Kaduttaako?

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Se miltä näytät ja mitä sulla on ainostaan määrittää sun tason. Tietysti jos puhuu paskaa hyvin ja on iso kyrpä on hyvä lisäetu.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mölli kirjoitti:Se miltä näytät ja mitä sulla on ainostaan määrittää sun tason. Tietysti jos puhuu paskaa hyvin ja on iso kyrpä on hyvä lisäetu.
Toi pätee tokikin etsittäessä seuraa lihatiskiltä.
Jos tavoitteena on yli puoli vuorokautta kestävä suhde, alkaa päänupin sisäpuolellakin olla merkitystä.
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Elukka kirjoitti:
mölli kirjoitti:Se miltä näytät ja mitä sulla on ainostaan määrittää sun tason. Tietysti jos puhuu paskaa hyvin ja on iso kyrpä on hyvä lisäetu.
Toi pätee tokikin etsittäessä seuraa lihatiskiltä.
Jos tavoitteena on yli puoli vuorokautta kestävä suhde, alkaa päänupin sisäpuolellakin olla merkitystä.

Ei kun hyvä palkkainen duuni, iso kämppä ja pirusti pätäkkää.
Faghag

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Katumuksesta tiedä, mutta olen oppinut sen, että jokaisen uuden merkityksellisemmän suhteen alussa kannattaa molempien mennä testauttamaan itsensä sukupuolitautien poliklinikalle. Ei jää ainakaan mitään epäilyksen sijaa tai syyttelyn mahdollisuutta kun suhde kehittyy eteenpäin.
Faghag

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Gattaca kirjoitti: Kun tykönäni tosiaan olen treffeillä muuten oikein hyvin synkkailtuani jäänyt ihmettelemään, MITEN ylimaallinen sen yhteensopivuuden oikein pitää ollakaan että seksiin asti päätyisi.
Ikävä tosiasia on, että miehen pitää todella olla joko seksikkään itsevarma, helvetin komea tai rikas saadakseen piparia. Naiset, jopa minun kaltaiseni tavikset, voivat saada hyvännäköisiä miehiä. Ihmettelen miksi. Ehkä siksi, että en ole koskaan rumaa miestä huolinut vaikka olisi ollut miten kova panotarve.
Gattaca kirjoitti:Toinen huvittava juttu sitten on, että palstoilla naiset aina korostavat miten he "joskus ennen" ovat tuota baari-irtosuhteilua harrastaneet, mutta TIETENKÄÄN "eivät enää" :D Ehkäpä ovat sitten jossain muutaman kuukauden "rakkaus"suhteessa juuri kirjoittaessaan tai sitten muuten vaan omaavat pikkusen häpyä sievistellä :D
Kyllä se seksuaalikäyttäytyminen kehittyy elinkaaren kehittymisen myötä. Silloin kun on nuori ja ahne kokeilemaan, sitä myöskin seikkailee ja panee enemmän ympäriinsä. Sitten kun sitä on kokemusta saatu ja tiedetään oikeasti MITÄ hyvä seksi on, pidättäydytään siihen yhteen hyvään.
hermine

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Aika paljon liikaa saman vanhan toistoa jonka olisi voinut jättää pois. Aika paljon tullut harrastettua myös seksiä ihan vääristä syistä, mitä kadun reilusti ja minkä tiedostan olleen mielelleni vahingollista, mutten kuitenkaan ole järkiintynyt tuossakaan. Mikäli nyt ylipäänsä panotouhut kiinnostaisivat, varmaan olisin taas eilenkin repsahtanut antamaan yhdelle koiranpentua muistuttavalle nörtille koska se oli niin onneton ja tuli niin iloiseksi siitä että sai vain jutella minulle...ja pitää kädestä kiinni...ja tulla käymään kämpilläni...ja maata vierelläni sängyllä...ja pussata...
mölli
Kitinän uhri
Viestit: 663
Liittynyt: 04.09.2005 4:09

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja mölli »

Faghag kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Kun tykönäni tosiaan olen treffeillä muuten oikein hyvin synkkailtuani jäänyt ihmettelemään, MITEN ylimaallinen sen yhteensopivuuden oikein pitää ollakaan että seksiin asti päätyisi.
Ikävä tosiasia on, että miehen pitää todella olla joko seksikkään itsevarma, helvetin komea tai rikas saadakseen piparia. Naiset, jopa minun kaltaiseni tavikset, voivat saada hyvännäköisiä miehiä. Ihmettelen miksi. Ehkä siksi, että en ole koskaan rumaa miestä huolinut vaikka olisi ollut miten kova panotarve.
En minäkään anna hyväntekeväisyyteen rahaa paitsi kerran olen antanut ja pari kertaa kerjäläisille. Nyt olen tehnyt päätöksen etten anna vaikka olisin hyvällä tuulella ja kysyttäisiin pientä summaa. Niin tästä tulikin mieleen pitää puhua porukoille varallisuuden yhtiöttämisestä ettei tarvi maksa perintöveroja.
AarneAnkka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kuten pari muutakin täällä, kadun vain tekemättä jättämisiä, hyödyntämättömiä tilaisuuksia ja elämätöntä elämää.
RolloTomasi

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Faghag kirjoitti:Ikävä tosiasia on, että miehen pitää todella olla joko seksikkään itsevarma, helvetin komea tai rikas saadakseen piparia.
Kerrankin nainen, joka tunnustaa tosiasiat suoraan. Ja rehellisyydestä pidän.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

AarneAnkka kirjoitti:Kuten pari muutakin täällä, kadun vain tekemättä jättämisiä, hyödyntämättömiä tilaisuuksia ja elämätöntä elämää.
Tälle taas :komp: . TeiniXinä olis vallan hyvin voinut "sekoilla" edes vähän ja hankkia kokemuksia. :think:
Mutta toisaalta... Kokemusta tai ei, sou not, kunhan on pariutumaan onnistunut. :)
Avatar
KulisataN
Elämätön Kitisijä
Viestit: 368
Liittynyt: 17.12.2005 16:47
Paikkakunta: Manala

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja KulisataN »

Jotain kadun, jotain en sou not...
Truth fears no trial
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Muutama käyttämätön tilaisuus.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

RolloTomasi kirjoitti:
Faghag kirjoitti:Ikävä tosiasia on, että miehen pitää todella olla joko seksikkään itsevarma, helvetin komea tai rikas saadakseen piparia.
Kerrankin nainen, joka tunnustaa tosiasiat suoraan. Ja rehellisyydestä pidän.
Minä sitten varmaan olen se poikkeus, joka vahvistaa tämän teidän sääntönne, sillä olen kyllä antanut piparia muillekin kuin edellämainittujen ryhmiin kuuluville?
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Yönmustaritari

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Brocker kirjoitti:Juu ei kaduta, enemmän kaduttais jos mitään en ois kokenu ja/tai kokeillut.
Minä joka olen pelkuri ollut koko elämäni voi kokemuksen syvällä rintaäänellä, että tietyissä tapauksissa se todellakin kaduttaa enemmän se tekemättä jättäminen.

Mutta olisi toisaalta niissäkin tilanteissa saattanut käydä tosi paskasti. Helppo sanoa kun mitään ei ole sattunut.

Mutta eei. Ei mua kait kaduta kuitenkaan. Tai sitten olisi ehkä kuitenkin pitänyt silloin ottaa se tehottomampi mutta paremmin varusteltu volvo. No jaa. Tai sitten ei.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Sitten kun saatte edes kerran kunnolla, niin ei enää kaduta.
Rotan aivot valtasivat pääni.
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Ann kirjoitti:Sitten kun saatte edes kerran kunnolla, niin ei enää kaduta.
No nyt on Annuska ihan hurjana taas täällä..nyt otat oikean väriset pillerit, lasin lämmintä maitoo, villasukat ja pipo päähän ja peitto korviin, niin kyllä se huomenna on jo paljon paree viilinkiki.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Ann »

jouden-za kirjoitti: No nyt on Annuska ihan hurjana taas täällä..nyt otat oikean väriset pillerit, lasin lämmintä maitoo, villasukat ja pipo päähän ja peitto korviin, niin kyllä se huomenna on jo paljon paree viilinkiki.
Jos maitoa juon, saan ripulin.

Ja mikäli sä et J-Mies ymmärtänyt, niin pointtina oli se, että kun kerran saa kunnolla namspoksjeejou, niin ei kauheasti ala kadutella menneisyyden ottamattajättämiset.
Rotan aivot valtasivat pääni.
RolloTomasi

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

LillyMunster kirjoitti:Minä sitten varmaan olen se poikkeus, joka vahvistaa tämän teidän sääntönne, sillä olen kyllä antanut piparia muillekin kuin edellämainittujen ryhmiin kuuluville?
Eli meillä, jotka emme ole seksikkään itsevarmoja, helvetin komeita tai rikkaita, on sittenkin toivoa?

Suurin osa naisista ajattelee kuten Faghag tunnusti, ainakin suurin osa kohtaamistani naisista. Ja ilmeisesti kaikki Gattacan kohtaamat naiset (paitsi yksi vai oliko kaksi?).
Avatar
Brocker
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 192
Liittynyt: 11.11.2005 18:24
Viesti:

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Brocker »

Mun mielestä näyttäis riittävän jos on JOKO rikas TAI komea/kaunis, ei sitä nyt yhdeltä mieheltä/naiselta kaikkea voi vaatia. Itsevarmuus ja itsetunto ovat kuitenkin jopa rahaa ja ulkonäköäkin tärkeämpiä asioita!
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan totaalinen nöyryyttäminen.
AarneAnkka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ann kirjoitti:että kun kerran saa kunnolla namspoksjeejou, niin ei kauheasti ala kadutella menneisyyden ottamattajättämiset.
Siihen vaan on paha tapa jäädä koukkuun, ja sitten haluaa loppuikänsä saada kunnolla namspoksjeejou.
AarneAnkka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Faghag kirjoitti:Ikävä tosiasia on, että miehen pitää todella olla joko seksikkään itsevarma, helvetin komea tai rikas saadakseen piparia. Naiset, jopa minun kaltaiseni tavikset, voivat saada hyvännäköisiä miehiä. Ihmettelen miksi. Ehkä siksi, että en ole koskaan rumaa miestä huolinut vaikka olisi ollut miten kova panotarve.
Huolisit kai silloin, jos ei olisi aina sitä valinnanvaraa tulossa tyrkyttämään itseään. No, ainahan ne tyhmät piruparat voivat käydä noutamassa sitä piparia jostain Vinku-Intiasta tai Itä-Blokista.

*huokaus maailman menolle*
Geetzu

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

LillyMunster kirjoitti:Minä sitten varmaan olen se poikkeus, joka vahvistaa tämän teidän sääntönne, sillä olen kyllä antanut piparia muillekin kuin edellämainittujen ryhmiin kuuluville?
No täällä toinen poikkeus. Sanoisin, että koettuihin mahtuu noin 30% niitä helvetin komeita, rahoistaan en tiedä mittään ja itsevarmuuttakaan ei varmasti löytynyt kaikilta kunnolla, ainakaan tarpeeksi. Mutta mähän olenkin ollut nuori, kokeilunhaluinen, aina kaikista jotain helvetin namia löytävä hutsu...
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

kid kirjoitti:Mua kaduttaa eka kerta. Kaduttaa, että se tuli tehtyä kundin kanssa, josta en oikeestaan ollut edes kiinnostunut. Olin tyhmä ja luulin että se on yks ja sama kelle neitsyyteni menetin.
Täytyy sanoa, että tästä olen huorahtavana Elovena-neitsyenä hieman eri mieltä. Menetin omani baaripanon kanssa, mikä oli itselleni näin jälkeenpäin katsottunakin mielekäs tapa. En usko, että olisin ollut yhtä vapautunut, avoin ja itsevarma jonkin läheisen poikaystävän kanssa nimenomaan ensimmäisellä kerralla, sillä kokemattomuuden aiheuttama häpeä olisi varmasti ollut suurempi kuin itse tilanteesta nauttiminen. Positiivista terveen seksuaali-identiteetin kehittymisen kannalta taisi olla myös se, että poika oli erittäin kokenut, ja halusi silti jatkaa tiivistä tapailua (myös) seksin merkeissä sen jälkeenkin. Ainakin lapsellisen piss-sixtyn silloisessa viattoman hellyttävässä ajatusmaailmassa.

Mitä taas katumisiin tulee... Jostain syystä mietin viime yönä pitkään monia seksiin ja ylipäätään seksuaalisuuteeen liittyviä kysymyksiä. Yksi asia, mikä kirkastui entisestäänkin on se, etten missään tapauksessa tule enää ikinä harrastamaan seksiä kenenkään kanssa "as if tomorrow never came" -mentaliteetillä. Ilman, että mukana on myös useampien yhdessä vietettyjen hetkien myötä kehittynyttä molemminpuolista henkistä halua.

Pinnallinen ihastuminen ei ole rakkautta! :-p
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

No jaa, onkohan noin.
Viimeksi muokannut Keikaus, 11.02.2007 21:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Elukka

Re: Kaduttaako?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Keikaus kirjoitti: No jaa. Kyllä mä olen antanut monelle ujolle köyhälle söpöliinillekin... Suorastaan tyrkyttänyt.
Pahus vieköön, miksen minä sinkkuaikoinani törmännyt tuommoisiin Keikauksiin? :shock:
Olisin monta kokemusta rikkaampi.

Eipä kyllä sillä, että tilanteessani enää nykyään olisi valittamista. :D
Vastaa Viestiin