Noinkohan mulla kuvan liittäminen tähän onnistuu...
Tämä siis suunnitelma meidän keittiöstä. Tasot lähes mustat ja kaapistot pähkinän väriset. Kodinkoneet rosteri tai alumiini. Tuohon vasempaan laitaan tuon vaalean möykyn kohdalle tulee pieni ikäänkuin baaritiski ja siitä seinä jatkuu kiviseinänä olohuoneeseen, joka siis yhtenäistä tilaa.
Mitä kaikki muut värit pitäis olla? kiviseinä, lattialaatat, olohuoneen laminaatti (ja miten näiden saumakohta?), keittiötason yläpuoliset laatat, kipsiseinien väri?
Ollaan katseltu jotain värilastuja ja onhan niissä jotain mahdollisuuksia... Kuinkahan metsään menee jos itse valitsee vain jotain värejä jotka omasta mielestä sopii toisiinsa? Oikeastaan kaikki mahdollisuudet on auki paitsi tuo tason ja kaapiston väri. Kumpikaan meistä ei tosin kauheasti tykkää vihreästä ja mies on kieltäynyt mun suklaanruskeasta kiviseinästä paskanruskeana.
Aaargh, pää hajoo kun tuossa on niin monta eri elementtiä yhteensovitettavaksi!
Edit. Mä tiesin jo yöllä että tää kuulosti liian yksinkertaiselta... kiviseinällä siis myös takka (kuva galtsussa) johon olen ajatellut luukun ympärille tummaa keraamista laattaa. Loppu maalataan värillä x.