Koska sait?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
ninnithequeen

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.
Et vain osaa!! :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.
Etpäs. Olet vain erilainen. :]
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Höh. Kyllä mä sitten varmaan olen outo, kylmä frigidi, kun en omaa kättä kaipaa ollenkaan.
Älä välitä, en minäkään pitkässä menneessä suhteessani pahemmin runkkaillut. Ei vaan tullut mieleen, eli tehnyt mieli.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Yöllä tuli hurjasteltua varastoon. Suuseksoviikko edessä, miehellä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ja taas, ja taas, ja taas, ja taas....
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ja taas, ja taas..

känni- ja sovintoseksiä
Bliss

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:Ja taas, ja taas, ja taas, ja taas....
Sähän oot vallan hurjaksi heittäytynyt :wink: :P
Rouva Pupu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen pitänyt miehen palleista huolta ja tyhjentänyt ne säännöllisesti taas, ja taas, ja taas.
Tänään on jo kohtukrampit suht kestettävät, että joskos sitä viitsisi ajella punaisilla, toisaalta odotus on jokseensakin kivaa.
selika

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

selika kirjoitti:Mulla on spermaa silmässä. Ei enää kirvele mutta lievän rähmäinen olo. Aamulta.
Tää on kyllä hassua, mullakin on ollut joskus ja se tosiaan kirvelee.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Lolita kirjoitti: Tää on kyllä hassua, mullakin on ollut joskus ja se tosiaan kirvelee.
Kyllä, kirvelee ja pahasti.

Itse olen saanut spermasta joskus korvakäytävän tulehduksen. Älkää kysykö miten sitä sinne joutui.
mustanikki

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Olen aina tykännyt vanhemmista naisista, Harja Talonen on sit ihana pressa. Viime keksiviikkona tulostin hänen kuviaan netistä, raiskasin matkalla naapurin mummon kissan ja painelin kauppaan pullaostoksille ihanien kuvieni kera. Kaupassa alkoi hillitön panetus ja oli aivan pakko mennä sovittamaan pullaa pukukoppiin. Kaappasin vielä kuppilasta mukaan kupin lämmintä kahvia jolla kostuttaa pullaa kohdasta josta duuppasin paksun kullini läpi. Aloin survoa pullaa, se tuntui fantastiselta, pian spessi lensi 7 sisiliskon syöksyssä, pyyhin melani ihaniin kuviin jotka liimasin omilla liistereilläni stokkan pukukopin seinää. Olo oli kuin ilmassa leijuisi, raskas työ vaatii raskasta ravintoa joten päätin napata evääksi parit banaanit. Joku myyjistä tai ehkä banaanilaivan kapteeni oli ilmeisimmin dipannut banaaneja perseessään, koska ne maistuivat ihan paskalta. Pullan tarjoilin rautatieasemalla olevalle puliämmälle joka näytti ymmärtävän hyvän päälle.

Onko kenelläkään vastaavanlaisia kokemuksia?
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Nussin tota mustanikkii ^ aika monta päivää. Jutuista päätellen se teki sille tosi hyvää.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
zula

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja zula »

hahaa, toivottavasti tossa kympin maissa tänä iltana. eestä, takaa ja sivulta!!! :cheer:
zula

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja zula »

zula kirjoitti:hahaa, toivottavasti tossa kympin maissa tänä iltana. eestä, takaa ja sivulta!!! :cheer:
jepjep, eilen... sivusta jäi saamatta mutta eipä tuo niin vaivaa... :D
bedlam

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.
NuoriDaavid

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

bedlam kirjoitti:Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.
Ehkä näit vain unta.
bedlam

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Tuossa klo 4 aamulla viimeksi herätettiin. Olin niin väsynyt, että onneksi ei tarvinnut kuin maata paikallaan.
Ehkä näit vain unta.
Mä en näe seksiunia koskaan, vain siitä tiedänkin sen varmuudella totta olleen.
Rouva Pupu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilen krapulapäivä, luonnollisesti päivä meni seksin parissa ja pokemonia katsellessa.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Sain toissa päivänä niin käsittämättömän hyvää suuseksiä, että leijun edelleen. Onkohan tämä sitä rakkautta mistä kaikki puhuu?!
Avatar
Ihminen
Kitinän uhri
Viestit: 796
Liittynyt: 27.09.2006 10:41
Paikkakunta: Ihmislä

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Ihminen »

-Superior- kirjoitti:Sain toissa päivänä niin käsittämättömän hyvää suuseksiä, että leijun edelleen. Onkohan tämä sitä rakkautta mistä kaikki puhuu?!
Ei. Se on sitä, että sait ja se tuntui hyvältä.

Minä en saanut. Mitään.
"Facts are stupid things."
Ronald Reagan

«Don't play with fire, play with Ihminen.»
Sloganizer.net
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

-Superior- kirjoitti: Sain toissa päivänä niin käsittämättömän hyvää suuseksiä, että leijun edelleen. Onkohan tämä sitä rakkautta mistä kaikki puhuu?!
KYLLÄ. Rakkaus on sitä, että saa hyvää suuseksiä ja että kumppanisi ottaa sinua mahdollisimman vähän huomioon. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Geetzu

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Supa, totta helvetissä! Tää on miehille ihan eri juttu, "kuka tahansa nyt osaa kyrpää imeä", nainen ei voi rakastua ilman täydellistä suuseksiä. Tai suudelmia. Tai no. 8)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Koska sait?

Viesti Kirjoittaja martza »

Geetzu kirjoitti: Tää on miehille ihan eri juttu, "kuka tahansa nyt osaa kyrpää imeä", nainen ei voi rakastua ilman täydellistä suuseksiä. Tai suudelmia. Tai no
Noh, noh. Ei pidä paikkaansa, että kuka vaan osaa imeä kyrpää. Imuttelu on myös taitolaji. :wink:

Kieltämättä enemmän taitoa vaatii antaa täydellistä suuseksiä naiselle. Onhan naisen värkki paljon monimuotoisempi kuin miehen kulli.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin