Hullunkuriset deitti-ilmot

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

Itsekin mietin, että mitä tuon en-halua-tätä -litanian ULKOPUOLELLE jää?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ei helvetti, ei tuo voi olla tosissaan kirjoitettu! Mä vastasin siihen vittuillessaan jotain pissisläppää :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja killkill »

killkill kirjoitti:
Itsekin mietin, että mitä tuon en-halua-tätä -litanian ULKOPUOLELLE jää?
EDIT:
Minua oikeasti kiinnostaisi, minkälaista deitti-ilmoa pidätte HYVÄNÄ?
RolloTomasi

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Minua puolestaan kiinnostaisi, minkälaista ihmistä pidätte hyvänä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

"Haluaisin toteuttaa pitkäaikaisen fantasiani eli käyttää miestä wc-istuimenani. Minulla ei ole asiasta mitään kokemusta.

Olen onnellisesti varattu, eikä minulla näin ollen ole paikkaa. Plussaa saat jos sinua voi ruoskia ja osaat hieroa varpaita muutenkin kuin käsillä.
"

Minua kiinnostaisi tietää montako vastausta tämä ilmo saa, ja millaisilta ihmisiltä.
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Tässä on mun mielestä aika hyvä deitti-ilmo:

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299695&ph=

Tosin tuossakin on se sama kliseisyys, mikä deitti-ilmoja yleensä vaivaa. Haetaan aina sitä huumorintajuista miestä ja kerrotaan että itsellä on kaikki hienosti, on hyvä työ ja ystäviä jne. Jos vaikka joku hakisi välillä huumorintajutonta miestä ja kertoisi rehellisesti, että yksinolo vituttaa.
1108

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minua taas ei kiinnosta mikään.
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299863
eps

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja eps »

Tuo Camillan löytämä deitti-ilmoittaja on joko pahemman kerran hurahtanut lahkolainen erakko tai totaalisesti epäonnistuneisiin deitti-ilmoituksiinsa kyrsiintynyt huumorimies. Ei kukaan järkevä normaali ihminen tee sellaisia rajauksia, jotka eivät käytännössä jätä yhtään tilaa toiselle.

Jos noista vaatimuksista nyt jotain analyyisa tekisi, niin varmaan tällaista:

Suurin osa alkupään vaatimuksista heijastavat tosi suvaitsemattoman ihmisen sisintä.

Tanssi- ja ryhmävastaisuus (Moulin Rouge, penkkarit ja vanhojen tanssit ym.) kertovat sulkeutuneesta erakosta.

E-pillerien käyttökielto viittaa johonkin lahkoon

Hyväntekeväisyyskielto kertoo pihiydestä ja epäluulosta toisten motiiveja kohtaan ("tuo antaa rahaa vaan voidakseen kehua sillä")

Äänestyskielto viittaa eristäytymiseen yhteiskunnasta ja harhakuvitelmasta olla viisaampi kuin muut ihmiset

J. Anniston viittaa selvästi sitcomeihin, joita kirjoittaja pitää rahvaan huvituksena, joihin hänen kaltaisensa yli-ihminen ei sorru

Jne. Jos ilmoitus on kirjoitettu vakavissaan, niin eipä ihme, että tyyppi etsii seuraa. Hän ei ikinä tapaa ketään, ja vaikka tapaisi, niin hän antaisi itsestään niin luotaantyöntävän kuvan, että kukaan ei taatusti haluaisi jutella hänen kanssaan kahdesti.

e.
Kid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Kid »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?
Sä olet ihanan höpsö!
Ps. Kiitos vielä safkasta ja seurasta.
Turbohaltija

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Kid kirjoitti:
Ps. Kiitos vielä safkasta ja seurasta.
Kiitos itsellenne! Oli mukava ilta :)
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Georgina kirjoitti:
Ei helvetti, ei tuo voi olla tosissaan kirjoitettu! Mä vastasin siihen vittuillessaan jotain pissisläppää :D
Pyh ja pah. Selvää kauraa. Jätkähän vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa, ja saa siten naiset (kuten sinut) vastaamaan.

Asuntoilmoitusten selailu Oikotieltä on paljon mielenkiintoisempaa kuin nettiprinsessojen selailu City-deitistä. Mulla oli eilen iltapäivällä yhdeksät treffit erilaisten asuntojen kanssa eri puolilla Helsinkiä ja Vantaata, ihan vaan siltä varalta että tänään tulee hylkäävä päätös siltä asunnolta jolle jätin pariutumistarjoukseni viime viikolla. Uutta putkeen vaan ja monta rautaa tuleen, ja voin kärvistellä kyseiselle asunnolle että on mulla kyllä muitakin asuntoja jonossa odottamassa tarjoustani, jos en muka kelpaa hänelle.

Eilen kyllä rakastuin tulenpalavasti erääseen kuvankauniiseen kaksioon pohjois-Helsingissä, ja yllättävän halpakin oli. Hänet kun saisin omakseni, olisin ikionnellinen. Ikävä kyllä siellä oli paljon muitakin kilpakosijoita paikalla, joku oli jo ehtinyt jättää ostotarjouksensakin, ja toinen sanoi että ostaa samantien pyyntihintaan jos vain suostutaan myydään. Kaikki ostajat olivat aivan kiimassa nylkyttäen asunnon eri nurkkauksia ja lääppien sen samettisen sileitä pintoja.
Edith

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Edith »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299863
Mä haluun kans osalliseks piimävedoista! Mä ostan sulle tölkin piimää, jos tuo saa enemmän vastauksia kuin mun viimeiseni, joka siis sai ne kuuluisat kolme.

Ja se Camillan linkki. Se ei voi olla tosissaan tehty. Ei voi. Eihän?
hermine

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hermine »

Musta tuntuu että toi listamies on saanut ihan huikeasti vastauksia. Ihmismieli toimii jotenkin silleen, että moisille syntyy tarve todistella, että täytänpähän edes suurimman osan sun listasi kohdista! Vaikka siis kyseinen henkilö ei oikeasti edes yhtään kiinnostaisi. Sitäpaitsi tuollaiseen listaan vastaaminen on paljon helpompaa kuin keksiä joku omaperäinen vapaasanainen vastaus. Tuolla oli kyllä paljon aika hauskoja kohtia, tosin herran käsitys hyvistä tv-ohjelmista tökkäsi aika pahasti. Ja oikeastaan vaatimuslistasta voi päätellä tuosta ihmisestä paljon enemmän kuin jostain samantekevästä "oon hyvännäköiseksi haukuttu ja huumorintajuinen" -perusilmoituksesta.

Ei e-pillerivastaisuus välttämättä tarkota lahkolaisuutta. Jotkun vaan on saattaneet saada traumoja useamman entisen tyttöystävänsä muututtua raivohulluksi tai menetettyään kaiken kiinnostuksensa seksiin ko. ehkäisymenetelmän käytön sivuvaikutuksina. Ja onhan tästä tietoa että e-pillereitä käyttävä nainen ei saatakaan enää lopetettuaan pillereiden käytön pitää pilleriaikoinaan "valitsemaansa" miestä viehättävänä hormonisyistä. Ja kyllä mä tunnen muutamiakin ihan tavallisia miehiä joiden mielestä e-pillerit ja niihin liittyvä hormonitoiminnan sorkkiminen vaan on ajatuksena jotenkin epämiellyttävä ilman sen kummempia perusteita.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?
http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299863
Joskus aikoinaan laitoin erääseen palveluun tällaisen tarkoituksella ylilyödyn ilmoituksen.
Yleistä
Aion osallistua ensi vuonna Billy Idol kisaan, ja tarvitsisin notkeasta sopraanonaisesta laulukumppanin ja personal trainerin itselleni. Itse olen kolmiääninen tenorikuoro ja osaan laulaa Maamme-laulun lopusta alkuun väärinpäin.

(harrastuksekseni taisin valita kattavasta listasta ainoastaan "Ostoksilla käynti")

Ulkonäkö
Olen sinun peilikuvasi. Sinun vasempasi on minun oikeani, ja päinvastoin. Kaikkein ylpein olen nenästäni! Pukeudun melko sutjakkaasti, yleensä 20 sekuntia riittää aamulla. Olen erikoistunut sukkiin, minulle kelpaa vain paras silkki, itsekutomani.

Etsin
Kaikki kelpaa. Toivon että olet sellainen mutta et "sellainen". Elinkauppiaat älkööt vaivautuko! Huom! Vastaan vain virtuaalisuukkoihin, en oikeisiin! Yööök, pussata tyttöjä?
Tuli kolme vastausta, yksi ainakin halusi tietää olenko oikeasti yhtä "hauska" kuin ilmoituksessani. Omasta mielestäni ilmoitukseni oli tarkoituksella niin överiksi vedetty ettei se ollut edes hauska, mutta kiva että joihinkin vetosi. Pelkkää paskanjauhantaa, enkä edes laittanut sitä seuranhakumielessä vaan ainoastaan jotta pääsin kirjoittautumaan sisään stalkkaamaan erästä kaveriani, joten en myöskään vastannut yhteydenottopyyntöihin.

Tarinan opetus: tehkää ilmoituksessa itsestänne pelle ja typerys, niin herätätte kiinnostusta. Oikeasti, millaiset naiset oikein vastaavat tuollaisiin ilmoituksiin? Tai millaiset miehet jättävät tuollaisia ilmoituksia? :roll:
Viimeksi muokannut hebuli, 06.03.2006 10:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hebuli

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja hebuli »

hermine kirjoitti:Musta tuntuu että toi listamies on saanut ihan huikeasti vastauksia. Ihmismieli toimii jotenkin silleen, että moisille syntyy tarve todistella, että täytänpähän edes suurimman osan sun listasi kohdista!
Veikkaan myös että hän saa ainakin joitakin vastauksia, mutta eri syistä kuin sinä arvelet. Jotkut haluavat vain tietää millainen ihminen kirjoittaa tuollaisen sepustuksen, kuka on mies sanojen takana. Toisaalta, monet varmasti myös ohittavat tuon ilmoituksen ajatellen sen takana olevan tavallinen friikki joka yrittää (liikaa) leikkiä erikoista, mutta kyllä hän varmasti enemmän vastauksia saa kuin muut miehet muista erottumattomine normi-ilmoituksineen.
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Turbohaltija kirjoitti:Tässä on mun mielestä aika hyvä deitti-ilmo:

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299695&ph=

Tosin tuossakin on se sama kliseisyys, mikä deitti-ilmoja yleensä vaivaa. Haetaan aina sitä huumorintajuista miestä ja kerrotaan että itsellä on kaikki hienosti, on hyvä työ ja ystäviä jne. Jos vaikka joku hakisi välillä huumorintajutonta miestä ja kertoisi rehellisesti, että yksinolo vituttaa.
Tuossa oli minusta ainakin se hyvä, että nainen rehellisesti sanoi, että ulkonäkö merkitsee. Eräs kaverini kerran hieman kärjisti tuon ulkonäön merkityksen ja tokaisi "Vain rumat ja läskit sanoo, ettei ulkonäkö merkitse."
Turbohaltija kirjoitti:Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?
:rofl::rofl::rofl:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Turbohaltija kirjoitti:Okei, tässä on sitten mun deitti-ilmo, mitäs tykkäätte?

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299863
Ihan on sun tyylinen. Aavistelen jo kohta saavani purkin piimää...
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Zeb

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Tämä kaveri on besserwisser kontrollifriikki, jonka loputon vaatimuslista vain jatkaa kasvamistaan edelleen suhteessakin. Hän nipottaa pikkuasioista, on aina oikeassa, ja haluaa tyttöystävänsä olevan kaikesta samaa mieltä kanssaan. Jos erimielisyyksiä ilmenee, ja tyttöystävä päättääkin esimerkiksi lähteä äänestämään vaaleissa, niin besserwisser puolustaa tarvittaessa näkemyksiään vaikka sitten nyrkein. E-pillerivastaisuus johtuu siitä, ettei kontrollifriikin tyttöystävä saa olla harrastanut seksiä entisessä elämässään, kas, kaveri ei vaan kehdannut laittaa ilmoitukseensa hakevansa neitsyttä.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Think »

Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299907&ph=
Ovela kuin orgasmi
ninnithequeen

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Think kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299907&ph=
Hihhihii, aevan loistava :jee:
Elukka

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Think kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299907&ph=
:rofl: Ei jumalaut, asiaa! Kukaan huumorintajulla varustettu nainen ei voi olla lankeamatta tuohon! :D
[edit: ypot poyt poty ytpo typo]
Viimeksi muokannut Elukka, 06.03.2006 14:15. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
ElanorRaven

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Think kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...

http://www.city.fi/deitti/view.php?id=299907&ph=
Tuo oli kyllä aika mainiosti kirjoitettu! Suloinen kerrassaan :h:
Kid

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Kid »

Think kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...
Vastaisin heti jos oisin sinkku! Ihana ilmotus!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hullunkuriset deitti-ilmot

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Think kirjoitti:Tämän ketjun innoittamana piti pistää oma ilmo...
Aivan ihana! Musta tuntuu, että mä vähän eRakastuin suhun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx