Demokratiaa Kityyn, part 2

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Pitäiskö Ninni bannata?

Ehdottomasti
10
19%
No oikeastaan joo, ihan vittuillakseni äänestin
17
32%
No ei tietenkään, ihana kultamussukkahan tuo, puznuz
16
30%
Bannataan sen sijaan T3000
10
19%
 
Ääniä yhteensä: 53

T3000

Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Kun kerran demokraattiset gallupit joissa tuodaan ilmi oma henkilökohtainen mielipide ilman asiaperusteluja ja joissa vaaditaan yhteisöltä toimenpiteitä oman mielen mukaan ovat nyt in, vaadin Kityn yksimielisenä enemmistönä demokraattisesti Ninnin bannaamista kuukaudeksi. Jos ei opi olemaan, lätkäistään toinenki. Silmänlumeen vuoksi otan mukaan äänestyksen, jonka tuloksella ei ole merkitystä, mutta väärä äänestyskäyttäytyminen johtaa oravien joukkopakoon ja migreeniin.

Edit: Sanakorjauksia. Unohtui myös laittaa opposition viahtoehto, eli bannatkaamme T3000, koska on liian fiksu, komea ja vie kaikki naisetkin!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja aasi »

Autoin lisäämälllä tämän tarpeellisen äänestysvaihtoehdon, haluammehan toimivaa demokratiaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ehdottomasti bänät sille ämmälle.

Ja perkele samalla kun aletaan jakaan niin ehdottomasti myös 1108, Manala, Martta ja Letku kemälle. Vittu näitä kestä kukaan.
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja T3000 »

aasi kirjoitti:Autoin lisäämälllä tämän tarpeellisen äänestysvaihtoehdon, haluammehan toimivaa demokratiaa!
Kiitos, mutta lisää sinne vielä ne ah niin oleelliset perusteluni! Muuten vien sunkin naises.
MarthaFocker

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

1108 kirjoitti:Bannataan myös Martta
Sä olet tyhmä homo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Lolita »

McJanne kirjoitti:kaikille vaan bannia vaan pärkkellsson, oppivatpa!
Tää olisi oikeastaan hyvä vaihtoehto, jos muut bannattaisiin paitsi minut. Sit mä voisin pitää tätä bloginani ja teidän olisi pakko lukea, mutta ette voi kommentoida. Buahhahhhaaaa!!!!1
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

MarthaFocker kirjoitti:
1108 kirjoitti:Bannataan myös Martta
Sä olet tyhmä homo.
Turpa kiinni lehmä.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No niin, saihan se Tix-mussukka ihan oman "vittuillaan Ninnille"-ketjunsa, ehanaa :h:

Nyt sun ei tarvii seurata mua joka ketjuun kiusataksesi, good for you!

Tietysti mut pitää bannata, mähän olen moukkamainen one-linereitten ja hymiöitten käyttäjä, jonka tärkeintä kerrottavaa on viikonpäiväketjussa ilmoitettu pyykin määrä! Sitten kun kerran älähtää jostain asiasta kun muut eivät kehtaa, niin bannia perkele! Juuri näin! Pihalle moinen lehmä!
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja cardic »

ma vastasin et bannitaan tixi. perusteluna olkoon se, etta ku niin kovasti sita muille haluaa, niin ottakoon itte osansa.
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Toimenkuvani mukaan vittuillakseni äänestin.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Exsat kirjoitti:Toimenkuvani mukaan vittuillakseni äänestin.
Ai nyt mä oon syönyt sunkin eväät :hep:

EDIT: ei ku ai nii. Sun pitää aina vittuilla. Mie en tajunnu.
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti: EDIT: ei ku ai nii. Sun pitää aina vittuilla. Mie en tajunnu.
Niin kato tää harrastusjuttu. :wink:
1108

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mie en tajunnu.
Yllätys, onko vielä flunssakin tulossa?
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mie en tajunnu.
Yllätys, onko vielä flunssakin tulossa?
Mistä ihmeestä sä tiesit!!1111!!!??
1108

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Mistä ihmeestä sä tiesit!!1111!!!??
Olen niin nokkela pokkela.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vittuillakseni äänestin, kun en aluksi huomannut, että vain kuukaudeksi. Kuukaudeksi kyllä ehdottomasti.
Ikuisuusbannia en antaisi; jopa ninni ansaitsee mahdollisuuden.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Aito_Johanna kirjoitti:Vittuillakseni äänestin, kun en aluksi huomannut, että vain kuukaudeksi. Kuukaudeksi kyllä ehdottomasti.
Ikuisuusbannia en antaisi; jopa ninni ansaitsee mahdollisuuden.
Olipa yllättävää! Mä en tykkää susta ja sä haluat tietysti sitten bannata mut!

