Kityn rauhoittuminen

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Onko?

Kyllä
13
35%
Ei
7
19%
En osaa sanoa koska olen vajukki
17
46%
 
Ääniä yhteensä: 37

ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti: pervo
:yo:
tonttu

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Viimeistä pallotin. Kiitoksia nauruista. :lol:
Lilo

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tsaari kirjoitti:
No sitten lähdetään molemmat bannattujen saarelle, virheitä kun tuntuu löytyvän sieltäkin.
Kai se saari sentään on virheetön? Ja sijaitsee jossain lämpimässä paikassa? (Helvettiä ei sitten tässä yhteydessä lasketa.)

Mä voisinkin siellä laulella epävireisesti "Tsaarilla on saari" ihan sillai nonstoppina. Jei! Mennään vaan!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja cardic »

taa on aivan perseesta
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:taa on aivan perseesta
Niinku kakkaki!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja cardic »

ninnithequeen kirjoitti: Niinku kakkaki!
kiitti vaan, nyt on pakko menna puskeen haukee
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

cardic kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Niinku kakkaki!
kiitti vaan, nyt on pakko menna puskeen haukee
:pics:
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Voisitteko lopettaa ton paskanjauhannan.
ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:Voisitteko lopettaa ton paskanjauhannan.
Kakka on iloinen asia.
Faghag

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Kityssä on havaittavissa selvää laimenemista. Prossien vähenemiseen epäilen syyksi tuon kohutun Kity-pikkujoulun 3.12.2005.

Se sai aikaan ainakin sen, että ketään ei juuri viitsi entiseen tapaan haukkua, koska on vaara saada luuvitosesta nekkuun, käsilaukusta kaaliin tai monotusta nivusiin. Tämä on nähty yönmustakenraali-tapauksessa. Ennen niin suustaan (lue sormistaan) kamala mieshenkilö pehmeni varsinaiseksi pehmo-lambiksi. Pikkujoulujen syyksi luen myös myöhemmin joulukuun 2005 lopussa tapahtuneen joukkopaon Kitynikkien parissa. Nähtiin, että muut kityläiset olivatkin IRL VAIN tavallisia pulliaisia eikä pildee/kikkelii herunut tai elämänkumppania löytynyt.

Kehoitan tulevaisuudessa harkitsemaan tarkkaan Kityläisten massamiittien järjestämistä. Sillä voi olla katastrofaaliset seuraukset, joka uhkaa virtuaaliyhteisöä.
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Faghag kirjoitti:Kityssä on havaittavissa selvää laimenemista. Prossien vähenemiseen epäilen syyksi tuon kohutun Kity-pikkujoulun 3.12.2005.
Totta. Aina on miittien myötä jengiä on kadonnut kun illuusiot on särkynyt ja jännitystä hävinnyt. Ja jutut laimenee ja aletaan nuzpuzhalimoitaas-linjalle. Tosin joskus miitit sitten synnyttävät ihan omat kauaskantoiset laineensa, kuten Jumppis-Gattaca maaottelu, jossa on ollu jo ainakin 50+ erää.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Mut esim. sinkkumatti hävis taas.
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Mut esim. sinkkumatti hävis taas.
No eihän sekään jaksa sun juttujas lukea.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Mut esim. sinkkumatti hävis taas.
No eihän sekään jaksa sun juttujas lukea.
Höpö höpö.

Harmi, jos se on hävinnyt. Eiköhän se tule takaisin. Jos ei tule, se tulee joka tapauksessa miitteihin.

Entäs sinä, Tiksukka, milloin sinä tulet johonkin miittiin, niin että pääsen ihailemaan oikeistolaista mieskauneutta?
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Mun mielestä pahin laimeneminen on jo ohi. Moni on palannut voimissaan.
Mut esim. sinkkumatti hävis taas.
No eihän sekään jaksa sun juttujas lukea.
Eli nyt sinä syytät minua tästä "joukkopaosta"?

Tix-pieni, kaikki eivät ole niin hienostuneita ja älykkäitä kuin Sinä. En minäkään tule sotkemaan Sinun asiakeskustelujasi, joten älä Sinäkään meidän kakka-ketjuja. Kakkaketjuahan se Mylwin kaipasi?
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Entäs sinä, Tiksukka, milloin sinä tulet johonkin miittiin, niin että pääsen ihailemaan oikeistolaista mieskauneutta?
Taidan jättää väliin, olen tavannut kahta lukuunottamatta kaikki jotka haluan tavata.
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:Tix-pieni, kaikki eivät ole niin hienostuneita ja älykkäitä kuin Sinä. En minäkään tule sotkemaan Sinun asiakeskustelujasi, joten älä Sinäkään meidän kakka-ketjuja. Kakkaketjuahan se Mylwin kaipasi?
Bzzt, minä en ole lainkaan hienostunut. Esim. vadim on hienostunut ja älykkömäinen. Mylwin kaipasi flametusta eikä kakkakeskustelua.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Entäs sinä, Tiksukka, milloin sinä tulet johonkin miittiin, niin että pääsen ihailemaan oikeistolaista mieskauneutta?
Taidan jättää väliin, olen tavannut kahta lukuunottamatta kaikki jotka haluan tavata.
Olenko minä se toinen noista kahdesta? :gee:

Äijä esittää taas kylmää. Tunnusta pois, sä tykkäät meistä kityläisistä.
Kikkelis kokkelis.
T3000

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Keikaus kirjoitti:Äijä esittää taas kylmää. Tunnusta pois, sä tykkäät meistä kityläisistä.
Aina vaan vähemmän. Ne joiden jutuista pidin eniten on ollut sen verran fiksuja että tajusivat lähteä ja pysyä poissa.. kyllä minäkin jonain päivänä.
Lilo

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

T3000 kirjoitti:

Bzzt, minä en ole lainkaan hienostunut. Esim. vadim on hienostunut ja älykkömäinen. Mylwin kaipasi flametusta eikä kakkakeskustelua.
Siis mun mielestä toi sun avatar on niinQ aika elitistinen. Mun psykologi sano että se kertoo siitä miten sä haluat sillai sen kautta näyttää et sä et oo ihan ihminen vaan aika kone, että sä oot sillai niinkun ihan eri sarjaa kun me muut.

Äläkä ees rupee mun psykologista, se on kyllä ihan pätevä, tietää kaiken pakkopaidoistakin.
1108

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Äijä esittää taas kylmää. Tunnusta pois, sä tykkäät meistä kityläisistä.
Karvaperse äijittelee nyt kyllä aivan miten sattuu. Voi vitun tyhjäpää.
Tsaari

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Lilo kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:
No sitten lähdetään molemmat bannattujen saarelle, virheitä kun tuntuu löytyvän sieltäkin.
Kai se saari sentään on virheetön? Ja sijaitsee jossain lämpimässä paikassa? (Helvettiä ei sitten tässä yhteydessä lasketa.)

Mä voisinkin siellä laulella epävireisesti "Tsaarilla on saari" ihan sillai nonstoppina. Jei! Mennään vaan!
Sen laulun ansiosta senkin paratiisin virheettömyys taitaa kadota ja kauan jatkuessaan alkaa muistuttaa sitä vihon viimeistä kuumaa paikkaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Äijä esittää taas kylmää. Tunnusta pois, sä tykkäät meistä kityläisistä.
Karvaperse äijittelee nyt kyllä aivan miten sattuu. Voi vitun tyhjäpää.
Voi vitun numeroälykkö.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kityn rauhoittuminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Äijä esittää taas kylmää. Tunnusta pois, sä tykkäät meistä kityläisistä.
Aina vaan vähemmän. Ne joiden jutuista pidin eniten on ollut sen verran fiksuja että tajusivat lähteä ja pysyä poissa.. kyllä minäkin jonain päivänä.
Taidat haikailla aateveljiäsi.

Ethän sä nyt voi lähteä pois. Tänne ei jäisi ketään äärioikeistolaista, jos sä lähtisit. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin