Miss Suomi

Yleinen lätinä jä kitinä
DeliriumTremens

Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Aloin tänään pohdiskelemaan, kun kävelin metrolle päin, että minkä takia miss suomi-härdellit ovat Suomessa niin kamalan suuri uutinen? Eikö meillä ole tarpeeksi (turhia) julkkiksia ja kauniita naisia, että aina joka ikinen vuosi tästä on tehtävä megalomaaniset lööpit? Samannäköisiähän ne kaikki vuodesta toiseen ovat ja kaikki ennemmin tai myöhemmin tekevät jotain 7 päivää-lööppien arvoista (Petteri Ahomaa...)

En siis ymmärrä miksi misseys on niin hip ja pop? Ei pysty ymmärtämään... aikuiset ihmiset...

Kertokaa oi kanssaihmiseni minulle tämän suuren mysteerin totuus tai jotain...
tonttu

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kamalat kanakisat, miten ne jaksaa vuodesta toiseen? Taisi olla enemmän takavuosien juttu nämä missikisat, nykyään tosiaan on niin paljon kaikenmaailman "kauneuskisoja", että "tämä ainut oikea" on kärsinyt pahasti. Kaipa nämä on kuitenkin semmoista "viihdettä" mitä kansalaiset haluaa.


Vitut on.
1108

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Kamalat kanakisat
Jep, Tontulla on sana hallussa.

Pistit nauraan, kiits.
DeliriumTremens

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

joo kanakisathan nuo!!! alkoi vaan tosiaan mietityttää kun kummankin iltapäivälehden kannessa ja lööpeissä oli älyttömät jutut näistä kisoista... eikl maailmassa muka tapahdu mitään muuta mainitsemisen arvoista... en muuten edes muista minä vuonna olisin viimeksi kyseisiä lehmänmarkkinoita katsonut
HellBell

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Missit käyvät hyvin lööppejä koristamaan. "Tiss.. Missikuva kannessa, hyvä kuva kannessa."

Eh.
Elukka

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

HellBell kirjoitti:Missit käyvät hyvin lööppejä koristamaan. "Tiss.. Missikuva kannessa, hyvä kuva kannessa."

Eh.
No eikös noi iltapäivälehdet muutenkin perustu aika pitkälti idealle "Katsokaa, tissit :!:"?
HellBell

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Elukka kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Missit käyvät hyvin lööppejä koristamaan. "Tiss.. Missikuva kannessa, hyvä kuva kannessa."
Eh.
No eikös noi iltapäivälehdet muutenkin perustu aika pitkälti idealle "Katsokaa, tissit :!:"?
This is the point. (Kokeilepa sanoa tuo lause silllai pervosti.. 1. ja 2. sana yhteen.. joo, halvat huvit tässä tänään..)

:jouden:
Exsat

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Ken on heistä kaikkein kaunein?

http://www.iltalehti.fi/osastot/kyselyt ... 2_ky.shtml#


Itse olen numero 10:n kannalla. Miten nuo bikinit ei istu noille kenellekään kunnolla?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vaikka minua on muissa ketjuissa moitittu aika laajalti 70-lukulaiseen ajatteluun jämähtäneenä reliikkinä, jonka jutuista on parasta ennen -päivä mennyt aikoja sitten, en malta olla tuomatta tähänkin keskusteluun 70-lukulaista näkökulmaani.

Siis olenko minä ainoa tosikko, jonka mielestä missikisat ovat törkeästi naisia halventavia spektaakkeleja, joilla lähinnä uusinnetaan kaikkein tympeimpiä sukupuolirooleja? Eikö kukaan muu koe kauhunväristyksiä, kun missikokelas toteaa haluavansa olla esimerkkinä tuhansille pikkutytöille, kun itsekin on ikänsä ihaillut missejä ja malleja?

Tiedän toki, että tällainen tosikkoilu on tylsää ja vanhanaikaista, ja että nykyään pitäisi nähdä missikisat naiseuden kliseillä leikkivinä emansipoituneen naisen ironisina viittauksina historian hämärään siten, että missikisat ovat vain viihdyttävä leikki. En kuitenkaan tähän pysty. Tosikko mikä tosikko.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
DeliriumTremens

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

siis olen kyllä samaa mieltä tuosta naisen halventamisesta näillä lehmänmarkkinoilla! Yritin tuossa aloituksessa vaan kuulostaa mahdollisimman neutraalilta! Se on se yksi asia mikä minua tässä taas juuri hämmästyttääkin, että eikö tässä muka valveutunessa maailmassa tajuta että missikisat ovat jo aikansa elänyt ilmiö? Tuskinpa vaan kovinkaan moni niitä enää ihailee, toisin kuin jonkun armi kuuselan aikana! En mä vaan tiedä, perkele!
Avatar
Lipa
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 197
Liittynyt: 06.11.2005 22:33

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Lipa »

:shock: Numero 7 oli kesällä mun kanssa samoissa töissä. Mukava tyttö, miellyttävä puheääni jne, mutta ei se nyt mitenkään poikkeavan kaunis ollut. Sievä ja pitkä mutta ei ehkä ihan kuitenkaan Miss Suomi. Toisaalta, on tuossa ainakin kuvien perusteella sellaisia joita en kuvittelisi missiksi.
Miksi melkein kaikilla tummilla tytöillä näkyi ikenet kun ne hymyilee?
Muutenkin jotenkin vanhan näköisiä tuossa, tai sellaisen elähtäneen. Se numero 7 on ihan fressi tapaus oikeasti, mutta tuossa jotenkin epämääräisen näköinen.
Numero 8 olis noista paras.

Koko missikisa on mun mielestä aikansa elänyt.. Enää ei tarvita skandinaavisia kaunottaria omiksi "kuninkaallisiksi" kohottamaan kansallistuntoa.
nami nami
hermine

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Musta tuntuu, että ei nuo missikisat kilpailijoiden ikäisten katsottavaksi olekaan tarkoitettu. Nuo missien ulkonäköihanteethan on tosi konservatiivisia ja tuskin ne kovin mullistavia mielipiteitäkään esittävät. Mummelit kai noista on enimmäkseen innoissaan, niinpä ne elovenatytöt siellä sitten menestyvätkin.

Missikisoistahan on julkaistu vuosi-pari sitten joku tutkimuskin, nimenomaan siitä miksi ne ovat niin suosittuja ja mitä ne ovat eri aikoina merkinneet, en kyllä muista yhtään kenen se oli.

Täytyy myöntää, että halusin missiksi itsekin joskus ala-asteella. Tuo kummastuttaa minua nyt kovasti koska en ollut mitenkään erityisen kiiinnostunut vaatteista tai mistään esiintymiseen/ulkonäköön liittyvästä yleensäkään ja toiveammattini olivat silloin aina jonkun luonnontieteen (joka vaihteli) tutkimukseen liittyviä. Silloinkin kun oli puhetta että missä haluaisi olla parempi toivoin aina olevani älykkäämpi sen sijaan että olisin toivonut olevani kauniimpi. (kai se oli sitten jotain lapsenuskoa siihen että kyllä tuo ulkonäköpuoli on kunnossa jo valmiiksi kun siinä iässä sillä ei juuri ollut käyttöä, mutta kokeista ei sitten aina kuitenkaan ihan kymppejä tullut)
bedlam

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Exsat kirjoitti:Ken on heistä kaikkein kaunein?
http://www.iltalehti.fi/osastot/kyselyt ... 2_ky.shtml#
8 oli naamasta paras.
Exsat

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Katsoitteko muuten ne lähikuvat sieltä kuvagalleriasta? Miksi niillä on noin kamalan rumat meikit? Varsinkin se eka näyttää noissa maskeissa yli kymmenen vuotta ikäistään vanhemmalta.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Exsat kirjoitti: Itse olen numero 10:n kannalla.
Huomasitko että se muistuttaa sua?

Olisin urpiaisen kannalla mutten usko naisen muotoja käsittelevien kisojen katoavan koskaan. Ennemmin nämä kuin Miss Öljytty Tissivako-kisat joita keksitään ties millä verukkeella. Motiiveja vähän ihmettelen, sillä jos itse olisin niin kaunis että tahtoisin kauneuttani esitellä, pyrkisin toki malliksi enkä ilmentämään aurinkoöljyn tai moottoriajoneuvon parhaita puolia.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Exsat

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Melnais kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Itse olen numero 10:n kannalla.
Huomasitko että se muistuttaa sua?
Tämä voi tietysti vaikuttaa mieltymykseen.. ;)

edit. En mä kyllä huomannut mitään yhteispiirteitä edes lähemmässä tarkastelussa.
Feiz

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Jostainhan ne tyttöystävät on löydettävä lätkänpelaajille.
DeliriumTremens

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Feiz kirjoitti:Jostainhan ne tyttöystävät on löydettävä lätkänpelaajille.
total reps
Elukka

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Elukka »

DeliriumTremens kirjoitti:
Feiz kirjoitti:Jostainhan ne tyttöystävät on löydettävä lätkänpelaajille.
total reps
Älä nyt, toi on murheellinen totuus. Mistäs ne kiekkojellonat sitten tyttöystävänsä ja salarakkaansa bongaisi, jos ei tissikisoista?
DeliriumTremens

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

JA Petteri Ahomaa
jouden-za
Kitinän uhri
Viestit: 858
Liittynyt: 07.11.2005 16:29

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja jouden-za »

Julita-tyttönen oli kyl aika namu, vaix ei ollut londikaan..hmm mikäköhän mul tuli, no ei ainaskata orksahdusta:(

Ja laitoinpa pienen kelvän mielipiteenkin kun sitä niin paljon haluttiin multakin..heh.
ninnithequeen

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ninni Laaksonen on tietty paras!!!11!!

Juu ei, kyl 3 ja 4 mun miälestä, ihan vaan iltapäivälehtien kuvien perusteella. Mulle missikist on vähä niinku euroviisut. Pakko katsoa, kun se on pienestä asti kotona opetettu :)
Feiz

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Feiz »

LÖytyy IRC galleriasta nikillä Julita^ (yritin linkkiä laittaa suoraan ni se ei suostu tota näyttään vaan näyttää jonkun jUlitan kuvia)
Ei vissii hyväksy tota väkästä.

Siinä on ny se teijän ihanainen Julita. Kattokaapa noita kuvia+tekstejä.
TOmmonen perus vajaaälyinen teiniritsa pahimmasta päästä. Siis IHQ KATTOKAA MUA!
hermine

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mitä, nätti tyttöhän tuo on. Kai sitä on pakkokin olla vähän "kattokaa hei mua" jos missiksi tahtoo, sehän niitten "työtä" on.
Pehmovanukas

Re: Miss Suomi

Viesti Kirjoittaja Pehmovanukas »

Musta on aika ihanaa että on niin rakastunu että joka kuvas kertoo sen!
Vastaa Viestiin