Wohoo, go AJ GO! :cheer: Käytä valtaasi!
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Vittuillakseni äänestin, kun en aluksi huomannut, että vain kuukaudeksi. Kuukaudeksi kyllä ehdottomasti.
Ikuisuusbannia en antaisi; jopa ninni ansaitsee mahdollisuuden.
Olipa yllättävää! Mä en tykkää susta ja sä haluat tietysti sitten bannata mut!

Wohoo, go AJ GO! :cheer: Käytä valtaasi!
Vastuullisena modena kannatan banneja vain palstakäyttäytymisen perusteella, en henkilökohtaisten antipatioiden.
Aito_Johanna

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Modeilta muuten puuttuu yksi olennainen valtaoikeus. Meillä pitäisi olla mahdollisuus muokata äänestysten tuloksia. Oliskos, Aasi, sellainen parannus mahdollista saada?
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei vittu :rofl:
T3000

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja T3000 »

ninnithequeen kirjoitti:No niin, saihan se Tix-mussukka ihan oman "vittuillaan Ninnille"-ketjunsa, ehanaa

Nyt sun ei tarvii seurata mua joka ketjuun kiusataksesi, good for you!!
Mitenniin vittuillaan? Sun mukaanhan se on demokratiaa ja mielipiteen kertomista kun perustetaan mollaava äänestysketju. Kyllä sä nyt oot ihan sekaisin, eihän nää oo vittuilua vaan just sellaista demokratiaa mitä sä toivoit lisää - ylläpitotoimista kansanäänestys! Nyt kun ennemmistö kannattaa sun bannamista, kunnon sosiaalidemokraattina varmaan bannaat itsesi?

Ja btw, sille voi olla joku syykin, ettei joku muu kehtaa. Nimittäin terve järki, harkintakyky, itsekritiikki tms. hassuja juttuja joista oot ehkä joskus jossain lukenu.
Edith

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Edith »

En kannata Ninnin bannaamista, mutta alan olla kohta sitä mieltä, että seuraavan, joka aloittaa tähän aiheeseen liittyvän ketjun, voisi jo bannata. Tai ainakin, että mä jätän sen kyllä jo lukematta.
ninnithequeen

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

T3000 kirjoitti: Ja btw, sille voi olla joku syykin, ettei joku muu kehtaa. Nimittäin terve järki, harkintakyky, itsekritiikki tms. hassuja juttuja joista oot ehkä joskus jossain lukenu.
Siis mitä, osaanksmä lukea?

Totta, tämmösen kasan paskaa kun saa niskaansa, ni ei tosiaan olis kannattanut avata sitä ketjua. Mua siihen kyllä kehotettiin, mutta olisihan se pitänyt arvata. Semmosta sattuu. Tämähän on vaan lystikästä. Johan sitä actionia joku kaipailikin tänne, kun oli mennyt niin tylsäksi. Tää viikonloppu on ollut kaikkea muuta kuin tylsä, kertakaikkiaan.

Ja jos joku oikeesti mut tällaisesta bannaa, niin sitten voi ylläpito jo miettiä, missä meni vikaan. Minä kun en todellakaan kuulu niihin pahimpiin päänaukojiin täällä.

Mutta olen aina arvostanut kaikkia ketjuja, jotka sinä olet minusta Tix aikojen varrella avannut. Ihanaa :h:
Exsat

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja Exsat »

ninnithequeen kirjoitti:Ei vittu :rofl:
Taisivat tosikkomaisuus ja kuivuus napsahtaa tässä ketjussa ihan omaan nilkkaan. :wink:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Demokratiaa Kityyn, part 2

Viesti Kirjoittaja aasi »

Edith kirjoitti:En kannata Ninnin bannaamista, mutta alan olla kohta sitä mieltä, että seuraavan, joka aloittaa tähän aiheeseen liittyvän ketjun, voisi jo bannata. Tai ainakin, että mä jätän sen kyllä jo lukematta.
Must.. resist.. temptation..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin