Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Yleinen lätinä jä kitinä

Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

En ole, pitäisi laihduttaa.
43
45%
En ole, pitäisi saada lisää massaa.
16
17%
Olen tyytyväinen.
37
39%
 
Ääniä yhteensä: 96

Dumari

Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt kun jaskanpauhantaan on perustettu lihotus- ja laihdutusketjut, niin kysynkin että kuinka moni meistä on näin ulkonäkökeskeisenä aikana tyytyväinen omaan vartaloonsa/painoonsa?
Patz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Patz »

En ole, pitäisi laihduttaa.
bedlam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pitäisi saada vatsasta ylimääräiset siirrettyä reisiin, ja hieman lisää joka paikkaan. Mutta eihän sitä sittenkään olisi tyytyväinen. Ei ihmiselle ole luontevaa olla tyytyväinen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kiireinen elämä (koulu, työ, ihmissuhdekiemurat) ohjasi huonolle tielle, mikä näkyi terveystarkastuksessa. Onpa ainakin motivaatiota elää terveemmin, kun eivät kolmekymppisenä (tai myöhemminkään) verenpaine- ja kolesterolilääkkeet kiinnosta.
Paras päivä ikinä.
ninnithequeen

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä pitäisi laihduttaa. Mutta kesään mennessä jos on viisi kiloa pois, niin olen ihan tyytyväinen. On hyvä asettaa realistiset tavoitteet.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Periaatteesa olen ihan tyytyväinen. Tosin tuota saavutettua elintasoa vatsan seutuvilla voisi hieman kiinteyttää. Mutta eikö naiset tykkää nykyään hieman pehmeimmistä miehistä. :roll:
slam

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja slam »

Olen ihan tyytyväinen...
Geetzu

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Olen tyytyväinen. En stressaa lihaksien puutetta enää, ainakaan nyt raskaana...
Dumari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kimmen kirjoitti:Periaatteesa olen ihan tyytyväinen. Tosin tuota saavutettua elintasoa vatsan seutuvilla voisi hieman kiinteyttää. Mutta eikö naiset tykkää nykyään hieman pehmeimmistä miehistä. :roll:
Öh, tuota. Katsoin kuvasi läpi ja mitä miitissä näkyi, niin... Mielestäni olet kyllä aika normaalikroppainen ja lihastakin näkyi. Mielestäni roppasi on kuosissa.


ps. sitä venyvää jutskaa luun&lihaksen päällä kutsutaan ihoksi :wink:
Feiz

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

En ole, enkä tule olemaan.
ElanorRaven

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Käytännössä olen tyytyväinen. En niinkään haluaisi painoa välttämättä pois, ennemminkin enemmän lihasta tilalle. Vaatekoko 38 on mulle ihan riittävä painoindeksi, sen laihemmaksi ei mun tarvitse tulla.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Olen tyytyväinen vartalooni ja painooni. Ihailen itseäni aina peilistä, kun olen alasti. Voisin tietty olla pikkasen kiinteämpi ja lihaksikkaampi, mutta sekin korjantuu, kun käyn enemmän salilla ja uimassa. Ugh.
Kikkelis kokkelis.
nypari

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja nypari »

Olen, täydellisyyteen en pyri.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Parempi se kai on olla tyytyväinen, kun se on oma ja itse olen sen muodosta ja painosta vastuussa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Exsat

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lisää lihasta ja vähemmän löysää kelpaisi mulle. Painolla nyt ei oikeastaan ole merkitystä. Tosin hoikimmillani (kun vaaka näytti 50kg) olin jatkuvasti väsynyt, sairas ja pahantuulinen, tilanne helpottui heti parin kilon jälkeen. Sittemmin olen pelannut varman päälle, ja antanut nousta tänne 56-58 hujakoille. :wink:
Leilah

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Leilah »

Olen varmaan viimeksi ollut tyytyväinen vartalooni vauvana, kun en asiasta vielä mitään tajunnut. Lapsuuajan ylipaino jätti sellaisen omakuvan, että olen vieläkin ainakin henkisesti läski. Olen kuitenkin tyytyväinen siitä, että vartaloni on terve. Ja samikset kuin Elanorilla, kun koko 38 kiristää, on aika jättää herkut pois.
millivanilli

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Alan olla tyytyväinsempi omaan vartalooni. Pyrin syömään keyvesti, tosin välillä saattaa horjahtaa syömättömyyden puolelle, mikä tekee vain hallaa.

Eli "En ole, pitäisi laihduttaa"
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Oikeasti olen aika tyytyväinen kroppaani, osaan elää sen kanssa, ja se toimii miten toimii, ja näyttää miltä näyttää. Koen olevani ihan sopiva.

Äänestyksessä pallotin kuitenkin vaihtoehdon, jonka mukaan haluan laihduttaa.
Minulla on jopa tavoite; aion panaa tänä vuonna alle 60kg. Mikäli tavoitteeseeni pääsen, en silti usko olevani sen tyytyväisenpi vartalooni, jossa viihdyn jo nytkin ihan hyvin.
Ainahan sitä voisi olla kauniimpi, rikkampi, notkeampi, kiinteämpi, suloisempi, komeampi, ihan mitä vain.
Harva ihminen on koskaan kuitenkaan täysin tyytyväinen, niin tyytyväinen, etteikö pienet parannukset itsessä ja elämässä kelpaisi.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Kid

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olen tyytyväinen. Toki minäkin välillä valitan, että kun oon näin läski...Mutta 95% ajasta pidän itestäni just tämmösenä. Pallotin pokkana vikan vaihtoehdon.

Tuntuu hassulta, että teistäkin niin monet mun mielestä normaalikokoset (ellei jopa hyvin hoikat) ja hyväkroppaset höpisee laihduttamisesta. Mut joo, jos ite ei oo tyytyväinen painoonsa niin sithän se on tehtävä sille jotain..
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Melnais »

En. En painoon enkä yleisemmin elämäntapoihin. Päätin kärsiä kolmenkympin kriisini aloittamalla säännöllisen kuntoilun. Paheita olen jo jättänyt ja ruokavaliota viilannut varsin terveelliseksi. Sinänsä loistotapa olla itseensä tyytymätön, tähän voi vaikuttaa.

Edit: typo
Viimeksi muokannut Melnais, 13.01.2006 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Terrorizer

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

17 kg pitäis saada pois
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja annepa »

En ole, pitäisi laihduttaa mutta en ota siitä stressiä. Sen sijaan keskityn opettelemaan oikeanlaista syömistä (tarpeeksi usein, säännöllisyys, hyvät raaka-aineet jne) ja liikkumista (tarpeeksi usein, riittävän rasittavaa mutta ei liian, säännöllisyys..).

Yks kaveri alotti just 60 kilon urakan :shock: Se on jo hienosti saanu kymmenesosan pudotettua :cheer: Minä painin 7-10 kilon kanssa sitten joskus, kun olen oppinut syömään ja liikkumaan oikein. Tosin voi olla että painonpudotus siinä vaiheessa ei enää ole olennaista.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Turbohaltija

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Dumari kirjoitti: kuinka moni meistä on näin ulkonäkökeskeisenä aikana tyytyväinen omaan vartaloonsa/painoonsa?
Olen tyytyväinen, mutta aina on tietenkin tavoitteita. Mun pitkän tähtäimen tavoite on olla hyvässä kunnossa ja näyttää myös siltä vielä kuusikymppisenä ja sen jälkeenkin. Kaveri kerran kysyi, että mitä sillä on väliä, kuollaanhan sitä kuitenkin... Mutta kyse onkin elämänlaadusta ja mulle myös itsekunnioituksesta.
HellBell

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Olen tyytyväinen. Paino/kroppa-asia ei ylipäätään näyttele sen kummempaa roolia elämässäin.
Toivon lähinnä kevään alkua ja juoksentelua sulilla auringon kiillottamilla teillä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Oletko tyytyväinen vartaloosi/painoosi?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

kid kirjoitti:Olen tyytyväinen. Toki minäkin välillä valitan, että kun oon näin läski...Mutta 95% ajasta pidän itestäni just tämmösenä. Pallotin pokkana vikan vaihtoehdon.
Sä et ole kyllä läski, sä olet mehevä!
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin