Pussaaminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
slam

Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Itte haluitin antaa naatelle tellaitia nöpeita suhleputuja. Ja jotkut romattitemmatta tilanteetta votin antaa vahan pitempaa putua.

suomennos:

Itse haluaisin antaa julkisesti naiselle vain sellaisia teräviä nopeita suhdepusuja. "Tyyliin horokka, ota siitä vähän nautintoa" :lol:
Romantiikkaa voisi hoitaa sitten, jossakin syrjässä...


P.s mitä mieltä pussamisesta ja kuinka hoidatte sen käytännössä?
HellBell

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti:..

P.s mitä mieltä pussamisesta ja kuinka hoidatte sen käytännössä?
Tykkään. Se millaisen suudelman haluaa antaa on suorassa suhteessa siihen, miten suuteleminen käynee.
Starflare

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Tykkään, tupakoivat jäävät tosin ilman :P (Eivät luultavastikaan menetä mitään).
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:
slam kirjoitti:..

P.s mitä mieltä pussamisesta ja kuinka hoidatte sen käytännössä?
Tykkään. Se millaisen suudelman haluaa antaa on suorassa suhteessa siihen, miten suuteleminen käynee.
Haluatko, että mies käy kiinni sinuun? ja kaataa sängylle, vai kiherrätkö koskaan itse miehen äärellä? XD
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:Miekin tykkään nopeista pusuista. Niitä saa sitten antaa tasapainoksi vähän useammin.
Pitkät ranskalaiset säästetään sitten sänkyyn, kun niistä lämpiää niin äkkiä :)

Liika kuola ei ole hyväksi, eikä nuoleminen.
musta on tosi hottii ottaa beibsii niin-ku kiinni lantioista ja pussaa sitä niin ku suulle kevyest... mut ei paree tytsin antaa liikaa kiihottuu tai kandee varoo, ettei se ala hermottuu ja kandeee varmistaa, et se ei saa tarpeekseen... jo-s se saa tarpeeksi se häippää :lol:
HellBell

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

slam kirjoitti:
HellBell kirjoitti:..
Tykkään. Se millaisen suudelman haluaa antaa on suorassa suhteessa siihen, miten suuteleminen käynee.
Haluatko, että mies käy kiinni sinuun? ja kaataa sängylle, vai kiherrätkö koskaan itse miehen äärellä? XD
Lähtöoletuksena tässä varmaan se, että tunnen ko. miehen.. Eli siltä pohjalta haluaisin kyllä semmoistakin tapahtuvan. Katson tässä "kiinni käymisen" myönteiseksi asiaksi, joka tarkoittaa sitä ettei sen piiriin kuulu mikään raiskausyritys. Suudelman ei ylipäätään tarvitse johtaa seksiin (miksi kaiken kiihottavan edes pitäisi johtaa sinne.. tympeää) enkä pitäisi siitä, että mies ei pystyisi ajoittaisesti heittäytymään ihan "vain" suudelmien synkeän suloiseen syleilyyn ilman seksiin päätymisiä.

Pitää olla moniulotteinen. Kun lakkaa näkemästä yhdyntäkeskeisen seksin ainoana reittinä joka juttuun, joka kutittaa sillai veret päähän ja sydämeen, pääsee näkemään enemmän maisemia muilta reiteiltä. Ja tämänhän kirjoitti itse seksi-ja parisuhdeasioiden spesialistimme, Lemmen Jättiläisenne.

Kiherränkö itse koskaan miehen äärellä? Eli suutelenko oma-alotteisesti miestä tms? Totta mooseksessa. Saatan myös puraista alahuulesta samalla. Tai vaikka niskasta, ihan pienesti vain, niin että saa maun toisesta.. :demoni:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Emmä kyl tykkää julkisella paikalla vetää mitään kielareita. Pikku pusut on muutenkin paljon ihkumpia :h: Ja mies, joka ei sitä tajua on ihan totaalisen turn-off!
Tiikeriankka

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Kunnon taklaus on aina parempi kuin pieni hipeltäminen ja hento koukkiminen.
Yönmustaritari

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Camilla kirjoitti:Emmä kyl tykkää julkisella paikalla vetää mitään kielareita. Pikku pusut on muutenkin paljon ihkumpia :h: Ja mies, joka ei sitä tajua on ihan totaalisen turn-off!
Kaikki muiden silmien edessä tapahtuva tunteiden osoittaminen on vääryys. Se kahden ihmisen välinen asia tulee myös pitää kahden, vain näiden kahden ihmisen välisenä.

Vai onko se vaan joku "älkää lääppikö mun muijaa/äijää". Joka tapauksessa typerää, vammasten pikkusielujen puuhastelua lähteä sitimarkettiin pussailemaan, kun pitäs housutkin ostaa.
hermine

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Vain pari kertaa oon hairahtunut pussaamaan jotain julkisella paikalla. Eihän minuakaan innosta katsella muiden limanvaihtoa tai nuoleskelua. Tosin mielestäni jo käsi kädessä kävelevät heteroparit (lukuunottamatta esiteinejä tai vanhuksia) ovat ällöjä, jotenka en suostu ulkona pitämään ketään miestä kädestä kiinni ellei ole niin pimeää tai syrjäinen paikka ettei kukaan varmasti näe.

Kahdenkesken ollessa sit samalla linjalla kuin suvinen.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tiikeriankka kirjoitti:Kunnon taklaus on aina parempi kuin pieni hipeltäminen ja hento koukkiminen.
:cheer:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

HellBell kirjoitti:
Kiherränkö itse koskaan miehen äärellä? Eli suutelenko oma-alotteisesti miestä tms? Totta mooseksessa. Saatan myös puraista alahuulesta samalla. Tai vaikka niskasta, ihan pienesti vain, niin että saa maun toisesta.. :demoni:
Niskasta! en tykkää moisesta, mutta muuten nainen saapi suudella minua, jos tahtoo...

Ehkä itse haluan käydä naiseen "kiinni" ja suuella. Ajatus siitä, että nainen istuu vieressä sohvalla ja ei ole "huomaavinaankaan" saa minut ainakin kiihottuneeksi... XD. Eli rennointa olisi ottaa itte kiinni, eddä nym-mää pussaan sua.

tai saa kait nainenkin tarttua yllätten kiinni, mutta se on aika hämmentävää, kun itse ei ole suorittajana ja metsästäjä, vaan joutuu olemaan hoivattavana... No, juu... eik mitään karskei otteit, vaan hempee t höpötyst minulle :D
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:Vain pari kertaa oon hairahtunut pussaamaan jotain julkisella paikalla.
Määki oon joskus pussannu tyttöö puistonpenkillä. Mä tykkäsin aika paljo. Tammerkosken ranta oli aika hiljaa ja me tönittiin toisiimme. Otin tyttöö kans vähän takamuksista kii, koska mää tykkään temmosesta. Si mä niin-ku räyhäännyn liian pitkästä mittelöstä ja toi pipukin on aika hot sillo ja musta tulee hyökkääväseksuaalinen puoli esiin, mut tyttö ei tykkää semmosta julkisesti... 8)
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:
Suomisoltut on aina kuolannu sakemannityttöjen perään, miksi.
Vaaleita kurvikkaita kullinimiöitä hekin kaiketi :)
Kittys

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Tiikeriankka kirjoitti:Kunnon taklaus on aina parempi kuin pieni hipeltäminen ja hento koukkiminen.
:h:

*näykkii*
Exsat

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Mä en tykkää kauheesti suulle pusuttelusta, kaulaan ja siitä alaspäin toimii paljon paremmin. Jossain mielentilassa kyllä sellainen kunnon limakielarikin lämmittää.
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kittys kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:Kunnon taklaus on aina parempi kuin pieni hipeltäminen ja hento koukkiminen.
:h:

*näykkii*
taklaa mut! "vois jäädä haaveeks"
Leilah

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Minä tykkään pussailla! Lämpimiä, kosteita ja kiihkeitä pusuja. Harmi vaan, ettei mies tykkää siitäkään.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

Mä tykkään huitsin paljon pussailla, hyväillä, hivellä jne. Mikäs sen parempaa kuin antaa ihanan, kevyen kosteita, suukkoja.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Starflare

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:Tosin mielestäni jo käsi kädessä kävelevät heteroparit (lukuunottamatta esiteinejä tai vanhuksia) ovat ällöjä
Homot ja lesbot ilmeisesti sitten eivät ole ällöjä kävellessään käsikynkkää?
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja martza »

hermine kirjoitti: Tosin mielestäni jo käsi kädessä kävelevät heteroparit (lukuunottamatta esiteinejä tai vanhuksia) ovat ällöjä, jotenka en suostu ulkona pitämään ketään miestä kädestä kiinni ellei ole niin pimeää tai syrjäinen paikka ettei kukaan varmasti näe.
Itse kuljen aina käsi kädessä ystävättäreni kanssa enkä tunne itseäni vielä niin vanhukseksi. Itse olemme puhuneet juuri tästä asiasta, että kuinka vähän pariskunnat kävelevät käsi kädekkäin. Mun mielestä se on hyvin romanttista ja hellyttävää. ja musta se on vielä TODELLA KIVAA ja NAUTIN siitä, enkä ikinä luovu tästä tavasta. Tämä tapa on ollut mulla jo ihan nuoruudesta saakka.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pussaaminen on kivaa.
Mutta mies ei vaan tykkää, aina pitää "väkisin" pusuttaa kun herra lähtee töihin. Höh. :(
Patz

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Uuh, ihQ aihe!

Enemmän kun (parisuhde)seksiä, kaipaan (parisuhde)pussailua. Se on kyllä ihan parhautta! Ja hitto, mähän oon hyvä siinä!

*nappaa korvista kiinni ja kutittelee kitarisoja kielenkärjellä*
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Hassua, mutta pidän kielisuudelmista harvemmin. Se saattaa johtua siitä, että aistin todella helposti kaikki makuhaitat, joita toisen suusta löytyy. Ei silti, että oma henkeni aina niin hyvältä tuoksuisi. En myöskään välttämättä pidä sellaisesta märkyyden tunnusta suudelmissakaan. Esim. hirveästi hikoileva sänkykumppani on mun mielestä jotenkin vähän turn-off. Mä taidan tykätä sellaisesta kuivasta meiningistä, paitsi jos on kyse suihkusta, kultaisesta tai tavallisesta, hehheh. Kyllä mä tietty suutelen, kun tilanne ja ihminen on oikea, mutta en välttämättä esim. kovin julkisesti.

Pidän kaikkien mahdollisten paikkojen pusuttelusta, imemimestä ja nuolemisesta kyllä kovasti.
Kikkelis kokkelis.
Kittys

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Kittys »

Leilah kirjoitti:Minä tykkään pussailla! Lämpimiä, kosteita ja kiihkeitä pusuja. Harmi vaan, ettei mies tykkää siitäkään.
:h:

:shock:

Sun mies on hassu? :(
Vastaa Viestiin