Sisustusvinkkejä

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kid kirjoitti: Onneks mein kattia ei kiinnosta sohvalle pissiminen. Hiekkalaatikkoon vaan.
No mein kissavanhukset aikoinaan Soukassa asuessani pissivät pilalle vanhat nahkasohvamme. Samaan aikaan nämä kaksi muuttivat meille. Nahassa on joku haju joka pitää peittää tai jotain :roll: Niin ja kynnet pitää teroittaa, tietysti....

Nyt eivät ole kyllä pariin viikkoon tehneet sitä, ja jopa nukkuvat siinä päällisen päällä.
Se on silti hävitettävä, ei nimittäin haise hyvälle :x
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Hei mites ihmisten Kityvehkat jakselee?

Veikko on kasvanut ihan kamalasti! Jotain 50 cm on suurin oksa paisunut sinä aikana kun Veikko on meillä asunut. Taidan jättää lannoitteet kyllä tosiaan pois, muuten Veikko on kattoon asti syksyllä :shock:
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:Hei mites ihmisten Kityvehkat jakselee?
HEI!!!!
Miksei kukaan vastaa? Onko teidän Kityvehkat kuolleet muka vai häh??!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hengissä on! Kai. Kärrättiin se sunnuntaina tosin jo uuteen kämppään. Siellä se ihan yksin odottelee mua. Yritin lähtiessä törkätä sen yhden katkenneen oksan siihen multaan, vaikka siihen ei vielä juuria ollu tullukkaan. Ei se siihen varmaan kyllä juurru.
hermine

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mun vehka ei ole kasvanut yhtään! Ei se kyllä ole osoittanut kuolemisen merkkejäkään (toisin kuin kaikki muut rehut tässä asunnossa), ehkä mua on huijattu ja se onkin muovia.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16732
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vehka ei ole kasvanut juurikaan. Tosin se on kyllä varsin pimeässä paikassa, ja lannoitteestakin saanut vain uneksia. Lisäksi parin vaalean uuden kasvuston kärjet ovat kuolleet - lieneekö syynä tuo valottomuus vai kenties liikakastelu (ehkä saan tilanteesta aikaiseksi lähipäivinä valokuvan ylipuutarhuri Bluntlyn diagnosoitavaksi)?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
mustakikkeli

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Voi vehkaparkaa! Multakin on ihan pelkkää haperoa!
Kid

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Kid »

Meidän Anterotero voi hyvin ja kasvaa vielä isoksi ja komiaksi vehkaksi. Täytyypi ottaa uusi kuva ja laittaa kalleriaan kaikkien ihailtavaksi ja kehuttavaksi :P
ElanorRaven

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kalevi voi mainiosti, kiitos kysymästä. Keijokin on ihan hyvinvointinen, vähän vaan laihassa kunnossa. Kiitos muuten muistutuksesta, lähdenkin heti kastelemaan kaikki 100 viherkasviani...
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Veikko on levähtänyt :shock:
Siis ne oksat on nyt niin pitkäksi venähtäneet, että eivät enää sojota ylöspäin, vaan sivuille. Komea poika hän edelleen on. Pitäiskö vähentää lannoitusta, tai se on kohta isompi kuin Bluntlyn rehu?
mustakikkeli

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Meidän KullervoAnnikki on lomilla jossain pohjois-Suomessa päin. Saas nähä miten äijän käy.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Ajattelin hankkia kans oman vehkan. Ja sen Jukka-palmun.

Ja vieläku sais käytyä siellä Lundian putiikissa...
Quarter

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

ninnithequeen kirjoitti:Kaikista eniten kuitenkin mietityttää se, mitä siitä tulee kun kaksi tumpeloa alkaa ensimmäistä kertaa sutimaan seiniin maalia ja tapettia.
Hei rakas pallokalani, jos tällainen insinöörinturjake joka sössii kaurapuuronkin onnistuu sutimaan maalit hyvännäköisesti seinille, niin onnistut sinäkin. :)

Sisustuksesta näin muuten... Jos ei löydy sopivaa, niin tee itse :) Ja joojoo sohvaa o vähän vaikee alkaa nikkaroimaan... :P Itse oon askarrellu baaritiskiäni tässä muutaman päivän. Laitan kuvan jahka saan sen valmiiksi.
Ja mun vehkakokoelmani on kasvanu kolmeen :h: On ensirakas banaani ja uusina tulokkaina muratti ja joku köynnäsrehu jonka nimeä en ikinä muista.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja brona »

Pöh teidän vehkoillenne. Inkivääri sen olla pitää!
...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Quarter kirjoitti: joojoo sohvaa o vähän vaikee alkaa nikkaroimaan... :P
höpsis pöpsis. ensin tehdään runko, siihen liimataan pehmusteet. sitten vaan ommellaan päälliset ja tyynypussit (jos haluaa irrotettavat istuintyynyt). päälliset kiskotaan päälle apinan raivolla ja niitataan kiinni sohvan alle pois näkyvistä. ja tadaa! sohva on valmis
Me transmitte sursum, Caledoni!
Quarter

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Quarter kirjoitti:Valmis!
Huikee! Ja mukavan näköinen kämppäkin.
Mä yritän kaivaa jostain kuvan meidän baaritiskistä, jonka ukko kantoi kirpputorilta kotiin...

Maalausprojektiamme on siirretty ja siirretty, ans kattoo ny millon innostutaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Quarter kirjoitti:Valmis!
Upea!
Haluisiks sä tehdä mulle kirjahyllyn? Joku hieno sit kiitos.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Quarter

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lolita kirjoitti:
Quarter kirjoitti:Valmis!
Upea!
Haluisiks sä tehdä mulle kirjahyllyn? Joku hieno sit kiitos.
Vai kirjahyllyn... en o käyny mitään muotoilualan koulua ni ehä mä ny nii pro o :D Mimmone o hiano kirjahylly?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Quarter kirjoitti:Vai kirjahyllyn... en o käyny mitään muotoilualan koulua ni ehä mä ny nii pro o :D Mimmone o hiano kirjahylly?
Ääh, mä koen huonekalukauppaan pääsyn ongelmalliseksi, eikä siellä kumminkaan ole semmosta ihan tavallista hyllyä tarpeeksi matalilla hyllyväleillä. Lisäksi olen aika rahaton. Onneksi veli autoineen muuttaa pian tähän suuntaan :twisted:
Eli ei oikeesti tartte.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tässä vois olla mulle sopiva hylly. Tylsä, mutta iso, joten ainakin kaikki kirjat ja leffat mahtuu. Hinta onkin sitten aika suolainen, vaikka mainostavatkin Lundiaa edullisempia hintoja.

Ja linkki: http://www.puuhyllyt.fi/kauppa/product_ ... .php?p=129
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Pikku-Akka

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kotimme on nyt uudistettu violeteilla paneeliverhoilla, tyynyillä sekä lukuisilla kynttilöillä. Ihanan tunnelmallista...
ninnithequeen

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pikku-Akka kirjoitti:Kotimme on nyt uudistettu violeteilla paneeliverhoilla, tyynyillä sekä lukuisilla kynttilöillä. Ihanan tunnelmallista...
*lääh*

Ota kuvia, pliis.

Katsoiko kukaan eilen T.I.L.A.-ohjelmaa? Siinä oli remontoitu ikivanha, suuri hevostalli upeaksi asunnoksi. Tulee uusintana sunnuntaina, kattokaa ihmeessä.
millivanilli

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Selailen juuri tämän sivuston "seinätarroja" läpi. Jokin tuollainen kuvio olisi niin kiva meidän remontoidussa asunnossa. http://www.annawand.de Muistaakseni ikeasta sai jotain samantapaisia... noi on vaan paljon laadukkaampia, ne ovat pehmoista materiaalia, toisin kuin ikeassa.
Quarter

Re: Sisustusvinkkejä

Viesti Kirjoittaja Quarter »