Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Mies, oletko kantanut (useita metrejä, ja tyylipuhtaasti sylissä eikä reppuselässä) naisen makuuhuoneeseen?

1. Jo vain…
13
50%
2. Kerran yritin, eikä siitä sen enempää
1
4%
3. Tuota elefanttia ei nostaisi edes armeijan kuljetuskopteri…
0
Ei ääniä
4. Minä en avaa naiselle edes ovea! Olen emansipoitunut mies ja ylpeä siitä!!
1
4%
5. Vou vou vou.. Otetaas alusta, tähän siis tarvitaan nainen? Ei kun takaisin runkille
1
4%
6. En, kun en ole vielä löytänyt prinsessaani (vähän kuin kohta nro 5, mutta herkemmin ilmaistuna)
10
38%
 
Ääniä yhteensä: 26

T3000

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Tiikeriankka kirjoitti:En kyllä tajua miten mies voi painaa 55kg..
Ootko käyny koskaan aasiassa? Jossain thaimaassa varmaan miesten keskipaino tota luokkaa.
Yönmustaritari

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Elppis kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Nii pihalle sen voi sit kantaa jos ei muuten lähde.
Asiaa.

Tänään tuli muuten mieleen keneltä os. Letku näyttää. Blondi versio Russel Crowesta. Samanlainen itsetyytyväinen runkkarihymy.

Martta auta ja pyyhi se pois sen naamalta.
Mahdollisesti köykäsempiä voi roikottaa nilkasta mutta sitten täytyy lopuksi vähän ravistella.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

T3000 kirjoitti:
Tiikeriankka kirjoitti:En kyllä tajua miten mies voi painaa 55kg..
Ootko käyny koskaan aasiassa? Jossain thaimaassa varmaan miesten keskipaino tota luokkaa.
Ehkä miehet ovat valehdelleet painonsa... 176 senttiä ja 55 kiloa se oli se mun silloinen rakas. Ei se Thaimaasta ollut, vaikka sellaisenkin miehen voisin ottaa. Isä oli Jordaniasta ja äiti Suomesta. Tuli muuten Thaimaasta mieleen, että kaverini oli siellä töissä ja löysi sieltä miehen. Sanoi, että on mukavaa, kun katsoo miestä ja jo pelkästä katsomisesta pikkuhousut kostuu.
Kikkelis kokkelis.
1108

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Keikaus kirjoitti:Tuli muuten Thaimaasta mieleen, että kaverini oli siellä töissä ja löysi sieltä miehen. Sanoi, että on mukavaa, kun katsoo miestä ja jo pelkästä katsomisesta pikkuhousut kostuu.
Karvanen kaverisi?

Tyhmä ja pässi, siinä helteessä karvanen haarusta kastuu HIESTÄ ei mistään muusta.

Ja sinä et tätä taas tiennyt... Anna mun kaikki kestää.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Naisen kantaminen makuuhuoneeseen

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Tuli muuten Thaimaasta mieleen, että kaverini oli siellä töissä ja löysi sieltä miehen. Sanoi, että on mukavaa, kun katsoo miestä ja jo pelkästä katsomisesta pikkuhousut kostuu.
Karvanen kaverisi?

Tyhmä ja pässi, siinä helteessä karvanen haarusta kastuu HIESTÄ ei mistään muusta.

Ja sinä et tätä taas tiennyt... Anna mun kaikki kestää.

Ja mistäköhän sä sen voiSit tietää, ihmettelen vaan kovasti!!

Nimittäin viimeksikin sulle kävi niin että kun olit menossa reffeille ja vielä sanoit että tässä on nyt se oikea daami josta olet todella kiinnostunut, ni daami laitto sut mappiin.

Ai miksi vai. No vaikka neuvoin sua että älä näytä liikaa sitä kinnostustasi JOS haluat vielä päästä jatkokierrokselle. Äläkä ainakaan rupea puhumaan mm "olet niin ihana ja haluan tavata sua heti uudestaan" -tyylisiä huttuja, niin sanoit kuitenkin ja mulle sanoit että älä sinä rupea mua neuvomaan näissä asioissa (kyllä minä tiedän.)

Ja tästä syystäkö kun daami laitto sut vaihtoon ja ihan varmasti joku muu pappa huilaa siellä sen vieressä ja antaa sitä mitä kuulin kerrottavan että daami olisi halunnut sexiä, niin sä olet näin katkera varsinkin kaikille naisille?

Ja miten ihmeessä niin kivasta poitsuliinista on tullut muka tommonen räyhääjä, no ei mitenkään koska asiahan on vähän sama kuin mä rupeisin esittämään jotain neitsyt-poitsuu..ei olis varmaan sekään kovin uskottavaa, joten mitä teet..runkkaa edes.
Vastaa Viestiin