes peilikuvasta saa selvää. Tällä kertaa en muistanut kokeilla lentämistä kuten aikaisemmassa lucid dreaming-kokemuksessani, mutta eipä se aikaisemmallakaan kerralla kovin erikoista ollut.

Joskus lähimenneisyydessä näin lyhyen Kitinä-unen, mutta tälläkin kertaa se liittyi tylsästi vain foorumiin. Crowbar vittuili palstalla kovasanaisesti muistaakseni prosessin kirjoituksille, ja prosessi vastasi närkästyneenä kuinka C:llä on aina tapana tehdä palstalla pitkän hiljaisuuden jälkeen raivokkaita ja lyhyitä sissihyökkäyksiä hänen kirjoituksiaan vastaan. Siihen uni loppuikin.

Tulkitsin unen tarkoittavan minun kärsivän vakavasta oidipus-kompleksista, keuhkopöhöstä sekä järisyttävän mielenkiinnottomista unista.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Frederik Krueger kirjoitti:Tulkitsin unen tarkoittavan minun kärsivän vakavasta oidipus-kompleksista, keuhkopöhöstä sekä järisyttävän mielenkiinnottomista unista.
:D Paras unientulkintaneuvo jonka olen saanut, on ajatus, että kaikki unen elementit ovat piirteitä unennäkijästä itsestään. Sillä tavalla kun lähtee tulkitsemaan, "mielenkiinnottomatkin" unet muuttuvat kumman mielenkiintoisiksi. Kitinäunet siis voisivat vaikkapa kertoa, keissä kitinäläisissä ihmiset tunnistavat itsensä. Sen Westendin-talon lasiveranta puolestaan oli hyvinkin tarkka kuvaus siitä, miten minä näen itseni.
prosessi

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja prosessi »

exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sen Westendin-talon lasiveranta puolestaan oli hyvinkin tarkka kuvaus siitä, miten minä näen itseni.
Eli minä näen itseni Valkealan perämetsissä munani Geetsun suussa (eräs sekava uni aikoinaan)? :o

Kaikkea se alitajunta teettää.
Eiku näet tietenkin itsesi Valkealan perämetsinä! Yksi ominaisuutesi on se, että tunnet voimakasta eroottista vetoa omiin Geetzumaisiin piirteisiisi, olit siis itse myös Geetzu siinä unessa.
Duck

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Duck »

Lasiveranta vai? No en minäkään ole nähnyt vähään aikaan unia Kitinäläisistä, mutta näin unta jossa olin saanut hankittua itselleni hienon lasisen kattohuoneen työhuoneekseni (mutta unen kontekstissa se oli "kotini"). Ikkunat olivat jotenkin kirkkomaiset, neliömäisiä lasiruutuja koristeellisissa rautaraameissa.

Paikka oli muuten upea, näköalat ja kaikki, mutta siellä kävi jatkuva kylmä tuuli vaikka kaikki ikkunat vaikuttivat ehjiltä. Jonkin aikaa pähkäiltyäni vedin yhden paneelin / taulun (unessa epäselvä) loitommalle seinästä, ja sen takaa paljastui muutama rumasti rikottu lasiruutu. Raudat olivat vääntyneet sisältä ulospäin, joten otaksuin että se oli joku rakennus/remonttivaiheessa tehty iso moka joka oli peitelty taululla, ja että nyt oli takuun rauettua liian myöhäistä mennä sitä korjaamaan.

Jaapajaa. Mites tämmöinen sitten pitäisi tulkita?
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä luulen, että sä haluisit Pertti olla Opel-kuski.
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Meinasin kirjottaa et haluisit saada suuhoidon multa tulevassa Opelissani mut en sit viittiny, mähän rupeen vaikuttaa aika minäminältä. ;)
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Patz esiinty Idolsissa. Hyvin se veti!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Nähkää pliis mustakin joku!
bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja bliss »

^Mä yritän kovasti, katotaan jos onnistuu
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Keräilin aikani rohkeutta ja nyt kun mieskin katos lätkämatsiin, tunnen oloni rohkeaksi. Näin niin hemmetin monesta kitinäläisestä viime yönä unta, etten oo nyt yhtään varma onko tää kitinöinnin vähentäminen (jonka varmaan vaan minä huomaan) kannattanut! Tuplahemmetti.

RL Burnside pyys mut luoksensa katsomaan leffaa ja järkkäilin kauheel kiireel lastenvahdit ja miehelle kavereineen nyrkkeilymatsiin liput, jotta pääsisin salaa leffaan. Mies oli tosi tyytyväinen, se sano ottavansa mukaan Pulkannarun ja Vadimin ja mun teki kauheesti mieli kysyä mistä se muka tuntee ton nimisiä tyyppejä mut en malttanu, olin niin menossa jo. Pukeuduin mahdollisimman epäseksikkäästi, koska (unessakin) olin ihan varma, ettei leffan kattomisesta tulis yhtään mitään kun seura kävis niin kuumana muhun. Piti vähän ees yrittää! Soitin annepa:lle ja sain vinkkejä miten haista pahalle (rebz, mut tää oli varmaan tosta hajuketjusta lähtösin, en toki tiedä nikin hajuista mittään, sori!).

Mut joo, unessa Espoossa olinkin yhtäkkiä oma melko täydellinen itseni ja paha hajunikin (juoksin 30 kilsaa, jotta en tuoksuis kukkasille vieraissa) täysin poissa. Katottiin jotain nigga-leffaa (avatar avatar... ) ja sit yhtäkkiä kattelinkin miten sukkanauhojani revitään hampailla alas. Muuta kivaa, sellasta tosi tosi kivaa... Mitään yhtymisiä tai edes suuteluja ei kerenny mut kahen sormen ja kielen yhdistelmä jäi mieleen ja hajusta sellanen älytön lämmin kiima. On muuten aina miellyttävää kun unen tuoksumaailman tuntee nenässä vielä herätessään.

Joo, nyrkkeilyyn menny aviomieheni paukahtikin paikalle Espooseen ja kenenkäs muun kuin "Burniksen" kotinartun kanssa! Mukana oli myös Vadim (tunnistin sen heti, en tiedä oikeesti kasvoista mitään) mut Pulkannaru on edelleen mysteeri. Yritin siinä kaikkeni, ehdottelin bi-naiselle ja vähän kaikille kämpän miehille mut yhtäkkiä olinkin se Paha Ihminen, eikä mistään tullu mitään. Rakas mieheni sai törkeet kilarit, enimmäkseen kai siitä et päälläni oli alusvaatetta hääyöltämme (joka on about museoitu irl) ja valuin kirjaimellisesti reisille, nilkkoihin. Rakas mies kaivo puhelimen taskustaan, sanoi soittavansa juristin paikalle ja uhkas, että nyt teki narttu sitten viimesen mokansa.

Tix tuli paikalle mut ei yhtään niin ritarina ku valve-unissani. ;D Se kailotti heti ovelta, että "Antti kuule sä saat kaiken ja me pistetään petturinauta kuseen, luota muhun!" ja minä, Burnis ja Burniksen morsmaikku vaivuttiin hiljasuuteen. Vadim sano, ettei kestä Tixiä ja vetää meitä kaikkia turpaan jos ei olla alakerran baarissa vartin päästä. Really. Nää asunnon omistajat rupes pussailemaan ja ne jotenkin katos siitä unitilasta, jäin itekseni kostajamiesten kanssa. Mieheni käski juristinsa tehdä kaikki vaadittava, kerätä todisteet oikeuteen ja kävi ite rennon olosena nojatuoliin istumaan. Mainitsi jotain taustalla pyörivästä leffasta ja näytti tyytyväiseltä. Automaattisesti vein kylmän avatun kaljan sille. God...

Työmotivoitunut juristi työns mut seinää vasten ja levitti jalkani, painautu ihan kiinni ja rupes kopeloimaan. Sen oli tarkistettava kosteusaste ja miten monta sormea oli petoksessa työnnetty tokaan niveleen asti ja miltä klitoris tuntu, että miten paljon sitä oli hinkattu Burniksen sängellä. Tän kaiken se kerto mun korvaan niin ku ja kun vähänkin tärisin tai inahdin, se mainitsi, että taas lähtee omaisuudesta satatonnia.

Uni katkes ihan mukavasti vyön kilahdukseen, en usko saavani jatkoa ens yönä mut ekaa kertaa taidan yrittää. Kyllä nää tällasetkin oudot unet on parempia ku toistuvat kuolemaa käsittelevät maratonini. Uuh.
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Uh! Hunajaa kultaseni, hunajaa! Kirotut nyrkkeilysankarit kun ottavat lukua liian aikaisin. Ois edes saatu touhuta koko menetetyn omaisuuden edestä. <3
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^^
oisin mäkin tullu matsista Espooseen, jos oisin tiennyt Sun olevan siellä!!1
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Geetzu

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

OT: Jokerit-Blues 2-0, veikkaukseni on et mies lähtee juhlimaan voittoa, Ilmala kun on liian lähellä keskustan baareja. Nyt puuttuu lapsenvahdit!! 8)
RL Burnside

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Mitens sattuikin et narttu on tänään liesussa. Mut ei mullakaan ole lastenvahtia. Vapaaehtoisia?
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

prosessi kirjoitti:
exPertti kirjoitti:
prosessi kirjoitti:Sen Westendin-talon lasiveranta puolestaan oli hyvinkin tarkka kuvaus siitä, miten minä näen itseni.
Eli minä näen itseni Valkealan perämetsissä munani Geetsun suussa (eräs sekava uni aikoinaan)? :o

Kaikkea se alitajunta teettää.
Eiku näet tietenkin itsesi Valkealan perämetsinä! Yksi ominaisuutesi on se, että tunnet voimakasta eroottista vetoa omiin Geetzumaisiin piirteisiisi, olit siis itse myös Geetzu siinä unessa.
Nyt kyllä Valkealaa pannaan halvalla.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja aasi »

-Superior- kirjoitti:Nähkää pliis mustakin joku!
Hakkeroit mun tietokoneelle viime yönä! Hemmetti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olin menossa Swirlin ja miehensä kera jonnekin painiharjotuksiin. Lähdössä kesti ja kesti, ja mietin onkohan ne nyt vihasia kun tuun myöhässä. Swirl kuitenkin oli hyvin ymmärtäväinen eikä haitannut yhtään :]
Prepare for the worstest.
Monsieur Manala

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Näin unta missä toimitin seksipartnerin kanssa jääpaloja Chevilynin ovelle, alasti.
bliss

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulla oli unessa joku käsittämätön elokuvaprojekti (aiheesta Rallin SM-sarja) vedettävänä Manalan kanssa. Tosin Manala näytti unessa Markus Seliniltä ja itse olin, omaksi yllätykseksenikin, breakdance-virtuoosi.
Special Guest Starina tässä leffajutussa oli Vaola suoraan Hollywoodista ( !! :D !! ). Vaolalla oli koko ajan isot aurinkolasit päässä ja hän poltteli ketjussa tupakkaa pitkässä imukkeessa.
Harvinaisen sekoa. Tän siitä saa, kun nukkuu noin kolme tuntia :P
NuoriDaavid

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Unieni kestosuosikki Geetzu oli jälleen paikalla viime yönä.

Olimme lapsuudenkaverini kanssa Geetzun luona kyllässä. G-nainen antoi jotenkin herutussignaaleja. Mihinkään nesteidenvaihtoon tms ei ryhdytty, vaan olimme koko ajan keskustelulinjalle. En muista, mistä puhuttiin. Olin koko ajan huolissani, että kello on jo paljon ja pitää lähteä kotiin. Lisäksi pelkäsin, että G:n mies tulee kohta.

Uni päättyi siihen, että lähdin kotiin ja olin hyvin huolissani siitä, että kello oli jotain 02 ja mitä selitän vaimolle, missä olen ollut.
Onslow

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriDaavid kirjoitti:Unieni kestosuosikki Geetzu oli jälleen paikalla viime yönä.
Ootte te kummaa possea. Mä en ole nähnyt ainuttakaan kitinäunta. Muistaakseni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En todellakaan nähnyt unta kitisijöistä, mutta pakko avautua tästä painajaisesta.

Näin viime yönä jotain eroottispainotteista unta, jossa minua (ehkä, en muista tarkasti) tyydytti oraalisesti joku kuuma ja komea heppuli. Luonnollisesti palvelus palveluksesta, joten kun tuli vuoroni antaa vastahoitoa, heppuli olikin yhtäkkiä joku nainen, ja minulla vehkeet jalkojen välissä. En suorastaan ensin tiennyt miten toimia, ja kun tämä naikkonen (ei hajuakaan että kuka) asettui eteeni sopivaan asentoon, ja minun olisi pitänyt tunkea naamani hänen tiedätte-kyllä-minne, heräsin painajaismaisesti huutaen. Siis onko mulla piilevä lesbofobia??
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
NuoriDaavid

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:En todellakaan nähnyt unta kitisijöistä, mutta pakko avautua tästä painajaisesta.

Näin viime yönä jotain eroottispainotteista unta, jossa minua (ehkä, en muista tarkasti) tyydytti oraalisesti joku kuuma ja komea heppuli. Luonnollisesti palvelus palveluksesta, joten kun tuli vuoroni antaa vastahoitoa, heppuli olikin yhtäkkiä joku nainen, ja minulla vehkeet jalkojen välissä. En suorastaan ensin tiennyt miten toimia, ja kun tämä naikkonen (ei hajuakaan että kuka) asettui eteeni sopivaan asentoon, ja minun olisi pitänyt tunkea naamani hänen tiedätte-kyllä-minne, heräsin painajaismaisesti huutaen. Siis onko mulla piilevä lesbofobia??
Siis olitko sä tuossa unen loppuosassa mies?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja Vesper »

NuoriDaavid kirjoitti:Siis olitko sä tuossa unen loppuosassa mies?
No jollain tasolla kyllä. Olin kyllä edelleen ihan minä, mutta kyllä mulla jotain kovaa oli jalkojen välissä. Muistan edelleen mille se tiedätte-kyllä-mikä näytti, ja miten kauhusta kangistuneena heräsin. Tule apuun Freud!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Vakkarit tunkevat uniin...(taas)

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Joku on katsellut liikaa japsipiirrettyjä. Googleta "dick-girl"