Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Tähän ketjuun voi laittaa höpinät omasta avataresta tai jotain inistä muiden avoista.

Aloitan: Tuomari Nurmion levyn kansi tuli käyttöön. Olen wammainen, en keksi mitään kuvaa joka olisi tarpeeksi kiva/hassu, joten valkkasin tylsästi tämän nykyisen.
Viimeksi muokannut Dumari, 15.01.2006 14:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Toi on ihan ykkönen kyl :D
slam

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja slam »

kait se on vaihdettava passikuva/körkartkuva tuohon... XD.
ninnithequeen

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:kait se on vaihdettava passikuva/körkartkuva tuohon... XD.
Ihq :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä taas olen valistanut teitä jo pari viikkoa erilaisilla tupakka-askivaroituksilla...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Lilo

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Milo Manara osaa piirtää (kauniita naisia). Sovinisti mikä sovinisti, mutta minkäs teet.
slam

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:kait se on vaihdettava passikuva/körkartkuva tuohon... XD.
Ihq :D
ei varmaan kauaa viitti pitää... :lol: mutta menin kuvaan vähän reilu vuosi sitten, kun hommasin tuon E-kortin, niin suunnitelin, että pakko vetää kova ilme... 8)
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Dumari kirjoitti:Tähän ketjuun voi laittaa höpinät omasta avataresta tai jotain inistä muiden avoista.

Aloitan: Tuomari Nurmion levyn kansi tuli käyttöön. Olen wammainen, en keksi mitään kuvaa joka olisi tarpeeksi kiva/hassu, joten valkkasin tylsästi tämän nykyisen.
Toi on kyllä aika tyly 8)
Dumari lays down the Law.
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Tuo pareNpi puoliskoni taiteili tän uuden avattaren, kun se entinen oli kuulemma häiritsevän epäsymmetrinen ja huonon värinen.
Tittelikin meni vaihtoon, kun Ninni kommentoi tuota karitsan emona toimimista. :wink:
MarthaFocker

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suvinen kirjoitti:Mulla on jemmassa yksi hiano kuva mutta en osaa vääntää sitä oikean kokoiseksi :(
Sulla on varmaankin joku kuvankatseluohjelma.
avaa kuva siihen, ja jokaisesta ohjelmasta pitäisi löytyä resize. Sitten pidemmän sivun pituudeksi 125 pistettä, ok ja save as. Älä tallenna päälle, koska tuhoat sitten alkuperäisen.
nojoojust

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja nojoojust »

Suvinen kirjoitti:Mulla on jemmassa yksi hiano kuva mutta en osaa vääntää sitä oikean kokoiseksi :(
Onko sinulla käytettävissä mitään kuvankäsittelyohjelmaa? Jos on, niin koon muuttaminen löytynee valikosta Edit-Image Size. Jos pikselikoon voi määritellä siellä, niin korkeus tai leveys voivat olla korkeintaan 125 pikseliä. Kuvan koko taas voi olla enintään 20 kt, joten jos kuva ei lataudu vaikka se pikselilukumääriltään sopiva olisikin, täytyy sitä kutistaa lisää.

Jos sinulta ei löydy varsinaista kuvankäsittelyohjelmaa, voi koon muuttaa Paintissä. Siellä Kuva-Venytä tai viistota, jossa voit pienentää kuvaa prosentteina. Kuva-Määritteet kertoo koon pikseleinä, joten jos kuva on kutistamisen jälkeen edelleen liian iso, täytyy kuvaa kutistaa lisää.
slam

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja slam »

Elukka kirjoitti:Tuo pareNpi puoliskoni taiteili tän uuden avattaren, kun se entinen oli kuulemma häiritsevän epäsymmetrinen ja huonon värinen.
Tittelikin meni vaihtoon, kun Ninni kommentoi tuota karitsan emona toimimista. :wink:
voi, vitsi teidän kanssanne... 8)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lilo kirjoitti:Milo Manara osaa piirtää (kauniita naisia). Sovinisti mikä sovinisti, mutta minkäs teet.
Mikäs Giovanna on, kun Manara on sovinisti ?

http://casotto.redsectorart.com/
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Lilo

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BrianW kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Milo Manara osaa piirtää (kauniita naisia). Sovinisti mikä sovinisti, mutta minkäs teet.
Mikäs Giovanna on, kun Manara on sovinisti ?

http://casotto.redsectorart.com/
En mä nyt puhunut siitä _millaisia_ naisia se piirtää, vaan niistä tarinoista. (Sitäpaitsi Manaralla on myös superhåttiksia mieshahmoja.)

Mutta eihän Manaraa luetakaan niiden tarinoiden takia, poikkeuksena ehkä Matka Tulumiin, joka taitaa olla Federico Fellinin käsikirjoittama...
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Lilo kirjoitti:
BrianW kirjoitti:
Lilo kirjoitti:Milo Manara osaa piirtää (kauniita naisia). Sovinisti mikä sovinisti, mutta minkäs teet.
Mikäs Giovanna on, kun Manara on sovinisti ?

http://casotto.redsectorart.com/
En mä nyt puhunut siitä _millaisia_ naisia se piirtää, vaan niistä tarinoista. (Sitäpaitsi Manaralla on myös superhåttiksia mieshahmoja.)

Mutta eihän Manaraa luetakaan niiden tarinoiden takia, poikkeuksena ehkä Matka Tulumiin, joka taitaa olla Federico Fellinin käsikirjoittama...
Kun minua vaan kiinnostaa, että jos mies on sovinisti, niin mikä on nainen joka piirtelee samalla tyylisesti? Voidaanko sanoa, että nainen on sovinisti?

Taitaa todella olla muut arvot kuin juonikäänteet, jotka Manaraakin houkuttelevat lukemaan.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Lilo

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lilo »

BrianW kirjoitti:

Kun minua vaan kiinnostaa, että jos mies on sovinisti, niin mikä on nainen joka piirtelee samalla tyylisesti? Voidaanko sanoa, että nainen on sovinisti?

Taitaa todella olla muut arvot kuin juonikäänteet, jotka Manaraakin houkuttelevat lukemaan.
Ei mun mielestä kauniiden ihmisten piirtäminen tee kenestäkään sovinistia. Ja mun mielestä Manara piirtää aika paljon paremmin kun tuo linkin takana oleva...

Mutta periaatteessa: onhan meillä Chris Owenkin. :D (No okei, eihän se enää olekaan nainen...)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Myös Seiskan sen piirros-vitsi-sivun piirtäjä on nainen, siis se sivun juttu, missä on aina vähäpukeinen ja isotissinen nainen. Anni Lippert, muistaakseni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Yönmustaritari

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kai täällä voi muustakin höpistä kuin kuvista.

Mulla on viimeaikoina ollut ihan killeri-allekirjoitukset.

Ylipidon paskasäätöä vissiin, että vaihdettaessa allekirjoitus päivittyy jokaiseen kirjoitettuun viestiin??++
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yönmustaritari kirjoitti:Ylipidon paskasäätöä vissiin, että vaihdettaessa allekirjoitus päivittyy jokaiseen kirjoitettuun viestiin??++
Paska softa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Elukka

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Lolita kirjoitti:Myös Seiskan sen piirros-vitsi-sivun piirtäjä on nainen, siis se sivun juttu, missä on aina vähäpukeinen ja isotissinen nainen. Anni Lippert, muistaakseni.
Siinähän kyllä se nainen on aina semmonen kurvikas håttis, kun taas mies on yleensä aina kaljuuntuva keskiäkäinen pömppämaha... Liekö sitten chovinismia tuo vai mitä?
MarthaFocker

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Suvinen kirjoitti:JEEEE!!! Kiitoksia Martta ja nojoojust. 8)
Se on magee. Ja älä nyt pahastu jos sanon, mutta melkoisen kuvaava.

<--- kuten omanikin!

mun viime aikojen kuvat on hulvattomista sarjakuvista
www.tuukkavirtaperko.net
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Luovuin pitkäaikaisesta avattarestani, jossa oli kasvokuvani ja nojasin seinään sininen kielu ulkona ja silmät väärin päin, koska kyllästyin siihen.

Vaihdoin toisen avattareni hetkeksi jossa näkyy toinen silmäni ja huuleni. Molemmat. Mutta ei häpyhuulet. Poistin senkin, miksi toisaalta näyttää omaa naamansa täällä lainkaan? En ole aktiivi. Ehkä hankin jonkun kuvan tuohon niin ei ole niin tylsä.
nami nami
ninnithequeen

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lipa kirjoitti:Luovuin pitkäaikaisesta avattarestani, jossa oli kasvokuvani ja nojasin seinään sininen kielu ulkona ja silmät väärin päin, koska kyllästyin siihen.

Vaihdoin toisen avattareni hetkeksi jossa näkyy toinen silmäni ja huuleni. Molemmat. Mutta ei häpyhuulet. Poistin senkin, miksi toisaalta näyttää omaa naamansa täällä lainkaan? En ole aktiivi. Ehkä hankin jonkun kuvan tuohon niin ei ole niin tylsä.
No ja PÖH!

Se on niiiiin aito ja alkuperäinen Lipa se "aina" ollut eka kuvasi, että takasin vaan! Mamma komentaa :twisted:
MarthaFocker

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
Lipa kirjoitti:Luovuin pitkäaikaisesta avattarestani, jossa oli kasvokuvani ja nojasin seinään sininen kielu ulkona ja silmät väärin päin, koska kyllästyin siihen.
No ja PÖH!

Se on niiiiin aito ja alkuperäinen Lipa se "aina" ollut eka kuvasi, että takasin vaan! Mamma komentaa :twisted:
Pliiiiiiiiiizzzzzzz EI. Jouduin pitkään skippailemaan Lipan tekstejä tuon kammottar-avataren takia. Nyt vasta olen voinut antaa hänelle mahdollisuuden.
Patz

Re: Vaihdoin Avatarta, Hei Tsiigatkaa!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Mulla on paras. Koittakaa kestää.
Vastaa Viestiin