Tänään on siis torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kas perkelettä... nyt jo.
Ja mä vieläkin säädän täällä.

Noh, paha maa pyörimään ja nuks.... oikeesti tällä kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

torstai on toivoa täynnä... tai sitte matti-leffaa...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:torstai on toivoa täynnä... tai sitte matti-leffaa...
Kuis se koulu ny silleen?
Et kai kuitenkaan kokonaan oo lopettanu?!!
Katos, hiljaa hyvä tulee. Ainaski mun tapauksessa...
(Tai jos ei hiljaa, ni ainaski hitaaasti.....)
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:torstai on toivoa täynnä... tai sitte matti-leffaa...
Kuis se koulu ny silleen?
Et kai kuitenkaan kokonaan oo lopettanu?!!
Katos, hiljaa hyvä tulee. Ainaski mun tapauksessa...
(Tai jos ei hiljaa, ni ainaski hitaaasti.....)
nojoo tuskin mä sitä lopetan.. kaiketi... emmä tiiä... en oikein tiiä mikä siinä nyt niin mättää, mutta hiljaa tosiaan hyvä tulee, koska just nyt ei jaksa panostaa!!!

Ei en mä lopeta, ellen saa jotain toista opiskelupaikkaa!!! Tosin en tiedä minne hakea :shock:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:... emmä tiiä...
Mitäs sulle ylipäätään niiqu kuuluu? Tai teille? Tai kuin vaan?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:... emmä tiiä...
Mitäs sulle ylipäätään niiqu kuuluu? Tai teille? Tai kuin vaan?
eipä tässä tän kummempaa :) sulassa sovussa pienessä sikolätissämme :D toinen kuorsaa kissan kanssa sängyn pohjalla! Kevättä odotellessa (en kyll tiiä miks, siks kai ku sillon on valosaa eikä oo talvi!)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

DeliriumTremens kirjoitti:Kevättä odotellessa
Kevät tulee, ennemmin tai myöhemmin. Miksikö? Luonnon laki kai.
Sille toiselle terkkuja!

Tää muuten teki eilen jotain häikäisevää!
Hoiti ittelleen jo nyt kesätyöpaikan! (en oo koskaan ennen ollu näin nopee, mut ei kai vissiin oo häpee olla nopee....). :D
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
DeliriumTremens

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

mustaenkeli kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:Kevättä odotellessa
Kevät tulee, ennemmin tai myöhemmin. Miksikö? Luonnon laki kai.
Sille toiselle terkkuja!

Tää muuten teki eilen jotain häikäisevää!
Hoiti ittelleen jo nyt kesätyöpaikan! (en oo koskaan ennen ollu näin nopee, mut ei kai vissiin oo häpee olla nopee....). :D
sanotaan :D

congrats! :) mä en oo saanu yhtään mitään aikaseks, plääh... työpaikkasoittoa odotellessa... kun nyt jonnekki varastoon pääsis piiloon aivoilta :lol:
Avatar
Voyageur
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 101
Liittynyt: 12.10.2005 21:14
Paikkakunta: Ivalo

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Voyageur »

yliaktiivisuutta päällä, mutta mitäpä tässä. Uskollinen Ystävä auttaa, ja vie janon.
Alors je ne lui parlais ni de serpents boas, ni de forêts fierges, ni d'étoiles.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Pitäisi minunkin jo nukustelemaan, mutta... Ei ihan vielä. Pyörin vaan ja tuskailen, ehkäpä pieni yliväsymys on parempi vaihtoehto tällä hetkellä kuin hyvä vireystaso. Väsyneenä voi paremmin pitää vain näytönsäästäjänsä päällä. Ei huvita olla niin hereillä, että kykenisi ajattelemaan.

Ärsyttää itse asiassa ihan watusti!! Olen yrittänyt tavoittaa erästä henkilöä lauantaista asti, mutta hän ei vastaa puhelimeen. Ok, ei minulla ole mitään asiaa, mutta mielestäni tämä hiljaisuus alkaa olemaan epäkohteliasta, ja kaiken lisäksi harhainen mieleni saa minut ajattelemaan kaikenlaista; Onko hän suuttunut minulle jostain, onko hän kunnossa? Ja kyllä, neuroottisuudessani soitin jo toisaalle tarkistussoiton... Hän on elossa ja puhelinkin on tallessa, ei vain jostain syystä X vastaa minulle. Outoa. En halua laittaa viestiäkään ja tiukata syytä tähän minun bannaamiseen. Ahdistaa... Niin kun jo ennätin iloita häneltä saamastani todella ihanasta ja positiivisesta viestistä, ja heti perään tämä katoaminen.

Noh, antaa olla. En ajattele koko asiaa ja en enää yritä soittaa. Ottaapa sitten yhteyttä kun ottaa. Nih, pitäkööt tunkkinsa!! Tunkekoot sen hherrrrrseeseensä jos ei sovi vastata minulle. Perkele.

Heti helpotti!

No, nyt kai nuq, pitäisi olla puolilta päivin kaverin luona, viemme hänen tietokoneensa huoltoon. Sitten ehkä kahvit, ja jäljelle jäävän ajan ennen puoli viideltä alkavaa työvuoroani voisin yrittää vaikkapa ostostella jotain hyödyllistä asuntooni, kuten esimerkiksi kulmasuihkutangon ja pyyhekoukkuja kylppäriin. Ja jos löytäisin, niin jotkut uudet ihanat alusvaatteet, tuon alusvaateketjun inspiroimana. Kurrrr, tahtoo jotain nättiä itseään ilahduttamaan, vaikka välttämättä tällä hetkellä tuota ylimääräistä pätäkkää ei juuri olekaan.

PuzzzNuzzz :h: vaan kaikille Torstain kunniaksi. Tänään on hyvä päivä. Pakko olla. Muuten voi alkaa ketuttamaan. Se ei sitten ole yhtään kaunista katsottavaa kun minulla keittää. :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

LillyMunster kirjoitti:En halua laittaa viestiäkään ja tiukata syytä tähän minun bannaamiseen. Ahdistaa...
Mikset halua? Itse alan neuroottisuudessani ajattelemaan pienimmissäkin jutuissa jo kaikkea mahdollista ja mahdotonta paranoidista juttua... ja heitän ties monellako tekstiviestillä, kunnes saan syyn banniini.
Kysyvä ei kuulema tieltä eksy. :wink:

Torstai. Meinaa siis armotonta pyykkäyspäivää.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

mustaenkeli kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:En halua laittaa viestiäkään ja tiukata syytä tähän minun bannaamiseen. Ahdistaa...
Mikset halua?
Kun en ole varma tahdonko tietää syyn... Tämä on pitkä tarina ja pitkä historia muutenkin. Mutta viimeksi kun hän bannasi minut, syynä oli se, ettei hän yksinkertaisesti voinut puhua kanssani, koska se olisi vain pahentanut hänen ikävää ja pahaa oloa, ja hän ei tahdo "tartuttaa" sitä minuun, vaan hän mieluummin "kärsii yksin". Hän ei tietenkään suostu tajuamaan, että tämä tuntuu minusta varmasti pahemmalta.
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että hän ei vain halua puhua kanssani, piste. Se olisi vieläkin pahempi.

Mutta pakko sanoa, että kyllä vaivaa. Hän varmasti tietää, että odotan soittoa. Saa sitten soittaa. Tai olla soittamatta. Toivottavasti tässä tapauksessa vanha sanonta "Tieto lisää tuskaa" ei pidä paikkaansa. En tahdo, että syy hänen äänettömyydelleen ei revi sydäntä irti rinnastani.

Hyvää pyykkipäivää!! :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

LillyMunster kirjoitti:....
Kyllä se vielä soittaa. Ennemmin tai myöhemmin.
Onhan se vastaavassa tilanteessa ennenkin soittanut.
Odottavan aika vain on pitkä ja mikään muu ei ole niin
inhottava tunne, kuin epätietoisuus.
Asioilla silti on tapana järjestyä jne. :paijaa:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

mustaenkeli kirjoitti:Asioilla silti on tapana järjestyä jne. :paijaa:
Kiits :h:

Ja kyllä minä sen tiedän, mutta eihän se tästä yhtään mukavampaa tee. Soittais nyt. Äh, nyt on pakko mennä nukkumaan, ihan pakko.

Hyvät yöt kaikille, ja huomenet samantien.

Nyt minä oikeasti menen nuq. Meen meen. Joo joo, kyllä äiti.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Näläkä! Meen lämmittään sen 1/4 pitsasta mikä jäi jäljelle kun aikaisemmin kokkailin. Olen nyt kolmen vaiheilla menen nukkumaan vai kukkumaan. Kokikset on loppu, eikä muutakaan kivaa mässyä enää ole, joten kai sitä joutuu menee koisaa pizzan jälkeen.
Dumari

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ajankäyttö ratkaistu, naisten tennistä tulee eerosportilta. Shaparova vastaan Justin-Änen-Ääärdenne. Vois kyllä kysästä että haluisko toi Maria tulla mun luo suihkutteleen matsin jälkeen, sopivan håtilta nyt näyttää.
tonttu

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kuolema kuittaa univelat.
Faghag

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Faghag »

LillyMunster kirjoitti:Ärsyttää itse asiassa ihan watusti!! Olen yrittänyt tavoittaa erästä henkilöä lauantaista asti, mutta hän ei vastaa puhelimeen. Ok, ei minulla ole mitään asiaa, mutta mielestäni tämä hiljaisuus alkaa olemaan epäkohteliasta, ja kaiken lisäksi harhainen mieleni saa minut ajattelemaan kaikenlaista; Onko hän suuttunut minulle jostain, onko hän kunnossa?
Ettei vaan olisi ystävättärelläsi uusi mies kierrossa? Mulla on tälläinen rakkausnarkomaaniystävävätär, joka aina uuden miehen löydettyään unohti täysin tyttökaverinsa ja eli vain eroottista romanssiaan. Tämäkin puoli on vain hyväksyttävä ihmisessä, jos hän muuten on pitkäaikainen ja hyvä ystävä.
ElanorRaven

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aah, mulle viikon viimeinen työpäivä, perjantait aina meidän tiedekunnassa opetuksesta vapaita!!! Illalla vois siis lähteä baariin :P
Pikku-Akka

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Huomenet töistä!
Nukkua olisin voinut paljon kauemmin, mutta kyllä sitä taas jaksaa. Eilen oli niin kiva päivä, ku kävi vieraita ja huomenna onkin sitten bilepäivä.
1108

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jep, taas tehdään hommia yömyöhiin tänään. Pistää välillä vituttaan, mutta kait jonkun nämäkin on tehtävä. Odotettavissa 16h päivä :cheer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vätystää.. ihan jumalattomasti :shock:

Helppo työpäivä edessä.. Olen seuraavat kaksi viikkoa näköjään tässä työpisteessä, mikäs siinä. Työt tulee aina könttänä, ne tehdään nopeasti pois ja sen jälkeen odotellaan taas tunti että jotain tekemistä tuotais.

Mies on sairaslomalla, selkä petti. Nyt sille pitää ruveta etsimään ortopediä, mutta kun toinen on niin itsepäinen, ettei suostu mihinkään "ihme lekureihin" menemään ennenkuin on kuoleman kielissä :roll: Men..

Mun entisestä työpaikasta soitettiin, ja kysyttiin josko voisin tulla HETI TÖIHIN APUAPUAPUA. On kuulemma huutava pula työntekijöistä, osa sairaslomalla kun on muutenkin henkilöstöpulaa. Hmm.. apuva! Tosin mulla on neljä viikkoa lomaa kesäksi, ja jos sinne menen, niin en saa pidettyä niitä ollenkaan (tai sitten palkattomana). Mitä tehdä mitä tehdä!? Pääsisin tosin elukoiden kanssa taas töihin, vaikka pelkkiä jyrsijöitähän siellä olis.. *pää hajoaa*
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenia vaan täältäkin.
Kahvia ja Itikseen päin pyöriskelemähän. Plantagenissakin oli huikea tarjous, mun mittanen traakkipuu 9,90. Semmoinen pitäis kotia noutaa, kun mulle se luvattiin jo :D
Eilen miäs tosiaan osti mulle pari esikkoa, saintpaulian, muratin ja jonkun rehun, jonka nimeä en muista. Ja ensi talveksi mä hankin lisävalon näille, ettei kaikki vallan kupsahda pimeyteen taas :(
RolloTomasi

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

HuomeNta =)

Olen olemassa.

Hyvää torstaita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tänään on siis torstai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Olisko kukaan vahingossa keskustassa tai itäkeskuksessa klo 16 aikoihin tänään? Tää tahtois ehkä oluen tai kahvin ja juttuseuraa.

Uimaankin pitäis mennä, ensin tosin pitää hankkia uusi lätsä! Kotona oleva on vähän..."venähtänyt".
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin