Koska sinulla oli ummetusta?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
HellBell

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hallusinaatio kirjoitti:
HellBell kirjoitti: No niin.. no niin..
:lol: Tähän asti ymmärsin.
Avaan kryptisen (r)asiani siis!

Edellinen viesti dekoodattuna..:

1. virke: Hommahan alkaa luistaa kuin liukuvoide siellä missä aurinko ei paista!(= koodikielinen kierreilmaisu "kuin luistimet jäällä" oli siis vain hämäystä, jotta siveellismieliset lukijat eivät heti hoksaisi mikä pervertti se täällä näitä juttuja kirjoittaa..)

2. lause: Mitä tästä vielä voi seurata?! (= mitä kotikäynneistä seuraakaan..)

3. lauseen tapainen : Velliä pöksyköihin ja soittoa Omo-infoon?! (= kotikäyntien toimenpiteiden välitön vaikutus.. Rectumin hoonauksesta.)

4. virke: "Laittakee mansikkasorbettia.. ja saatte.." (= viittaus Omo-infon virkailijan tietopläjäykseen asian tiimoilta.)
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

HellBell kirjoitti: Avaan kryptisen (r)asiani siis!
Kiitos suomennoksesta :D
HellBell kirjoitti: 1. virke: Hommahan alkaa luistaa kuin liukuvoide siellä missä aurinko ei paista!(= koodikielinen kierreilmaisu "kuin luistimet jäällä" oli siis vain hämäystä, jotta siveellismieliset lukijat eivät heti hoksaisi mikä pervertti se täällä näitä juttuja kirjoittaa..)
Noh, noh, liukuvoidehan otetaan esille vasta kolmannella terapiakäynnillä. Ensimmäinen ja toinen istunto hoituu kyllä luonnonliukasteillakin.
HellBell kirjoitti: 2. lause: Mitä tästä vielä voi seurata?! (= mitä kotikäynneistä seuraakaan..)
No tietysti addiktio terapiaan.
HellBell kirjoitti: 3. lauseen tapainen : Velliä pöksyköihin ja soittoa Omo-infoon?! (= kotikäyntien toimenpiteiden välitön vaikutus.. Rectumin hoonauksesta.)
Onko rectumin hoonauksella myös laksatiivinen vaikutus?
HellBell kirjoitti: 4. virke: "Laittakee mansikkasorbettia.. ja saatte.." (= viittaus Omo-infon virkailijan tietopläjäykseen asian tiimoilta.)
Saako Omo-infosta myös drinkkireseptejä?
"I want you to get excited about your life."
HellBell

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Palaan pöntölle lenkitettyäni ulkosalla erästä ukkelia!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ovatko btw tuoreet luumut samaa kaliiberia teholtaan kuin kuivatut?

Mulla on AINA menkkojen aikana ummetus. Tarkemmin ajatellen anaalisexihän olisi vallankin passeli lääke juuri silloin, kaikilta kanteilta katsottuna.. Vaan kun puuttuu se melko ratkaiseva osatekijä siinä, eli se lääkitsijä :roll:

OT
AarneAnkka

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ummetus minulla oli viimeksi joskus ipanana. Näinä stressintäyteisinä aikoina suolentoimintani on ollut kovasti taipuvainen siihen toiseen ääripäähän. Ikävää. :?
HellBell

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Hallusinaatio kirjoitti: ..
No tietysti addiktio terapiaan..
Ja tätä kutsutaan ehdollistamiSeksi?!
.. Onko rectumin hoonauksella myös laksatiivinen vaikutus?..
Sillä on satavarmasti vaikka mitä vaikutusta. Eritoten laksatiivista; liike kuin liike kiihdyttää viihdyttää rectumia lykkäämään pykkäämään jutskia ulos kuin pullasia uunista!
.. Saako Omo-infosta myös drinkkireseptejä?
Sieltä saa reseptin vaikka syyhy- tahi hyppykuppaan jos niikseen on. Kaikki tietöö.
irmelianneli kirjoitti:Ovatko btw tuoreet luumut samaa kaliiberia teholtaan kuin kuivatut?..
Beats me. Pitäsköhän soittaa Omo-infoon.. Ne tietänöö!
.. Mulla on AINA menkkojen aikana ummetus. Tarkemmin ajatellen anaalisexihän olisi vallankin passeli lääke juuri silloin, kaikilta kanteilta katsottuna.. Vaan kun puuttuu se melko ratkaiseva osatekijä siinä, eli se lääkitsijä :roll:
".. Yhtä en saa ..Yksi jää aina uupumaan.." Niin, niin.. Nainen, olette liian vaatelias. Tiesittekö siis että wc-harjat ovat monikäyttöisiä?!
AarneAnkka kirjoitti:Ummetus minulla oli viimeksi joskus ipanana. Näinä stressintäyteisinä aikoina suolentoimintani on ollut kovasti taipuvainen siihen toiseen ääripäähän. Ikävää. :?
Se mikä jännäkakkana tulloo, se jännäkakkana poistunee!
Aforismien lähteiltä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

HellBell kirjoitti:
.. Mulla on AINA menkkojen aikana ummetus. Tarkemmin ajatellen anaalisexihän olisi vallankin passeli lääke juuri silloin, kaikilta kanteilta katsottuna.. Vaan kun puuttuu se melko ratkaiseva osatekijä siinä, eli se lääkitsijä :roll:
".. Yhtä en saa ..Yksi jää aina uupumaan.." Niin, niin.. Nainen, olette liian vaatelias. Tiesittekö siis että wc-harjat ovat monikäyttöisiä?! ;-)
Totta totta. Mitä sitä miehillä, kun on vessaharjat.
Yönmustaritari

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Sama juttu niiden kaikkien kanssa. Ummetus, närästys ym. mitä ikinä.

Ei mitään hajua mitä/millaista on. Allekirjoittaneen sisuskalut on sinänsä "aivan jotain muuta" mutta kyllä noin päivittäisessä toiminnoissa ei koskaan, ikinä, milloinkaan närästä, ummeta, ripuloi tahikka muutakaan. Tasalaatua sano. Ja hyvää tasalaatua jopa.

ISO 9000:2000 ei o niiku vittu mitään mun rinnalla.
HellBell

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja HellBell »

irmelianneli kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
.. .. Vaan kun puuttuu se melko ratkaiseva osatekijä siinä, eli se lääkitsijä :roll:
".. Yhtä en saa ..Yksi jää aina uupumaan.." Niin, niin.. Nainen, olette liian vaatelias. Tiesittekö siis että wc-harjat ovat monikäyttöisiä?! ;-)
Totta totta. Mitä sitä miehillä, kun on vessaharjat.
Olemme asian ytimessä. Samoista asioista puhutaan. Mies.. harja.. synonyymin sarkaa siinä kenties. Aivan.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Yönmustaritari kirjoitti:Sama juttu niiden kaikkien kanssa. Ummetus, närästy ym. mitä ikinä.

Ei mitään hajua mitä/millaista on. Allekirjoittaneen sisuskalut on sinänsä aivan jostain muualta mutta kyllä noin päivittäisessä toiminnoissa ei koskaan, ikinä, milloinkaan närästä, ummeta, ripuloi tahikka muutakaan. Tasalaatua sano. Ja hyvää tasalaatua jopa.

ISO 9000:2000 ei o niiku vittu mitään mun rinnalla.
Standardipaska. Ois kyl ihanaa saada oikein näyte huippukakasta vaikka ihan kirjattuna kirjeenä tänne pohjoseen, ihan vaan malliksi, ja ihasteltavaksi?
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

HellBell kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti: ..
No tietysti addiktio terapiaan..
Ja tätä kutsutaan ehdollistamiSeksi?!
Niin, ja ehdollistamißeksihän on paljon parempaa, terveempää ja terapeuttisempaa kuin satunnainen ehdollistamißeksi.
HellBell kirjoitti:
Hallusinaatio kirjoitti: Onko rectumin hoonauksella myös laksatiivinen vaikutus?..
Sillä on satavarmasti vaikka mitä vaikutusta. Eritoten laksatiivista; liike kuin liike kiihdyttää viihdyttää rectumia lykkäämään pykkäämään jutskia ulos kuin pullasia uunista!
Opettavainen väline tämä Internetti.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En muista että minulla olisi koskaan ollut ummetusta. Ehkä ihan pienenä vauvana, pitää kysyä asiasta äidiltäni.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Dumari »

LillyMunster kirjoitti:En muista että minulla olisi koskaan ollut ummetusta. Ehkä ihan pienenä vauvana, pitää kysyä asiasta äidiltäni.
Samoin, enkä myönnä että mulla olisi ikinä ollut närästystäkään.
PerttiMakimaa

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

irmelianneli kirjoitti:Ovatko btw tuoreet luumut samaa kaliiberia teholtaan kuin kuivatut?

Mulla on AINA menkkojen aikana ummetus. Tarkemmin ajatellen anaalisexihän olisi vallankin passeli lääke juuri silloin, kaikilta kanteilta katsottuna.. Vaan kun puuttuu se melko ratkaiseva osatekijä siinä, eli se lääkitsijä :roll:

OT
Kun kerran näin usein ummetuksesta kärsit koetan antaa ihan oikeita neuvoja. Kyllä lähtee:

- Kofeiini on luonnon oma laksatiivi.
- Mustikat auttavat hyvin.
- Osta täysjyväleipää (Lidlin "landgut" tai esim. "auringonjyvä")
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

PerttiMakimaa kirjoitti: - Kofeiini on luonnon oma laksatiivi.
Enpä oo tällaisesta kofeiinin vaikutuksesta aikaisemmin kuullut. Virtsan eritystä se kyllä tiettävästi kiihdyttää, mutta sillon kysymyksessä on diureettinen eikä laksatiivinen vaikutus.
"I want you to get excited about your life."
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Dumari kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:En muista että minulla olisi koskaan ollut ummetusta. Ehkä ihan pienenä vauvana, pitää kysyä asiasta äidiltäni.
Samoin, enkä myönnä että mulla olisi ikinä ollut närästystäkään.
Minua on närästänyt kerran,. Siis fyysisesti. Henkinen närästys on kyllä päivittäistä. Se oli kyllä harvinaisen ikävä tunne. Siis se fyysinen närästys.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Geetzu

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Hallusinaatio kirjoitti:
PerttiMakimaa kirjoitti: - Kofeiini on luonnon oma laksatiivi.
Enpä oo tällaisesta kofeiinin vaikutuksesta aikaisemmin kuullut. Virtsan eritystä se kyllä tiettävästi kiihdyttää, mutta sillon kysymyksessä on diureettinen eikä laksatiivinen vaikutus.
Silloin kun vielä tupakkaa polttelin niin aamukakka tuli silmänräpäyksessä kun oli juonut kupin kahvia ja polttanut sen päivän ekan kessun. Aamusin siis ainakin varsin toimiva yhdistelmä. Aamukakka ei ilman näitä tosiaan halunnut isoon pahaan maailmaan kömpiä.

Päätin olla jatkamatta päivittäin tästä kiinnostavasta aiheesta, vaikka ummetus vähän vaivaileekin yhä. Kohta on sitten peräpukama-ketjun vuoro (harmi kun en tallentanut sitä ekasta kityversiosta, kaipaus suuri!), säästellään hieman voimia sinne.
Yönmustaritari

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

irmelianneli kirjoitti:
Yönmustaritari kirjoitti:Sama juttu niiden kaikkien kanssa. Ummetus, närästy ym. mitä ikinä.

Ei mitään hajua mitä/millaista on. Allekirjoittaneen sisuskalut on sinänsä aivan jostain muualta mutta kyllä noin päivittäisessä toiminnoissa ei koskaan, ikinä, milloinkaan närästä, ummeta, ripuloi tahikka muutakaan. Tasalaatua sano. Ja hyvää tasalaatua jopa.

ISO 9000:2000 ei o niiku vittu mitään mun rinnalla.
Standardipaska. Ois kyl ihanaa saada oikein näyte huippukakasta vaikka ihan kirjattuna kirjeenä tänne pohjoseen, ihan vaan malliksi, ja ihasteltavaksi?
Vaikka suoritustapa onkin patentilla suojattu niin ei sitä kallisarvoista tieto/taitoa mielellään jaa eteenpäin.
Yönmustaritari

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

LillyMunster kirjoitti: Henkinen närästys on kyllä päivittäistä.
Onkohan se mitään verattuna henkiseen hammassärkyyn? Toden totta olen samoilla linjoilla henkisen kynsienleikkuuni kanssa mutta kaipa ammattilaietkin jo sanovat henkisen mattojen ravistelun ja henkisen pleikkarin pelaamisen olevan jo ihan peruskamaa. Vai riippuuko lääkityksestä???
Elukka

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Eilen joutui ponnistelemaan pöntöllä oikein voimiensa takaa. :oops:
Närästystä oli viimeksi viime viikolla.
Sannu

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Sannu »

Niin...nyt voitaisiin vertailla kakkojemme koostumusta, ja niitä ääniä jota tuotoksemme pönnttöömme köllähdettyä päästävät. Onko se sellainen räjähdys, ja varpusparvi pölähtää valkealle posliinitaivaalle vai vähän kuin plussapalloja plopsauttelisi.

Tokihan siihen vaikuttaa nautitun raviinon koostumus ja juotujen oluiden määrä...


seuraavaksi sitten hajuvertailu...ja paperiin jäävän jöötin määrä... :laatta:
Yönmustaritari

Re: Koska sinulla oli ummetusta?

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Sannu kirjoitti: seuraavaksi sitten hajuvertailu...ja paperiin jäävän jöötin määrä...
Torakat ja kärpäset on mun kaverii, pyyhin perseeni sormiin ku ei o paperii.
Vastaa Viestiin