Kapinallinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kittys

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Joo.
Myyn persettä! Kuka haluaa!!??

:maanantai:
Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?
Heiii, meillä on parittaja täällä!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Kittys kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Joo.
Myyn persettä! Kuka haluaa!!??

:maanantai:
Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?
Heiii, meillä on parittaja täällä!
Aika homohtavaa mun mielestä. Pojat, play safe! :wink:
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kittys kirjoitti:
Dumari kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Joo.
Myyn persettä! Kuka haluaa!!??

:maanantai:
Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?
Heiii, meillä on parittaja täällä!
Joo se numerohan oli:

0700-76452735742
millivanilli

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Töissä on kivaa :D

Nälkä.
Kittys

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Dumari kirjoitti: Joo se numerohan oli:

0700-76452735742
Dumdum aka piNpdaddy

ei se ota jos ei annakaaN
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Kimmen kirjoitti:Aika homohtavaa mun mielestä. :wink:
Taisit virittää tän ansan suoraan mulle. Se ei ole homohtavaa vaan hintahtavaa!

Stanan suomenruotsalaiset.... mennään Hankooseen, laitetaan kengät päälle... jupisee...
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Patz kirjoitti:
Kimmen kirjoitti:Aika homohtavaa mun mielestä. :wink:
Taisit virittää tän ansan suoraan mulle. Se ei ole homohtavaa vaan hintahtavaa!

Stanan suomenruotsalaiset.... mennään Hankooseen, laitetaan kengät päälle... jupisee...
Ihan oikein arvasit! :ohyeah:
Turbohaltija

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dumari kirjoitti:
Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?
En ole vielä soitellut. Harkinnassa on edelleen. Maksetaanko teidän alalla palkat ajallaan ja jämptisti ilman byrokratiarunkkauskierrosta?

Vittu. Jos marssis vaan muna pystyssä hakemaan jotain pilipalityötä korkeapalkkaisista edustustehtävistä. Mulla on jo repliikitkin valmiina:

Me: "I`m Sancho!
Employer: "Yeah? But why should we hire you??
Me: I`m Sancho!
Employer: "What makes you special? There must be a million guys who can do this job: What have you got to offer?
Me: Yeah, but I`m Sancho!

Employer (after a pause): ... You`re right! Welcome to the team!
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Turbohaltija kirjoitti:
Dumari kirjoitti: Soittelitko siihen numeroon minkä annoin?
En ole vielä soitellut. Harkinnassa on edelleen. Maksetaanko teidän alalla palkat ajallaan ja jämptisti ilman byrokratiarunkkauskierrosta?
Kyllä ne maksetaan, mutta perseenhoonausjutut kandee jättää narikkaan siellä :twisted:

Juu, ei ikinä ole ollut onkelmaa palkkojen kaa. Laita postia jos kiinnostaa enempi.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Me: "I`m Sancho!
Employer: "Yeah? But why should we hire you??
Me: I`m Sancho!
Employer: "What makes you special? There must be a million guys who can do this job: What have you got to offer?
Me: Yeah, but I`m Sancho!

Employer (after a pause): ... You`re right! Welcome to the team!
:h: :h: :h:

Mun on PAKKO saada toi leffa omaksi!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turbohaltija kirjoitti:Joo. Sain kuulla, että palkanmaksu viivästyy todennäköisesti. No, ei mulla ole kuin vajaan 500 euron edestä laskuja kuun vaihteessa. Kaipa nekin ymmärtää, että mun maksut viivästyy todennäköisesti.


Myyn persettä! Kuka haluaa!!??
Paradoksaalista sinänsä, että rehdit, työtä (edes toisinaan) tekevät kansalaiset joutuvat kamppailemaan rahaongelmien ja laskujen maksamisen kanssa, ja tällaisilla työttömillä luusereilla (o/) ei ikinä ole esim. vuokria ollut rästissä, eikä karhukirjeitäkään ole koskaan luukusta tipahdellut. Perseenmyymiseltäkin olen onnistunut jotenkin välttymään (toistaiseksi). Onko tämä oikein, kysyn vaan?
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

LillyMunster kirjoitti:
Kittys kirjoitti:Vähempi ku ansiosidoNnainen?
Yleensä huomattavasti vähemmän...

EDIT: Työmarkkinatuki on täysimääräisenä 23.50/päivä. Lapsikorotus on yhdestä 4.45, kahdesta 6.54 ja kolmesta 8.43 yhteensä. Tästä verot pois, taitaapi mennä 20% automaattisesti.
Moneltakos päivältä tuota maksetaan viikossa? Viideltä, kuudelta?
Kikkelis kokkelis.
safi

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Patz kirjoitti:No mutta nythän se hänelle selvisi palstan kautta...
*tukehtuu kahviinsa* Ai niinkö sä luulet, noh mitäs siinä sitten vastaan kitisemään. :wink:
Viimeksi muokannut safi, 11.01.2006 15:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

safi kirjoitti:*tukehtuu kahviinsa* Ai niinkö sä luulet, noh mikäs siinä sitten vastaan kitisemään. :wink:
No niin mä vähän toivoin ;)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Onks kellään muulla niitä ällöttäviä, vanhojen talojen viemäreissä viihtyviä sokeritoukkia kotonaan? Mulla on niitä vessassa, tai siis oli noin kuukausi sitten. Lähtee aika kätevästi raidilla ja kiehuvalla vedellä. Järkytyksekseni tänään aamulla yks perhanan ötiäinen oli kömpinyt mun kattilaan, jossa yleensä keitän aamulla teevedet. Yök! En halua niitä keittiöön.. Oli pakko kiehauttaa se pikku kaveri ja toivoa ettei lisää ilmaannu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

safi kirjoitti:
Patz kirjoitti:No mutta nythän se hänelle selvisi palstan kautta...
*tukehtuu kahviinsa* Ai niinkö sä luulet, noh mitäs siinä sitten vastaan kitisemään. :wink:
Onks se Hebuli? Ooh la laa! Mä niin toivoin näkeväni teidän kahden, skorpionin ja leijonan, välistä lihasvärinää pikkareissa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Myyn persettä! Kuka haluaa!!??
Sinulla kieltämättä on hyvä perse, mutta jätän ostoksen tällä kertaa väliin. Se tarjoukseni viikonlopulta on vielä voimassa, joten laskuja maksuun mahdollisimman paljon, lopuille soitat lisää maksuaikaa ja sitten syömään.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Turbohaltija kirjoitti:Myyn persettä! Kuka haluaa!!??
Sinulla kieltämättä on hyvä perse, mutta jätän ostoksen tällä kertaa väliin. Se tarjoukseni viikonlopulta on vielä voimassa, joten laskuja maksuun mahdollisimman paljon, lopuille soitat lisää maksuaikaa ja sitten syömään.
Tämä on kityläisten välistä välittämistä parhaimmillaan. Mä ajattelin Turbohaltijaa ainakin yhtenä päivänä, kun kävelin hänen talonsa ohi. Menin Heseen. Mä laitankin Turbohaltijalle heti mun kännykkänumeron yksityisviestinä niin että voin tarjota sille Hese-aterian ensi viikolla, kun palaan kaupunkiin Kouvolasta.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.01.2006 15:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kapinallinen keskiviikko? Tuli kyllä aika kapinallinen olo tosta taloyhtiön tiedotteesta. (viitaten uuden vuoden miittiketjuuni) :maanantai:

No mutta, mitäs tässä. Huomenna aamulla lennän jo kohti Italiaa mussun kanssa, ja arkihuolet voi jättää taakse ainakin vähäksi aikaa. Hilipati hippan. :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Camilla kirjoitti:Onks kellään muulla niitä ällöttäviä, vanhojen talojen viemäreissä viihtyviä sokeritoukkia kotonaan? Mulla on niitä vessassa, tai siis oli noin kuukausi sitten. Lähtee aika kätevästi raidilla ja kiehuvalla vedellä. Järkytyksekseni tänään aamulla yks perhanan ötiäinen oli kömpinyt mun kattilaan, jossa yleensä keitän aamulla teevedet. Yök! En halua niitä keittiöön.. Oli pakko kiehauttaa se pikku kaveri ja toivoa ettei lisää ilmaannu.
Eipä niitä varmaan kokonaan saa koskaan eliminoitua. Kylppärissä ja keittiössä niitä vilisteli edellisessä asunnossani myös, nykyisessä ollu vähä hiljasempaa.
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Kapinallinen keskiviikko? Tuli kyllä aika kapinallinen olo tosta taloyhtiön tiedotteesta. (viitaten uuden vuoden miittiketjuuni)
:maanantai:
Ja mä kun heitin vitsinä, että tommonen ukaasi varmaan tulee uudenvuoden jälkeen... :shock:
Kaiken maailman kus'päitä sitä taloyhtiöiden hallituksiinkin päätyy. Kuva
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti:Kapinallinen keskiviikko? Tuli kyllä aika kapinallinen olo tosta taloyhtiön tiedotteesta. (viitaten uuden vuoden miittiketjuuni) :maanantai:

No mutta, mitäs tässä. Huomenna aamulla lennän jo kohti Italiaa mussun kanssa, ja arkihuolet voi jättää taakse ainakin vähäksi aikaa. Hilipati hippan. :D
Voihan pybä! Ja voihan vinetto, että on kivaa, että lähdette Italiaan. Onko kyseessä kuherruskuukausi?
Kikkelis kokkelis.
AarneAnkka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Elukka kirjoitti:Kaiken maailman kus'päitä sitä taloyhtiöiden hallituksiinkin päätyy. Kuva
Lupaan mulkoilla kyseistä ihmistä hyvin, hyvin synkästi, jos saan selville kuka se oli.
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

irmelianneli kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Onks kellään muulla niitä ällöttäviä, vanhojen talojen viemäreissä viihtyviä sokeritoukkia kotonaan? Mulla on niitä vessassa, tai siis oli noin kuukausi sitten. Lähtee aika kätevästi raidilla ja kiehuvalla vedellä. Järkytyksekseni tänään aamulla yks perhanan ötiäinen oli kömpinyt mun kattilaan, jossa yleensä keitän aamulla teevedet. Yök! En halua niitä keittiöön.. Oli pakko kiehauttaa se pikku kaveri ja toivoa ettei lisää ilmaannu.
Eipä niitä varmaan kokonaan saa koskaan eliminoitua. Kylppärissä ja keittiössä niitä vilisteli edellisessä asunnossani myös, nykyisessä ollu vähä hiljasempaa.
Meillä elelee jotain todella iljettäviä pihtihännän tapaisia ötököitä kylppärissä. Liikkuvatkin sillai ällösti kiemurrellen, yäk! :shock:
AarneAnkka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Onko kyseessä kuherruskuukausi?
Ei sentään ihan. Mussun on tarkoitus kantaa palavaa esinettä 400 metriä pyhän olumpppiatradition hengessä.

Mä meen mukaan kannustamaan. :cheer:
Vastaa Viestiin