Clay kirjoitti:Ja pää taitaa olla sun pehmein kohta?Keikaus kirjoitti:Haluan miehen, joka puristelee mun pehmeitä kohtia antaumuksella.
Se on touche vartaloon.
Clay kirjoitti:Ja pää taitaa olla sun pehmein kohta?Keikaus kirjoitti:Haluan miehen, joka puristelee mun pehmeitä kohtia antaumuksella.
Agree. Totaalinen pudotus tuli.Yönmustaritari kirjoitti:Clay kirjoitti:Ja pää taitaa olla sun pehmein kohta?Keikaus kirjoitti:Haluan miehen, joka puristelee mun pehmeitä kohtia antaumuksella.
Se on touche vartaloon.
Mahtaa johtua siitä, että me kaikki hirnutaan sun muulinajaja-fetissille.Keikaus kirjoitti:Kyllä vähän ihmetyttää, että miten te noin innokkaasti tartutte johonkin mun juttuun taas. [/list]
Keikaus kirjoitti:Kyllä vähän ihmetyttää, että miten te noin innokkaasti tartutte johonkin mun juttuun taas.
Keikaus kirjoitti: En ymmärrä, mistä puhut.
Tässä se siis sullottuna pähkinänkuoressa? Karvajalat siellä tuli tjooo. kyllä se siitä. Miksi sun siis pitäisi pihdata?Keikaus kirjoitti:
Välillä ihmetyttää, etenkin kun on menkat. "insert name here", sinä se oletkin minun suosikkini alfauroksen paikalle. Lipi lipi...
Vihjaisin jossain sivulauseessa expoikaystävälle sen pikkupömppiksestä, minkä jälkeen poika ei syönyt kolmeen päivään mitään. Onnekseni mulla on toisaalta naispuolisia ystäviä, joille voi ihan suoraan sanoa jos eivät ole ihan kauneimmassa kunnossaan ilman että tarttee pelätä mitään itkuraivareita.ninnithequeen kirjoitti: Tarkoitin ihan sitä, minkä Single Maltkin ymmärsi, ettei naiselle voi noin vaan törkeästi huomautella ulkonäöstä...Naiset kun tunnetusti ottavat siitä takuuvarmasti pahemmin nokkiinsa kuin miehet.
Loistava pointti hermineltä. Asiat ei taida selvitä kuin puhumalla, kuitenkin sillä mielin että on ongelmaa lähdetään ratkaisemaan yhdessä. Miten ois täysin seksitön kausi? Toista saa helliä ja hoitaa, mutta homma ei saa päätyä seksiin. Kun tietää ettei missään vaiheessa joudu "suorittamaan" on ehkä helpompi antaa itsensä nauttia toisen läheisyydestä ilman stressiä.hermine kirjoitti: Tykkäätkö kuitenkin muutenvaan halailla tyttöäsi ja olla lähellä jos on varmaa, että sen ei tarvitse johtaa seksiin? Kyllähän noita seksittömiä kausia kai kaikille tulee, mutta jos toisen läheisyys muutenkin tuntuu karteltavalta, se on mun mielestä enemmän huolestuttavaa.
Tuon seksittömän kauden selittäminen kumppanille, jolle ei aiemminkaan ole kyennyt puhumaan omista haluistaan ja tuntemuksistaan, on varmasti liian vaikeaa...Gina kirjoitti:Miten ois täysin seksitön kausi?
Ulkonäkö on sitö, että on symmetrinen turpavärkki, ja laihuus prosentti on kohdillaan Onhan se tietysti osa ihmistä, jos tulee ajatelleeksi ja verranneeksi toiseen. Aloittajan vaimoa joku kävisi parrjaamassa haisevaksi rumaksi lutkaksi, saattaisi aloittaja kimpaantua... Mutta hänen on pohdittava tykönään, miksi hän suuttuisi mahdollisesti. Siksikö, että vaimo ei maita, vai siksi, että rakasta haukutaan ja haluaa puollustaa...Keikaus kirjoitti:, että näissä ulkonäkö-, status-, ja muissa asioissa yleensä epäsuhtaisuus voi vaikuttaa kielteisesti suhteeseen. Siis jos näitä asioita tulee edes ajatelleeksi.
Etkä rakasta, katso nyt omaa tekstiäsi:mustanikki kirjoitti: Rakastan.
Käytettävissä olevien tietojen perusteella vaikuttaa ilmeiseltä, että olet naisesi kanssa aivan jostain muusta syystä kuin rakkaudesta.Valitettavasti olen - kerran - käynyt vieraissa. Kumppani ei tiedä tätä. En ole tästä ylpeä. En kuitenkaan kadu sitä, koska kokemus oli todella "tajunnanräjäyttävä" ja toinen osapuoli todella aidosti intohimoinen, haluttava nainen.
Nyt on pakko, sarkastisesti tietenkin (Kityn 74. Käsky), kysyä että tekikö tämä mies sinuun taannoin vaikutuksen sillä että hän ei ollut heti piparia vonkhaamassa, eikä käyttäytynyt kuin koiranpentu?Exsat kirjoitti:Lopulta tulin/tultiin siihen lopputulokseen, että mies ei missään vaiheessa suhdetta ole ollut sen kiinnostuneempi seksistä tai muutoinkaan seksuaalisesti aktiivisempi.
Kyllä näin o.Zeb kirjoitti:Olet naisesi kanssa käytännön syistä ? Nahjusmaista, selkärangatonta lieroilua joka tapauksessa. Ole mies, ja kerro naisellesi, ettet (enää) rakasta häntä. Jätä hänet, jotta hänkin saa mahdollisuuden löytää rinnalleen ihmisen, joka ei näe häntä selluliittitaikinakasana, ja joka osaa olla luottamuksen arvoinen.
Mä olen kans samaa mieltä.Storytuuli kirjoitti:Kyllä näin o.Zeb kirjoitti:Olet naisesi kanssa käytännön syistä ? Nahjusmaista, selkärangatonta lieroilua joka tapauksessa. Ole mies, ja kerro naisellesi, ettet (enää) rakasta häntä. Jätä hänet, jotta hänkin saa mahdollisuuden löytää rinnalleen ihmisen, joka ei näe häntä selluliittitaikinakasana, ja joka osaa olla luottamuksen arvoinen.
Muhaha! . Ei olekaan tullut vastaan vähään aikaan mitään näin typerää.HotPants kirjoitti: Kaikki tietää että vain upeekroppaset voi pitää upeita kuteita, mut on noille muillekin jotain ihan hyviä vaatteita.
Harrastatko useinkin seksiä täysissä pukeissaHotPants kirjoitti: ..johan seksi alkaa sujua kun ne makkarat saadaan piiloon.
I'm bigger than you and higher up the food chain. Get in my belly. I'm Dead Sexy. You Are Crap.Niba kirjoitti:Manalalla olis varmaan taas sanotavaa tuohon kehon massaa koskevaan asiaan..
En nyt tajuu. Ei mulla ole mitään makkaroita.nexie kirjoitti:Harrastatko useinkin seksiä täysissä pukeissaHotPants kirjoitti: ..johan seksi alkaa sujua kun ne makkarat saadaan piiloon.
*ROFLMAO*HotPants kirjoitti:En nyt tajuu. Ei mulla ole mitään makkaroita.nexie kirjoitti:Harrastatko useinkin seksiä täysissä pukeissaHotPants kirjoitti: ..johan seksi alkaa sujua kun ne makkarat saadaan piiloon.
Ryhäähähähähhähähhäh! Voe saatana. Ei tää oo totta.HotPants kirjoitti:En nyt tajuu. Ei mulla ole mitään makkaroita.nexie kirjoitti:Harrastatko useinkin seksiä täysissä pukeissaHotPants kirjoitti: ..johan seksi alkaa sujua kun ne makkarat saadaan piiloon.