Kapinallinen Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Runkkis

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Runkkis »

Terveisia Milanosta.

Miksi ihmeessa aina ulkomailla hoteleissa, olivat ne sitten kuinka hienoja tahansa, niin suihkut ovat perseesta? No, tulipa sitten kaytya virkistavassa kylmassa suihkussa. Vesi tosin muuttui lampimaksi yrittaessani sulkea sita. Aamiaisella taytin vatsani makeilla kroisanteilla ja laihalla mehulla. Jaksaa sitten lahtea kaupungille pyorimaan ja ihmettelemaan. Kalliilta ja nuivalta kaupungiltahan tama vaikuttaa, varsinkin kun ei ole kiinnostunut muodista. Huomenna tosin paaseekin muualle, joten eipa haittaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Tulipa tässä eilen mieleeni loistava idea, nimittäin Kity-kevätretki. Tai voi sen toteuttaa ihan milloin haluaa, mutta kuitenkin. Haluaisin nimittäin nähdä Keskisen kyläkaupan Tuurilla ja ajattelin, että ehkä kityläiset voisivat lähteä sinne sankoin joukoin katsomaan, näkyykö salarakasta.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jahas, jos lähtis näyttään autoa merkkiliikkeen korjaamoon jos sais sen paskan meneen lunastukseen. :D

Mondeon STW Sport kiiltää silmissä uudeksi autoksi.
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

nopo kirjoitti:Joka helvetin ravintolalla on kyllä oma myyntipalvelunsa, jos lähtisit sieltä käsin nylkyttämäään tai sitten soitat tj:lle suoraan?
Harkitsen jo koko konsernin toimitusjohtajaa, vitutus on sitä luokkaa. Kerranhan siis jo otin yhteyttä paikan ravintolapäällikköön (hänen pyynnöstään), mutta mitään ei ole tapahtunut yli 2 viikkoon. Kohta jos ei ala lahjakorttaja valumaan tähän suuntaan alkaa liha tummua!!
1108

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Tulipa tässä eilen mieleeni loistava idea, nimittäin Kity-kevätretki. Tai voi sen toteuttaa ihan milloin haluaa, mutta kuitenkin. Haluaisin nimittäin nähdä Keskisen kyläkaupan Tuurilla ja ajattelin, että ehkä kityläiset voisivat lähteä sinne sankoin joukoin katsomaan, näkyykö salarakasta.
Vanhana pohjanmaalaisena voin sanoa että siinä ei ole mitään nähtävää. Eläkeläisiä, huutavia kakaroita ja vitusti rojua. Siinä se, mee stokalle hulluina päivinä niin saat saman elämyksen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tulipa tässä eilen mieleeni loistava idea, nimittäin Kity-kevätretki. Tai voi sen toteuttaa ihan milloin haluaa, mutta kuitenkin. Haluaisin nimittäin nähdä Keskisen kyläkaupan Tuurilla ja ajattelin, että ehkä kityläiset voisivat lähteä sinne sankoin joukoin katsomaan, näkyykö salarakasta.
Vanhana pohjanmaalaisena voin sanoa että siinä ei ole mitään nähtävää. Eläkeläisiä, huutavia kakaroita ja vitusti rojua. Siinä se, mee stokalle hulluina päivinä niin saat saman elämyksen.
Mutta kaiken tuon päälle olisi kityläisiä uudessa ympäristössä.
Kikkelis kokkelis.
Faghag

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Faghag »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tulipa tässä eilen mieleeni loistava idea, nimittäin Kity-kevätretki. Tai voi sen toteuttaa ihan milloin haluaa, mutta kuitenkin. Haluaisin nimittäin nähdä Keskisen kyläkaupan Tuurilla ja ajattelin, että ehkä kityläiset voisivat lähteä sinne sankoin joukoin katsomaan, näkyykö salarakasta.
Vanhana pohjanmaalaisena voin sanoa että siinä ei ole mitään nähtävää. Eläkeläisiä, huutavia kakaroita ja vitusti rojua. Siinä se, mee stokalle hulluina päivinä niin saat saman elämyksen.
Olen eri mieltä numban kanssa. Keskisten kyläkauppa oli sairaan mauton, siksi siis todella upea. Mulle tuli heti mieleen se tv-sarja Dallas ja rupesin kehittelemään mielessäni saippuasarjaa, joka sijoittuisi suvun omistuksessa olevan ison kyläkaupan keskelle. Tissimissejä ja skandaaleja riittäisi sekä höynäytettäviä miehiä....rahaa, intohimoja, mauttomuutta, särkyneitä sydämiä..... Kuka haluaisi tuottaa? :-D
1108

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Mutta kaiken tuon päälle olisi kityläisiä uudessa ympäristössä.
Mitä jos tehtäisiin rooliretki Auschwitz-Birkenauhun? Te voisitte olla juutalaisia ja minä Dr. Josef Mengele.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Faghag kirjoitti:Vanhana pohjanmaalaisena voin sanoa että siinä ei ole mitään nähtävää. Eläkeläisiä, huutavia kakaroita ja vitusti rojua. Siinä se, mee stokalle hulluina päivinä niin saat saman elämyksen.
Olen eri mieltä numban kanssa. Keskisten kyläkauppa oli sairaan mauton, siksi siis todella upea. Mulle tuli heti mieleen se tv-sarja Dallas ja rupesin kehittelemään mielessäni saippuasarjaa, joka sijoittuisi suvun omistuksessa olevan ison kyläkaupan keskelle. Tissimissejä ja skandaaleja riittäisi sekä höynäytettäviä miehiä....rahaa, intohimoja, mauttomuutta, särkyneitä sydämiä..... Kuka haluaisi tuottaa? :-D[/quote]

Hyvä, lähdemme ainakin kahdestaan. :wink:

Kyllä se on totta, että raha tulee rahan luo. Tänä aamuna tililtäni löytyi 69,15 ylimääräistä. En tiedä, mistä tuo raha on tullut. Pitänee tutkia.
Kikkelis kokkelis.
Exsat

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Exsat »

bedlam kirjoitti:teinijärkytystä
Tervetuloa minun maailmaani! "Ei sitä ehkäisyä niinku mihinäkään tarvitse, kun aina voi kato tehdä abortin" tai "näitä pillereitä kun syöt, niin voit nussia rauhassa ketä haluat, ei ole vaaraa mistään". Terveisiä vaan sille, joka teki päätöksen siitä, että nuorten terveystiedon tunneissa on karsimisen varaa. Saavutettu säästö on varmasti sen arvoista! :yo:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

On nää kyllä ihania yleensäottaen nää pitkät, kiireettömät aamut. Ei tarvi sännätä paniikissa ylös heti ekaan pimpahdukseen, ja saa juoda rauhassa litratolkulla kahvia ja lukea sanomalehteä (ja Kityä) ja tilailla postimyynnistä vaatteita, ja selata myytävänä olevia asuntoja.. Mun aamu on kestänyt jo kolme tuntia tällä tavalla. Miten i k i n ä mä enää voin sopeutua työelämään?! :shock:
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Taas mulla on ongelma. Millä hitolla pääsee sunnuntaina 5.2 Rovaniemeltä Rukalle/Kuusamoon? Siis joku muu kun se iltakuudelta lähtevä bussi. Miten voikin taas olla näin vaikeeta??!!11

Ajattelin tehdä tällaisen pienen kierroksen: Perjantaina 3.2 Oulu, la 4.2 Rovaniemi, 5.2 Ruka ja 9.2 takas etelään joko Oulusta tai Kuusamosta.
nypari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nypari »

irmelianneli kirjoitti: Miten i k i n ä mä enää voin sopeutua työelämään?! :shock:
Mun uni- ja päivärytmi muuttuu myös radikaalisti, jos en mene töihin. Heräsin just ja huomenna pitäisi herätä 7.15 ja tehdä kiireelliset aamutoimet. Jotenkin pistää lyhyenkin loman jälkeen mietityttämään, miten ihmeessä sitä jaksaa ja kestää normaalia työrytmiä. Ongelmansa kullakin...
HoundDog

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Patz kirjoitti:Taas mulla on ongelma. Millä hitolla pääsee sunnuntaina 5.2 Rovaniemeltä Rukalle/Kuusamoon? Siis joku muu kun se iltakuudelta lähtevä bussi. Miten voikin taas olla näin vaikeeta??!!11
Pyydät jonkun kaljupäisen uroon kuskiksi?! Houkuttelet kertomalla kuskille, että luvassa on majoitus ja ruokinta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

nypari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Miten i k i n ä mä enää voin sopeutua työelämään?! :shock:
Mun uni- ja päivärytmi muuttuu myös radikaalisti, jos en mene töihin. Heräsin just ja huomenna pitäisi herätä 7.15 ja tehdä kiireelliset aamutoimet. Jotenkin pistää lyhyenkin loman jälkeen mietityttämään, miten ihmeessä sitä jaksaa ja kestää normaalia työrytmiä. Ongelmansa kullakin...
Ei minulla rytmit ole niinkään muuttuneet. Univammaisena kroonikkona en voi sallia kovin suuria liukumia itselleni. Herätyskello soi aina, joskus ihan viikonloppuisinkin. Nousen viimeistään klo 8.30 (yleensä). Lähinnä tämä ihana kiireettömyys ja leppoisuus ja aika itselle on se juttu, josta epäilen olevani kohta kykenemätön luopumaan! (..eli äveriäs mies se on löydyttävä 9kk:n sisällä nähtävästi)
Patz

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

HoundDog kirjoitti:Pyydät jonkun kaljupäisen uroon kuskiksi?! Houkuttelet kertomalla kuskille, että luvassa on majoitus ja ruokinta.
No jos joku kalju tai vaikka hiuksellinenkin tähän suostuisi, takulla mahtuisi yöpymään ja murkinakin kannettaisiin eteen. Mutta eihän niitä koskaan silloin ole tarjolla kun sellasta tarvitsisi...
Kittys

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tarttee virtaa. Kerranki ei oo hoppusta yhtää mihkää. Ihan sikapaska ilma, murr.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Edelleen kovin heiveröinen olo. Tekisi miéli nukkua, mutta ei oikein onnistu, on liian valoisaa. Outoa, kun ei se ennen ole minua häirinnyt, nukunhan yleensä lähinnä silmät kiinni.

Taitaapi mennä päivä taas koneen ääressä. Ja loppuaika sängyssä. Illalla tosin saattaa tulla isä käymään Roista. Tuo tullessaan pöydän, kiva kiva!!

Laskutkin maksoin tuossa tilipäivän kunniaksi... ja se on taas se vanha viskisiepon laulu mikä kuuluu: Tilituli tilimeni tilituli tilimeni :?
Äh. Tiukka linja alkakoon!

Lisää valkosipulimyrkytystä...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

1108 kirjoitti:
Nowaysis kirjoitti:
Patz kirjoitti: Nyt olisin valmis maksamaan isoja summia sille, joka keksii sädettimen huomisaamuun mennessä...
Voi nuppuseni! Nehän ovat olleet ahkerassa käytössä jo 1960-luvulla, ainakin jos Star Trekkiin on uskominen. Jos todella olet valmis satsaamaan suuria summia, uskon että Universal Studion miehet vuokraavat sitä mieluusti.

Koitahan jaksaa!
Ei tuikutin kelpaisi? Syökää valopalloja!!!
Niistä onnettomista tekeleistä on aina patterit loppu.
Voi Torstai!
Elukka

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

:swirl:
Tutuissa merkeissä alkaa tääkin aamu... On se perhanaa ku ei nukkumaankaan kerkiä.
Voihan sitä iltaa tietty elukkain juomaveden kanssa puljaamallakin viettää...
Dumari

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

:buuuu:
BARRIKAADEILLE!
:buuuu:

(Dumppis on kotona)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tekisi mieli katkaista tipaton tammikuu. Onnekseni kohtapuoliin asuntooni saapuu henkilöitä, joiden nalkutusta kuunnellessa aivot kytkeytyvät pois toiminnasta automaattisesti, ilman käymisprosessin tuloksen suosiollista apua.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

irmelianneli kirjoitti: Ei minulla rytmit ole niinkään muuttuneet. Univammaisena kroonikkona en voi sallia kovin suuria liukumia itselleni. Herätyskello soi aina, joskus ihan viikonloppuisinkin. Nousen viimeistään klo 8.30 (yleensä). Lähinnä tämä ihana kiireettömyys ja leppoisuus ja aika itselle on se juttu, josta epäilen olevani kohta kykenemätön luopumaan! (..eli äveriäs mies se on löydyttävä 9kk:n sisällä nähtävästi)
Miksi sen miehen pitää löytyä juuri 9kk:n sisällä? Oletko kotona ansiosidonnaisella, opintotuella vai raskaana?
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

vähän on sateisen oloista, mutta laskukelinä ihan jees... kunhan ei kaatamalla sada vettä...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kapinallinen Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään on ihana päivä ja minä rakastan teitä kaikkia. Ettäs tiedätte!
Illalla voisi tehdä jotain kivaa jossain muualla kuin kotosalla. Ehkä elokuviin tai kahvilaan tai jotain.

PuzZnuzZ
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin