Demokratiaa Kityyn

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mitä mieltä

Aito_Johanna on hyvä mode
34
54%
Aito_Johanna ulos
22
35%
Tuulenpuiskalle modet
7
11%
 
Ääniä yhteensä: 63

Herra Manala

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Tai äänestettiinhän sinustakin, muistaakseni enemmän vastaan kuin puolesta.
Niin asiahan oli nyt sillä tavalla, että minä perustin siihen samaan huumoriketjuryppääseen omani. Tämä A_J-ketju taisi itse asiassa olla yksi kopio aloittamastani joku-modeksi -trendistä. Näin siis jos asian oikein muistan. Tosin ymmärrän kyllä sen, jos sinä otit nämä ketjut todellisina äänestysketjuina. Muuhun olisi vaadittu huumorintajua.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herra Manala kirjoitti:
1108 kirjoitti:Yo, sinä läski siellä, niin juuri sinä.

Kimpos teflonista.
Varmasti. En minä sinua tasonpuutteestasi syytä. Siihen on tyydyttävä mitä saa. Kyllä minäkin nussisin mieluummin kääpiötä kuin hyytelökakkua.
Ei, ei pidä.

Mutta nussi toki kääpiötä ja runkkaa muistolle jälkeenpäin. Pässi.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Valitettavasti joukkopako uhkaa Kityä. Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti joukkopako uhkaa Kityä. Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
Koska tää joukkopako nyt niinqu tapahtuu? Uhoatte ja uhoatte, mutta kukaan ei vain lähde. Ei tässä nyt enää mitään dramaattista käännettä kannata odottaa. Kannattajieni määrän ero vastustajieni määrään vain kasvaa ja palstan ylläpitäjä on puolellani.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
:rofl:

Eikö tuo Manala herja 1108:lle jo riitä?
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti joukkopako uhkaa Kityä. Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
Koska tää joukkopako nyt niinqu tapahtuu? Uhoatte ja uhoatte, mutta kukaan ei vain lähde. Ei tässä nyt enää mitään dramaattista käännettä kannata odottaa. Kannattajieni määrän ero vastustajieni määrään vain kasvaa ja palstan ylläpitäjä on puolellani.
Kai kaikki nyt kuuli et sä oot niinq suosittu?
Et ylläpitäjäki niinq tykkää susta?

Harmillista. Itse en valitettavasti ole lähdössä, mutta muutama taitaa lähteä, kun sulla oikeudet pysyy. Todella harmi, että palsta kaatuu tällaiseen.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Nii just olen ihan samaa mieltä, tosin en vaan kyl ihan tajuu mistä täällä puhutaan mutta kyllä, kyllä minkin annoin ääneni tällä kertaa..tuolla ekalla kierroksella mun on nyt ihan pakko myötää et en äänestänyt en.

Aluksi ajattelin kun olen vähän semmonen ujo maalaispoika, tai ainakin maalaiashenkinenKin, ni äänestä tuota Vanhasen Masaa, mut enhän mä sit käynyt äänestää ketään. Noh nythän on niin et enää on tosiaan mukana pelissä tuo niin sexikä_s Tarkku ja tietysti tuo mieletön pleieri ja näistä kahesta nyt pitäis sit valita. Olen kyl ihan hetero miäs joten luulenpa että äänestän Tarkkua, koska myös siksi että kokoomus on enemmän vasemmalla kuin demarit ja vielä niin HELVETIN konservatiivisä..itseasissa tosi juntteja jotka takulla eivät osaa liikkua siellä Rysselissäkään vaan eksyvät sen kirkonkylän raiteille.

ja sitten vielä semmosta mulla olisi mielessä, vähn niinqu ihan suoraan sanottuna nii painaa mieltä, elikästä semmottista että..no kysyn suoraan ihan siis näin että onko tämä T3000 sama henkilö kuin Tix tuo asiallinen liiton mies? Kits vastauksestanne jo näin alkuerissä.

Lisäyksenä ohi aihepiirin, nii minä vaan sanon että kyllä se tämä tuo Johanna on oikein mukava likka, vaikkakin kun kerran hänet näin..kenes luona me olitiinkaan jossain priiveittihileissä..siellä oli Pera, Tix ja jotain muita..no kuiteskin nii Johanna ei kyl ihan ku mua zilleen huomioinut, ai nii muuten siel oli myös se Aidemir ja sillä oli mielettömät kuvat ja rinnat ja muutenkin tosi sexuaalinen katse ja kaikki..

..no kyl mä sen kuitenkin ymmärrän ettei se Johanna tmmöstä rumaavanhaakaljupäätä huomioinut zilleen:( mut kuiteskin olen vähän liikuttunut nyt kyllä, tosin sitten olisin voinut olla ihankin kivoilla viilinkeillä jos vaix yx kax yllättäen tuo namuska Johanna olisi tullut vaix sanoo et Jouskari setä voisit ihan pikkasen pitää mua hyvänä ku oot tollanen kiva poitsuli..no ehkä mä vaan vähän voinkin sua pitää zilleenkin..

..eli siis Johanna on oikein kiva tyttö joten annetaan hänelle vaikka joku kiva muisto..multa voi pyytää winkwinkvinkkejä..nyt vois olla vaikka semmonen hoito vaiks..niinku vaix kynsihoito, kasvohoito tai jopa kielihoito..semmonen puolen tunnin kielisetti..mitä sanoo hän jos kuka vaan tämmösestä ajatusmallista diiih?
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Todella harmi, että palsta kaatuu tällaiseen.
Siinäpä sopiva loppu tälle tolkuttomuudelle! Ja hittoako te Aito_Johannaa edes syyllistätte siitä, että hän on saanut modeoikeudet?
hebuli

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:
hebuli kirjoitti: A-J:n on syytä muistaa ettei admin-oikkiaan tulisi käyttää edes vinoiluun tai leikillään vaikka olisi kuinka hauskaa, se on edelleen suurempien oikeuksien väärinkäyttöä, ja luo epäluottamusta kyseistä adminia kohtaan.
Voi kamala sentään.
Adminin olisi syytä olla hieman kiinnostuneempi siitä mitä hänen toimistaan yleisesti ajatellaan. Sähän olet meidän muiden valitsema palvelijamme ja alainen, joten kuuntele ja opi, narttu. :P
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

hebuli kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
hebuli kirjoitti: A-J:n on syytä muistaa ettei admin-oikkiaan tulisi käyttää edes vinoiluun tai leikillään vaikka olisi kuinka hauskaa, se on edelleen suurempien oikeuksien väärinkäyttöä, ja luo epäluottamusta kyseistä adminia kohtaan.
Voi kamala sentään.
Adminin olisi syytä olla hieman kiinnostuneempi siitä mitä hänen toimistaan yleisesti ajatellaan. Sähän olet meidän muiden valitsema palvelijamme ja alainen, joten kuuntele ja opi, narttu. :P
Niin ja kenenhän valitsema?
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti: Adminin olisi syytä olla hieman kiinnostuneempi siitä mitä hänen toimistaan yleisesti ajatellaan.
Tuo "yleisesti" on aika ympäripyöreä käsite. Viittaan edelleen tämän demokraattisen äänestyksen tämänhetkiseen tulokseen.
Chap

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Chap »

Minä ehdotan, että kityn nimi vaihdetaan. Uudeksi nimeksi sopisi Hiekkalaatikko.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:Minä ehdotan, että kityn nimi vaihdetaan. Uudeksi nimeksi sopisi Hiekkalaatikko.
Ainahan se on ollut, ja aina tulee olemaan.
Mulla ainakin on ollut äärimmäisen viihdyttävä lauantai-aamupäivä.
Paitsi että joku sotki mun hiekkakakun.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Suvinen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Valitettavasti joukkopako uhkaa Kityä.
Ei herranjestas, ei kai kukaan nyt tosissaan voi ketään niin syvästi vihata ettei mahdu samalle keskustelupalstalle?

( ja tällaisten henkilökohtaisuuksien takia en ehkä koskaan halua tavata Kityläisiä IRL )

Kyllä voi ja paljon, nimittäin tuota erästä tytsiä kyllä vähemmän oon enää tykästellyt kun zillai mulle tehdä täpsäytti..nimittäin se on tuo Geetsu joka teki jotain semmoista että ei voi sitä unohtaa..teki semmosen MM. laiturisetin mulle kaikkineen + muuta vastaavaa, mulle vanhalle papalle jolla muutenkin herkkä tunto, varsinkin tuolla alakerassa, niin en perk unohda ja varsinkin kun sedälle tarjottiin hetkeä mutta en tarttunut siihen koska MINÄ EN KENENKÄÄN PERSETTÄ NUOLE, NOH TOSIN NAISEN KYLLÄ JA MIELELLÄÄN KIITOS JA NÄKEMIIN JA PISTE JA POKSAHDUS.
hebuli

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja hebuli »

1108 kirjoitti:Perkele, vittuilun ja loukkaukset ymmärrätte mutta ette yhtä VITUN SAATANAN VITSIÄ!!!! Kuolkaa ja mädäntykää helvetissä runkut.
Puhutko nyt tästä A-J:n tapauksesta, vai siitä aikaisemmasta kun sinua syytettiin samasta ollessasi modena? :roll:
hebuli

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Adminin olisi syytä olla hieman kiinnostuneempi siitä mitä hänen toimistaan yleisesti ajatellaan.
Tuo "yleisesti" on aika ympäripyöreä käsite. Viittaan edelleen tämän demokraattisen äänestyksen tämänhetkiseen tulokseen.
Lisäsin "yleisesti" juuri sen takia ettei kukaan ala nillittää että toimien pitäisi miellyttää kaikkia, koska yleensä vähintään moderoitava kohde ottaa nokkiinsa.

Onhan moderaattorien toimista ja oikkien poistamisesta keskusteltu ja äänestetty aikaisemminkin, katsottakoon se vaikka luottamusäänestykseksi. Se kai tässäkin on nyt sitten käynnissä, ja demokratian mukaisesti lopussa nähdään saatko pitää moderaattorin oikeudet vai et, vai? Minulle sinänsä sama vielä tällä hetkellä, jos muiden viestien sisällön muuttaminen oli ainutkertainen tapaus (pl. täysin säännönvastaiset ja mahdollisesti laittomat viestit, mutta sellaiset viestit tulisi poistaa, ei muuttaa).
Viimeksi muokannut hebuli, 21.01.2006 15:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

hebuli kirjoitti: Se kai tässäkin on nyt sitten käynnissä, ja demokratian mukaisesti lopussa nähdään saatko pitää moderaattorin oikeudet vai et, vai?
Tarkalleen ottaen ei aivan noinkaan. Aasi joka tapauksessa päättää.
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Ihmeen pienistä asioista sitä ihmiset saakin riitaa ja eripuraa aikaiseksi.
"I want you to get excited about your life."
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Hallusinaatio kirjoitti:Ihmeen pienistä asioista sitä ihmiset saakin riitaa ja eripuraa aikaiseksi.
Eihän nyt ole kysymys pienistä asioista vaan ninnin kauheasta vihasta ja siitä suuresta vääryydestä, jota olen tehnyt ninnille meidän ensimmäisellä irl-tapaamisellamme karaokemiitissä viime keväänä!!!!!!!!1111
Nyt pitäisi vain tietää, mikä se suuri vääryys on.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
:rofl:

Eikö tuo Manala herja 1108:lle jo riitä?
Turpa kiinni anorektikko, +haista paska ja painu vittuun.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja Exsat »

1108 kirjoitti:
Turpa kiinni anorektikko, +haista paska ja painu vittuun.
Mä syön nää suklaat ensin pois, että pääsen salille polttamaan niitä.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Ihmeen pienistä asioista sitä ihmiset saakin riitaa ja eripuraa aikaiseksi.
Eihän nyt ole kysymys pienistä asioista vaan ninnin kauheasta vihasta ja siitä suuresta vääryydestä, jota olen tehnyt ninnille meidän ensimmäisellä irl-tapaamisellamme karaokemiitissä viime keväänä!!!!!!!!1111
Nyt pitäisi vain tietää, mikä se suuri vääryys on.
Ei ziisus ämmä, etkö sä todella osaa tuolla koulutuksella lukea?

Aika selvin sanoin olen jo kertonut, että en PIDÄ sinusta, en LUOTA sinuun, ja ihmettelen suuresti MONEN MUUN tavoin, miksi juuri sinulle mode-oikeudet annettiin. Lopeta se piipitys. Onhan sulla Aasi tukenasi.

Viimeisen kerran: ainoastaan minä uskalsin tämän ketjun avata, ja saan siitä paskaa niskaani. Voi kyynel.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

1108 kirjoitti:
Exsat kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Semmosta se on, kun ei mieti mitä tekee ja kenelle antaa ja mitä.
:rofl:

Eikö tuo Manala herja 1108:lle jo riitä?
Turpa kiinni anorektikko, +haista paska ja painu vittuun.

No mittteee ihmettä se Tampereen Rampo siel taas hikoilee, etkä ole taaskaan saanut pimppuapimpsahdus juu?
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti:Ihmeen pienistä asioista sitä ihmiset saakin riitaa ja eripuraa aikaiseksi.
Eihän nyt ole kysymys pienistä asioista vaan ninnin kauheasta vihasta ja siitä suuresta vääryydestä, jota olen tehnyt ninnille meidän ensimmäisellä irl-tapaamisellamme karaokemiitissä viime keväänä!!!!!!!!1111
Nyt pitäisi vain tietää, mikä se suuri vääryys on.
Ei ziisus ämmä, etkö sä todella osaa tuolla koulutuksella lukea?

Aika selvin sanoin olen jo kertonut, että en PIDÄ sinusta, en LUOTA sinuun, ja ihmettelen suuresti MONEN MUUN tavoin, miksi juuri sinulle mode-oikeudet annettiin. Lopeta se piipitys. Onhan sulla Aasi tukenasi.

Viimeisen kerran: ainoastaan minä uskalsin tämän ketjun avata, ja saan siitä paskaa niskaani. Voi kyynel.

Huiiiiii että sä oletkin Ninni aikasta hurja tytseli ku tolleen avaudut meille japs.
hebuli

Re: Demokratiaa Kityyn

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Aito_Johanna kirjoitti:
hebuli kirjoitti: Se kai tässäkin on nyt sitten käynnissä, ja demokratian mukaisesti lopussa nähdään saatko pitää moderaattorin oikeudet vai et, vai?
Tarkalleen ottaen ei aivan noinkaan. Aasi joka tapauksessa päättää.
Miksi ei, ja miten se tarkalleen ottaen sitten on? Puhuit aikaisemmin demokratiasta, nyt vetoat siihen että tämä on Aasi-vetoinen diktatuuri?

Koskaan tykkään niin tarkasti määritellyistä yhteisistä pelisäännöistä jotta tällaiset jälkininn... nillitykset saadaan ehkäistyä, voitaisiin miettiä tarkemmin tuota modejen valintaprosessia ja mode-oikkien poistamista. Miten, milloin, miksi jne. Voidaan sitten lisätä siihen alkuperäiseen sääntölistaan.

Ps. En lukeudu niihin ihmisiin jotka ihmettelevät miksi A-J:lle annettiin modeoikat. Ainakin otaksuin silloin että ihan ok valinta.
Vastaa Viestiin