KärsimysMaanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Exsat

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Soittelin lääkärikeskukseen kysyäkseni, että kai tän ihon kuului sitten oikeasti syöpyä siitä kohdasta, mihin sitä rasvaa laitettiin. Ilmeisesti ei, koska parin tunnin päästä on lääkärin soittoaika.

Liikkumaan tekisi mieli. Varmaan joku lenkki tai jumppa, missä käsiä ei tarvitse sopisi tässä tilassa. Vai mitähän nuo antibiootit tykkää rasituksesta?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Exsat kirjoitti:Liikkumaan tekisi mieli. Varmaan joku lenkki tai jumppa, missä käsiä ei tarvitse sopisi tässä tilassa. Vai mitähän nuo antibiootit tykkää rasituksesta?
Pssssst! Lue vaikka siitä lappusesta joka tuli pakkauksen mukana ;) Tai sitten pharmaca fennicasta netistä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Elppis kirjoitti:
Exsat kirjoitti:Liikkumaan tekisi mieli. Varmaan joku lenkki tai jumppa, missä käsiä ei tarvitse sopisi tässä tilassa. Vai mitähän nuo antibiootit tykkää rasituksesta?
Pssssst! Lue vaikka siitä lappusesta joka tuli pakkauksen mukana ;) Tai sitten pharmaca fennicasta netistä.
Ei niissä mitään liikunnasta sanota. Jossain lääkärilehdessä oli, että antibioottikuurin aikana pitäisi välttää liikuntaa, kun saavat kropan tuntumaan terveemmältä kuin onkaan, ja sitä kautta voi huomaamattaan rehkiä kehon tilaan nähden liikaa ja altistaa itsensä lisävaivoille/jälkitaudeille jne. Mutta mitä nyt joku lehti voi tietää..
Turbohaltija

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Edith kirjoitti:
Ja sitten taas suosikkiaiheeseeni - itseeni! Nyt mulla on paperilla neljä sivua ympäripyöreetä itsereflektiivistä roskaa ja pian taas useampi opintopiste takataskussa. Loistavaa. Ja joo, jollekulle selitin eilenkin (eikun toissapäivänä ? eikun sittenkin eilisen puolella?) pitäväni taukoa Kitystä. Joo, kaikkea sitä ihminen, kun tarpeeksi päissään on...
Minäkin! Minä! Siis Minä!!! Hmm, joo. Eivät soittaneet töihin, opiskelun iloa tulee siis tämä päivä olemaan. Jos vaikka yrittäisi olla kityilemättä parin tunnin välein. Mistä tuli mieleeni, että ethän sinä Edith voi pitää taukoa Kitystä, kun täällä on meidän shakkiketju! :)

Jaksamisia kaikille, kyllä se siitä, huomenna on jo tiistai. Niin, ja sitten sen jälkeen on keskiviikko. Kertoisin vielä lisää ellei jännitys uhkaisi tiivistyä liikaa.
AarneAnkka

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Palattu Italiasta, jee. Ja heti aamusta oli lääkäriaika Jorvin sairaalassa, jonka muistin 15 minuuttia ennen ko. aikaa. Eiku suoraan sairaalaan käymättä suihkun ja aamiaispöydän kautta. Onneksi puhelin hoiti homman kotiin, soitin ja sanoin myöhästyväni, ja pääsin lääkärille hieman myöhemmin. Loppu hyvin kaikki hyvin, mutta matkastressin ja myöhästymistressin yhdistelmä jätti pään vähän sekaisin. :?

Nyt työasioiden kimppuun.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sotahistorian tentti ohi. Tarinoin pari sivua sotataidon kehittymisestä 500-1500-luvulla nopeuden näkökulmasta tarkasteltuna.
Luin eilen tunnin tenttiin illalla enkä edes ollut luennoilla kun sairastelin. Saa nähdä kuinka onnaa. =P
Nyt pari tuntia vapaata ja pikkuhiljaa alkaa olla silleen ettei ole rästissä yhtään hommia. Vaara-aluesapluunoita pitäis piirrellä vielä ampumaharjoitukseen ja ampumakäskyä rustata, mutta niitä kyl ehtii.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tämä päivä on yhtä kärsimystä. Itkettää. Pitäis varmaan nukkua öisin tarpeeksi ja hoitaa stressaavat asiat aina heti pois päiväjärjestyksestä eikä yrittää unohtaa niitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

JIpppiiiiiiiiiii!!!!! Meillä juhlitaan tänään :cheer: Mies pääsi kuin pääsikin ammattikorkeakoulututkintoa suorittamaan töiden ohella (siis oman työnsä ammattitutkintoa) vaikka oli haastattelun jälkeen niin negis. MÄHÄN SANOIN!

Mun mussu on ihQ :h:

Parasta oli se, että herra sanoi itse äsken puhelimessa "kulta, nyt musta tulee fiksu!" :lol: Oli jo aikakin ;)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Lolita kirjoitti:Tämä päivä on yhtä kärsimystä. Itkettää. Pitäis varmaan nukkua öisin tarpeeksi ja hoitaa stressaavat asiat aina heti pois päiväjärjestyksestä eikä yrittää unohtaa niitä.
Tuttua itse kullekkin...
:paijaa: Yritä jaksaa. Klisee, mutta kyllä se siitä!
Patz

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rentouttava viikonloppu takana. Saldona muutama palohälytys, liki ilmainen hotellihuone, tajuttomuus, 7 tikkiä, useita ruhjeita, ambulanssi, sairaala, pippeleitä suussa, tanssimisesta väsyneet jalat, hyvää ruokaa, reippaasti vodkaa ja kasvihuoneilmiö.

Tänään menen ostamaan kirkasvalolampun ja mikron. Niih!
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:JIpppiiiiiiiiiii!!!!! Meillä juhlitaan tänään :cheer:

Onnittelut täältä päin! Kerrohan miehelles terveisiä!!!!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:JIpppiiiiiiiiiii!!!!! Meillä juhlitaan tänään :cheer:

Onnittelut täältä päin! Kerrohan miehelles terveisiä!!!!
Käy vaan ihan itte sanomassa... mä vähän veikkaan että se soittaa teille. Taitaa meidän hyvä skumppa mennä vähän suunniteltua aikaisemmin :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Tämä päivä on yhtä kärsimystä. Itkettää. Pitäis varmaan nukkua öisin tarpeeksi ja hoitaa stressaavat asiat aina heti pois päiväjärjestyksestä eikä yrittää unohtaa niitä.
Jaksamisia!! :h:
Usko tai älä, mutta kyllä se siitä, jossakin vaiheessa.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Turbohaltija

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Nettikaveri valittaa kun en ehdi meseilemään sen kanssa. On tämäkin... Yritin ehdottaa, että jos vaikka nähtäisiin livenä joskus, kun mua ei tuo mese niin hirveästi inspiroi (tuntikaupalla tietokoneen ääressä ja odotella siinä toisen vastauksia kun se keskustelee useamman kanssa samaan aikaan, plaah...) Mutta ilmeisesti tuo mese on joillekin todellista elämää kiehtovampaa.

Edelleenkin: Jaksamisia kaikille. Nyt menen kirjojen ääreen enkä hievahda sieltä muutamaan toviin.
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Käy vaan ihan itte sanomassa... mä vähän veikkaan että se soittaa teille.
Onko se miten duunissa tänään? Mä pääsen viideltä...

Ja hei, millon mennään eläviin kuviin?!?!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Käy vaan ihan itte sanomassa... mä vähän veikkaan että se soittaa teille.
Onko se miten duunissa tänään? Mä pääsen viideltä...

Ja hei, millon mennään eläviin kuviin?!?!
Seitsemään.

Kuis sulle kävis vaikka torstai? Ruoka kans? Jos menis 18.45 näytökseen, niin siinähän ehtis juoruta ja napostella?
The great club outshines the individual, always and forever.
Exsat

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti: pippeleitä suussa
Montako menee kerralla?
Patz

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:Montako menee kerralla?
Nyt oli yks kerrallaan, mutta veikkaisin että olis helposti mennyt kymmenenkin. Tosin olis ehkä kirvellyt ja poltellut... Mutta olis kyllä ollu raikas hengityskin!
hebuli

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Exsat kirjoitti:
Patz kirjoitti: pippeleitä suussa
Montako menee kerralla?
Tai entistä nakkimainosta matkien: "Montaks söit?".
Exsat

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Patz kirjoitti: Tosin olis ehkä kirvellyt ja poltellut... Mutta olis kyllä ollu raikas hengityskin!
Mintun makuisena? Kätevää!
Patz

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Patz »

Exsat kirjoitti:Mintun makuisena? Kätevää!
Peppermint Peckers, joka naisen päiväuni!
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti: Kuis sulle kävis vaikka torstai? Ruoka kans? Jos menis 18.45 näytökseen, niin siinähän ehtis juoruta ja napostella?
No kerpele. Just muistin et matkamessut alkaa sillon ja mä en vie tie et oonko mä miten torstaina siellä vai toimistolla. Jos messuilla, niin sit torstai ei käy..
Eniveis, meillä on huomenna palaveri asian tiimoilta, sit selvii aikataulut torstain suhteen...Keskiviikko vois ehkä olla parempi???
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kuis sulle kävis vaikka torstai? Ruoka kans? Jos menis 18.45 näytökseen, niin siinähän ehtis juoruta ja napostella?
No kerpele. Just muistin et matkamessut alkaa sillon ja mä en vie tie et oonko mä miten torstaina siellä vai toimistolla. Jos messuilla, niin sit torstai ei käy..
Eniveis, meillä on huomenna palaveri asian tiimoilta, sit selvii aikataulut torstain suhteen...Keskiviikko vois ehkä olla parempi???
Kännikkä on keksitty, käytetään sitä :P (juu, keskiviikkokin käy)
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:
Kännikkä on keksitty, käytetään sitä :P (juu, keskiviikkokin käy)
Juu, multakin löytyy kännikkä :lol:
ninnithequeen

Re: KärsimysMaanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta.
Kahvia, pyykkiä, siivousta, kauhia yskä ja vähän räkäinenkin olo.
Valtakunnassa kaikki siis normaalisti.
Vastaa Viestiin