Pussaaminen?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti:Minä tykkään pussailla! Lämpimiä, kosteita ja kiihkeitä pusuja. Harmi vaan, ettei mies tykkää siitäkään.
Jätä se sika!
Kikkelis kokkelis.
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Keikaus kirjoitti:
Leilah kirjoitti:Minä tykkään pussailla! Lämpimiä, kosteita ja kiihkeitä pusuja. Harmi vaan, ettei mies tykkää siitäkään.
Jätä se sika!
horo!
ElanorRaven

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mua ei ole koskaan kielisuudelmat kauheasti sytyttäneet... Korkeintaan sängyssä, mutta mielellään ei ollenkaan. Kauhein suutelukokemus oli yksi mies, jonka kanssa kävin treffeillä, ja kun olin kotiin lähdössä, niin hän käytännössä väkisin suuteli mua ja lykkäsi vielä samantien sen kielensä niin pitkälle kuin pystyi. Se oli varsin epämiellyttävä kokemus. Mies oli vielä tupakoija, kun minä taas en. :x Lisäksi tuokin on luonnollisesti taitolaji - toiset osaa paremmin, toiset vaan kuolaa ja säheltää ei-niin-kovin-romanttisesti. Yleisesti ottaen tykkään eniten perinteisistä (pitkistä!) suudelmista, tai sitten vaan ihan "viattomasta" pusuttelusta, riippuu ajasta/paikasta/tilanteesta. Julkisilla paikoilla en ole ikinä tykännyt liian näkyvästi nuoleskella ketään.
Leilah

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Leilah kirjoitti:Minä tykkään pussailla! Lämpimiä, kosteita ja kiihkeitä pusuja. Harmi vaan, ettei mies tykkää siitäkään.
Jätä se sika!
horo!
Kuka on horo?
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

Leilah kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Jätä se sika!
horo!
Kuka on horo?
kunhan keikkausta kutittelin sanoilla...
Kid

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tykkään pussailla ja suudella kunnolla. Liian märistä pusuista minäkään en tykkää. Kielellä kutittelua, näykkimistä, puraisuja. Uuh!
Pikkupusuja annan nussulle vaikka missä, kaupan kassajonossa, kävelyllä jne. Kielisuudelmat jää kyllä usein ihan kodin seinien sisäpuolelle.
Suutelu on ihanaa ja usein siitä kiihottuu niin että vaatteet pois ja vaakamamboon.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Leilah kirjoitti:
slam kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Jätä se sika!
horo!
Kuka on horo?
Paikalla!
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Pienenpienet suukot ovat parhautta. Yksikin sellainen ihanalta tytöltä riittää pitämään jalkani tukevasti ilmassa seuraavan viikon, ellei parikin.
Nighthawk

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Se on kyllä erittäin miellyttävää puuhaa. Käytännössä suuteleminen hoituu missä ja milloin vaan, mutta tietenkin hyvän maun rajoissa, eli esim. pankissa en välttämättä lähtisi harrastamaan sellaista himokasta suutelemista, joka näyttää enemmänkin toisen syömiseltä.

Vaatimuksena on se, että tunnen suutelun kohteen. Plussaa siitä ettei maistu tupakalta, vanhalta viinalta ja yleensäkin suuhygienia on kunnossa.
Vadim kirjoitti:Pienenpienet suukot ovat parhautta. Yksikin sellainen ihanalta tytöltä riittää pitämään jalkani tukevasti ilmassa seuraavan viikon, ellei parikin.
Tuo on kyllä totta. On se jännää, miten yhdelläkin pienellä suukolla on niin iso vaikutus. Suomalaisten lääkärikäynnit putoaisivat ehkä puoleen, jos tuota harrastettaisiin enemmän.. Nyt kyllä täytyy sulkea nämä ajatukset päästä ettei rupea v****maan.
hermine

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Starflare kirjoitti:
hermine kirjoitti:Tosin mielestäni jo käsi kädessä kävelevät heteroparit (lukuunottamatta esiteinejä tai vanhuksia) ovat ällöjä
Homot ja lesbot ilmeisesti sitten eivät ole ällöjä kävellessään käsikynkkää?
Ei, koska sitä voi pitää myös poliittisena kannanottona. Yleensä kyllä mulle rakkaudellaan retosteleminen menee ihan samaan sarjaan kuin esim. omaisuudellaan. Vastenmielistä.
slam

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja slam »

hermine kirjoitti:
Starflare kirjoitti:
hermine kirjoitti:Tosin mielestäni jo käsi kädessä kävelevät heteroparit (lukuunottamatta esiteinejä tai vanhuksia) ovat ällöjä
Homot ja lesbot ilmeisesti sitten eivät ole ällöjä kävellessään käsikynkkää?
Ei, koska sitä voi pitää myös poliittisena kannanottona. Yleensä kyllä mulle rakkaudellaan retosteleminen menee ihan samaan sarjaan kuin esim. omaisuudellaan. Vastenmielistä.
Noh, ei kait sitä nyt tarvitse mitenkään rintarottingilla painella nainen vierellään. Huutelee samalla, että "jou gattokaa meitä gattagat" tai vastaavaa... :wink:

kaksi pitää toisiaan varovasti käsistään, niin ihmiset hymyilevät vain iloisina, että kappas ne pitää toisistaan.

Ei mitenkään kokoaikaa tietenkään paree, ja se käsipitely vastaa samaa hommaa, kun naisen koskettelu tai tuuppiminen julkisella paikalle... Ei siinä ny paljoa ajattele, että huomaaks nää muut...
Starflare

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Starflare »

hermine kirjoitti:Ei, koska sitä voi pitää myös poliittisena kannanottona.
No sehän sitä ällöttävyyttä vähentää oikein urakalla :roll:.
hermine kirjoitti:Yleensä kyllä mulle rakkaudellaan retosteleminen menee ihan samaan sarjaan kuin esim. omaisuudellaan. Vastenmielistä.
Käsikädessä kulkevat heterot siis ällöttävyyden lisäksi vielä retostelevat rakkaudellaan samalla kun homot ja lesbot vaan ottavat kantaa poliittisesti. VITTU MORJENS!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja nexie »

hermine kirjoitti:Yleensä kyllä mulle rakkaudellaan retosteleminen menee ihan samaan sarjaan kuin esim. omaisuudellaan. Vastenmielistä.
Jopas :shock:

Että kaikenlainen välittäminen ja huomioiminen pitäisi jättää neljän seinän sisälle, ettei kukaan vaan pahastuisi moisesta "retostelusta"? Jo käsistä pitäminen on show off -meininkiä? Jännä juttu, mä en koe tuollaista lainkaan vastenmielisenä, vaan söpönä...

Ja btw, en kokenut ihmisten julkista puzznuzzzailua törkeilynä silloinkaan, kun en itse ollut in vastaavassa mielentilassa omassa elämässäni.
Don't Panic!
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Pussailu ja zuukottelu on kivaa. Tapahtui se missä tahansa. Jos jossain kaupassa jotkut suukottelee/"nuolee" toisiaan ei se ainakaan minua haittaa, vaan päinvastoin olen iloinen siitä että ihmiset eivät häpeile suukotella toisiaan julkisesti. Nih!
Truth fears no trial
Elukka

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

KulisataN kirjoitti:Pussailu ja zuukottelu on kivaa. Tapahtui se missä tahansa. Jos jossain kaupassa jotkut suukottelee/"nuolee" toisiaan ei se ainakaan minua haittaa, vaan päinvastoin olen iloinen siitä että ihmiset eivät häpeile suukotella toisiaan julkisesti. Nih!
:komp: Kompuroin ainakin suukottelun osalta.
Semmoinen pieni puspus- suukottelu julkisella(kin) paikalla on söpöä.
(Mekin aina vaihdetaan semmonen pieni pusu yhteisen työmatkan päätteeksi. :h: )
Semmoinen kiihkeämpi imuttelu tai kielisuutelo julkisesti alkaa sitten jo mennä vähän kornin puolelle... :roll:
hermine

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

nexie kirjoitti: Ja btw, en kokenut ihmisten julkista puzznuzzzailua törkeilynä silloinkaan, kun en itse ollut in vastaavassa mielentilassa omassa elämässäni.
Mun mielestä se on umpirakastuneenakin häiritsevää. Muutenkin miellän kaikenlaisen lääppimisen aika minimaaliseksi osaksi sitä, mitä pidän oikeana välittämisenä. Kyllä mullekin tulee hyvä mieli kun huomaan ihmisten olevan ystävällisiä toisilleen, mutta ei se mitään ihokontaktia vaadi.

Onhan sekin tosi kiusallista joutua todistamaan itselleen vieraiden pariskuntien riitoja esim. bussissa tai baarissa, että ei tässä suoranaisesti siitä ole kyse, etten kestäisi katsella toisten onnea.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pieniä pusuja julkisesti, tottakai! Samoin tykkään kulkea käsi kädessä tai käsikynkkää. Ihan luontevasti ja suurempaa showta pitämättä tuo sujui exän kanssa.

Pussailu on muutenkin kivaa, sellaiset pienehköt pusut ja paljon ja usein. Kunnon imuttelut ja kitarisatutkimukset jätän ns. vällyjen väliin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"All those criticks may kiss my ass...(rock'n roll, blues and jazz...)"

Frank Zappa

Elokuussa 1987 eräs kolmikymppinen muija (itse olin silloin kaksikymppinen) pussasi minua väkisin kapakassa. En minä oikeastaan vastaan laittanut. Sen sijaan puristelin ämmän daisareita... :)

Sitten poke heitti meidät kaikki 4 ulos. Valomerkki oli jo tullut... :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Nighthawk

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Homeboy65 kirjoitti:"All those criticks may kiss my ass...(rock'n roll, blues and jazz...)"

Frank Zappa
[arvailua]
Ilmeisesti tuosta Zappan biisistä J.Leskinen suomensi tai muokkasi kappaleensa rock'n roll, blues & jazz, kiss my ass.. [arvailua]
Aina sitä oppii uutta.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12354
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Nighthawk kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:"All those criticks may kiss my ass...(rock'n roll, blues and jazz...)"

Frank Zappa
[arvailua]
Ilmeisesti tuosta Zappan biisistä J.Leskinen suomensi tai muokkasi kappaleensa rock'n roll, blues & jazz, kiss my ass.. [arvailua]
Aina sitä oppii uutta.
Samaa arvailen minäkin... :)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Masentavaa katsella kun toiset pussailee julkisilla paikoilla, muistuttaa aina omasta ikävästä samaan tilanteeseen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Bluntly kirjoitti:Masentavaa katsella kun toiset pussailee julkisilla paikoilla, muistuttaa aina omasta ikävästä samaan tilanteeseen.
Totta tämäkin... Tällä hetkellä on niin huutava pusuilupula, että onnellisuuden ymppärillä näkeminen tekee aika haikeaksi.

Mutta on se niin, että kun minä tykkään, minä näytän sen. Ei se ole mitään "retostelua", minä vain olen iho- ja kosketusihminen, ja tykkään pusia ja lääppiä, hieman "kouraistakin" sopivassa paikassa.
En välttämättä ihan missään kaupan kassalla alkaisi kielikoruja vastakkain kilisyttelemään, mutta perseelle saatan läimäyttääkin. Toki tämä riippuu myös toisesta puoliskosta. Mutta jos aikoo minun kanssani olla, saa luvan tykätä julkisesta hellittelystä, tai ainakin tottua siihen. Kun minä tykkään, ei se rajoitu suljettujen ovien ja verhojen taakse.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hermine

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja hermine »

LillyMunster kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Masentavaa katsella kun toiset pussailee julkisilla paikoilla, muistuttaa aina omasta ikävästä samaan tilanteeseen.
Totta tämäkin... Tällä hetkellä on niin huutava pusuilupula, että onnellisuuden ymppärillä näkeminen tekee aika haikeaksi.

Mutta on se niin, että kun minä tykkään, minä näytän sen. Ei se ole mitään "retostelua", minä vain olen iho- ja kosketusihminen, ja tykkään pusia ja lääppiä, hieman "kouraistakin" sopivassa paikassa.
En välttämättä ihan missään kaupan kassalla alkaisi kielikoruja vastakkain kilisyttelemään, mutta perseelle saatan läimäyttääkin. Toki tämä riippuu myös toisesta puoliskosta. Mutta jos aikoo minun kanssani olla, saa luvan tykätä julkisesta hellittelystä, tai ainakin tottua siihen. Kun minä tykkään, ei se rajoitu suljettujen ovien ja verhojen taakse.
Oon ittekin aika kosketusihmisiä sen puoleen, että jos jostain tykkään niin vielä alkuhuuman hiivuttuakin kotioloissa nyhjätään ihan kylki kyljessä koko ajan, ja vaikka muuten tekisinkin jotain omissa oloissaan niin välillä tarttee käydä halaamassa tai pussaamassa toista, eli ollaan ihan superällöjä ja muutenkin tykkään kamalasti paijata ihmisiä. (varmaan just sen takia kumppanit eivät ole pitäneet ongelmana sitä, etten ihmisten ilmoilla tuota mielellään harrasta kun hellyydestä ei muuten ole pulaa) Mut etteikö sitä voisi jättää ihan kotioloihin, mulle aika sama asia kuin "jos mua pissattaa niin minähän kusen vaikka keskelle katua"...

Mutta joo, eipä asia kai mulle kuulu mitä muut tekevät vaikka tiedänkin etten ole ainoa ketä se häiritsee.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

hermine kirjoitti:mulle aika sama asia kuin "jos mua pissattaa niin minähän kusen vaikka keskelle katua"...
Aika jännä analogia. Voi kai sen noinkin ajatella, jos yksityisen ja julkisen raja menee eri kohdassa kuin useimmilla. Minulle kelpaisi se, jos kaikki känniläiset yhtäkkiä poistuisivat katukuvasta. Voin ilman ihmeempiä ongelmia samastaa kännissä riehumisen yhtä primitiiviseksi touhuksi kuin ulostaminen, ja lievemmän humalatilan kuseskeluun (jota sitäkin kyllä saattaa ilmetä samassa yhteydessä). Pussailun kohdalla rajaa on vähän vaikeampi vetää. Ainakin minulla ja kumppanillani käsitykset siitä, millainen pussailu ei välttämättä liity seksiin (= primitiivisyyteen) ja mikä taas liittyy, ovat erilaiset.

Hieman OT: Lukiossa ollessani rehtori määräsi, että lesboparit eivät saa suudella julkisesti koulun tiloissa! Olisi voinut ehkä harkita vähän tarkemmin määräyksiään ja etenkin niiden perusteluja. Määräyksen jälkeen toisiaan suutelevia tyttöjä oli joka nurkassa ja suutelu jatkui tuntien aikanakin.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Pussaaminen?

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Tarkemmin ajatellen.

Kyllä minuakin tietynlainen julkipussailu häiritsee. Nimittäin jos näen sellaisten ihmisten pussailevan, jotka eivät näytä oikeasti tykkäävän toisistaan (hieman vaikea selittää miltä se näyttää), alkaa varsin helposti oksettaa.
Vastaa Viestiin