Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

MarthaFocker kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Luovuin pitkäaikaisesta avattarestani, jossa oli kasvokuvani ja nojasin seinään sininen kielu ulkona ja silmät väärin päin, koska kyllästyin siihen.
No ja PÖH!

Se on niiiiin aito ja alkuperäinen Lipa se "aina" ollut eka kuvasi, että takasin vaan! Mamma komentaa :twisted:
Pliiiiiiiiiizzzzzzz EI. Jouduin pitkään skippailemaan Lipan tekstejä tuon kammottar-avataren takia. Nyt vasta olen voinut antaa hänelle mahdollisuuden.

:lol: Ninni-murunen, se kuva on kadonnut bittiavaruuteen, se ei ole enää uudella koneellani ja kun poistin sen Citystä, se poistui ikuisiksi ajoiksi.

Voin kehitellä jonkun avattaren tän vuoden aikana joka ei välttis herätä niin paljon angsteja kuin se aikaisempi ;)
nami nami
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Patz kirjoitti:Mulla on paras. Koittakaa kestää.
No niinhä onki. :lol:
[edit]Mä muuten meinaan aina lukean ton "Tsiksin" muotoon "Tissi"... Freud iski jälleen?:oops:[/edit]
Viimeksi muokannut Elukka, 21.01.2006 11:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Ai niin munki piti vaihtaa kun Konttori loppui. Olipas tuo vika jakso yllättävän lässynlää-mieltäylentävä, ainakin lopussa. Kaikilla menikin elämä hyvin päin jne. Taisin aikaisemmin missata tuon vikan jakson kun en muistanut siitä mitään.

No sviddu, kai pitää sitten hakea joku ihme Seinfeld tai Kramer avattareksi.
Exsat

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Vaihdoin aikaisemman tyttelin kahteen nättiin suklaaherkun mussuttajaan.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Lilo kirjoitti:Vaadin Sleazoidia vaihtamaan avatarinsa hetimiten. Ei näille apajille nyt enää mahdu, varsinkin kun kaikki on alkaneet sättiä toisiaan sen sijaan että parittelisivat maksua vastaan.
Vittu, kaikki hauska aina kielletään. Vaihdoin.
Loppuiko data & argumentit?
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Laitoin uuden koska en itsekään löytänyt omia kirjoituksiani :)
nami nami
bedlam

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Googlella löytyi kuva miehestä nimeltä Rob Beddis.
Lilo

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Sleazoid kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Vaadin Sleazoidia vaihtamaan avatarinsa hetimiten. Ei näille apajille nyt enää mahdu, varsinkin kun kaikki on alkaneet sättiä toisiaan sen sijaan että parittelisivat maksua vastaan.
Vittu, kaikki hauska aina kielletään. Vaihdoin.
:jee:

(...ja vaihdoin sit mäkin, niinQ tasapuolisuuden nimissä tjtn...)
1108

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kyy, ny kelpaa!
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Onks ny hyvä?
Ainakin kuulemma totuudenmukainen jos ei muuta. :?
Avatar
Canine
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 211
Liittynyt: 15.08.2005 10:46

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Canine »

Mä olen muuten vaan kisafiiliksissä. Nigel tullee kisojen jälkeen takaisin, ellen keksi muuta.
Not only is life a bitch, it has puppies
shue
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 176
Liittynyt: 09.02.2006 20:21

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja shue »

Canine on ihan Äijä 8)
hebuli

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

No jos nyt sitten vaihtais pingviiniksi vähäksi aikaa. Ihan vaan Gattacan poismenon muistoksi.

Voisko joku admin vaihtaa Gattacan avattareksi vaikka sen kookaburran vai mikä ihmeen avocado se nyt olikaan millaisena G piti itseään meidän pingviinien joukossa?
Viimeksi muokannut hebuli, 21.02.2006 14:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Think »

Pingviini kiehtoisi, mutta pysyn uskollisena nykyiselleni! :kontrolli:

EDIT: Perun sanani kun löysin niin itseni näköisen. :roll:
Ovela kuin orgasmi
sinkkumatti

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Arvatkaas kenen tämä ava on?

Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen ihan innoissani tästä pingviinibuumista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Mä olen ihan innoissani tästä pingviinibuumista.
Siltä näyttää. :lol:
Miettikää, geelihipsijöiden vihollinen #1 pani alulle uuden muoti-ilmiön! :?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kenen joukoissa seisot ja tolleen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

urpiainen kirjoitti:Kenen joukoissa seisot ja tolleen.
:shock: maanpetturi!
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:Kenen joukoissa seisot ja tolleen.
Tuo kookaburrahan näyttää ihan pingviiniltä! :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

EveryWoman kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:Kenen joukoissa seisot ja tolleen.
Tuo kookaburrahan näyttää ihan pingviiniltä! :D
Se haluaisi salaa olla pingviini, mutta koska se on vaan Kookaburra, se keskittyy pilkkaamaan pingviinejä. Wannabe-pingviini.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16688
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

EveryWoman kirjoitti:Tuo kookaburrahan näyttää ihan pingviiniltä! :D
Onko tässä nyt kyseessä joku syvällisempikin kannanotto koko tähän Gattaca vs. muu Kity -taistoon?

EDIT: Joo, olin hidas. Lolita oli samalla asialla nopeammin ja osuvammin.
EDIT 2: Ja vitsi ohi. Palasin takaisin omaan kuvaani välttyäkseni leimaantumiselta Pehmovanukkaaseen. Tosin kohta pitää varmaan vaihtaa allekirjoitustakin, se kun näyttää perin hölmöltä osuessaan Elukan uuden allekirjoituksen kanssa peräkkäin.
Viimeksi muokannut urpiainen, 21.02.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Pehmovanukas

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Kookaburra on sympaattisempi, varmaan tykkää vanukkaastakin.
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Pehmovanukas kirjoitti:Kookaburra on sympaattisempi, varmaan tykkää
vanukkaastakin.
[edit]Varoitus: seuraavaa tekstiä ei kannata ottaa vakavasti. :wink: [/edit]

:x :x :x saakelin loikkarit!
Viimeksi muokannut Elukka, 21.02.2006 15:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

urpiainen kirjoitti:Onko tässä nyt kyseessä joku syvällisempikin kannanotto koko tähän Gattaca vs. muu Kity -taistoon?
Voinen puhua vain omasta puolestani, mutta:

Kyseessä ei ole Gattaca vastaan muu Kity -taisto, vaan Kity-yhteisön huonosti voivan jäsenen auttamisyritys. Voin hyvin ymmärtää Gattacan tuntemukset siitä, että maailmassa ei ole ketään joka tuntuisi edustavan edes samaa lajia kuin itse, koska itsestänikin on tuntunut samalta hyvin pitkään. Suurin osa Kityläisistä tuntuu toimivan aivan erilaisten lainalaisuuksien ohjaamana kuin minä, mikä aiheuttaa väärinkäsityksiä tuon tuosta, ja osa käyttäytyy monissa tilanteissa minun näkökulmastani epäsuositeltavasti.

Se, että minä näen muut ihmiset noin, ei kuitenkaan tarkoita etteivätkö muut voisi myös nähdä muita ihmisiä samoin. Aika moni ihminen tuntuu itse asiassa kokevan samantapaisia yksin tässä maailmassa -fiiliksiä, nekin, jotka minun näkökulmastani ovat sitä pingviinien massaa. Tällainen kokemus ei siis yksin riitä osoittamaan, että sen kokija tosiasiassa olisi pohjimmiltaan aivan erilainen kuin kaikki muut. Gattacassakin on paljon sellaista, mikä minun silmissäni liittää hänet vastaansanomattomasti osaksi massaa. Ja varmasti minussa on sellaisia asioita Gattacan (ja muiden) näkökulmasta. Yksinäisyyden illuusiosta huolimatta olemme kaikki kuitenkin ihmisiä, ja ihmisyyden lainalaisuudet (ne aivan pohjimmaiset) ovat kaikilla samat.

Ihmisyys on meille niin itsestäänselvää, että ehkä emme aina tajuakaan miten voimakkaasti olemme sen kautta kiinni toisissamme. Ne piirteet, jotka erottavat meitä toisistamme, eivät liity ihmisyyteen vaan erilaisiin persoonallisuuksiin. Gattacan kokema ahdistuksen sävyttämä yksinäisyys ei johdu siitä, että hän edustaisi eri lajia kuin muut, vaan siitä että hän ei myönnä itselleen omaa samanlaisuuttaan ja toisaalta siitä että hän ei hahmota erilaisuutensa perusteita - eli ei tunne itseään. Valitettavasti hän lisäksi aktiivisesti hankaloittaa itsetuntemuksensa lisääntymistä defensiivisellä käyttäytymisellä (hyvänä esimerkkinä tuo viimeisin bannien hankkiminen, jotta olisi "hyvä syy" olla tutustumatta avuntarjoajien osuviin esityksiin omasta todellisesta persoonallisuudesta). Tässäkään hän ei kauheasti meistä muista eroa - jokaisella meistä on kehityksessään elämää hankaloittavia puolia ja kaikista niiden kohtaaminen ja käsittely tuntuu ainakin aluksi epämiellyttävältä - Gattacalla nuo hankaluudet vain tuntuvat olevan selvästi enemmän pinnassa ja häiritsevämpiä kuin muilla. Eli avulle olisi akuuttia tarvetta (hänen riehumisensa tulkitsen verhotuksi avunpyynnöksi samoin kuin muidenkin ihmisten riehumiset). Apua hän ei kuitenkaan saa ennen kuin itse ymmärtää sitä tarvitsevansa. En tiedä onko minun ensinkään mahdollista auttaa häntä ymmärtämään tätä vai ei, mutta tapanani ei ole ollut luovuttaa yrittämättä (siis kun kerran kuitenkin tänne kirjoittelen, miksi en keskustelisi myös hänen kanssaan?).

Avatarkuvan vaihtamisen viesti omalla kohdallani on: Minäkin olen erilainen, olen aina ollut, mutta olen silti pingviini eikä minulla ole mitään sitä vastaan, että muutkin ovat. Ei sodankäynti, puolen valitseminen eikä vastakkainasettelu.
Vastaa Viestiin