Kiero keskiviikko.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kohta tulee itku.
Vihdoinki sain palkkahomman sovittua ja työsopparin eteeni allekirjotusta varten. Nyt pomo oli laittanu siihen ´1 vkon palkaton loma´, vaikka me nimenomaan sovittiin kahdesta viikosta. Ei juma ko se on lahopää!!! Se vie kirjotti sen johonki papereihinsa ylös.. Ja sitten mun työkuviot piti selvitä huomenna ja sekin siirty maanantaille (kerroinkohan tän jo - ei voi muistaa tässä mielentilassa). Tää viikko ei näköjään oo ollenkaan mun juttu, vaikka eilen vie siltä tuntu.
Mä tahdon kotiin, peiton alle pimeeseen, piiloon pahalta maailmalta.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

kid kirjoitti:Kohta tulee itku.
Vihdoinki sain palkkahomman sovittua ja työsopparin eteeni allekirjotusta varten. Nyt pomo oli laittanu siihen ´1 vkon palkaton loma´, vaikka me nimenomaan sovittiin kahdesta viikosta. Ei juma ko se on lahopää!!! Se vie kirjotti sen johonki papereihinsa ylös.. Ja sitten mun työkuviot piti selvitä huomenna ja sekin siirty maanantaille (kerroinkohan tän jo - ei voi muistaa tässä mielentilassa). Tää viikko ei näköjään oo ollenkaan mun juttu, vaikka eilen vie siltä tuntu.
Mä tahdon kotiin, peiton alle pimeeseen, piiloon pahalta maailmalta.

Olisko kannattunut tänään psyykata ittensä semmoseen kondikseen ja mennä pomon luokse ja sanoa että "tässä taisi tulla epähuomiossa joku Pieni virhe tai väärinkäsitys, nimittäin Sovittiin että voisin pitää 2vko palkatonta lomaa, mutta nyt se on jäänyt täältä pois joten voitaisiinko se korjata kuten sovittiin" Jämäkkä katse perään!!

Huomenna tuntuisi varmaan paremmalta, mutta ällös huoli, nimittäin huomen on uusi päivä ja uudet kujeet, joten mitä teet..menet ennen ekaa kahvituntia esittämään asian, älä mene heti aamulla!! Ja zadaa kaikki on sitten kunnossa.
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Vaola kirjoitti:Ei toivettakaan salille tai muuallekaan menosta.

Kaulani tutkitaan uudestaan, siinä on tommonen jöötti:

Kuva

Ja kun kääntää päätä sivuille, tulee esille samanmoiset pahkurat. Teillä taitaa olla pieni mutantti joukossanne, tai sitten musta on tulossa mies ja tuo on vain aataminomena. Sehän se selittäisi äänen madaltumisenkin. Saamari. :evil:
:shock: Näyttää kyllä ensivilkaisulla ihan kyseiseltä ompulta, mutta toivottavasti kyseessä ei kuitenkaan mitään vakavaa ole.
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

jouden-za kirjoitti: Huomenna tuntuisi varmaan paremmalta, mutta ällös huoli, nimittäin huomen on uusi päivä ja uudet kujeet, joten mitä teet..menet ennen ekaa kahvituntia esittämään asian, älä mene heti aamulla!! Ja zadaa kaikki on sitten kunnossa.
Mä tänään jo soitin sille mun palkasta ko se meinas maksaa 50 €/kk vähemmän ku sovittiin. Mä kato huomenna otan asian puheeks ja pysyn tiukkana. Tänään vaan monet muutkin asiat on menny vituralleen, etten jaksanu enää tosta sille mouhota.
Plaah.

Nyt mä oon loppupäivän tekemättä mitään ja vaan söpöilen puhelimitse nussun kaa ja hiukan ehkä kityilen. Kyl tää tästä. Prkle!
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vaola kirjoitti: Kaulani tutkitaan uudestaan, siinä on tommonen jöötti:
Siis se jo tutkittiin aikasemmin? Mitä lääkäri sillonsano? Aikas mahtavan näkönen omppu tosiaan..
Elukka

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Vaola kirjoitti: Mutta tuskinpa tuo vakavaa on, lähinnä rumaa, epäesteettistä ja hankalaa.
Nielutulehduskin voi nostaa tommosen muhkuran kaulan sivuun, kun imusolmuke tulehtuu ja turpoaa.
Mulla oli joskus kyseinen ongelma, parani antibiooteilla ihan hyvin.
Kid

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Juu, pikaista paranemista Vaolalle ja muille runkuille mukavaa keskiviikonjatkoa. Tää lähtee nyt kaupan kautta kotiin. Moro.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minun mieheni nimi on Pekka. Se on siinä, eikä sitä enää vaihdeta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti:Minun mieheni nimi on Pekka. Se on siinä, eikä sitä enää vaihdeta.
Millo risitiäiset? Haluun nähä pekan, on se aika veijari :P
Starflare

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Lolita kirjoitti:Minun mieheni nimi on Pekka. Se on siinä, eikä sitä enää vaihdeta.
Mistä pekan tempasit :?: .
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Starflare kirjoitti:Mistä pekan tempasit :?: .
Se on ihan Pekan näköinen.

Kissanristiäisten ajankohta ei ole vielä tiedossa, kahtoo nyt kun opitaan olemaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nowaysis

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Jos tuo kersa nyt menee TAAS sairastumaan, voibi olla et sen joutuu myymään vähiten tarjoavalle. LASTENSUOJELU, PALSTAPOLIISI, ANJA EERIKÄINEN! Netissä on viljelty taas liian julmaa huumoria! Bannia, keppiä ja indoneessialaista vesikidutusta Huonolle Äidille™ !!!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nowaysis kirjoitti:LASTENSUOJELU, PALSTAPOLIISI, ANJA EERIKÄINEN!
RITVA SANTAVUORI!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

Vaola kirjoitti:muistutan siitä että kuivaavat kunnolla ennen rasvausta. ARGH!
Once upon a time I was a young boy, and I still am... Tekevälle sattuu, tytöt on tyttöjä, ja pojat on poikia, ja joskus kaikki lapsia, osa vaan liian harvoin.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
safi

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja safi »

Hevosen kauppakirja laadittu ja kirjoitettu puhtaaksi. Kaupat pitäsi tehdä vkl:n aikana ja hepsu lähtee Jyväskylän suuntaan. Hiukan kummalliselta ja jopa melkein haikealta tuntuu luopua monivuotisesta "ystävästä", mutta hyvään kotiin ja hyvälle ihmiselle tamma pääsee, sen olen varmistanut kaikin käytettävissä olevin keinoin.
Faghag

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Hakin muuten Suomen Elokuva-arkiston uuden esitteen ja näyttää pahasti siltä, että pitää hankkia se kantakortti ja uppoutua ihaniin elokuvaklassikkoihin. Herkkuna mm. Marilyn Monroe-elokuvien katselmus, nams. Ohessa lisää tarjonnasta:

http://www.sea.fi/

EDIT: Onpas tuo Nimeä vihollisesi-ketju paisunut: nyt jo 7 sivua katkeraa vuodatusta vaikka ketä kohtaan... tst tst tst tst *paheksuu*
Exsat

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Nowaysis kirjoitti:Jos tuo kersa nyt menee TAAS sairastumaan, voibi olla et sen joutuu myymään vähiten tarjoavalle.
Tarjoan kympin vähemmän kuin vähiten tähän mennessä tarjonnut! Samalla saadaan yhdistettyä kätevästi tämä sosiaalitanttojen ja lastensuojelutyöntekijöiden kaipuu ja lapsikauppa.

Piti avata viinipullo että pääsi kokeilemaan uutta tyhjiökorkkisysteemiä. Toimii, ja viinikin on hyvää.
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lipa »

Kävin jumpassa ja suihkussa, ihana olo! Nyt meen tekemään rahkaa, nam nam.
nami nami
ninnithequeen

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, nyt se meitin kone sitten hajosi. Meillä vierailleet ja antiikkiselle koneelleni nauraneet varmaan kihertelevät partaansa :lol:
Onneksi tästä telkkarin kautta pääsee nettihin, mutta voi hyvät hyssykät miten hidasta touhua. Mä en tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa...:roll:

Tänään oli ihana päivä. Oltiin Espoon Ikeassa ja käytiinekan kerran Sellossakin. Mukaan tarttui kaksi kylppärinmattoa ja muksulle oma hampipesu-jakkara. Ja mun ihana mieheni osti mulle kukkia :h: Paljon kukkia! :h:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä haluun kerrankin sanoa tämän: Ninni, sulle on @
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Voi Vaolan kaunista kaulaa... Jos se on struuma? Sellainen hyvälaatuinen kilpirauhasen liikakasvu vaan, eihän se välttämättä mitään arvoja nostattele. Toivottavasti selviää pian.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Akku loppu ja laturi paskana, ei ooppelista vaan miehestä. Jos se hemmetin arkkitehti alkaa huomenna kitisemään pikkuseikoista, saa mies kaapelikourunsa rektumiinsa oitis. Tekisi mieli jättää koko keikka väliin ja mennä puntille tiirailemaan tätejä ennen ruuhka-aikaa, mutta rahalle on käyttöä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
millivanilli

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Olen ollut niin ahkera viimeisen kahden kuukauden aikana, että melkein hävettää. Olen saanut puolet niistä opintoviikoista lopetettuani työt vanhassa työpaikassa, kuin mitä olen saanut tähän mennessä keskimäärin vuodessa. Kun saisin vielä työharjoitteluraportit palautettua, niin napsahtaisi vielä 20 opintoviikoa lisää.

Upea fiilis kun ei tarvitse enää stressata valmistumisen takia *helpottunut huokaus*
Dumari

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Jahans, jokos se päivä taas meni. Mitään ole tehnyt mut silti aika kuluu nopiasti, kiitos hyvän kotivarustelun (sis. World of Warcraft:n ja mielettömän kasan leffoja&sarjoja).

Kinttua tuli taas reenattua tänään jonkusta verran, nyt puoltoista viikkoa kepitelty kohta ja vielä olis toinen saman pituinen koetus edessä. Kontrolli kinttuun palannut jo 70% Vielä pitää varoa ettei tule hajoitettua sitä.
Muuten ei ihmeempää, samaa kakkaa päivästä toiseen.
Nighthawk

Re: Kiero keskiviikko.

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Tuntuu vähän oudolta herätä 19.00 illalla, ja vielä oudommalta mennä nukkumaan vajaa 12.00 aamupäivästä. Niin, voisi sanoa että vuorokausirytmi on sekaisin.

Nyt taas täytyy lähteä yötaivaalle liitelemään.. Viikonloppua tässä vain odotellaan, silloin räjähtää! :twisted:
Vastaa Viestiin