Sisustusvinkkejä
Re: Sisustusvinkkejä
Tuollainen olisi paikallaan jos on sukulaisia tai rasittavia tuttuja yökylässä.
Nyt alkaa olla sen verran pimeää että on lyhtyaika. Ajattelin laitella yläterassille neljä - viisi lyhtyä roikkumaan katosta. Mietin vain että millä materiaalilla; naruilla, kettingeillä, millä. Pimeässähän niitä ei pahemmin erota, mutta päivänvalossa sitäkin selvemmin. Hmm.
Hakusessa olisi myös joku kiva lattiavalaisin, jotta pystyn sohvalla makoillen lukemaan paremmassa valaistuksessa. Olen hieman ajatellut sellaista jossa "jalkana" olisi ns. kameran jalustamainen kyhäelmä. Olen joskus törmännyt tällaiseen, olisiko ollut 200€ hintaluokkaa. En vaan millään löydä enää googlettamalla, onko jollain muulla hajua.
Hakusessa olisi myös joku kiva lattiavalaisin, jotta pystyn sohvalla makoillen lukemaan paremmassa valaistuksessa. Olen hieman ajatellut sellaista jossa "jalkana" olisi ns. kameran jalustamainen kyhäelmä. Olen joskus törmännyt tällaiseen, olisiko ollut 200€ hintaluokkaa. En vaan millään löydä enää googlettamalla, onko jollain muulla hajua.
-
- Kitisijä
Täähän riippuu paljolti muusta sisustuksesta. Ketjuja löytyy joka lähtöön, vaijeri on huomaamattomin ja köysi luo ehkä vähän merihenkistä fiilistä.RP kirjoitti:Nyt alkaa olla sen verran pimeää että on lyhtyaika. Ajattelin laitella yläterassille neljä - viisi lyhtyä roikkumaan katosta. Mietin vain että millä materiaalilla; naruilla, kettingeillä, millä. Pimeässähän niitä ei pahemmin erota, mutta päivänvalossa sitäkin selvemmin. Hmm.
Tarkoitat varmaan jotain tällaista?RP kirjoitti:Hakusessa olisi myös joku kiva lattiavalaisin, jotta pystyn sohvalla makoillen lukemaan paremmassa valaistuksessa. Olen hieman ajatellut sellaista jossa "jalkana" olisi ns. kameran jalustamainen kyhäelmä. Olen joskus törmännyt tällaiseen, olisiko ollut 200€ hintaluokkaa. En vaan millään löydä enää googlettamalla, onko jollain muulla hajua.
Löytyy ihan Iskuista ja Askoista, varmiten kuitenkin Vepsäläiseltä.
Itse voisin harkita tän tyyppistä:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
No just tuo valkoinen oli mielessä, pitää siis suunnata johonkin lafkaan vinguttamaan korttia. Kunhan näkee livenä, taitaa olla aika massiivinen.
-
- Kitisijä
http://www.iltalehti.fi/viihde/20111102 ... 4_vi.shtml
Onko tämä joku yleinenkin käsitys luksuskodista? Tyylikäs keittiö ....tuohan on hemmetin ahdas ja vaatimaton. Ja nuo olkkarin kasarihenkiset puolipaneloinnit. Auts.
Onko tämä joku yleinenkin käsitys luksuskodista? Tyylikäs keittiö ....tuohan on hemmetin ahdas ja vaatimaton. Ja nuo olkkarin kasarihenkiset puolipaneloinnit. Auts.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
-
- Kitisijä
Keittiökalusteena tuollanen Jyskin 39 euron vetolaatikosto on kyllä tyylikäs ratkaisu. Ehkä tuolla ei juuri kokata?Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20111102 ... 4_vi.shtml
-
- Kitisijä
Mitä nyt Iltalehdeltä voit odottaa? Epäilemättä lukaali on hinnoissaan, mutta se ei tee sitä luksusta tai takaa hyvää makua sisustuksessa
Viimeksi muokannut nowaysis, 03.11.2011 12:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Kaipa tässä nyt lähinnä toimittaja on yrittänyt kämpän arvoa korostaa.Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20111102 ... 4_vi.shtml
Muistaakseni mummi ja vaari kun myivät kumpulasta omakotitalon, niin sen arvo oli yli miltsin juuroissa. (kumpula ja käpylä ovat aika lähekkäin)
Ruokalan kalapuikko Pena
-
- Kitinän uhri
Joo-o. "Tilava olohuone" pisti kyllä kans hymyilyttämään.Ylermi Ylihankala kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/viihde/20111102 ... 4_vi.shtml
Pröötprööt
-
- Kitisijä
Olohuone ei oikeastaan ole niin paha kunhan puolet kalusteista viskattaisiin pois ja vaaleat seinät vedettäisiin tummiksi. Puolipanelointikin olisi ihan ok jos se olisi toteutettu massiivipuusta ja työstöjäljet näkyisi. Katosta olen kateellinen.
Keittiötä ei pelasta mikään.
Keittiötä ei pelasta mikään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Haluat näköjään asua pubissa.Bluntly kirjoitti:Olohuone ei oikeastaan ole niin paha kunhan puolet kalusteista viskattaisiin pois ja vaaleat seinät vedettäisiin tummiksi. Puolipanelointikin olisi ihan ok jos se olisi toteutettu massiivipuusta ja työstöjäljet näkyisi. .
-
- Kitisijä
"Ruoka valmistuu tyylikkäässä keittiössä."
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
-
- Kitisijä
Pubit on tehty olohuoneita mukaillen olohuoneiksi ihmisille, joilla ei ole omaa.masa kirjoitti:Haluat näköjään asua pubissa.
-
- Kitisijä
Näytönohjain meni rikki. Onneksi oli varalla pöytälaatikossa vanha NVIDIA Geforce4 Ti4200. Se on söpö ja kompakti. Ei edes omaa virtaliitäntää.
Maisemataulut ovat ylimääräisiä ikkunoita.
-
- Kitisijä
Tulipahan sitten tehtyä moka ostaessa eteisen mattoja. Tuommoisesta kovasta, mutta epätasaisesta ei saa ilman teräsharjaa purua irti.
Mutta olkoot, uusiakaan viitsi ostaa.
Mutta olkoot, uusiakaan viitsi ostaa.
-
- Kitisijä
Mietiskelen tässä "ääneen" kun olisi olohuoneen katto saatettava muun huoneen tasolle elokuvanautintojen suhteen. Eli kankaasta heijastuva valo olisi saatava eliminoitua ja ehkäpä hiukan äänten pisteheijastustakin voisi vähentää.
Helpoin ratkaisu olisi vetää poikittainen verho kattoon, mutta se ei ole kovinkaan nätti ratkaisu. Valkokankaan eteen voisi rakentaa jonkinlaisen lipan ja päällystää sen heijastamattomalla kankaalla. Tai liimata akustiikkapaneelit suoraan kattoon.
Niin monia ratkaisuja valittavana.
Helpoin ratkaisu olisi vetää poikittainen verho kattoon, mutta se ei ole kovinkaan nätti ratkaisu. Valkokankaan eteen voisi rakentaa jonkinlaisen lipan ja päällystää sen heijastamattomalla kankaalla. Tai liimata akustiikkapaneelit suoraan kattoon.
Niin monia ratkaisuja valittavana.
-
- Kitisijä
Taidan päätyä tähän : http://www.konto.fi/fi/tuotteet/akustiikka
-
- Kitinä VIP-jäsen
Olisko nää paremman näköisiä?
http://www.soften.fi/index.php
Disclaimer: en ymmärrä sisustuksesta enempää kuin sika pohjantähdestä.
http://www.soften.fi/index.php
Disclaimer: en ymmärrä sisustuksesta enempää kuin sika pohjantähdestä.
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
-
- Kitisijä
Softenit näyttää olevan tuplahintaisia.
-
- Kitisijä
-
- Kitinä VIP-jäsen
Mulla on katto pinnoitettu rimoilla. Vähän alla olevan kuvan tyyliin, mutta riman levyisillä raoilla. Se kuinka hyvin ehkäisee valonheijastumista riippunee puuladusta ja käsittelystä. En ole kyllä itse mihinkään haitalliseen heijastumaan kiinnittänyt huomiota, mutta en hifistelekään kuvan kanssa samalla tavalla kuin äänen. Akustisesti kuuntelutila toimii mielestäni hyvin, enkä ole toistaiseksi löytänyt äänentoistollisia puutteita ko. tilassa. Sisustusteknisesti lopputulos on mielestäni ollut oikein onnistunut ja paljon kehuttu yksityiskohta.Bluntly kirjoitti:Mietiskelen tässä "ääneen" kun olisi olohuoneen katto saatettava muun huoneen tasolle elokuvanautintojen suhteen. Eli kankaasta heijastuva valo olisi saatava eliminoitua ja ehkäpä hiukan äänten pisteheijastustakin voisi vähentää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
-
- Kitisijä
Semmoinen olisi aika nätti ja ideaa voisi jalostaa rakoresonaattoriksi kun näissä neukkukuutioissa tuppaa basson kanssa olemaan ongelmia. Tosin silloin katto laskeutuisi jo aika alas.
-
- Kitinä VIP-jäsen
Menee vähän mun pätevyysalueen ulkopuolelle. En ole kovin teoreettisesti perehtynyt tohon vaimennukseen. Mun basso-ongelmat ratkes kun rakensin puurunkoisen talon, mutta onhan tämä toki vähän kallis ratkaisu.Bluntly kirjoitti:Semmoinen olisi aika nätti ja ideaa voisi jalostaa rakoresonaattoriksi kun näissä neukkukuutioissa tuppaa basson kanssa olemaan ongelmia.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
-
- Kitisijä
Miten ratkaista olohuonedilemma, jos ei halua sinne sohvaa mutta jonkinlainen löhösysteemi toosan eteen pitäisi saada. Säkkituolit ei innosta. Ideoita?
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
I'm thinking of making a few more."
-
- Kitisijä
Vaihdoin eteisen värin myrkynvihreästä hiukan eloisampaan: